Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

JohnVonAstra

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    nincs
  • Város
    Szeged

JohnVonAstra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Olyan problémám lenne, hogy ha a hátsó dobféket szédszetdem, de nem tudom összerakni. El akarom vinni a szerelőhöz, hogy rendelje meg ami kell hozzá, és rakja össze ő. Az autószerelő 2 km-re van. Mivel kinyomódott a munkahenger, ezért csöpög az olaj. Ha visszateszem a kereket, akkor sanszos, hogy fékezéskor elfolyik a fékolaj és/vagy nem épül fel a féknyomás. Nincs valami lehetőség a fékcsövet "lezárni", kiiktatni, hogy a hátsó fék irányába ne nyomjon olajat? Tréler beszerzése nagyon nehézkes lenne.
  2. Üdv! Vettem ma egy hörcsögöt a gyerkőcnek, de kimászott az edényből az Astra G-ben. Amikor utoljára láttam az anyósülésnél a kesztyűtartó mögé ment, azóta nem találom. A kesztyütartót kicsavaroztam de nem látom mögötte, viszont amit észrevettem hogy onnan ezer burkolat mögé bebújhatott. Nem szedem szét az autót miatta. A kérdés az, hogy a beltérből kijuthat-e a szabadba?
  3. Nehezen tudom megállapítani, hogy melyik lámpa vakít, de amit láttam, hogy a tompított lámpa foglalatának műanyag pöckeiből egy le van törve. Nem remélem egyszerűen orvosolható a probléma.
  4. Közben megtaláltam a motorost, de kevés. Még mindig villognak. Azt néztem, hogy a lámpánál imbusz kulcs kell. Az meg pont nincs nálam.
  5. Megállítottak útközben, hogy az astra g tompított fénye vakít. Rajta van a vonóhorgon egy utánfutó. Mit csináljak, hogy másokat ne vakítsak?
  6. Az opel tolt ki velem, mert a rendelet ráfutóféknél az össztömeget veszi figyelembe, majd annak veszi a 75%-át. Ez az én esetemben 1610*0,75= 1200kg Sajnos van egy másik dolog amit figyelembe kell venni, mégpedig az anyósülés ajtajában lévő adattáblán a második szerelvénytömeget kell kivonni az össztömegből. Ez tehát az én estemben 2460-1610=850kg, pont ez szerepel a forgalmiban. Ha az opel nem lett volna ilyen elővigyázatos a súlymegadással, akkor vontathatnék ráfutófékessel nagyobb össztömegű pótkocsit is.
  7. Apáméknak van egy citroen xsara 2001. saját tömege 1146kg együttes tömege 1663kg A citroen úgy kapott műszakit a horogra, hogy fékezett és ráfutófékes 1000kg fekezetlen 607kg. Az Astrara én is szerettem volna Fekezett 1000kg -ot. Ezt igazsagtalansagnak tartom.
  8. Ma megkaptam a választ: Fékezetten 550 kg Fékezetlenül 550 kg Fék nélkül Ráfutófékkel 850 kg Nagyon letört engem ez az eredmény. A horog bírná az 1500-at, a gyártó Opel viszont kitolt velem. Szerettem volna ráfutóval 1000kg-ot a forgalmiba.
  9. Köszönöm a hozzászólásokat, majd megnézem. Másik kérdésem a vonóhorog lenne. Az autón alapból nem volt, elvittem autószerelőhöz felrakni a dolgot mert kell. A szerelő megrendelte az UNIX-tól a legjobb márkát, mely 1500 kg vonóerőig van műbizonylatolva. Most ha ezt felszereli nekem, akkor mennyi lesz a forgalmiban a mag megendett tömegre fékezett utánfutó esetén? Az ajtóban az adattáblán ezek az értékek vannak egymás alatt: 1610 kg 2460 kg 1-0835 kg 2-0820 kg
  10. Megvettem egy 2008-as Astra G-t. Ötajtósat. Ami nekem furcsa volt (másik autók után), hogy a váltó üresben olyan szögben áll, mintha 2 vagy 4-esben lenne. Tehát mintha a rúd a csomagtartó felé állna. Nagyon nehezemre esett érzésre megállapítani a sebességfokozatot. Déli napsütésben alig látszik a műszerfalon a kilóméteróra állása. Ezt a kijelzést nem lehet valahogy erősebbé tenni? Továbbá ami nagyon meglepett, hogy nem jelzi ki a műszerfal, hogy a tompítottat bekapcsoltam. Valahogy az ülés kormány pozíciót nem tudtam kényelmesre beállítani, ennél a modellnél van egyáltalán lehetőség a kormány magasságát állítani? Számomra nagyon kemény volt a futómű. Nem rugózik, hanem azonnal megérzem a hátamban ha valami egyenetlenség van. Ezen lehet bárhogyan is állítani? Kerékcserekor észrevettem, hogy műanyag burkolat csak a kerékjárat szélén van (az autó oldala felöli részen), nem pedig az egész járatban. Nekem olyan félelmetes, hogy a felkapott kövek és víz nekicsapódnak az alvázvédős acélfalnak a kerékjáratban, és az alvázat nem lehet csak úgy kicserélni. Esetleg lehet kapni a kerékjáratba valamilyen komplett műanyag burkolatot?
  11. Vettem egy 2008-as benzines 1.4-es g CC astrát. Motorkód Z14XEP. Nagyon fura hangja van. Mintha diesel lenne. https://m.youtube.com/watch?v=9197JAyo8tw&feature=youtu.be Ez normális?
  12. Ha a kereskedőnél felnyitom a kézifék alatti takarólemezt, akkor obd2-es olvasóval ki tudom olvasni a hibakódtörténetet, esetleg az aktuális hibakódokat ki tudom olvasni?
  13. Opel Astra G Karavánt készülök venni, 1998-ast X16SZR motorral. Ez a motor 1,6L 8 szelepes, és emelt teljesítményű az X16SZ mororokhoz képest, de még mindig központi befecskendezést használ. Ha jól láttam, bizonyos F-es Astrákban is ez volt, a blokkot kiforrott konstrukciónak mondják. (még ha környezetvédelmileg nem is az már) A kérdésem a következő: Amikor elmegyek megnézni az autót, mit nézzek meg rajta (motor, karosszéria, alváz alulról... stb.), milyen jelek mutatnak nagyobb javítási beruházásra és mi az, ami miatt jobb ha elállok a vásárlástól? Ha megfelelő lenne, és elhoztam az autót, akkor vezérműszíjat, szíjfeszítőt, vízpumpát, olajat, olajszűrőt és légszűrőt biztosan fogom cserélni. A többit meglátom. De nagyon fontos lenne, hogy még mit nézzek meg. Köszönöm szépen a válaszokat!
  14. És mennyi a gyári tartónak a "korlátnak" a teherbírása? Ezt le lehet venni, és komplett másikat, erősebbet felszerelni helyette?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.