Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Hát ha nekem el lenne passzolva a 2db C14SE motorom és szervó szettem akkor már réges régen bent lehetne a C20NE mert a motor már megvan akitől venném, már csak a pénz a visszatartó erő, motortartó bak kell majd még és valami féltengely a többivel nincs gond. XE-n gondolkodtam sokáig elvettem, utcára tökéletes lesz ez a NE is. De hát ilyen ez a pop szakma :)

Link to comment
Megosztás:

Ezt már sokan mondták, aztán csak szinte mind lecserélték XE-re és nagyon nem bánták meg :D :)

Én több minden miatt döntöttem Ne mellett, rohadt feltűnő az xe a motortérbe, nem versenyezni kell, 16v párti nem nagyon vagyok, olcsóbb a motor és egyszerűbb ha meghal valami XE-n lehet zsebbe nyúlni, és egy corsába utcára bőven elég egy NE sőt még durva is :D de majd max egyszer le lesz cserélve kezdésnek jó. Nem gyorsulásira akarok járni de ha 1-2 bal###### keménykedik lehessen nyomni neki.

A saját motorom hmm hát nem tudom agyaltam rajta h nem szabadna eladni de hát most porosodjon otthon? Arra gondoltam h elintéztetem, hogy nem olvasható a motorszám azt kész. 17 éves autónál már nem para. Nem tudom, hogy jó 5let e.

Link to comment
Megosztás:

...

Ha már a motorteret nyitogatják akkor már úgyis mindegy.

Az XE-hez sem olyan vészesek az alkatrészárak (a teljesítményhez képest legalábbis), illetve ha oda van figyelve rá, akkor nagyon nincs vele gond. Nekem is szépen elcsattogott még egy évig az olajelfolyás után :D

Egyszer megtapasztalod a különbséget, akkor nem is gondolkozol rajta, hogy XE vagy NE legyen ;)

Ezt már sokan mondták, aztán csak szinte mind lecserélték XE-re és nagyon nem bánták meg :lol: :D

tíírirííí... :) :D

Link to comment
Megosztás:

Ha már a motorteret nyitogatják akkor már úgyis mindegy.

Az XE-hez sem olyan vészesek az alkatrészárak (a teljesítményhez képest legalábbis), illetve ha oda van figyelve rá, akkor nagyon nincs vele gond. Nekem is szépen elcsattogott még egy évig az olajelfolyás után :D

Egyszer megtapasztalod a különbséget, akkor nem is gondolkozol rajta, hogy XE vagy NE legyen :)

tíírirííí... :) :D

Azért nem mert egy mezei rendőrnek nem tűnik fel, hogy NE vagy SE, viszont az XE az már nagyon feltűnő.

Nincs bajom az XE-vel csak, hogy drága 16 szelepes meg hát azért nem mondanám olcsónak az alkatrészeit se. Azért az NE sokkal egyszerűbb kis tuningal azzal is el lehet érni a 150LE-t kompresszió növelés és társaival. De nekem tényleg nem versenyzésre kell, meg hát szerintem C14SE után a C20NE brutális változás lesz. Nyilván jobb az XE de nekem elég lesz így is. De ha minden igaz 2-3 hét múlva már bent lesz az NE. Ha sikerül beszereznem a cuccokat is :D Aztán majd írok mi lesz a végeredmény. :lol: Úgy is csak 14es felnijeim vannak meg ez meg az mezei futómű XE már sok lenne ;)

Link to comment
Megosztás:

Ez a fekete ez teccetős darab...

Kész a futóművem, kivéve a féket, beszilenteztem, új az összes gömbfej és fékcső. Az első féknyergen vagyok elakadva, mert lecsúsztam a kiszemelt 236-os nyergekről, de mivel warwolf írta, hogy szerinte az ATS-ek alatt elfér a 256-os fék ezért holnap fel is próbálom, ha eltudom hozni havertól, ha sikerül öröm és bódottááá...

Valakinek konkrétan sikerült már 13-as alufelnit felrakni a 256-os fékektől?

Link to comment
Megosztás:

Ez a fekete ez teccetős darab...

Kész a futóművem, kivéve a féket, beszilenteztem, új az összes gömbfej és fékcső. Az első féknyergen vagyok elakadva, mert lecsúsztam a kiszemelt 236-os nyergekről, de mivel warwolf írta, hogy szerinte az ATS-ek alatt elfér a 256-os fék ezért holnap fel is próbálom, ha eltudom hozni havertól, ha sikerül öröm és bódottááá...

Valakinek konkrétan sikerült már 13-as alufelnit felrakni a 256-os fékektől?

kb 0% esélyt látok rá én is ezen agyalok mert kéne vmi 13mas felni is.

Link to comment
Megosztás:

Ez a fekete tényleg pofás darab. :)

A 6x13 alá szerintem nem fog beférni a 256, max pogácsázva. Én amúgy láttam már több autón is 256-ot 13"-os felni alatt, de azok kb. 8" szélesek voltak és közel az et0-hoz. Viszont a 8x13-as, et0-s Mattig lemezfelnik még nagyon nem mentek fel a 256-os fékre annó. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem van két garnitúra ilyen ATS-em az egyik garnitúra 7X13 ET18 a másik 6X13 és ET30, felpróbálom, nagyjából 5 perc az egész, ha elfér jó, ha nem akkor ennyi.

A nagyobb ET-s felni így is eléggé kint van a kasztni síkjában, az ET18-asről nem is beszélve, így a pogácsa kilőve...

Link to comment
Megosztás:

http://www.corsa-novatuning.nl/uk/PartsB8v.htm

Szerintetek ez mennyire használható oldal?:) Bocsi, hogy ide tettem, csak itt több ember van aki épített már át :D érdekes dolgokat látok, így hozzáhegesztve úgy hmmm ott a váltónál meg a féltengelynél hát nem is tudom :D

Demó a bakjaidról egy árat írj privibe kérlek köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Corsa B C20NE

Szerintetek ez mennyire használható oldal?:) Bocsi, hogy ide tettem, csak itt több ember van aki épített már át :D érdekes dolgokat látok, így hozzáhegesztve úgy hmmm ott a váltónál meg a féltengelynél hát nem is tudom :D

Az oldal jó, ki lett bővítve infókkal amik 5 évvel ezelőtt még nem voltak fent.Az ilyesmi átépítésnél az igazi szívás a kihajtások stabil megépítése, sok időt és pénzt lehet rá áldozni.Itt a képeken a régi Ascona 1.6D belső kicsi féltengelycsuklói vannak, a féltengelytest valóban hegesztve van ami nem túl stabil dolog.Anno Demónak is elszállt mikor Lacházán volt először gyorsulni még a megboldogult foltossal.

Lehet ebayen kapni specifikusan megcsinált féltengelytesteket, de nem kevés pénz.Utóbbinál maradhat a belső nagy féltengelycsukló ami gyárilag is való a váltóhoz jelen esetben az F16-hoz, de ahhoz, hogy kivűlre is nagy csukló kerülhessen, a Corsa csonkálványát kell felesztergálni, és nagyobb csapágyat bele tenni, ehhez hozzá esztergálni az agyat (amibe bele csúszik a féltengely, bármely 16V-é jó), és úgy lehet össze rakni.

Tehát addig szép és jó, hogy motor be, csinálni hozzá bakokat, meg megoldani a váltót, utána kezdődik a dolog igazi technikai része amitől stabil lesz a technika, és nem fog úton/útfélen szétesni.

Link to comment
Megosztás:

Az oldal jó, ki lett bővítve infókkal amik 5 évvel ezelőtt még nem voltak fent.Az ilyesmi átépítésnél az igazi szívás a kihajtások stabil megépítése, sok időt és pénzt lehet rá áldozni.Itt a képeken a régi Ascona 1.6D belső kicsi féltengelycsuklói vannak, a féltengelytest valóban hegesztve van ami nem túl stabil dolog.Anno Demónak is elszállt mikor Lacházán volt először gyorsulni még a megboldogult foltossal.

Lehet ebayen kapni specifikusan megcsinált féltengelytesteket, de nem kevés pénz.Utóbbinál maradhat a belső nagy féltengelycsukló ami gyárilag is való a váltóhoz jelen esetben az F16-hoz, de ahhoz, hogy kivűlre is nagy csukló kerülhessen, a Corsa csonkálványát kell felesztergálni, és nagyobb csapágyat bele tenni, ehhez hozzá esztergálni az agyat (amibe bele csúszik a féltengely, bármely 16V-é jó), és úgy lehet össze rakni.

Tehát addig szép és jó, hogy motor be, csinálni hozzá bakokat, meg megoldani a váltót, utána kezdődik a dolog igazi technikai része amitől stabil lesz a technika, és nem fog úton/útfélen szétesni.

Az Isuzus 1.5TD, ami A Corsában volt, annak a tengelyei is belemennek a nagy belső csuklóba, de azért szét kell szedni fogakat számolni, mielőtt megveszed.

Nekem az NE hegesztett volt a rövid oldalon, a hosszún pedig Ascona, amit Losi is említett Sokáig az XE-vel is használtam, aztán Demó segítségével beszereztem egyedieket, de bírta mindegyik, szóval NE-vel (még ha tuningolod is) nem lesz gond.

Amúgy a legjobb megoldás tényleg a csonkállvány átalakítás, amiben Demó szintén tud segíteni. Az tuti jó, mert neki is elbírja a LET-et :D

De ha csak NE lesz benne, akkor bőven elbírja a gyári kis külső csuklós tengely is. Illetve, ha tényleg nem akarsz 150LE-nél többet, akkor kis váltóval is össze lehet rakni (mondjuk akkor már ne F10, hanem egy F13-at illik alá rakni), ha jól tudom 1.7D (pl. Combo) lendkerékkel és a kisblokkos váltó kuplungjával összemegy, de nem akarok hülyeséget mondani. :)

Az a legegyszerűbb, ha elviszed Hajósra aztán ott megoldja neked a mester :D

Link to comment
Megosztás:

Stefán, A Corsa féltengellyel nem lehet összerakni B-t! B Corsához van GYÁRI féltengelyes megoldás, nem is egy. Van két verzió kiscsuklósra és van kettő nagycsuklósra, abból az egyik már a kétrészes, osztott féltengellyel van. Tehát nem értem miért állnak mindig neki hegesztgetni B Corsához féltengelyt. :)

Mindenki spórolni akar a lehajtáson, aztán a végére annyit szívnak vele, hogy olcsóbb lett volna egyből megvenni a jót. :D

De hát így van ezzel szinte az összes magyar, aki eddig vásárolni akart tőlem, már megszoktam. :D

Link to comment
Megosztás:

Németvagybszdmeg? :D :D :D

Nem, csak elég sok cuccot adok el külföldre is, ott örülnek, hogy csak 200€ egy pár A Corsa féltengely minden nélkül, itthon meg így :) néznek, amikor kimondom, hogy 40e :lol:

Pedig egyedileg legyártott, elég komoly cuccokról van szó.

Link to comment
Megosztás:

Nem, csak elég sok cuccot adok el külföldre is, ott örülnek, hogy csak 200? egy pár A Corsa féltengely minden nélkül, itthon meg így :D néznek, amikor kimondom, hogy 40e :D

Pedig egyedileg legyártott, elég komoly cuccokról van szó.

tipikus magyar paraszt mentalitás,naponta találkozom vele, hogy semmi nem elég olcsó...bejön x5öshöz levegőszűrőért,mondom a legolcsóbb 3ezer minusz kedvezmény és kamillázza magát hogy milyen sok... :)

amúgy a kék 3literes A corzás srác (sosem tudom szegény nevét) is dícsérte ezeket a féltengelyeket, hogy amióta ez van neki bent,még semmi baj nem volt velük,akármennyire is nyúzta a kocsit :D

Link to comment
Megosztás:

amúgy a kék 3literes A corzás srác (sosem tudom szegény nevét) is dícsérte ezeket a féltengelyeket, hogy amióta ez van neki bent,még semmi baj nem volt velük,akármennyire is nyúzta a kocsit :)

Norbi :D

Jaja, ugyanaz van neki is, mint nekem. Előtte az övében volt a legelső szett, amolyan prototípus, az még más anyagból volt, de azzal se volt még gondja az XE-vel.

Amikor bekerült a V6, akkor azért a biztonság kedvéért kicseréltem neki is olyanra, ami már nálam bizonyított, jobb a békesség :D

Link to comment
Megosztás:

Nem, csak elég sok cuccot adok el külföldre is, ott örülnek, hogy csak 200€ egy pár A Corsa féltengely minden nélkül, itthon meg így :) néznek, amikor kimondom, hogy 40e :D

Pedig egyedileg legyártott, elég komoly cuccokról van szó.

Más a fizu, más az értékrend.Ha valakinek nincs pééze' kocsit építeni, vagy vegyen egyet készen, vagy vegyen egy olyat ami gyárilag erős motorral volt szerelve.

Személyes véleményem pedig az, hogy jelen közlekedési bírságok mellett nem sok létjogosultsága van egy ilyen épített autónak.Nem beszélve a csodás (x@ar) utaknak, hát még az agyonszabályozott műszaki+reg.adó és tsainak.

Kétségtelen, egy élmény velük menni, ez személyes tapasztalat úgy az NE Corsám mint a te XE Corsád vezetése után, de sajnos nehéz megállni azt,hogy az ember ne tolja el neki, és a vége vagy egy árok/fa, vagy egy szép kövér fénykép.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.