Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Nem feltétlenül az az út, de ezt mindenkinek magának kell eldöntenie.

Én jobban szeretem az A Corsákat, mint az F Astrát, de a használati értéke mindenképp nagyobb egy Astrának, főleg ha kombi.

Szétszedni azért kell, mert kikanyarodtak elém és javítani kellene pár dolgot, de akkor már inkább fejlesztek is. Most értem el arra a szintre, hogy inkább a pályaautózás vonz és ennek fényében jópár dolgot át akarok alakítani.

Nem tudom mikor fog legközelebb gurulni a kocsi, de a terv az, hogy kap előre egy bölcsőt, hátra egy független kerékfelfüggesztést és egy difit :devlish: , valamint egy komolyabb motort is, hogy elbírja a plusz súlyt :D :ninja:

Igazából legalább 1, másfél év, de inkább több, mire újra gurulni fog.

Mondjuk szerintem nem leszek teljesen Corsátlan addig, de ez még a jövő zenéje :)

No igen. A kis A Corsát én munkás autónak vettem, és nagyon megszerettem. A munka miatt felmerült bennem is egy F Astra kombi vétele, de 3 dolog is gátat vetett.

1. megszerettem a kis ördögöt,

2. most otthonteremtésre gyúrok, nem autóra,

3. egy elv. értő ember nagyon szídta nekem.

Ígyhát meg is kérdezném, hogy mik a hátrányai az F Astra kombinak? (Tudom húzzak a másik fórumba ezzel. :) )

Na kíváncsi vagyok a fejlesztésre - gondolom majd folyamatosan beszámolsz!? :)

Link to comment
Megosztás:

Független kerékfelfüggesztés hátra, meg egy difi? Hajaj, RWD lesz a Corsából? :blink: :D

Már az is megfordult a felemben, de a viszonylag rövid tengelytáv miatt talán inkább összkerék, esetleg Középmotorral RWD, de ha elől lenne a motor és hátul hajtana, az szerintem elég nehezen vezethető lenne ebben a kis autóban.

No igen. A kis A Corsát én munkás autónak vettem, és nagyon megszerettem. A munka miatt felmerült bennem is egy F Astra kombi vétele, de 3 dolog is gátat vetett.

1. megszerettem a kis ördögöt,

2. most otthonteremtésre gyúrok, nem autóra,

3. egy elv. értő ember nagyon szídta nekem.

Ígyhát meg is kérdezném, hogy mik a hátrányai az F Astra kombinak? (Tudom húzzak a másik fórumba ezzel. :) )

Na kíváncsi vagyok a fejlesztésre - gondolom majd folyamatosan beszámolsz!? :)

Ha nekiállok, akkor tuti lesznek majd időnként lesifotók. :)

Nekem most egy F Astra GSI kombi a szaladgálós autóm. Én szeretem, bár igaz nem egy B Omega, de azért ebben is van hely. :)

Szerintem egy elég olcsón fenntartható, olcsón javítható autó.

Ha már úgyis nehéz, akkor gondolom inkább 4WD :)

Ott a pont. :)

Mondjuk ha az lesz, akkor tuti nem Opel 4x4, hanem valami sokkal stabilabb :)

Opel 4x4-el nem dolgoznék ennyit :D

Link to comment
Megosztás:

Már az is megfordult a felemben, de a viszonylag rövid tengelytáv miatt talán inkább összkerék, esetleg Középmotorral RWD, de ha elől lenne a motor és hátul hajtana, az szerintem elég nehezen vezethető lenne ebben a kis autóban.

Ott a pont. :)

Mondjuk ha az lesz, akkor tuti nem Opel 4x4, hanem valami sokkal stabilabb :)

Opel 4x4-el nem dolgoznék ennyit :D

Frontmotor,rwd-vel viszonylag könnyen pörögne a középpontja körül. :D

Kotró? Ár/érték arányban a legjobb szvsz,de az igazán brutáláállat a 2006 utáni "szimmetrikus" bubaru awd,csak az fáról levakart jobbkormányosból sem olcsó.

Link to comment
Megosztás:

Frontmotor,rwd-vel viszonylag könnyen pörögne a középpontja körül. :D

Kotró? Ár/érték arányban a legjobb szvsz,de az igazán brutáláállat a 2006 utáni "szimmetrikus" bubaru awd,csak az fáról levakart jobbkormányosból sem olcsó.

Ha összkerekes lesz, akkor Haldex. :)

Link to comment
Megosztás:

Az a baj a quattroval, hogy hosszmotor kell hozzá és nagyon messzire ki kell tolni a motort az első tengely elé, hogy minden elférjen.

Na most hasonlítsuk össze egy Audi és egy A Corsa elejét és rájövünk, hogy felejtős, mert egyszerűen nincs annyi hely.

Calibrában már láttam olyant, ahol aláfaragták a teljes Quattro hajtásláncot, de az A Corsának igen rövid az eleje.

A Haldex az, ami kompakt és nagyon tartós is egyben. Állítólag programozni is tudják, hogy mit csináljon, de ennek még nem néztem utána.

Link to comment
Megosztás:

Parkolásnál kicsit gyorsabban mentem mint kellett volna - közel volt a sarok és fordultak be mögém- leért a kocsi alja meg a lökös..kicsit zuttyant :) Amikor el akartam indulni nem indult az autó, nem volt benne semmi áram. Akksisarut levettem majd vissza- gyorszáras,lehet hogy lepattant. -utána működött az autó de az index nem. Semerre. Kapcsolót cseréltem, biztosítékokat átnéztem de sehol semmi. Mi lehet ez ? a refi működik mindkét kapcsolóval, a biztosítéktábla alján van 2 relé,de azokon nem láttam semmit, sztem nem is lehet :)

Link to comment
Megosztás:

No végre kijutottam a Lurdyhoz! :icon1: Jó arcok mégjobb gépekkel! :icon13:

Persze pechemre A corsa alig volt.

Ott is kérdeztem, itt is kérdezem; osztott hátsó ülésben tud valaki segíteni?

A tiéd volt az a magas az utolsó sorban? :D

Akkor a Corsádat láttam, csak veled nem találkoztam :)

Link to comment
Megosztás:

A tiéd volt az a magas az utolsó sorban? :D

Akkor a Corsádat láttam, csak veled nem találkoztam :)

Kiemelkedik a tömegből? :D Más sportot űzök vele. :icon6: De idő;vel, ha sok pénzem lesz ... B)

Igazán jöhetnétek A corsával, hamár eredetileg így volt kitalálva a találka, legalább hagy lássak egy két célállomást :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.