Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Sziasztok!

Egyelőre telefonos képek vannak, de majd még készülnek rendesek.

Nem bőrös, sima A1. 87-es évjárat, 13NB motor, hengerenkénti (elvileg Lexmaul leömlő, Bosal dob),

Látszik rajta, hogy sokat állt, de a lényeg, hogy garázsban és alig van rajta rozsdás rész. A főbb és a tipikus részeken is tök egyben van. Szóval azt hiszem bőven megért egy Vectrányi pénzt :)

A lehető leggyáribb marad, szóval nem lesz benne XE meg ilyenek :D

Egy momo alpina kormány van benne, de szerintem nem belevaló. Gyári GSi-t vadászok most bele.

Pár első fecskés kép:

285664_397365920301239_985821743_n.jpg

556414_397369216967576_519769019_n.jpg

554792_397365966967901_1433670127_n.jpg

538411_397365866967911_1429644108_n.jpg

182112_397366070301224_1212162349_n.jpg

Link to comment
Megosztás:

Elejével akarsz még valamit csinálni?

Gondolok itt a gyári duplakereklámpás Irmscher hűtőrácsra :)

Az volt gyári ehhez az optikához :)

Szerintem bűn lenne elrondítani a két kerek micsodával.

Inkább két faca ülés kellene bele és adni neki egy szép gép polírt, hogy visszanyerje a fényét és színét.

Ezek a felnik sem alávalók....

De végülis nem az én autóm, csak a szám jár! :D

Link to comment
Megosztás:

Johnny, tetszik, nem tetszik, ez akkor is úgy gyári igazán. :)

Gabi, a keménytetős a Michalak Spider, az megint valami egész más történet.

Az kétüléses és csak az a lehajtható keménytető van, ennek van hátul is üléssora és csak vászontetővel létezett tudtommal.

Link to comment
Megosztás:

tudsz valami bővebb infót a kocsiról?

Igen, mit szeretnél tudni?

C20XE, elvileg Vems ECU, Kulinpapa progizta neki, 12 alját megy.

Elvileg létezett hozzá, bár opció volt. Ezen a linken a következőt írja ha lejjebb görgetsz:

"In addition from 1987 on, a fibreglass Hardtop with or without heated back window (was used from the Corsa Hatch) was available."

Tényleg, írták, hogy kb. 50db. lett Hardtoppal gyártva és km. 12-n volt Sprint C szélesítés. :)

Link to comment
Megosztás:

Gondolkodtam én is, hogy szerezni kerek lámpás irmscherest, de a "kocka" lámpa Corsásabb, nekem jobban tetszik, úgyhogy marad. Így is autentikus lesz, mert sima kabriót is csináltak ezekből. A Schmidt felnik nekem amúgy tetszenek alatta, illik a színhez meg a szélesítéshez, de van egy garnitúra BBS is. Egyelőre ráérek kitalálni ;)

GSi kagylókat meg GSi kormányt fog majd kapni, de első körben menjen "lábán" :)

Link to comment
Megosztás:

Peti!

Nincs mérethelyes rajzod első toronymerevítőhöz?

Elég lenne a két toronyra csavarozható részről is...

Johnny, két átmérőt kell mérni, egy furattávolságot és egy furatátmérőt, mi ezen a komplikált, egy mérőszalaggal kimérem neked seperc alatt :D

Otthon van is valahol két talpam hozzá, csak azok nem 8-as, hanem 10-es toronyszilent csavarokhoz vannak. :)

Gondolkodtam én is, hogy szerezni kerek lámpás irmscherest, de a "kocka" lámpa Corsásabb, nekem jobban tetszik, úgyhogy marad. Így is autentikus lesz, mert sima kabriót is csináltak ezekből. A Schmidt felnik nekem amúgy tetszenek alatta, illik a színhez meg a szélesítéshez, de van egy garnitúra BBS is. Egyelőre ráérek kitalálni ;)

GSi kagylókat meg GSi kormányt fog majd kapni, de első körben menjen "lábán" :)

Ezekkel a lökösökkel a kereklámpás a gyári :P

Amúgy van még két fajta nagylámpás hűtőmaszkom, azokat is rá lehet próbálni, ha gondolod :)

Bár ez a mostani se rossz :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.