Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa C - Általános -


tourist

Recommended Posts

Sziasztok,

múlt szombat óta én is Corsa C lelkes tulajdonos vagyok:)

Előtte Mondeóm volt, és ott a klub és a fórum nagyon aktív volt, és rengeteget segítettünk egymásnak,

adtuk vettük a cuccost, és az információt.

Remélem itt is ilyen közösséget találok, és remélem nem a hibalista miatt fogok írni, hanem általánosságról a gondtalan évekről:)

Azért a 4 nap alatt felgyülemlett bennem néhány kérdés:

Corsa CDTI 2004.11 havi 51.000 Km.

1. 36e nél volt olaj csere, elvileg 66-nál kellene, én nem kockáztatok, 15 e km-nél lecserélem, jól teszem?

2. szervizlámpa kigyulladt, elvittem szakszervizbe, azt mondták az egyik izzító gyertya behalt, csere kell. Volt valakinek ilyen jellegű gondja eddig?

3. 5 éves akksi van benne (gyári.. jaa akkor csak 4,5:) szerintetek csereérett? Reggel első indításkor nem pöccre indul, bár azt mondta a szerviz, hogy a nyomásfeltöltödés miatt kell várni, de ez nekem gyanúsan sok, és 2. akárhányadik indítás már simább. normális ez?

4. hőfokszabályzót még 90 fok közelében nem láttam, tudom pici a motor, jó a hatásfok, de ez hiba? nézessem meg valahol?

5. tudtok valakit, aki a computert le tudja olvasni, és utána én keresek rá megoldást, nem a szakszerviz?

6. kuplung: nagyon fenn fog, elvileg egy idős pasi volt az előző tulaj, helyi csákó, és mondta valaki, hogy nagyon csúsztatta a kuplungot. Mennyi egy csere, mit kell ilyenkor cserélni egyáltalán?

7. most JVC CD-s rádió van benne, nem gyári, én szeretnék egy MP3 gyárit, mert az AVC nagyon hiányzik. Annak az érzékelője be van építve, csak rádugok valamit valahova és megy?

köszi a válaszokat.

Jaa és ha valakit érdekel irtó jó áron tudok Opel eredeti/utángyártótt alkatrészeket (olaj, szürők, stb.) Izzító gyertyát kérdeztem szalonban: 7.8000 Ft, mondom párban, vagy a 4? erre hogy nem.... db-ja... mondom az húzós, erre hogy a dízelbe minden drágább. Jaa mondom a Mondeóba vettem 3.000-ért db-ját, az olcsóbb autó?

Erre semmi mukk. Na mondom megkérdezem a gyereket, és 10.000-ért hozott 4-et, eredeti GM.

Sarzs

1.Jó a 15EKm-es csereperiódus,de mégjobb a 10EKm.A 30EKm csak a marketingesek találmánya...

2.Előfordul,a sony tv is elromolhat...

3.Az akksi kapacitását letudod méretni nagyobb akkumlátorral fogalkozó boltban,elképzelhető,hogy a gyári akksi már nem áll a helyzet magaslatán.

4.Érdemes lenne a termosztát müködését ellenőrizni és ha kell cserélni.

5.Elvileg az OBD kódokat csak a hozzá való géppel lehet olvasni,de valahogy kézi úton is megoldható...

6.Nem tudom,hogy a C Corsa kuplung bowdene önbeállós-e,de ha nem akkor kézzel lehet állítani rajta a motortérben.Cserénél a komplett kuplungszetett kell cseréltetni,nem olcsó mulatság.

7.Én inkább Blaupunkt fejegységet vennék a helyedben és ahhoz lehet kapni interface-t a kormányvezérléshez.

Link to comment
Megosztás:

Helló,

Érdeklődnék azoktól, akik Xenont használnak, hogy mi a tapasztalatuk a 6000K-s izzóval?

Esőben, ködben mennyire látni vele?

Köszi,

A.

Hello,

én mondeoban használtam 5000K-st asszem..

Kocsi eladás előtt visszacseréltem normálra.. háááát ég és föld...

Csak ajánlani tudom, ha van fölös lóvéd rá

Sarzs

Link to comment
Megosztás:

csak szólok, hogy visszaflé válaszolsz a postokra <_<

olvasd forditva :)

Hello,

köszi, igen észrevettem, meg hogy 1 éves kérdésekre válaszolok,

rövid történetem.

Már más helyeken, joggal kaptam olyan választ: olvass vissza, mert ezt a témát már érintettük:)

Ezért felléptem és mind a 74 oldalt próbáltam elolvasni, de amikor 3 nap után is csak a 18-nál tartottam, ami kb 2006, akkor azért gondoltam abbahagyom, felteszem gyorsan kérdéseimet, és olvasom tovább.

De mivel annyira előre vitt a sors, így onnan kezdtem visszafelé olvasni:)

a régi kérdésekre a válasz: Mondeos fórumon sokkal aktívabbak voltak az emberek, remélem azért mert Opellal semmi baj nincs, azért ilyen lassú folyású a fórum:)

Mondeós haveromnak mindig poénkodtam, hogy pl. Lexus klub vagy nincs, vagy a fórumon azt beszélik: a Tieddel van valami gond, mert az enyémmel semmi:)

Elnézést ha valakit sértek ezzel:)

mégegy, az Opel akksin miért DIN szabvány szerint adják meg az indító feszültséget?

én csodálkoztam, hogy csak 370Ah egy 60A-sban, amit meg most vettem az 480, mondom ez király,

erre ez DINben csak 320.. remélem nem baj:)

köszi

sarzs

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
persze. régen 1500 ft volt. most nem tudom hogy mennyi, de nem horror.

2 csavar a kapaszkoló lyukába oszt kész.

bár nekem az astra F be át kellett furnom egy lyukat, de megcsinálható.

Nézz már utána légyszi,hogy mennyibe fájna egy ilyen!Kösz! <_<

Más nem,akkor cikkszám és Vktr-éktól megrendelem!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok én csak most kezdtem el olvasgatni a forumot. Volna egy kérdésem van egy 2004 es corsam amiben meghalt a motor: és szeretnék bele egy másikat de sehol sem találtam létezik hogy az 1.0 xep motor enyire ritka?? +ha valaki tudna nekem segiteni hogy hol tudnék ilyen motort beszerezni azt megköszönném!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok én csak most kezdtem el olvasgatni a forumot. Volna egy kérdésem van egy 2004 es corsam amiben meghalt a motor: és szeretnék bele egy másikat de sehol sem találtam létezik hogy az 1.0 xep motor enyire ritka?? +ha valaki tudna nekem segiteni hogy hol tudnék ilyen motort beszerezni azt megköszönném!!

hol lax?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.