Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyebek


amadeus

Recommended Posts

@bazs:

Calibrások között terjed egy olyan mítosz/hír (nemtom mennyi lehet az igazságtartalma), hogy a gyári fehér számlapos órák valamivel pontosabban mérnek sebességet (nem csalnak annyit), mint a korábbi szintén gyári fekete számlapos órák. Úgyhogy még ez is lehet egy különbség a kettő között, és ha egy régi (fekete számlapos) órán számlapot cserélnek, az attól még nem lesz pontosabb.

@fastspeed:

Turbós órából is volt fehér számlapos, de az már csak 260-ig van kalibrálva.

Link to comment
Megosztás:

@bazs:

Calibrások között terjed egy olyan mítosz/hír (nemtom mennyi lehet az igazságtartalma), hogy a gyári fehér számlapos órák valamivel pontosabban mérnek sebességet (nem csalnak annyit), mint a korábbi szintén gyári fekete számlapos órák. Úgyhogy még ez is lehet egy különbség a kettő között, és ha egy régi (fekete számlapos) órán számlapot cserélnek, az attól még nem lesz pontosabb.

@fastspeed:

Turbós órából is volt fehér számlapos, de az már csak 260-ig van kalibrálva.

Hát legalábbis akinek 95-ös vagy azutáni Calija van , az ezt mondja. 8)

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenki!

Nem tudom, hol kellene megérdeklődnöm, így arra gondoltam, hogy itt.

Melyiket érdemesebb megvenni a calik közül? a 2.0 8v vagy 16v?

Gondolok itt arra, amit nem tudok, tehát hibák, megbízhatóság stb.

Előre is köüszönöm

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenki!

Nem tudom, hol kellene megérdeklődnöm, így arra gondoltam, hogy itt.

Melyiket érdemesebb megvenni a calik közül? a 2.0 8v vagy 16v?

Gondolok itt arra, amit nem tudok, tehát hibák, megbízhatóság stb.

Előre is köüszönöm

8V!!!

Volt 16V-m és 8V-m is uh volt "szerencsém mindkettőhöz".

Ha végképp nem találsz majd egy jót, akkor véletlenül tudok egy 93-as lufis 8V-t ami eladó. :( :wink:

Link to comment
Megosztás:

A 16V-re sokkal-sokkal többet rá kell költeni mint a 8V-re. Ha nincs túl sok pénzed ne vegyél 16V-t még ha olcsóbb is mert később eléggé megvan rá az esély h a gatyád is rámenjen. Ha meg sok pénzed van akkor eleve ne vegyél Calibrát. A 8V sokkal igénytelenebb és minden sokkal olcsóbb hozzá ha ne adj isten vmi meghal benne. Egy komplett motort már 40-50 rugóért megkapsz.

És nem kell megijedni h csak 115 LE! Sokkal nyomatékosabb, alul jobban húz és végre ezek is mennek 220-at. Mivel egy folytott motor ezért könnyen kis pénzből is +30-40 lovat is ki tudsz préselni belőle anélkül h a motorblokkhoz hozzányúlnál.

Link to comment
Megosztás:

szóval akkor átlagban a 8v-re voksoltok.

Mik a gyorsulás adatai ill. mennyivel marad el a 16v mögött?

Azt sejtettem, hogy a 8v az "igénytelenebb", de tény, hogy (igazad van) a 115 lótól félek kicsit a 150-el szemben.

Az enyém is 8v és le a kalappal. nem eszi az olajat, alig fogyaszt, 1,4-hez képes szépen is megy és alig kell költeni rá, ill. szinte semmit a kötelező karbantartásokon kívül.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.