Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

A távirányító lemerülésről nincs tipped?

szerintem a távirányító anyósa miatt van ,mert ha nekem egy fél napot itt van anyósom

akkor én is totál lemerülök :-D ( vicc )

komojan ,nem lehet hogy néha beragad a távi. gombja és fojamatosan adja a jelet ?"és amikor kiveszed a zsebedből akkor nem nyomja semmi a gombot"? és ezért merül le.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, hogy elég-e a gyári kulcs az immo ellenörzéshez, mert ha bezárod az autót és utána nem távirányítóval nyitod ki, akkor hiába rakod gyujtásra, nem indul el, mert letilt az immo.

A távirányító lemerülésről nincs tipped?

Igen, az már más kérdés, hogy ha optikával zárod, és kulccsal nyitod, akkor is tiltja az immót, amíg az optika nincs

oldva. ez amolyan dupla védelem :) (nem is sok ilyen omit loptak...)

Lemerülés szerintem is gomb beragadás miatt lehet, vagy rossz az elektronika.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap kipróbáltuk haverom omiára ráprogramozni.Rátetttük gyujtásra, de hiába nyomkodtam a gombot, semmi. Tehát mostmár száz, hogy Tech kell hozzzá. Kipróbáluk az immót is. Kulcsal bezárta az autót, majd kulcsal ki is nyitotta, de az immo letiltott. Ebből arra következtetek, hogy a kulcsban nincs semmilyen tekercs, mint a későbbi omegákban (öcsémnél simán működik a kulcsal be-ki-indít).

Esetleg nincs vkinek egy eladó távirányítója (infrás)?

Link to comment
Megosztás:

Tegnap kipróbáltuk haverom omiára ráprogramozni.Rátetttük gyujtásra, de hiába nyomkodtam a gombot, semmi. Tehát mostmár száz, hogy Tech kell hozzzá. Kipróbáluk az immót is. Kulcsal bezárta az autót, majd kulcsal ki is nyitotta, de az immo letiltott. Ebből arra következtetek, hogy a kulcsban nincs semmilyen tekercs, mint a későbbi omegákban (öcsémnél simán működik a kulcsal be-ki-indít).

Esetleg nincs vkinek egy eladó távirányítója (infrás)?

Nálam is működik a kulccsal be-ki, majd indít.

Az immó független a nyitástól-zárástól, az a kulcsban egy transzponder, amit a slussznál olvas le

egy olvasófej. Viszont ha optikával zárod, és nem azzal nyitod, akkor az is letiltja az immót, amíg

nem nyitod optikával is. Ennyi az összefüggés.

Jó lenne utánakérdezni egy márkaszervízben, mi is a helyzet ezzel. Pl Uhu Ákosnál :)

Link to comment
Megosztás:

Udv mindenki. van egy gondom ebben kernek tanacsot. radiot akartam cserelni az omegaban de nem jott ossze.espedig a car400 tokeletesen szol radio ki uj radio be nema csend radio ki proba padon szol radio vissza autoba nema csend szabvany iso csati a ket tapvezetek megcserelve bekapcsol adokat megtalalja ugy mukodik ahogy kell csak hangot nem ad. ahangszorok ellenallasa autoban csatin merve egyforma kb 3.8- 4 ohm. kesobb meg egy radio kolcsonker az is nema car 400 vissza szol! car 400 ki uj radio be nema!a cserebe kiprobalt radiok:car 400 jo.philips sc 804 nema.roadstar akarmi majdnem uj nema. panasonic fx 88 nema. az osszes radio probapadon jol szol a masik autoban is KI. Pregioban ki lett probalv jok. otlet,tanacs? ráolvasás vagy voodoovarazslo vagy murder ugynok vagy MI??? koszi

MEGVAN ahiba!!! valaki beépitett egy siemens s6-10-es kihangositot és valamiert az nem engedte a rádiokat megszólalni egység kidob MINDEN rádio szol

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

van egy '97-es omega b-m 2.0/16v. neha a muszerfalon bejelez az a motor jel kis villammal a kozepen, egy narancssarga szinu hatterrel,ami alapban vilagitana gyujtaskor,de inditasnal elkene aludnia. ez micsoda? mert 4.500rpm-nel le is szabalyoz az auto,es nem is megy ugy. a jelenseg az,hogy ha reggel lemegyek es inditok akkor még jo. megyek vele , meg akkor is jo. aztan leallitom,majd inditas,de mar vilagit is. a legtomegmero tokeletesen tiszta, a levego beomlonel a pillango szelep is tiszta(mert letisztitottam). mi lehet a gond szerintetek?

valaszotokat elore is koszonom

udv

Janos

Link to comment
Megosztás:

Nálam is működik a kulccsal be-ki, majd indít.

Az immó független a nyitástól-zárástól, az a kulcsban egy transzponder, amit a slussznál olvas le

egy olvasófej. Viszont ha optikával zárod, és nem azzal nyitod, akkor az is letiltja az immót, amíg

nem nyitod optikával is. Ennyi az összefüggés.

Jó lenne utánakérdezni egy márkaszervízben, mi is a helyzet ezzel. Pl Uhu Ákosnál :)

Asszem elbeszélünk kicsit egymás mellett. Kulcsal bezár-kinyit után nem kapcsol ki az immo, tehét nem lehet elindítani.Ákossal beszéltem már. Szerinte két féle távirányító van az infrásból:sima, és riasztós autóhoz. Megnéztem sajátom és haverom távirányítóján a számot, de mindnekua a gyári száma.

Link to comment
Megosztás:

Asszem elbeszélünk kicsit egymás mellett. Kulcsal bezár-kinyit után nem kapcsol ki az immo, tehét nem lehet elindítani.

Ha az immó letiltott, akkor már hiába zárod-nyitod.

De ha nem tiltott az immó (normál eset), akkor kulccsal zárva-nyitva utána simán indul :)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Kérdés, hogy gyárilag tempomatos, vagy utólag lett belerakva a kapcsoló. Ha gyárilag, akkorvszinű a kapcsoló. Ha utólagos, lehet Tech2-vel ki kell üttetni a tempomat tiltását. Azonban az sem biztos, hogy ha utólagos, hogy be van vezetékelve a computerig.

Link to comment
Megosztás:

Kérdés, hogy gyárilag tempomatos, vagy utólag lett belerakva a kapcsoló. Ha gyárilag, akkorvszinű a kapcsoló. Ha utólagos, lehet Tech2-vel ki kell üttetni a tempomat tiltását. Azonban az sem biztos, hogy ha utólagos, hogy be van vezetékelve a computerig.

Szerintem gyárilag tempomatos a gomboknál a felirat kopott ugyhogy valszeg müködött valamikor...holnap kibontom és megnézem hogy ki van e vezetékelve... milyen szinű vezetéket kell keresnem?vagy hány vezetéknek kell lennie a csatiban?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

van egy '97-es omega b-m 2.0/16v. neha a muszerfalon bejelez az a motor jel kis villammal a kozepen, egy narancssarga szinu hatterrel,ami alapban vilagitana gyujtaskor,de inditasnal elkene aludnia. ez micsoda? mert 4.500rpm-nel le is szabalyoz az auto,es nem is megy ugy. a jelenseg az,hogy ha reggel lemegyek es inditok akkor még jo. megyek vele , meg akkor is jo. aztan leallitom,majd inditas,de mar vilagit is. a legtomegmero tokeletesen tiszta, a levego beomlonel a pillango szelep is tiszta(mert letisztitottam). mi lehet a gond szerintetek?

valaszotokat elore is koszonom

udv

Janos

elég sokesélyes!

az is lehet hogy a kopogésérzékelőd lett retkes ( ami az elő,és utó gyujtást szabályozza) és ezért vett vissza a teljesítményböl! nekem ez volt a baj ( X20SE ) amikor kivillant a lámpa.sőt volt amikor nem világított egész nap ,aztán gondolt eggyet ,utána meg vert az ideg hogy nem ment a vas!

Kivettem az érzékelőt, kis pucolás, aztán vissza ,és OK volt minden!

ez csak egy tipp ,de ki tudja!?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem gyárilag tempomatos a gomboknál a felirat kopott ugyhogy valszeg müködött valamikor...holnap kibontom és megnézem hogy ki van e vezetékelve... milyen szinű vezetéket kell keresnem?vagy hány vezetéknek kell lennie a csatiban?

Egy haverom is vett bontva a Td omijába, és a mai napig nem működik neki. Állítólag ami GL azaz alapfelszereltség, abban nincs benne a motorraelektronikára menő vezeték. Senátor-Admirális járt úgy, hogy a tempomatos CD felszereltségű TD omiban kicserélte a motor kábelkorbácsát, egy alapfelszereltségűre, és azóta nincs tempomat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vettem egy 2.5Td C Omegát és az lenne a kérdésem hogy nem müködik a tempomat ilyenkor mi szokott tönkremenni?a kapcsoloja szokott elromlani vagy merre kéne keresnem a hibát?elörre is köszönöm a segitséget.

Hali!

Nekem a tempomat motorban volt eltörve egy müanyag fogaskerék, illetve csiga. Érdemes szerintem elsők között megnézni ezt, mert könnyű szétszedni.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Valaki tud komplett elektromos rajzot a x20xev motoros Omegáról?

Csak mert lóg egy kupac vezeték (csatlakozóval, vagy annélkül-leszigetelve) és zavaró hibaüzeneteket generál (pl waschwasser stand, bremsbelag, abblend rüchlicht, oel mangel). Nagyrésze nem létező hibára utal, mivel olaj most volt cserélve benne, mosóvíz tartály tele, fékbetétekben benne az érzékelő, lámpák világítanak, stb.

Gyanúm, hogy amikor össze lett rakva a gépezet, a tanult kollégák nem foglalkoztak a lógó vezetékekkel... bár egy párnak hiányzik a csatija, gondolom útban volt a befűzésnél, és lecsípték :D

Link to comment
Megosztás:

  • 5 weeks later...

Üdv Mindenkinek.

Következő bosszantó problémával küszködöm, a vezérműtengely jeladó hűlyéskedik velem.

Mikor hideg a motor minden rendben van indul elsöre, ha melegen probálom inditani, amikor a motor hőfok 85° felett van, akkor hibát ir ki illetve nehezen indul. A hiba üzenet "Automatic Gearbox check" Tech2 azt mondja a jeledó hibás.

Sajna nem találok hozzá gyári jeladot a motor kod y22xe.

Érdemes utángyártott jeladót venni? Valakinek esteleg tapasztalat?

Üdv Oszi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.