Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Szerintem elmondani bonyolultabb... Csak azt nem tudom, mennyire lesz a kis fix ablak vízmentes a visszaszerelés után... Valami specialitása biztos van a visszaszerelésnek....

Remélem nem maradt ki semmi. Ha valami kimaradt, az a ti hibátok!!! :) :D ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Sztem nem muszlály szegecssel visszarakni, hanem kapható hatlapfejü lemezcsavar is ebben a méretben. És ti akarjátok fóliázni? Mert ha megveszitek a minőségi fóliát, nem jöttök ki sokkal olcsóbban mintha szaki csinálja aki ráadásul ad mübizonylatot és garanciát. Ha pedig fóliás csinálná,akkor keressetek olyat, aki nem szedi ki az ablakot. Az enyém is így lett fóliázva és nagyon szép lett.

Link to comment
Megosztás:

Kezd elegem lenni az omegából :) Tegnap elhoztam a szervelőtöl.Ma meg be akartam indítani, de megint nem indult.A szerelő tanácsára széthúztam az összes csatlakozót a motornál,befújtam kontakt sprével, de ez sem segített. Most megint vontathatom be pécsre.

Link to comment
Megosztás:

ha pesten laksz vagy laknál akkor tudnék segíteni neked,mert az én autómmal is ilyen jellegű problémák voltak és nem kis időbe telt míg a végére járt a szerelő,akit ajánlottak és bevált.egy fiatal srác de addig nem nyugszik amíg nem csinálja meg az autót.

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenki.

Egy kis segítségre lenne szüksége.Autóvásárláson gondolkodom, a márka adott.CSAK OPEL!:) Néztem Astrákat is, de mos felmerült bennem, hogy talán egy 2.5 TD Omega is jó lenne.

Az lenne a kérésem, hogy aki bármit tud az előnyeiről illetve a hátrányairól (típushibák stb...) az legyen olyan jó és ossza meg velem.

Válaszaitokat előre is köszönöm.Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok.

Üdv.: Zoli

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenki.

Egy kis segítségre lenne szüksége.Autóvásárláson gondolkodom, a márka adott.CSAK OPEL!:) Néztem Astrákat is, de mos felmerült bennem, hogy talán egy 2.5 TD Omega is jó lenne.

Az lenne a kérésem, hogy aki bármit tud az előnyeiről illetve a hátrányairól (típushibák stb...) az legyen olyan jó és ossza meg velem.

Válaszaitokat előre is köszönöm.Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok.

Üdv.: Zoli

Ezt már többször kitárgyaltuk, ezért csak kivonatosan:

- a 2,5TD B omegák 90%-ában 250 000 km felett futottak, az órájuk ezt sajnos nem tükrözi.... főleg ha frissen hozták be külföldről. Szóval nagyon nehéz kevesett futott példányt találni

- az adagolójuk 250 000-km után felújításra szorul. Ez a játék kb 300 000 Ft.

- a sok km nem csak a motornak árt, hanem: váltó, futómű, difi, kardán stb

Szóval szerintem sokkal jobban jársz egy 2.0 benzinessel. Akár 8 akár 16 szelepes verziót is választod. Vételára is alacsonyabb mint a dízelé. Az árkülönbözetet meg apránként befizeted a benzinkúton. Cserébe nagyságrendekkel kevesebb macera lesz az autóval. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

egy kis segítséget szeretnék kérni.

a váltó mellett található az elektronikus vezérlésű téli menetprogra kerek kis kapcsolója.ezt így olvastam ilyen hivatalos formában.

anyi lenne a kérdésem hogy ennek a kapcsolónak ha gyújtást adok az aútóra akkor világítania kell vagy nem.ez nem tiszta mert a leírás azt írja hogy téli menetnél be kell kapcsolni és a visszajelzőnél jelez.nállam semmi kontroll nincs.állandóan világít,de nem hármasba indúl mert utána elkezd felváltogatni.

egyáltalán ezt kell i..,hogy célszerű használni télen?

köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

egy kis segítséget szeretnék kérni.

a váltó mellett található az elektronikus vezérlésű téli menetprogra kerek kis kapcsolója.ezt így olvastam ilyen hivatalos formában.

anyi lenne a kérdésem hogy ennek a kapcsolónak ha gyújtást adok az aútóra akkor világítania kell vagy nem.ez nem tiszta mert a leírás azt írja hogy téli menetnél be kell kapcsolni és a visszajelzőnél jelez.nállam semmi kontroll nincs.állandóan világít,de nem hármasba indúl mert utána elkezd felváltogatni.

egyáltalán ezt kell i..,hogy célszerű használni télen?

köszönöm a segítséget!

Igen világit a gyujtás ráadásakor, de csak amolyan háttérvilágitás. Bekapcsoláskor erősebben világit a gomb, és érzel egy kis rándulást az autón. Ezen kivül más visszajelzője nincs. De csak D ben működik, és asszem 60-nál, kikapcsol.

Link to comment
Megosztás:

Az Ominál nem úgy van mint a Calibránál? Ott a téli program mindössze annyit csinál tudtommal, hogy harmadikban indul az autó, ebből következik hogy szvsz elindulásnál kell használni (esetleg nagyon kis sebességnél, ahol az automata még egyébként nem kapcsolna harmadikba).

Az omegánál és a calibránál pont egyformán működik. Ha úgy ítéled meg, hogy havas/jeges az út és elkapar az autó akkor bekapcsolod. Ilyenkor 3.-ból indul, és nem is vált vissza ha motorféket használsz. 60 felett viszont automatikusan visszakapcsol normál üzemmódba. A téli üzemet pedig tényleg csak indokolt esetben érdemes használni, nem igazán tesz jót a váltónak hosszú távon, ugyanis jobban igénybe veszi a konvertert.

Link to comment
Megosztás:

ezt még nem vettem észre, hogy a gomb benyomásakor erősebben világítana.ezt reggel megnézem.az a baj hogy nekem alapban is szép fénnyel világít.

és hogy mikor használod?erre a kérdésre tudod a választ .szoktad használni,

Ritkán szoktam használni, amikor beragadtam a hóba. Akkor bekapcsoltam, és nagy gázzal kimásztam a mély hóból. De amugy nem használom. Jó téli guminak sokkal nagyobb hasznát vesszük ezeknél a hátsó kerekeseknél. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.