Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

..látszik, hogy nem kell céges üzemanyagelszámolást csinálnod :) :)

Az omega nem cégautó, így csak km nyilvántartást kell csinálnom, benzinszámlát nem kell gyűjtögetnem.

Az benzinköltséghez még hozzájön a Blazer, ami elvileg hobbiautó. EBbe 10 hónap alatt beleszaladt 14 000 km, és az meg átlagban 14-15 körül szürcsöl...

És ez csak benzin, hol a többi, szóval nem olcsó az MV6, meg Chevy V6 4,3

Link to comment
Megosztás:

peeeerszeee. engemm meg megszólsz a nagy parasztszárny miatt.... :)

Tudod öszinte vagyok:) Nem tetszenek a végletek. Én "megszóltam" anno Redi neonos ötleteit is.

Ezek az én véleményeim, ami csak az enyém.

A szárnyad pedig te nevezted "parasztosnak" tegnap a telefonba , én csak túlzásnak.

Kiváncsi voltam megszabadulsz - e tőle, mert nem tetted rá, hanem így vetted. Te elmondtad a véleményed és én is. Ha akarod keresek neked jó Astra Coupé képet ami nekem is tetsz. Eddig is hallgatál rám néha, hátha:))

Egyébként Reditől most én követelem a neonokat:)) Bár, azóta mit sem változott a véleményem.

bocs az omisoktól az Offért.

Link to comment
Megosztás:

Ezt találtam:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

Beleszámolják a Vectramat. Szerintetek?

Kecskeméti használta a kocsit, és itt is szervizelte a helyi erő :)

Nem láttam rajta törésre utaló nyomot, a motorja is szépen jár, miután az autómataszívató leállt már nagyon csendes.

Szelepek nem kopognak...nagyon tetszik csak nincs tempomat. De azt csak bele ekézzük valahogy.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap találkoztam a Tas-al, és kimentünk 2 autóval a kedvenc helyünkre...

Gyorsultunk egymás ellen (Omega A 3.0 24V automata, Omega B MV6 3.0 V6 automata), és sajnos először csúfosan kikaptam... Egymás mellől indulva úgy elment, hogy csak na. Kb 180 környékén éreztem, hogy kezd csökkeni a távolság a két autó között, de akkor már nem volt hely, hogy tovább nyomjam.

Aztán mentünk egy elhagyatott helyen. Ott már kikapcsoltam a kipörgésgátlót, meg benyomtam sportprogramot. Na ekkor fej-fej mellett mentünk kb 100-ig, aztán elment a Tas, de leginkább azért met elengedtem. Jó szűk útszakasz, a két autó alig fért elegymás mellett, az egyik oldalon végig vas oszlopok voltak (parkolás ellen). A Tasnak elég szarok a hátsó gumijai, így néha riszálta a farát, én meg jobbnak láttam elengedni. Mindjuk ha nem engedem el, akkor is elmegy, csak kicsit később.

Aztán átültem az övébe, és mentem egyett vele. Hát azt kell mondanom, hogy az MV6-os motor jobban tol mint a sor6, csak a sok elektronika elb@ssza a végeredményt.

A Tas váltója sokkal agresszívabban teszi be fokozatba induláskor, és sokkal agresszívabban is vált. Az enyém lassabban engedi rá a teljes nyomatékot, mind induláskor, mind váltáskor. Emelett fokozattól függően változik a motorkarakterisztika. Az enyémben van két k nagy torok amin ömlik be a levegő. Első fokozatban, kb 3500-nál nyitja ki a második torkot, de ha úgy észleli a computer, hogy hajlamos a kerék a csúszásra, ezt képes eltolni feljebb, függetlenül attól, hogy a kipörgésgátló be vagy ki van kapcsolva. Valójában beigazolódott, hogy állítólag 96-tól a vezérlőcomputereket megspékelték valami primitív ESP-vel, amit ráadásul ki sem lehet kapcsolni. Ezért szereti a sok autóépítő a sor6-os opel motort.

Na mindegy, én nem fogok sor6-ot rakni a B Omegába, inkább valami jobb chip-et kéne nézni hozzá nézni :)

Link to comment
Megosztás:

Szegény apám sziv rendesen: csütörtökön szétszakadt útközben a hűtővizes csőizé, kifolyt az összes viz. Pénteken vett rá másik csövet, mikor feltette (finoman, zsirozva, stb) a hűtőre, letört az a kis kiálló izé. Már látszott, hogy volt ragasztva. Most meghegeszti az egyik helyen, folyik a másikon. Ja, és még pénteken beleficcent a bal hátuljába térddel egy motoros. :) Most mindenféle imákat mormolok a garázs előtt, nehogy átszálljon az átok az enyémre is :)

Link to comment
Megosztás:

Na pontosan ez hiányzik nekem a dieselből.

Nem is tudom milyen a második torok és a 3500/perc az még talán de 4500-nál vége is.

Amikor a második torok kinyit, érezni egy lórúgást, majdnem olyan mint amikor a turbo bekapcsol egy turbodiesel-en.

Nem tudom mennyire lehet pontos az A Omega digitműszerfala, meg az én ford.szám mérőm, de padlógáz üzemben az enyém 6200-ig húzatja, a sor6 meg 5600-ig. Na itt kellene meglépnie, ha az a trágya elektronika nem ugatna bele...

Link to comment
Megosztás:

Ricky:

Két hete nekem is elszakadt egy vízcsövem az Astraban Dormánd előtt. Cimbora jött segített megpatkoltuk hazajöttünk lábon :) Más baja nem lett de biztos lefejeztem volna a motorost :)

Dark:

Amikor a turbó indul kb 2000-nél eléggé meglódul de ez csak 1;2;3-ban érezhető. 1-ben gyorsan leforgatja ott nincs élmény, 2-ben kicsit tovább tart városi utcai versenyen jó :( 3-ban már 100-al megyek ott meg már minek tovább.

Viszont országúton 100 alól 5-ben szépen kihúz és pillanatok alatt 160-on van. Kényelmes biztonságos előzéseket lehet vele művelni.

Link to comment
Megosztás:

Amikor a turbó indul kb 2000-nél eléggé meglódul de ez csak 1;2;3-ban érezhető. 1-ben gyorsan leforgatja ott nincs élmény, 2-ben kicsit tovább tart városi utcai versenyen jó :) 3-ban már 100-al megyek ott meg már minek tovább.

Viszont országúton 100 alól 5-ben szépen kihúz és pillanatok alatt 160-on van. Kényelmes biztonságos előzéseket lehet vele művelni.

Az MV6-nál még 4.-ben is érezni amikor kinyit a torok (4 fokozatú az automata). Ja és 3.-ban 205-ig húzatja :)

Link to comment
Megosztás:

Ricky:

Két hete nekem is elszakadt egy vízcsövem az Astraban Dormánd előtt. Cimbora jött segített megpatkoltuk hazajöttünk lábon :) Más baja nem lett de biztos lefejeztem volna a motorost :(

A megpatkoltuk mit takar? Ő is hazajött lábon, levágott egy darabot, vett desztvizet és kész. Még jó, hogy nem vágott tönkre mást is. A motoros egyébként laza volt. Vater mondta, hogy hivjanak rendőrt, a csávó kézzel lábbal tiltakozott (gyanitom nem volt jogsija). Erre mondta apám hogy 200e HUF lesz a javitás, a fiúcska kihúzta mellényzsebből, odaadta és elvánszorgott. :) Motor meg ripityára...

Link to comment
Megosztás:

Az hogy mellényből húz elő 2 kilót, és nem szeretne a rendőrökkel találkozni,

szerintem elmond valamit a motorosról. :P Apád örüljön neki, hogy nem fegyvert

húzott rá ez az ipse. :)

A 2 kiló nem egy olyan eszement összeg csak nem mindenki hord magánál ennyit, rendőrökkel meg én sem szeretek talákozni...

Te igen? :) :( ;) :D

Tavaly nem ez jött le, amikor a Lurdynál "gyóntattak" a trélerrel.... :P

Link to comment
Megosztás:

A megpatkoltuk mit takar? Ő is hazajött lábon, levágott egy darabot, vett desztvizet és kész. Még jó, hogy nem vágott tönkre mást is. A motoros egyébként laza volt. Vater mondta, hogy hivjanak rendőrt, a csávó kézzel lábbal tiltakozott (gyanitom nem volt jogsija). Erre mondta apám hogy 200e HUF lesz a javitás, a fiúcska kihúzta mellényzsebből, odaadta és elvánszorgott. :) Motor meg ripityára...

Go To F ASTRA topic.

ott leírom.

Link to comment
Megosztás:

Mellényzsebből 200e-t?

Laza a csávó...

Én erre csak annyit kérdeztem Vatertól, hogy miért nem kérte el a csávó számát. Nekem jó lett volna. :( Megyek F Astrába.

Az hogy mellényből húz elő 2 kilót, és nem szeretne a rendőrökkel találkozni,

szerintem elmond valamit a motorosról. ;) Apád örüljön neki, hogy nem fegyvert

húzott rá ez az ipse. :)

Nem hiszem. Lehet, hogy akkor vette a mocit, a 200 meg a visszajáró volt. :)

Link to comment
Megosztás:

Én erre csak annyit kérdeztem Vatertól, hogy miért nem kérte el a csávó számát. Nekem jó lett volna. :) Megyek F Astrába.

hm:) Általában egy-két, hára az ilyen csávoknak is jószokot lenni. De a négy - öt, már másik történet.

Link to comment
Megosztás:

Jól van, vicceltem csak. :) Meghalt a hűtőnk...Nem tud vki nonstop bontót? :)

Bp. XIV. ker. Bosnyák u. 5 azt hiszem! Bár nem 24órás csak 17 óráig van nyitva! Én ott vettem a hütőmet 15 rugó volt! Tel.:06-1-343-01-52

Lenne egy két kérdésem! Segítsetek!!!!

X20XEV

- Hol kell a váltóból ill a difiből leengedni az olajat valamint hol kell feltőlteni?

- Milyen olajat érdemes vennei ezekhez?

- Mitől lehet az hogy a 1-esben nagy gázadásnál a váltó felől egy rövid morgó hangot hallok? A hang az kb. katalizátor magasságából jön-n ki. De nem abból.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen!

Közben neten találtunk egyet Fóton, neki volt kétféle is, de egyik sem volt jó bele, pedig a fószer állitotta, hogy az az. Szóval kamura mentünk le a jó kis esőben. Mindegy, a holnapi nap hűtővadászattal fog telni.

Amúgy 2.0 16V (X20XEV)

Köszi még egyszer!

Link to comment
Megosztás:

Amikor a második torok kinyit, érezni egy lórúgást, majdnem olyan mint amikor a turbo bekapcsol egy turbodiesel-en.

Nem tudom mennyire lehet pontos az A Omega digitműszerfala, meg az én ford.szám mérőm, de padlógáz üzemben az enyém 6200-ig húzatja, a sor6 meg 5600-ig. Na itt kellene meglépnie, ha az a trágya elektronika nem ugatna bele...

darki 5200 nél kapcsol ha nincs benyomva az s és 6200 ha sportba vagy nálam is igy kapcsol

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.