Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Sovesz, Sedan. :(

Egyébként a dsungelgrün árnyalatra hallgat.

Az eleje (jobb első negyed), bölcső, + a futómű hiányzik.

Donor volt a totálkáros másik Omimhoz.

Szia!

Ha olyan zöld, mint az enyém, a jobb hátsó ajtó érdekelne, abban az esetben, ha jó állapotú és mondjuk eletronyos az ablakemelője. Az enyém rohad.

Köszi

Link to comment
Megosztás:

üdv mindenki

a hétvégén a hideg és gondolom az utcai fogyatékos alkeszoknak köszönhetően ki kell cserélnem az első lámpatesteket.és pár kérdésre szeretnék választ.

mennyivel jobb a projektoros mint a normál ( tudjátok a bordázot plexi üveges )?a projektoros lámpa melyik fele használja a H7-es izzót?

H7-est a refi használja.Vizes úton, mind a kettőnek megissza a fényét az aszfalt. Projektoros jobban koncentrálja a világosságot. :( BOLDOG KARÁCSONYT, ÜNNEPEKET NEKTEK és SZERETTEITEKNEK!!! ;)

Link to comment
Megosztás:

H7-est a refi használja.Vizes úton, mind a kettőnek megissza a fényét az aszfalt. Projektoros jobban koncentrálja a világosságot. :( BOLDOG KARÁCSONYT, ÜNNEPEKET NEKTEK és SZERETTEITEKNEK!!! ;)

És ha a előbb-utóbb xenont akarsz, a projektorosban könnyebb beállítani, és nem szórja a fényt össze-vissza. Nem mellesleg muttatósabb is a projektoros lámpa.

Link to comment
Megosztás:

Gyári CDR500as fej ér valamit? :(

Karácsonyra megleptem magam egy Sony CDX-GT616U-al, meg egy Powerbass S-6C-el ;) Utóbbit igen érdekesen sikerült elhelyezni(bár nekem tetszik), szerencsére hangzásban viszont jó lett. majd rakok be képeket róla..

Boldog karácsonyt mindenkinek :)

Biztos van, akinek ér vmit a gyári cd-s rádió, de nekem nem kellene. Le tudok mondani a gagyi gyári kijelzőről, és az írott cd-ket sem szereti nagyon.

Link to comment
Megosztás:

egy kérésre szeretnék választ

az én kombim gyárilag állítható hátsó futómüve van.

(val szinü kontaktos mert nem állítja után önmagát) de haesetleg mégsem akkor agázt amit utántölt (legalább is ha jóltudom gázt tölt és nem olajat ) a telóba az hol van elrejtve? sehol nem találom?!?

Csá!

Az Omega hátsó futóműve elött találsz egy kompresszort amiből vékony műanyag csövek futnak a difi ill a futómű felet a lengéscsillapitókig.Ezeken a csöveken keresztül pumpál levegőt a csillapitókba.Természetesen annak fügvényében,hogy milyen jelet kap az érzékelötöl.Amit ismételten a hátsó futóműnél találsz,egy kis kar van rajta ami a hátsó"hiddal"együttt mozog.

Link to comment
Megosztás:

Csá!

Az Omega hátsó futóműve elött találsz egy kompresszort amiből vékony műanyag csövek futnak a difi ill a futómű felet a lengéscsillapitókig.Ezeken a csöveken keresztül pumpál levegőt a csillapitókba.Természetesen annak fügvényében,hogy milyen jelet kap az érzékelötöl.Amit ismételten a hátsó futóműnél találsz,egy kis kar van rajta ami a hátsó"hiddal"együttt mozog.

szeva

bocs de a hátsó futómű elött \ha jól tudom \ a hátsó ajtó van meg a hátsó üléssor! ( igaz aki ott beszáll és leül azis termel levegőt csak nem jön ki belőle vékony cső:- ) . szóval nem az első futóművet akartad írni?

és azt meg tudnád mondani hogy házilag hogyan tudnám ellenőrizni az érzékelőt hogy mükszik-e vagy döglött?

Link to comment
Megosztás:

szeva

bocs de a hátsó futómű elött \ha jól tudom \ a hátsó ajtó van meg a hátsó üléssor! ( igaz aki ott beszáll és leül azis termel levegőt csak nem jön ki belőle vékony cső:- ) . szóval nem az első futóművet akartad írni?

és azt meg tudnád mondani hogy házilag hogyan tudnám ellenőrizni az érzékelőt hogy mükszik-e vagy döglött?

:huh: :lol: :D

Remélem ezt nem gondoltad komolyan? :D

Link to comment
Megosztás:

Nos megoldódott a vákumcső problémám, legalábbis félig. A szellőzőelosztó kapcsolónál minden rendben volt. A vákumdoboz egyik csöve, volt szabadon. aminek nem találtam a helyét. De meg lett. A fűtöradiátor két fémcsöve(tűzfalnál) közé rejtették el a kis gumiszopkát, abba kellet bedugni.Köszönök minden segítséget. Sajnos a tempomat-om sem működik. Nem tudom honnan kellene elkezdeni a hiba feltárását. Bár valahol olvastam hogy hozzáértés nélkül ne nagyon éljük bele magunkat, hogy meg tudjuk csinálni. Azért én megpróbálnám, ha kapnék valami irányt valakitől. Mielőtt szervízbe vinném mit kellene átnézni?

Apám, minden tiszteletem a tied!!! Ma délután megpróbáltam rendberakni ezt a fűtés dolgot -> hátra nem fújt, csak hideg levegőt és nem is lehetett elzárni, mert szétesett az elzáró tekerője. Ez utóbbi nem volt nagy meló, bár nem értem, hogy miután rendben összeraktam a cuccost, miért nem zár rendesen, azaz elzárás után is jön át rajta a levegő, bár nem olyan erősen. Nnna mind1. Ezen a sikeren felbuzdulva nekiláttam, hogy meleg levegőt intézzek hátra is...bazz...

Szóval: tekerőgombok le. Mivel a hamutartó kiszedéséről nem ír egy könyv vagy netes leírás sem, ezért addig mozgattam, míg szét nem jött, úgy-ahogy. :huh: Szóval megtaláltam a maradék két csavart is, magnó ki, a műanyag burkolat le. (Ja, amúgy az összes kapcsolót kiimádkoztam a helyéről, mint kiderült, feleslegesen...) Aztán találkoztam a fehér panellel, ami mögé be akartam nézni. Két csavar ki, de meg sem mozdult. Szóval idáig jutottam. Amit láttam és kitapintottam mögötte: valóban vékony csövek mennek keresztbe. Gondolom ezek a vákuum csövek. Viszont találtam egy pálcát is, ami szerintem nem okés: a jobbos vége csak úgy fityeg. Nem tudtam megnézni, hogy hova menne, erre van valami ötlet? Nekem úgy tűnik, hogy az egyéb borítást is (oldalt a lábtérben) le kell szedni, ha többet akarok megtudni. Te hogy csináltad ezt az egész műveletet, szétborítottad az egész utasteret?

Amúgy járattam vagy félórát a motort, és hátra elkezdett langyos levegőt nyomni. Én, mint Zsigulin és Golf egyen szocializálódott egyén a hűtő egyharmadát letakartam. :D

A hamust sikerült egy kicsit leamortizálnom, mínusz fokokban nem érdemes foglalkozni ezekkel a rideg műanyagokkal. Mindegy, úgysem dohányzunk...

Ja, meg a légkondi kapcsolón a kis visszajelző fény sem ég. Ezt mondjuk nem igazán értem, most csak úgy megadta magát?

Plusz tíz fok alatt még egyszer nem állok neki, az tuti. :lol:

Szóval te mennyire szedted szét a kocsit? Illetve mi az a pálca a tekerőgombok mögött hátul keresztben?

Köszi

Üdv

Okta

Link to comment
Megosztás:

Bazz, ez a hátsó futómű előtt a kerék van dolog engem is mellbe vágott :huh: A hátsó futómű az autó alatt van, tehát alá kell mászni és ott megnézni a kompresszort.

Okta, nekem is csak hideget hajlandó hátrafújni, de még nem álltam neki szétszedni, mert vszínű radiátort is cserélnem kellene, ahhoz meg az egész műszerfalat ki kell bányásznom, és erre még nem tudtam rászánni magam. Sajna ebben nem tudok segíteni. A kapcsoló visszajelzők pedig szoktak így csinálni, hogy hol világít hol nem. Kapcsold be a klímát, és ha nem világít a lámpa pöcköld meg a kapcsolót. Végleges javulást talán az égők fixre forrasztása hozna.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Az autó alján keresd a kompresszort fektetve jobra eltolva találo.Elvileg az érzékelőd ha minden igaz(nem biztos)reagál arra ha lekötöd a kart s mozgatod(lassan fel és le,hisz nem egy légrugót irányit aminek gyorsan kellene reagálnia).Természetesen gyujtás legyen rajta.Ha ezek a feltételek megvannak a komprinak el kell indulnia,s töltenie kell a lengéscsillapitókat.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Az autó alján keresd a kompresszort fektetve jobra eltolva találo.Elvileg az érzékelőd ha minden igaz(nem biztos)reagál arra ha lekötöd a kart s mozgatod(lassan fel és le,hisz nem egy légrugót irányit aminek gyorsan kellene reagálnia).Természetesen gyujtás legyen rajta.Ha ezek a feltételek megvannak a komprinak el kell indulnia,s töltenie kell a lengéscsillapitókat.

Szeva

bocs a poénért remélem nem sértettelek meg?!

a komresszor megvan ! szemből nézve baloldalt az első futómű elött van a lökös mögött eldugva!( ha minden igaz)

legalább is ha gyujtást adok rá és nem indítom el a gépet ,akkor dolgozik egy picit ( pár másodperc )aztán leáll úgyhogy szerintem az lessz az! :-)

De köszike a segítséget tényleg!

Link to comment
Megosztás:

Bazz, ez a hátsó futómű előtt a kerék van dolog engem is mellbe vágott :huh: A hátsó futómű az autó alatt van, tehát alá kell mászni és ott megnézni a kompresszort.

Okta, nekem is csak hideget hajlandó hátrafújni, de még nem álltam neki szétszedni, mert vszínű radiátort is cserélnem kellene, ahhoz meg az egész műszerfalat ki kell bányásznom, és erre még nem tudtam rászánni magam. Sajna ebben nem tudok segíteni. A kapcsoló visszajelzők pedig szoktak így csinálni, hogy hol világít hol nem. Kapcsold be a klímát, és ha nem világít a lámpa pöcköld meg a kapcsolót. Végleges javulást talán az égők fixre forrasztása hozna.

KORI nem azt írtam!!!!!! :-)

azt irtam hogy a hátsó futómű elött a hátsó ajtó van,meg a hátsó üléssor!!

de neked is igazad van a futómű elhelyezkedésével kapcsolatban !!!

Link to comment
Megosztás:

üdv mindenki

a hétvégén a hideg és gondolom az utcai fogyatékos alkeszoknak köszönhetően ki kell cserélnem az első lámpatesteket.és pár kérdésre szeretnék választ.

mennyivel jobb a projektoros mint a normál ( tudjátok a bordázot plexi üveges )?a projektoros lámpa melyik fele használja a H7-es izzót?

Hi!

Patacsiéktól rendeltem TYC projektoros lámpatesteket. Nagyon jól mutatnak az autón, feldobja a megjelenését.

Javaslom a beszerzését, ugyan nekem szükségem nem volt rá, de a gyáriak barnák voltak, ezért cseréltem.

Beállítva ugyan még nincsenek, kicsit keresztbe hordanak, de kilóméterekkel jobb már így is, mint az eredeti. Sztem megéri a pénzét.

Tipp a hasonló fejlesztésen dolgozóknak!

A gyári lámpatestről menteni kell a gumit, és azt rakni az újra, ahelyett ami rajta van. Mivel az nagyon vastag, lehetetlen vele szépen (és egyben!) berakni a helyére.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ha olyan zöld, mint az enyém, a jobb hátsó ajtó érdekelne, abban az esetben, ha jó állapotú és mondjuk eletronyos az ablakemelője. Az enyém rohad.

Köszi

Megvan a jobb hátsó, viszont nem elektromos. De nem rohad.

Gyári színe Manual szerint dsungelgrün. Ha ez mond vmit...

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Patacsiéktól rendeltem TYC projektoros lámpatesteket. Nagyon jól mutatnak az autón, feldobja a megjelenését.

Javaslom a beszerzését, ugyan nekem szükségem nem volt rá, de a gyáriak barnák voltak, ezért cseréltem.

Beállítva ugyan még nincsenek, kicsit keresztbe hordanak, de kilóméterekkel jobb már így is, mint az eredeti. Sztem megéri a pénzét.

Tipp a hasonló fejlesztésen dolgozóknak!

A gyári lámpatestről menteni kell a gumit, és azt rakni az újra, ahelyett ami rajta van. Mivel az nagyon vastag, lehetetlen vele szépen (és egyben!) berakni a helyére.

most rendeltem én is projektorosat ,ha minden igaz ma érkezik meg és be is szerválom a gépbe!!

már alig várom !!!!

Link to comment
Megosztás:

Nekem is hasonló a probléma...

Okos ember válasza volt a kérdésemre, hogy toronyszilent, és/vagy toronycsapágy. Bár előbbi asszem inkább nyöszög, mint kopog.

Mindegy, csere lesz, mindkettőre. 8k HUF.

Gábor

Hali!Megkerestem a ludast,bal kutyacsont alsó gömbfej :D gányózik velem,de kihasítom onnan. :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tuti "szórakozás" össze épitteni a magasság állítóval és be állítani.

volt már hozzá szerencsém amikor megvettem a gépet akkor kicseréltem a régi fajtára ( a bordázott lencsés ) ami most eltörött.szinte csukott szemmel megy:-)))))

a pontos beállítás lessz a komoly meló! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Apám, minden tiszteletem a tied!!! Ma délután megpróbáltam rendberakni ezt a fűtés dolgot -> hátra nem fújt, csak hideg levegőt és nem is lehetett elzárni, mert szétesett az elzáró tekerője. Ez utóbbi nem volt nagy meló, bár nem értem, hogy miután rendben összeraktam a cuccost, miért nem zár rendesen, azaz elzárás után is jön át rajta a levegő, bár nem olyan erősen. Nnna mind1. Ezen a sikeren felbuzdulva nekiláttam, hogy meleg levegőt intézzek hátra is...bazz...

Szóval: tekerőgombok le. Mivel a hamutartó kiszedéséről nem ír egy könyv vagy netes leírás sem, ezért addig mozgattam, míg szét nem jött, úgy-ahogy. :huh: Szóval megtaláltam a maradék két csavart is, magnó ki, a műanyag burkolat le. (Ja, amúgy az összes kapcsolót kiimádkoztam a helyéről, mint kiderült, feleslegesen...) Aztán találkoztam a fehér panellel, ami mögé be akartam nézni. Két csavar ki, de meg sem mozdult. Szóval idáig jutottam. Amit láttam és kitapintottam mögötte: valóban vékony csövek mennek keresztbe. Gondolom ezek a vákuum csövek. Viszont találtam egy pálcát is, ami szerintem nem okés: a jobbos vége csak úgy fityeg. Nem tudtam megnézni, hogy hova menne, erre van valami ötlet? Nekem úgy tűnik, hogy az egyéb borítást is (oldalt a lábtérben) le kell szedni, ha többet akarok megtudni. Te hogy csináltad ezt az egész műveletet, szétborítottad az egész utasteret?

Amúgy járattam vagy félórát a motort, és hátra elkezdett langyos levegőt nyomni. Én, mint Zsigulin és Golf egyen szocializálódott egyén a hűtő egyharmadát letakartam. :D

A hamust sikerült egy kicsit leamortizálnom, mínusz fokokban nem érdemes foglalkozni ezekkel a rideg műanyagokkal. Mindegy, úgysem dohányzunk...

Ja, meg a légkondi kapcsolón a kis visszajelző fény sem ég. Ezt mondjuk nem igazán értem, most csak úgy megadta magát?

Plusz tíz fok alatt még egyszer nem állok neki, az tuti. :lol:

Szóval te mennyire szedted szét a kocsit? Illetve mi az a pálca a tekerőgombok mögött hátul keresztben?

Köszi N

Üdv

Okta

Szia Okta!

Az autót pár hete vettem, én is most szedtem szét először a fűtésvezérlő rendszert minden előzetes felkészülés nélkül. Nem mondom hogy könnyű volt, de volt már ettől rosszabb is. Nem, nem szedtem szét az oldal borításokat csak a közepét. A pálca szerű dolog nekem új, ilyen nem volt. A fehér panelt, ha jól emlékszem 3 db csavar fogja, nem pedig 2. Valóban hidegben nem szabad hozzáfogni, törik pattog minden műanyag alkatrész. Egyébként, mint írtam nekem a motortérben volt lecsúszva egy gumicső. Na azt visszadugni nem volt semmi. A benti fűtésvezérlés szétsztedése ehhez képest szünidei matiné volt. Nekem a rádiót volt a legrosszabb visszadugni, a vezetékek, meg a szűrő miatt. Alig akart a helyére menni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.