Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Ha nem azzal nyitod ki az autót, miután azzal zártad be, akkor tilt az immó (piros kis pilács a középkonzolon :D ).

(nem a transzponderes része)

Így stimmel, mert nekem az immo az a transzponder. Középen nincs pilács, meg nem is a gyári távirányítót használom, viszont trnszponder nélkül nem indul, csak villog a motorkontroll...

Link to comment
Megosztás:

Meg kell különböztetni az infrás és a rádiós távirányítókat. A rádiós esetén a kulcsban van az immo chipje, de az infrásnál a zárással aktiválod (akár kulccsal is) az immót, és csak a távirányítóval tudod kiiktatni. Egyik haveromat azzal szivatta a távirányító, hogy két nap alatt leszívta az elemeket, de észrevette, hogy az elemek egyik érintkezőjének forrasztása teljesen elengedett. Az Omega kezelésije sztem száz helyen fenn van, csak le kell tölteni és elolvasni. Nekem be van szkennelve egy '94 és egy '98-as is. A különbség bennük a digit klíma, és a távirányító.

Link to comment
Megosztás:

Meg kell különböztetni az infrás és a rádiós távirányítókat. A rádiós esetén a kulcsban van az immo chipje, de az infrásnál a zárással aktiválod (akár kulccsal is) az immót, és csak a távirányítóval tudod kiiktatni.

Hát akkor nálam valami gáz van! Ugyanis a gyári távinyó infrás, középen a tetőablak alatt van a vevője, igaz nem keptam hozzá távinyót, csak 1db kulcsot. Viszont a kulcsomban van a transzponder. Másolt kulcsal nem indul, villog a motorkontroll...

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor nálam valami gáz van! Ugyanis a gyári távinyó infrás, középen a tetőablak alatt van a vevője, igaz nem keptam hozzá távinyót, csak 1db kulcsot. Viszont a kulcsomban van a transzponder. Másolt kulcsal nem indul, villog a motorkontroll...

Semmi gáz... egyszer bezárnád a hozzá való infrás kulccsal, többet nem indulna el a transzponderes kulccsal sem :D

Akkor látnád a piros lampiont is a középkonzolon (menekülő emberkés ikon).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem van menekülő emberkém... és villog is bőszen, hogy valami gebasz van :D

No mind1...

A bosszantó az, hogy beszart az 1ik távirányítóm, és mikor cseréltem az elemet, kiderült, hogy nem csak lemerült.

Így már csak 1db van ami müxik.

De azis elég ratyi állapotban.

Hol és mennyiért lehet venni ilyet? (infrás)

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem van menekülő emberkém... és villog is bőszen, hogy valami gebasz van :D

No mind1...

A bosszantó az, hogy beszart az 1ik távirányítóm, és mikor cseréltem az elemet, kiderült, hogy nem csak lemerült.

Így már csak 1db van ami müxik.

De azis elég ratyi állapotban.

Hol és mennyiért lehet venni ilyet? (infrás)

Üdv

Lehet, hogy csak át kéne forrasztani benne az érintkezők lábait. A miénknek is ez volt a baja (bár ez rádiós), szétszedtem, átforrasztottam benne a dolgokat, és azóta jó.

Link to comment
Megosztás:

Nincs véletlen valakinek elfekvőben egy jobb hátsó ablak komfortelektronikája? Az enyém lehet hogy meghalt... Eddig is furcsa volt, hogy az automatika a kocsi lezárásakor ezt az egyet nem húzta fel. A festés előtt, amikor meg lett bontva az ajtó észrevettem, hogy az elektronika burkolatából ki van törve egy viszonylag nagy darab... Festés után az üregvédőzés előtt kimostam az ajtó belsejét, de túl nag hévvel, elfelejtettem a rést a pajzson... :D Na onnantól művelte a furcsa dolgait. Mindentől függetlenül (persze gyujtás mellett) egyszer csak leengedte az ablakot! A második ilyennél lehúztam a csatit, mivel felfelé már nem ment (csak furfanggal), nehogy nyitva felejtsem valahol... Úgyhogy most a jobb hátsó ajtón fix az üveg! :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Uraim! Nos a kulcsot bemérettem, állítólag jó! A "tanítás" megtörtént, semmi! Lehet, hogy a vevő adta meg magát? Jut eszembe, ha ráadom a gyújtást a sárga motorteszter lámpa nem világít pedig amíg nem mozdul meg a főtengely kellene. Nem tudtok valami mágust aki kikapná ezt a tetves immót?

Link to comment
Megosztás:

Üdv Uraim !

( Még 1 kicsi, és lehet hogy megszeretem ezt az autót.. )

1 mester szerint az OmiB-nél ( 2.0/16 ) normális dolog hogy a kipuff.gyüjtőcső kiszakítja (pontosabban: eltöri) az első csavart a hengerfejben (én ezt láttam amikor az autót vetten, csak gondoltam hogy vmi b.. beleszakította). Szerinte nincs tartós megoldás a javításra, csavarcsere, belefúrás, stb. nix, csak kipuffgyüjtőcső egyenlítés+újpakolás= kb 1évig jó, aszt anyi :D . Tudtok-e valami jobb megoldást? (persze hengerfej, vagy autó cserén kivül..)

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Uraim !

( Még 1 kicsi, és lehet hogy megszeretem ezt az autót.. )

1 mester szerint az OmiB-nél ( 2.0/16 ) normális dolog hogy a kipuff.gyüjtőcső kiszakítja (pontosabban: eltöri) az első csavart a hengerfejben (én ezt láttam amikor az autót vetten, csak gondoltam hogy vmi b.. beleszakította). Szerinte nincs tartós megoldás a javításra, csavarcsere, belefúrás, stb. nix, csak kipuffgyüjtőcső egyenlítés+újpakolás= kb 1évig jó, aszt anyi :D . Tudtok-e valami jobb megoldást? (persze hengerfej, vagy autó cserén kivül..)

Köszi.

Sztem ez kategórikusan nem igaz.

A csavart akkor töri el, ha valahol nincs rögzítve a kipu rendszer, és rángatja a csonkot.

Pont emiatt van belerakva a torziós rész, hogy a kipufogó lengéseivel ne a csonkot terhelje.

Egyébként van rá hatásos megoldás, nagyobb tőcsavart kell befúrni, és rögzíteni.

Persze mint minden, ez sem örökös megoldás, de jópár évet kibír, nemcsak 1 évet.

Nekem bejött eddig. Igaz csak fél éve lett megmókolva, de nemhinném hogy hamar kitörik a csavar. Az is igaz, hogy most nem a gyári csonk van fent... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.