Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Én is nézegetem egy ideje a Caddi hátsót, de még nem találtam hozzá cuccot. Én biztos nem raknék Vauxhall hűtőrácsot, mert a környékünkön ilyen márkával a halmozottan hátrányos kisebbség becsületes tagjai mászkálnak B)

A Catera belseje is dizájnos,nagyon eltalálták.Érdemes a jenki ebayen megkukkolni.Veszprémben kószált sokáig egy kanadai Catera(az újabbik)de nekem úgy rémlik,az telilámpás volt hátul.De ha nem is volt az,az biztos,hogy gyönyörű volt.

Link to comment
Megosztás:

Csomagtérfedél is kell, mert másmilyen a lámpa formája.

Sztem méretileg nem nagyon tér el a 2 lámpa, bár csak élőben merném 100% osan ezt állítani. a forma is úgy tűnik, hogy "csak" leszögletesített"... Sztem jó lenne rá... De ha komplett csomifedelet vennék, mit kezdjek a 4. harmadik féklámpával? ;) B)

Link to comment
Megosztás:

A Catera belseje is dizájnos,nagyon eltalálták.Érdemes a jenki ebayen megkukkolni.Veszprémben kószált sokáig egy kanadai Catera(az újabbik)de nekem úgy rémlik,az telilámpás volt hátul.De ha nem is volt az,az biztos,hogy gyönyörű volt.

Hát nem tom, nekem a pioneer radió tetszik, de a felette lévő "kezelőpult" az annyira nem... 2001-Cadillac-Catera-01122281990001.jpg

A műszerek azok jobban tetszenek... az tuti B) Viszont nincs benne kijelző, csak lámpákkal jelez a felső soron... hát nem tom....

A telilámpás a B1 es segge volt odakinn.... Nekem B2-é kell(ene)

Link to comment
Megosztás:

Egyetlen apróság van, ami engem igen csak zavar az omegáknál, jóó mondjuk a B1-nél annyira nem, mert azért nem mai gyerek, de pl a b2-nél, az az analóg km számláló. Nem tudom, végülis egy szakadt 14 éves kis ibizába is már digitális volt.

Pedig azért egy b2 be már elég komoly és jó cuccok voltak extrába. Ha jól tévedek az omegába már elektromos volt a fordulatszám és a sebességmérő is. Ez alapján már nem lett volna nagy kunszt digitet oda rakni.

Cserébe a nepperek ugyse tudják úgy összerakni az órát, hogy a számok egy sorba essenek... B) ;) :blush:

Másik dolog, az x20xev-vel kapcsolatos. Hidegen, egyre idétlenebb hangok jönnek a motorból, első indításnál. Viszont ma már okom is volt gyanakodni az olajpumpára, mert igen csak csattogott egy jó darabig a hengerfejbe minden, és csak később jött meg a nyomás. Bár az olajnyomás ellenőrző lámpa fel se villant egyszer se. Akkor se mikor hidegen egy kicsit adja azt a hülye hangot. Lehet az a szelep kaki ami nem engedi el az olajat a hengerfejből mikor leállítom az autót... vagy próbálkozzak motoröblítő témával, mert koszos az olajpumpám...

Várom az ötleteket!

PSZ

Link to comment
Megosztás:

Én előbb átmosnám 3 liter petróleummal az olajleeresztés előtt ;)

Elég összetett dolog mivel ez a régebbi tré olajokkal való járás eredménye lehet,de valóban az sem kizárt,hogy a nyomás szabályzó szelep adta meg magát,ami szintén a nagy korom lerakódástól adja be a derekát...

Műszeres méréssel ellenőrizhető B)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is sajnos már nem az igazi az olajpumpa. Sajnos ez már nem olajfüggő ebben a korban.

Még tavasszal meg akarom nézni a búvárcső tömítettségét, meg a nyomásszabályzó szelepet...

de sajnos ha utána sem lesz jobb a helyzet, akkor elgondolkodhatok pumpacserén. Nemhiába a

közel 300e km B)

Link to comment
Megosztás:

Én előbb átmosnám 3 liter petróleummal az olajleeresztés előtt ;)

Elég összetett dolog mivel ez a régebbi tré olajokkal való járás eredménye lehet,de valóban az sem kizárt,hogy a nyomás szabályzó szelep adta meg magát,ami szintén a nagy korom lerakódástól adja be a derekát...

Műszeres méréssel ellenőrizhető B)

ezt hogy és hol tudom megtenni?

Nyugi opel 16V, ebbe is már bőven 200e fölött van, csak elég jó a kompresszió benne aztán nem kéne babrálni.

Végül is nekem van tartalék pumpám most jut eszembe, de akkor rendelhetek simeringeket...stb, és alighanem a főtengelyt is ki kell venni meg a motort is kell talán mozdítani...

Link to comment
Megosztás:

Végül is nekem van tartalék pumpám most jut eszembe, de akkor rendelhetek simeringeket...stb, és alighanem a főtengelyt is ki kell venni meg a motort is kell talán mozdítani...

nem kell. szíjtárcsát, feszítőt, vezérlésborítást kell csak leszedni, meg a kartert.

Link to comment
Megosztás:

Egyetlen apróság van, ami engem igen csak zavar az omegáknál, jóó mondjuk a B1-nél annyira nem, mert azért nem mai gyerek, de pl a b2-nél, az az analóg km számláló. Nem tudom, végülis egy szakadt 14 éves kis ibizába is már digitális volt.

Pedig azért egy b2 be már elég komoly és jó cuccok voltak extrába. Ha jól tévedek az omegába már elektromos volt a fordulatszám és a sebességmérő is. Ez alapján már nem lett volna nagy kunszt digitet oda rakni.

Cserébe a nepperek ugyse tudják úgy összerakni az órát, hogy a számok egy sorba essenek... B) ;) :blush:

Nepperek megengedik maguknak azt hogy a bömösök 3 komputerét átirassák... nem ocsó, de nem drága.. főleg azon a szinten...

Én meg ellentétben veled, örülök, hogy 'analóg' az óra. A digit seni műszerfal pl megölt - képletesen. Nagyon nem jött be. és szerintem egy kis mütyür középen nem mutatna vmi jól....

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tom, nekem a pioneer radió tetszik, de a felette lévő "kezelőpult" az annyira nem...

A műszerek azok jobban tetszenek... az tuti B) Viszont nincs benne kijelző, csak lámpákkal jelez a felső soron... hát nem tom....

A telilámpás a B1 es segge volt odakinn.... Nekem B2-é kell(ene)

Én spec az első Catera műszerfalára gondoltam.Annál több a differencia.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.