Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Szevasztok!

Kiszúrtam már én is a kormányművet vaterán :D ez volt a legolcsóbb :D ..azért kössz.

Telószám mentve...ezt külön kössz :lol: (biztos szükség lesz még rá)

Amúgy sztem összeférek egy pécsi bontott omissal,csak passzoljon a cucc!

Ha netán meg kell vennem belőle a BC-t és az is 2 csatis mint az enyém,akkor hol vagy ki tudja azt nekem átokosítani MV6-ról 2.5 TD-re?

(Kori: képet majd rakok, csak lemosom elötte vasat,me nem nagyon láccik eredeti színe ;) :lol: és júniusban vettem...Az igazság az,hogy picit belenyúltam,nem vagyok megelégedve vele,de mindent megteszek,hogy olyan legyen amilyennek lennie kell,kicsit helyre rázom,hátha meghálálja magát a dolog.! )

Hol találtál Pécsett bontott Omit? Sztem eyszerűbb ha mindjárt olyan kijelzőt veszel ami kell. De sztem Tech2 át lehet programozni, ha ért hozzá a szerelő, de ha egy távirányítót nem tudnak ráprogramozni az autóa nem hinném, hogy a kijelző menni fog nekik :lol:

Amúgy egy szürkemetál limód van? Mohácson 2 ismimnek is van Td Omija, de a motorral még egyiknek sem volt baja, inkább az adagolóval.

Link to comment
Megosztás:

Nem akarom elkiabálni,de azért remélem mocinak nincs baja,nekem váltóval volt(automata),de nagyon remélem,hogy nem lesz többé.

Amúgy hamarosan viszem egy komoly diagnosztikára,és minden rendellenességet ki akarok rajta küszöbölni,ha nem sikerül,akkor megválok tőle. Adagoló...háát hidegben,melegben indul,viszont sokat fogyaszt,remélem erre is lesz gyógymód!:D

...és igen, szürke lépcsősöm van.

Link to comment
Megosztás:

Valamelyik nap voltatok Lánycsókon disznót vágni? Mert a Dózsa utcában a templommal szemben állt a géped. Diesel sokat eszik, akkor sztem légtömegmérő hiba ha van, vagy az adagolón kell állítani. De mi az a sok? Ha jól tudom 8 liter körül simán bevernek a dieselek. És hova viszed átnézetni? Bárba?

Link to comment
Megosztás:

Jahh jól láttad... tényleg lenyestünk ott pár disznajt :lol: :lol:

Amúgy bárban váltóval volt, Feribácsi szeret beretválgatni,nem volt más választásom(sajnos), viszont lánycsókra fogom ez alkalommal Surugli...

Nahhéés bőven 10 fölött szívogat városban :D 8-9-nek örülnék,mint majom a .....

Légtömegmérőre én is gondoltam,de majd kiderül a vallatásnál!

Link to comment
Megosztás:

Valamelyik nap voltatok Lánycsókon disznót vágni? Mert a Dózsa utcában a templommal szemben állt a géped. Diesel sokat eszik, akkor sztem légtömegmérő hiba ha van, vagy az adagolón kell állítani. De mi az a sok? Ha jól tudom 8 liter körül simán bevernek a dieselek. És hova viszed átnézetni? Bárba?

Amelyik 2.5 TD 8 liter felett eszik, ott vmi nem kerek, főleg ha manuális :D

Link to comment
Megosztás:

Pedig a téli időszakban folyamatos városi üzemben a 11-12-es átlag sem ritka...

Két telet iss végignyomtam a 2.5TD-vel, volt hogy egész héten csak a melóba jártam be vele, meg haza (4-5 km), mire odaértem, akkorra melegedett be rendesen, de mégsem volt 11-12 liter az átlagom. 10 körül megállt, de inkább szűken alatta. :lol:

Most az MV6 ebben a "gazdaságos" bejárós üzemben, automatával kéri a 13-14 litert... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, de már egy éve van egy 95'-ös Omegám (2.5V6 benzin). Mikor megvettem, hárman néztük körbe, és közel tökéletesnek tűnt, de aztán előjöttek a szorgos és kókler magyar kezek jótékony hatásai, úgyhogy egy lavór pénzt beleöntöttem még pluszban (ha lesz egyszer időm és idegrendszerem, lehet, hogy össze is írom, mennyit és mit :D ), és most már üzemképesnek mondható a járgány. Nagyon szeretem és most már nem is akarom felgyújtani.

Nem tudom, hogy jó topicban járok-e, de egy kérdésem, kérésem lenne. Kellene nekem egy lelkiismeretes szerelő, aki lehetőleg nem horror áron dolgozik. Most éppen rohadt benzinszag van a kocsiban, gyaníthatóan a szívósortömítésem ment ki, mert hangja is van, főleg hidegen. A kérdés az lenne, hogy tudtok-e ajánlani valakit BP-en, aki ezt bevállalja, lehetőleg minél gyorsabban.

Előre is kösz.

Link to comment
Megosztás:

Kérdés V6-os tulajokhoz!!

Hidegindítás utáni, erős alapjárat ingadozással találkoztatok már? Csak hidegindításkor csinálja, később már nem.

Alapjárati motor tisztításán kívűl vmi?

Thx M

Nekem most is csinál néha ilyet, de a sortömítésem nem jó.

Utoljára, mikor ilyet csinált, akkor a légtömegmérő mért fals adatot, valami vákumcső csúszott le.

Piti kérdés, de a szűrőket nézted már.

Link to comment
Megosztás:

Látom tisztában vagy így a dolgokkal ( én okos fejjel gondoltam kis melegítéssel megpróbálok pixelhibákat javítani BC-n, hááát NEM ajánlom senkinek aki tapasztalatlan,hogy ilyennel kísérletezzen,drága lesz ez nekem:S ) szóval ha tudnál v.kit ajánlani aki esetleg javítja ezeket,mert 70%-os állapotból nekem sikerült 5%-ost produkálnom, egyszóval totálkárosra vertem a cuccot,de remélem még menthető egy szakavatott keze által.

Ha javítás szóba jön, akkor ők tudják csinálni, igaz nem olcsón: http://www.autocomputer.hu

Link to comment
Megosztás:

Kérdés V6-os tulajokhoz!!

Hidegindítás utáni, erős alapjárat ingadozással találkoztatok már? Csak hidegindításkor csinálja, később már nem.

Alapjárati motor tisztításán kívűl vmi?

Thx M

Fojtószelepházat pucoltad már?Ha nem akkor fullra szedd le és pucold meg.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, dolgoztattál is már velük?

Én még nem lévén kecskeméti vagyok, de Dedeó Gyula neve garancia már a klub berkein belül.Sokan ismerik, hiszen korábban a Veterán Opel klub elnöke volt, Opelrajongó igenkomoly gyűjteménnyel, köztük sok ritkasággal.

Szóval már csak ezek miatt is tudom és merem ajánlani.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ingadozik az alapjárat hidegen.

Fojtószelepházat, hogyan és mivel lehet tisztítani?

Kell tömítést cserélni utána?

Féktisztító vagy karbi tisztító.

De itt egy leírás:

http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1152598350

Továbbá itt van egy kép a motor szellőzőjéről (egy kicsi és egy nagy csatlakozási pont van rajta) ez asszem a jobb hengersor mögött a hengersor végére van felcsavarozva. Múltkor azt hallottam ha az szaros akkor nem szellőzik a moci és ez is okoz szelepfedél tömítés folyást....

Link to comment
Megosztás:

Én még nem lévén kecskeméti vagyok, de Dedeó Gyula neve garancia már a klub berkein belül.Sokan ismerik, hiszen korábban a Veterán Opel klub elnöke volt, Opelrajongó igenkomoly gyűjteménnyel, köztük sok ritkasággal.

Szóval már csak ezek miatt is tudom és merem ajánlani.

Kösz a tippet, ma voltam ott reggel, abszolút korrektnak tűntek, és hát...eléggé meghatott a sok veterán Opel a műhelyben és környékén. :D

Link to comment
Megosztás:

Hello, na eszt a szép napot egy 13 as hibakódal kesztem, meg tudná nekem mondani valaki hogy ez mit jelent, nekem nincs meg a táblázatom, vagy ha tudna nekem küldeni valaki egyet nagyon meg köszöném.

ÜDV!

Tessék,remélem kimerítő választ tudtam adni :lol:

12 Start kód

13 Lambda-szonda nincs feszültségváltozás /részvétem :D szonda csere,de 100% ra egy gyors CO ellenőrzés megmondja.És mégegy szomorú hír utángyártott szondával ne is kisérletezz,márcsak a kiosztás miatt sem 3db fehér egy fekete kábelszin van....és ha még be is tudják kötni akkor sem lesz jó !!!/

Akkor is ezt adja ki ha sortöm kifúj,vagy megreped a kipuf csonk.........

Még egy kis segítség...

fűtőelem tápfeszültsége: 12 V

ellenállás fűtőelem: 3 - 15 Ohm (20°C)

TiO2 lambdaszonda tápfeszültsége: 5 V

TiO2 lambdaszonda ellenállása:

szegény: > 100 000 Ohm (< 0.5 V )

dús: < 10 000 Ohm (> 3.8 V )

Lambdaszonda:

Ellenőrizd a tápfeszültséget:

Vegyed le a gyújtást. Húzzad ki a csatlakozót a szenzorvezetékekből. Indítsd el a motort. Mérjed meg a B csatlakozópont és a negatív akkumulátorsaru közti ellenállást. 5 V-nak kell lennie. Ha nem így van, akkor ellenőrizd a vezetékeket, majd az ECU-t.

Ellenőrizd az ECU csatlakozót:

Vegyed le a gyújtást. Húzd ki a csatlakozót a szenzorvezetékekből és az ECU-ból.

Mérd meg az ellenállást a B, D csatlakozó és az ECU csatlakozó megfelelő pontjai között. Kisebbnek kell lenniük, mint 1 Ohm. Ha nem így van, akkor ellenőrizd a vezetékeket.

Ellenőrizd az oxigén-érzékelő jelét:

Kapcsolj egy oszcilloszkópot az ECU jelcsatlakozójához és a testhez. Indítsd el a motort, és várd meg, hogy felmelegedjen. Ellenőrizd a kipufogógázt. A dús keverék nagy kimenő feszültséget, a szegény keverék pedig kis kimenő feszültséget eredményez.

14 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó – alacsony feszültség

15 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó – magas feszültség

16 Kopogás-jeladó 1 mérőkör

17 Kopogás-jeladó 2 mérőkör

18 Kopogás-jeladó hibás elektronika hibás

19 Hibás fordulatszám (induktív jeladó)

21 Alapjárati potméter feszültsége magas

22 Alapjárati potméter feszültsége alacsony

25 1. befecskendezőszelep feszültség alacsony

26 2. befecskendezőszelep feszültség alacsony

27 3. befecskendezőszelep feszültség alacsony

28 4. befecskendezőszelep feszültség alacsony

29 5. befecskendezőszelep feszültség alacsony

31 Nincs fordulatszám (alapban írja)

32 6. befecskendezőszelep feszültség alacsony

33 AGR feszültsége alacsony

34 AGR feszültsége magas

38 Lambda-szonda 1 – szabályozó feszültség alacsony

39 Lambda-szonda 1 – szabályozó feszültség magas

44 Lambda 1 kipufogógáz szegény

45 Lambda 1 kipufogógáz dús

46 Másodlevegő szivattyú (porszívó) feszültsége alacsony

47 Másodlevegő szivattyú (porszívó) feszültsége magas

48 Akkumulátor kapocsfeszültség alacsony

49 Akkumulátor kapocsfeszültség magas

52 Hibakód kijelző lámpa feszültség magas

53 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz alacsony

54 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz magas

55 Motorvezérlő elektronika csere

56 Alapjárati levegőállítás – feszültség magas

57 Alapjárati levegőállítás – feszültség alacsony

59 Szívócsőszelep 1 feszültség alacsony

61 Tankszellőzés-szelep feszültsége alacsony

62 Tankszellőzés-szelep feszültsége magas

63 Szívócsőszelep 1 feszültség magas

69 Levegő hőmérsékletjeladó – alacsony feszültség

71 Levegő hőmérsékletjeladó – magas feszültség

73 Légtömegmérő feszültség alacsony

74 Légtömegmérő feszültség magas

75 Nyomatékszabályozó feszültsége alacsony

76 Hajtómúkapcsolás hosszú

81 1. befecskendezőszelep feszültség magas

82 2. befecskendezőszelep feszültség magas

83 3. befecskendezőszelep feszültség magas

84 4. befecskendezőszelep feszültség magas

85 5. befecskendezőszelep feszültség magas

86 6. befecskendezőszelep feszültség magas

87 Klímakopresszor jelfogó – feszültség alacsony

88 Klímakopresszor jelfogó – feszültség magas

89 Lambda 2. kör nyitott

91 Lambda 2. kör feszültség magas

93 Hall jeladó feszültsége alacsony

94 Hall jeladó feszültsége magas

98 Lambda 2. kör feszültség alacsony

121 Lambda 2. kör kipufogógáz szegény

122 Lambda 2. kör kipufogógáz dús

123 Szívócsőszelep 1 blokkolt

124 Szívócsőszelep 2 blokkolt

132 AGR hibás jel

133 Szívócsőszelep 2 feszültség alacsony

134 Szívócsőszelep 2 feszültség magas

135 Kontroll-lámpa feszültség alacsony

136 ECU hibás

137 ECU hőmérséklet túl magas

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.