Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Kori te mint mv6 szaki adj nekem tippet mitől van az hogy kihagy egy henger(alul középen, asszem a 4-es), gyertya, kábel jó, két gyújtásmodullal is próbáltam(vagy trafó), mindkettőnél ugyanaz hagyott ki. Nincs szikra. Aztán megyek vele 5 hengerrel egy darabig, leállítom, leveszem azt a gyújtáskábelt a trafóról amelyiknél kihagy a henger, visszarakom, beindítom és minden ok. Értetlenül állom ezen hiba előtt. Tudsz esetleg nekem valami biztatót mondani? Hátha volt már valami hasonló eset nálad is a 3 omi valamelyikénél. Visszaolvasva kicsit bonyolultan írtam le, de remélem kivesézhető a lényeg :huh:

Link to comment
Megosztás:

Igen! Automata váltó javitásával foglalkoznak,műszeresen nézték meg. 1 olaj cserét végeztek mert a váltónak semmi baja. A kereskedő szerint volt csak az a baj.Elektromos hibát mutatott a műszer egy autó villamossági szerelő ki is cserélte a jelzett hibát.kb:100km ment és ismét letiltott csak 3 kal megy,1500-at pörög.

Link to comment
Megosztás:

Igen! Automata váltó javitásával foglalkoznak,műszeresen nézték meg. 1 olaj cserét végeztek mert a váltónak semmi baja. A kereskedő szerint volt csak az a baj.Elektromos hibát mutatott a műszer egy autó villamossági szerelő ki is cserélte a jelzett hibát.kb:100km ment és ismét letiltott csak 3 kal megy,1500-at pörög.

Ne keseregj,lesz még gond a motorral is :D Kereskedőtől autót venni!!!???

Sztem jobban járnál ha itt keresnél magadnak egy hozzáértőt,és nem híres autómata váltó javítókhoz vinnéd.

Bááár ha van felesleges pár száz ezer forintod tedd azt :huh:

Mivel fizettél a hiba javításáért, vidd vissza garanciába !!!

De,legközelebb hidd el jobban jársz ha előbb itt megnézeted a fórumon egy hozzáértő kollégával :)

Sajna már többszőr megírtuk a B omi elektromosan nem egy megbízható szerkezet....

Javasolnám a többi topik elolvasását B omival kapcsolatban,hidd el nagyon sok jó és fontos információt találsz az autódhoz !

Egy olyan autót vettél amihez nem himi humi műszerek kellenek,hanem több éves nagy szakmai tapasztalat !

Ui:Azért arra kíváncsi lennék,hogy olajcsere után beállították-e a fékszallagokat az általad megnevezett szakműhelyben!?

Link to comment
Megosztás:

Hát szerencse, ha "csak" a tömítés csere megoldja.

Neki mik a tünetei? Jah, leirhatja ő iss!!! :huh:

Olaj nyomai a mocin,igaz 4000km=1litykó olaj nem gáz.Meg gyönyörű sercegés(mikor a forró vasra csöpögtetsz vizet) mikor megállok.Vízcsövek nem kemények.

Link to comment
Megosztás:

omi x 20xew köszi a tanácsod,de akkor tudsz nekem valakit ajánlani a fórumból aki tudna segiteni . Én Észak M.orzságon lakom és Ujfehértóra vittem el,ezt javasolták.Ott egyértelműen azt mondták a váltónak semmi baja. Nekem ez előtt is uatomata váltós omegám vot 2,5-es csak benzines és nem volt vele problémám. de müszáj volt lecserélnem kombira, ikreim születtek és nem fértem.Most itt vagyok kocsi nélkűl.

Link to comment
Megosztás:

Kori te mint mv6 szaki adj nekem tippet mitől van az hogy kihagy egy henger(alul középen, asszem a 4-es), gyertya, kábel jó, két gyújtásmodullal is próbáltam(vagy trafó), mindkettőnél ugyanaz hagyott ki. Nincs szikra. Aztán megyek vele 5 hengerrel egy darabig, leállítom, leveszem azt a gyújtáskábelt a trafóról amelyiknél kihagy a henger, visszarakom, beindítom és minden ok. Értetlenül állom ezen hiba előtt. Tudsz esetleg nekem valami biztatót mondani? Hátha volt már valami hasonló eset nálad is a 3 omi valamelyikénél. Visszaolvasva kicsit bonyolultan írtam le, de remélem kivesézhető a lényeg :)

És mitől vagy benne biztos hogy a kábel jó? Mérj egy ellenállást, meg nézd meg sötétben, nem-e ugrálnak róla szikrák :D

Lehetőleg permetezd meg kis vízzel is, az tuti kihozza, ha repedezett kicsit a szigetelése :huh:

A DIS modul ezeknél nem párosával gyújt? Ha így van, akkor tuti nem az a baja, mert akkor két henger nem menne.

Link to comment
Megosztás:

És a vized nem fogy??!! Csöveim nekem sem kemények...

DE az is kicsit fogy,de az olajban nincs víz.Szerintem a sercegés az víz, de rohadtul nem lehet látni, hogy pontosan honnan(nyugodtan bele pakolhattak volna még pár dolgot a motor térbe az Opelnél, hogy még ennyi hely se legyen...)Most várakozó üzemmód van(lóvé,meg jobb idő,hogy nélkülözni tudjam a vasat) azt megy szerelőhöz.

Link to comment
Megosztás:

És mitől vagy benne biztos hogy a kábel jó? Mérj egy ellenállást, meg nézd meg sötétben, nem-e ugrálnak róla szikrák :)

Lehetőleg permetezd meg kis vízzel is, az tuti kihozza, ha repedezett kicsit a szigetelése :huh:

A DIS modul ezeknél nem párosával gyújt? Ha így van, akkor tuti nem az a baja, mert akkor két henger nem menne.

a kábel jó, mert fel cseréltem az első hengersoron őket és a többi hengernél jó volt. Gyertyákkal is ezt tettem, csak a 4es hagy ki. Ki is fújkáltam őket, kontaktspayt is kapott. Most modult cserélek, ez a 3. lesz, hát nem tudom.

Link to comment
Megosztás:

omi x 20xew köszi a tanácsod,de akkor tudsz nekem valakit ajánlani a fórumból aki tudna segiteni . Én Észak M.orzságon lakom és Ujfehértóra vittem el,ezt javasolták.Ott egyértelműen azt mondták a váltónak semmi baja. Nekem ez előtt is uatomata váltós omegám vot 2,5-es csak benzines és nem volt vele problémám. de müszáj volt lecserélnem kombira, ikreim születtek és nem fértem.Most itt vagyok kocsi nélkűl.

Hamarosan segítek /PM ben felveszem veled a kapcsolatot/ csak sok autóm van javítás alatt, későn érek haza kis türelmed kérném....

Link to comment
Megosztás:

a kábel jó, mert fel cseréltem az első hengersoron őket és a többi hengernél jó volt. Gyertyákkal is ezt tettem, csak a 4es hagy ki. Ki is fújkáltam őket, kontaktspayt is kapott. Most modult cserélek, ez a 3. lesz, hát nem tudom.

És biztos hogy szikra nincs? injektorfejet megcserélném egy másikkal még próbából :huh:

Link to comment
Megosztás:

Valami kopog elől vagy 3-4 hónapja a futóműből.

A gátlóim rosszak én erre gyanakszom (tesómnak C Corsában kopogott így azt gátló csere után OK lett).

A gömbfejek, szilentek stb rángatható dologok rendben vannak rajta (Patyi mesterék anno megnézték - ugye már akkor is koogott).

A gátló cserénél kikerül a toronycsapágy, ezt érdemes cserélni ha már kinn van?Ok gondolom állapottól függ, de maga csak a csapágy ahogy nézem nem nagy tétel kb 8e a 2 db.Vagy ha OK akkor tök felesleges...?

Link to comment
Megosztás:

Valami kopog elől vagy 3-4 hónapja a futóműből.

A gátlóim rosszak én erre gyanakszom (tesómnak C Corsában kopogott így azt gátló csere után OK lett).

A gömbfejek, szilentek stb rángatható dologok rendben vannak rajta (Patyi mesterék anno megnézték - ugye már akkor is koogott).

A gátló cserénél kikerül a toronycsapágy, ezt érdemes cserélni ha már kinn van?Ok gondolom állapottól függ, de maga csak a csapágy ahogy nézem nem nagy tétel kb 8e a 2 db.Vagy ha OK akkor tök felesleges...?

nálam is hasonló a jelenség,szilentek cseréje után is megmaradt a kopogás a jobb elején....

Link to comment
Megosztás:

nálam is hasonló a jelenség,szilentek cseréje után is megmaradt a kopogás a jobb elején....

######a...

Remélem Nálam a gátló lesz mert úgyis csereérett. Ha nem SOSban javítotok, akkor majd tájékoztatlak az eredményről, mert kb április közepén lesz betéve a kocsiba.

Link to comment
Megosztás:

És biztos hogy szikra nincs? injektorfejet megcserélném egy másikkal még próbából :huh:

szikra biztos nincs. arra is gondoltam hogy átmosom a spricniket. de akkor miért javul meg miután járatom, leállítom leveszem a szarról a pipát, indítok és full jó minden. áááááááááááááá

Link to comment
Megosztás:

Öveket bekapcsolni,megkezdjük a felszállást......CSAK találnák már végre egy 120A-es generátort.Valaki?

Ma megejtettem a generátor cserét.Terheletlenül(álló helyzeteben)gyönyörűen tartja a 14.8V 6000-es fordulaton is.DE a problémám még mindig meg van igaz nem olyan durván, mint előtte.Ha lerugom neki és 5000 körül elvállt nincs semmi dadogás,de sport fokozatban ledadog 5000 körül,check controll kivillan,meg elég durva dombon felfelé lerúgva 4500-nál szintén ledadog(olyan leszabályozásos dadogás).X-akta :huh: ........Előtte sz@r generátorral("zárlatos") egyfolytában ladadogott 4000 felett.Most keresek BAranyában autódiagnosztikai "szervízt"...... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.A böbi (X20XEV) kicsit megadta magát.Vennem kellene hozzá jobboldali segédirányítókart, meg satbilizátor összekötő golyósrudat. Szerintetek hol és milyen márkát ill. mennyiért érdemes venni?

Köszi :csiziktomi

Én komáromba a spar mögött szoktam egy kicsi autósboltba vásárolni, nagyon korrekt az eladó és az árak is. Én még ott rossz boltot nem csináltam. Hogy milyet mennyiért, még szilenten kívül külső kormányösszekötőt cseréltem, másfél éve(32e km), az olcsó kategóriából(nem emlékszem a nevére) és semmi bajom nincs vele. De ezek amiket mondtál nem nagy összegű tételek! Még a márkás se...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! lenne egy kérdésem. olejat kéne cserélnem és a véleményetekre vagyok kiváncsi. eddig castrol magnatec diesel 10w40 olajat használtam. elméletileg most is azt vennék bele, csak böngésztem a neten és találtam gyári bmw olajat. a két olaj között a 4 liternél 200ft különbség van a bmw olaj javára. dehát nem is ez a lényeg,hanem h jobb e a gyári neki vagy tökmindegy? ja az auto 25td '96-os bmw motoros.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.