Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Érdekes, hogy nekem Conti van, és 195 széles, és elképzelhető hogy az xev nem bírja megnyikkantani? De ha már kicsit poros, homokos az út akkor eltekeri, de száraz aszfalton nem igazán jön össze.

Vagy mint 16v-nek nekem is oda van csavarozva az aszfalthoz...??? <_< :D -_-

Az X20SE 225-ös gumikkal szintén. Inkább két lábra áll, de nem nyikan meg. Viszont eső után a körforgók mókásak. :rolleyes:

______________________________________________________________________________

NE VILLOGJÁL! NE MUTOGASSÁL! HAJTSÁL!

Link to comment
Megosztás:

még egy kérdés az alapjáratimon kívül.

klímakompresszor azonos mindegyikben? 3 és fél hónapja vagyok Omegás, ezért anaivitás :rolleyes:

alapjárat sokminden miatt lehet szar... légtömegmérő, lambdaszonda, fals levegő, stb...

3 féle kompresszort láttam tavaly, amikor kerestem az enyémre, szóval nem egyfajta van.

keresd skyrangr kartársat, ő profi a klíma témában <_<

Link to comment
Megosztás:

még egy kérdés az alapjáratimon kívül.

klímakompresszor azonos mindegyikben? 3 és fél hónapja vagyok Omegás, ezért anaivitás :rolleyes:

nem, a 2,5es dízelekben kétféle Denso kompresszor van, viszont a benzineseket mind Harrison V5-el (csak egyiknek-másiknak másmilyen a felfogatása, illetve a csatlakozása) szerelték.

Ha kompresszor kell, keresd Mifi cartársat, jó áron tud neked Omegához kompresszort!

a fulladozó alapjáratnak az oka nálam a szutykos gyertyapipák voltak.

ennek az oka, hogy elég ratyi a szelepfedél tömítés, ezért az olaj (és pára) eláztatja a gyertyákat, így ki-ki hagynak, áthúznak.

ennek orvoslása tünetileg egyszerű, leszeded a gyertyafedelet, gyertyapipa-gyertya ki, és megpucolod őket (persze ha dzsuvásak), majd vissza (érdemes ellenőrizni, és cserélni a gyertyákat, érzékeny rá a gyújtás).

továbbá a fulladozást okozhatja még a benzin minősége is. én úgy vettem észre, hogy a kommersz üzemanyagtól fulladozik, jobb minőségű üzemanyaggal viszont nincs probléma (cimbora tolja az üzemanyagba a DynoTab nevű adalékot, neki is hasonló a tapasztalata).

illetve, fulladozhat az autó ha valahol a vákuumrendszeren falsot szív a rendszer... ezt legegyszerűbben féktisztítóval tudod ellenőrizni (végigfújkodod a csatlakozásokat járó motornál, ahol felpörög a moci, az a hunyó!).

továbbá, olvastam valahol hogy nem árt az autónak a kormolás, sőt!

szóval ha teheted, autópályázz vele, mondjuk fixen 3-ban. persze ne széthajtás legyen a cél, üzemmeleg motorrral, ahogy illik!

fordulatot a motor bírja, úgyhogy nem esik szét <_<

ja, jut eszembe... mielőtt bármit csinálsz, cseréld le a benzinszűrődet! sok szívást előzhetsz meg vele -_-

gondolom azóta rájöttél hogy az elektromos ablakot "tanítani" kell, miután levetted az akksit (gombot nyomva teljesen le, majd teljesen fel, és utána megy automatán is) !

ha nem jutsz semmire ezek a dolgok után sem (igazából ezeket akkor is érdemes megtenni, ha minden klassz, úgymond karbantartás címen...), akkor érdemes egy tech2-es ellenőrzést tartani!

remélem valami hasznossal koptattam a szemedet :D

Link to comment
Megosztás:

Érdekes, hogy nekem Conti van, és 195 széles, és elképzelhető hogy az xev nem bírja megnyikkantani? De ha már kicsit poros, homokos az út akkor eltekeri, de száraz aszfalton nem igazán jön össze.

Vagy mint 16v-nek nekem is oda van csavarozva az aszfalthoz...??? :rolleyes: <_< :D

nekem 195ös -igaz kopott, meg nem fiatal, de- Bridgestone gumik vannak, de ha akarom akkor még 2-ben is megforog aszfalton -_-

Ha esett az eső, akkor a kopott garnitúra gumikkal klasszul lehet köröket rajzolni (nem a búzatáblákba B) )

Link to comment
Megosztás:

nekem 195ös -igaz kopott, meg nem fiatal, de- Bridgestone gumik vannak, de ha akarom akkor még 2-ben is megforog aszfalton :rolleyes:

Ha esett az eső, akkor a kopott garnitúra gumikkal klasszul lehet köröket rajzolni (nem a búzatáblákba <_< )

Jaja, csak én óvatoskodtam a kuplunggal, meg cseppet sajnáltam a vasat, de ma (meg lett heftelfe a kupiff, mert kifújt mint állat) azért vísítoztam a gumikkal kicsit, és azért tényleg tekeri... Nem úgy mint cserbinszky i500-asa, de azért forgatta.

Link to comment
Megosztás:

Arra kell iss a 265...

ET 33-35 körül??? Me' nem nagyon lóg ki a sárvédő alól...

mindigis ez volt a cél.. a 265 - ehhez kerestem felnit, ami min 9" max 10" lett volna.. ez arany közép :rolleyes:

ET30. Az elsőket nem cseréltem le a 8" szélesekre, maradtak a 7" széles felnik a 235 tel a 8" és a 7" széles is ET35 ös.

Igazából, ha nem lenne szintszabályzós, vagy pl a ex2,2 esemre fel sem menni így sem, anélkül, hogy a perembe és a kerékdob belső részébe bele ne érne. Szal ha kisebb ET lenne akkor fel sem tudnám rakni alakítás, vagy gumigyilkolás nélkül.

Pont jó így. Jól mutat, nem kilógós - feltűnősködő, de nem is a régi, ami olyan nyomi hatást kelt (főleg ezek után) ...

Link to comment
Megosztás:

Amúgy az enyém Dotz Hockenheim -_- Nem mintha nem a Dotz gyártotta volna a Simas -X et is, ami ugyanaz, de a sima Simas, (amit Te tettél be) az valami más.. perem nélkül.. áá kösz nem <_< :D

Ezek AEZ Simas felnik, ezzel adták, most dobjam el? A tieiden nem Aez kupakokat látok? :rolleyes:

A neten kép alapján azonosítottam be mert belül csak a márka van beleütve, és akkor láttam ilyet (simas) meg olyan sokcsvaros csicsás X-treme-eket mint a tiéd.

Link to comment
Megosztás:

Ezek AEZ Simas felnik, ezzel adták, most dobjam el? A tieiden nem Aez kupakokat látok? :D

A neten kép alapján azonosítottam be mert belül csak a márka van beleütve, és akkor láttam ilyet (simas) meg olyan sokcsvaros csicsás X-treme-eket mint a tiéd.

Neee-- ne dobd el... :D Amúgy kérdezhetted volna, Sima-n válaszolok rá :D 1x megláttam, beleszerettem, és évekig hajkurásztam. Pl a 7" széles szettem eredeti 5x110-es... Pedig hivatalosan nem is csináltak belőle 110est.. dehátugye ebay :rolleyes: <_< :D

Azé van AEZ kupak, me 1. tök ugyanaz a felni mint a Dotz (most nem tom a régi vagy az új készletem Dotz) 2. a márkakereskedőnél csak AEZ kupakot tudtam venni 3. elvileg az AEZ lenne a nagyobb név (Nem mintha nem tojnék a márkákra... Tetsszen, erős legyen, oszt ennyi -_- - hja és ne fusson minden sarkon ilyen... Sajna egyre többet látok az X ből is.. de még mindig 10 alatti a szám (persze van még 5000 de azokat szerencsére nem láttam :lol: ;)) Én pl perem mániás vagyok és az is pozitív volt, hogy hasonlít a régi Asconám felnijére, ami nagyon tetszett. Ohh ha peremesben lehetne ilyet kapni emberi méretben... - 15 és 17/18/19 esben.. ahhh.. de nem B)

18.jpg

Link to comment
Megosztás:

Szóval képzeljétek az ügyem úgy néz ki rendeződik.Olyannyira hogy ki is fizette a biztosító a "káromat" és azóta vettem is egy új autót.

A választásom Omi lett... <_<

Ezúton is köszönöm a segítségeteket és 5leteiteket, a biztosítóval történő "harc" kapcsán. Jelenleg még az átírási költségeket kell még behajtanom rajtuk (telefonon lemondó hangon már jelezték hogy küldjem a számlákat és új forgalmit...).

A törött autómért kőkemény 70eFt-ot adnának (2000-es évjárat, 3liter), azt hiszem hogy nem kell magyaráznom, hogy megmarad úgy ahogy van, mert a 4 kerék gumival ami rajta van túlszárnyalja ezt az összeget.

Az új társ egy 2000-es évjáratú ezüst színű 3 literes facelift Omega (meglepő az előző is ugyanilyen volt). Ez most automata és többet is kajál 1 literrel bár kb 1 hete van meg így nagy tapasztalat nincs. Az enyimhez képest van benne tetőablak és "navigáció", tolatóradar, és a hátsó ülések is fűthetőek(jobb hátsó nem műxik).

Összeségében sokkal jobb állapotú mint az előző autóm.Funkcionálisan fenti jobb hátsó ülésfűtésen kívül minden működik rajta. A szervója halódik (alapjáraton gyenge) illetve a hardy tárcsa is cserés mert vmi utángyártott van bennebe és be van repedve.

Kötelező szervízt minél hamarabb szeretném megejteni, a régi autómból kerül át bele a szervópumpa, hardy tárcsa, vezérlés, olajhűtő, vízpumpa, gyertyák, főtengely jeladó, továbbá természetesen olaj, fékolaj, hűtővíz, és szűrők.

Végülis hogy a kötelező szervízt megúszom olajakból és szűrőkből, tömítésekből és szerelési költségből anyagilag egész jó, továbbá marad egy autónyi alkatrész eladogatni vagy tartaléknak :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.