Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Biztosra nem :) , de egy ügyes lakatos biztosan bepréseli:) :) :D :D

Nem kell oda lakatos. Csak ajtócsere, azt' 2-3 morcos ajtóbecsapás, és már passzol is :lol:

Mondjuk az lehet, hogy az ablakkeret be fog ázni, ez elő szokott fordulni. Nomeg nehéz lesz lehúzni egy kicsit az ablakot (már ha marad mit lehúzni :D )

Link to comment
Megosztás:

Valóban nem néztem meg...szégyenlem is magam...de mentségemre legyen szólva,nem ismerek kombi omegást...persze megnézhettem volna képről.

Amúgy egy egyszerü "nem" is elég lett volna :)...de persze nem lennének csattanós válaszok :D

Ami összezavart azok az első ajtók,nem értem miért hittem,ha azok passzolnak...szóval mind1 :)Jahh mossmáá késő :)

No mind1..kis zárlat beugrott :D Azéé kössz...

Link to comment
Megosztás:

Valóban nem néztem meg...szégyenlem is magam...de mentségemre legyen szólva,nem ismerek kombi omegást...persze megnézhettem volna képről.

Amúgy egy egyszerü "nem" is elég lett volna :)...de persze nem lennének csattanós válaszok :D

Ami összezavart azok az első ajtók,nem értem miért hittem,ha azok passzolnak...szóval mind1 :)Jahh mossmáá késő :D

No mind1..kis zárlat beugrott :D Azéé kössz...

Hali, facelift utáni sedan hátsó ajtóim vannak kifogástalan állapotban, óccsóér... az viszont már izgalmasabb, hogy a 2000 előtti modellekbe is passzol-e.(Lassan úgy érzem magam, mint 1 kupec, mindenkinek az alkatrészeket ajánlgatom...). Persze, most, hogy már megy a drágám, könnyen dumálok, hihi :) !

Link to comment
Megosztás:

Valóban nem néztem meg...szégyenlem is magam...de mentségemre legyen szólva,nem ismerek kombi omegást...persze megnézhettem volna képről.

Amúgy egy egyszerü "nem" is elég lett volna :)...de persze nem lennének csattanós válaszok :D

Ami összezavart azok az első ajtók,nem értem miért hittem,ha azok passzolnak...szóval mind1 :)Jahh mossmáá késő :)

No mind1..kis zárlat beugrott :D Azéé kössz...

Ha tudsz 2 jó állapotú hátsó ajtót, akkor érdekelne...

Link to comment
Megosztás:

Hali, facelift utáni sedan hátsó ajtóim vannak kifogástalan állapotban, óccsóér... az viszont már izgalmasabb, hogy a 2000 előtti modellekbe is passzol-e.(Lassan úgy érzem magam, mint 1 kupec, mindenkinek az alkatrészeket ajánlgatom...). Persze, most, hogy már megy a drágám, könnyen dumálok, hihi :) !

Biztos, hogy ugyanazok a B és a B2 ajtajai. Tapasztalat.

Link to comment
Megosztás:

Eszerint csak a díszcsík a különbség.

Akkor én tudok két jó állapotú hátsó ajtót. Mivel a közeljövőben több nagyobb cuccot fogok piacra dobni (pl. a csomitetőre Budapesten van kereslet), odáig szívesen el is viszem. Így a szállítási költségek megoszlanak, és személyesen tudjuk a dolgot lebonyolítani. Még Skyrangr válaszát várom, hogy szüksége van-e a kipuffogóra, és hogy jó-e Neki is, ha Bp-ig elviszem.

Link to comment
Megosztás:

Ha tudsz 2 jó állapotú hátsó ajtót, akkor érdekelne...

Igazából azokat keresek én is...színre egyezőt, z140-est. Amikről szó volt,azokat nem láttam személyesen ( nem a környéken volt),persze már nem is fogom. :) Hasonlóak voltak enyémhez,azért is ragadott el az izgalom és a hév, no persze feleslegesen ...

Link to comment
Megosztás:

Ma jól leszivatott az Omega. Le akartam szedni az automata váltót, mert olajcserés, és a választókar tengelyén ki kellett cserélni a szimmeringet. Azonban a két kipuffcsonkból csak két csavar jött ki egyben. A két belső beleszakadt :) Jártam már így az egyik külsővel, de ott kifúrtam, és kapott hátulról egy anyát, itt azonban nem fér el az anya, de ha el is férne nem lehetne megfogni kulccsal helyhiány miatt. Az egyik szépen megindult, de egyszercsak megszorult, és onnan már nem tudtam semerre sem csavarni. Itt kilóg még egy fél centis darab, de sajnos nem lehet rendesen megfogni fogóval, mert nem fér el a fogó. Nem tudom, hogy fogom kivadászni őket. Lehet, hogy motorkiszedés lesz belőle :)

Link to comment
Megosztás:

Nem hittem benne, de a berohadt féknyeregcsavarok 30 perccel azután, hogy befújtam ipari csavarlazítóval, simán kijöttek. Mikor a kipuffogót bontottam, már kapásból azzal kezdtem. Tekertette magát végig mindkét csavar, de lazán megindult, semmi erőlködés, recsegés, egyebek, pedig valami sík gyökér szénacél vacakok voltak, merő rozsda mindkettő. Próbálj valami ilyesmit ráfújni, és hagyd hatni 30-40 percig, akár tovább is, persze ha még nem próbáltad.

Drukkolok!

Link to comment
Megosztás:

Nem hittem benne, de a berohadt féknyeregcsavarok 30 perccel azután, hogy befújtam ipari csavarlazítóval, simán kijöttek. Mikor a kipuffogót bontottam, már kapásból azzal kezdtem. Tekertette magát végig mindkét csavar, de lazán megindult, semmi erőlködés, recsegés, egyebek, pedig valami sík gyökér szénacél vacakok voltak, merő rozsda mindkettő. Próbálj valami ilyesmit ráfújni, és hagyd hatni 30-40 percig, akár tovább is, persze ha még nem próbáltad.

Drukkolok!

Ezt én is akartam javasolni, bár gondolom próbáltad te is.

Emiatt motort kiszedni... , az durva szívás. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem hittem benne, de a berohadt féknyeregcsavarok 30 perccel azután, hogy befújtam ipari csavarlazítóval, simán kijöttek. Mikor a kipuffogót bontottam, már kapásból azzal kezdtem. Tekertette magát végig mindkét csavar, de lazán megindult, semmi erőlködés, recsegés, egyebek, pedig valami sík gyökér szénacél vacakok voltak, merő rozsda mindkettő. Próbálj valami ilyesmit ráfújni, és hagyd hatni 30-40 percig, akár tovább is, persze ha még nem próbáltad.

Drukkolok!

Csodálkoznék, ha Kori nem próbálta volna még. Ez a kipuffcsonk már sokaknak okozott kellemetlen perceket. A nagyon durva hő miatt van, hogy így belegyógyulnak a csavarok, gondolom...

Link to comment
Megosztás:

Kapott csavarlazítót, meg is kalapáltam, de egyelőre nem segített. Pénteken futok vele még egy kört. Azonban a fokozatválasztó tengelyén a szimmering teljesen gatya volt. Remélem az új nem fog már folyni. Tegnap pedig a motorról szedtem le mindkét kartert, mert elegem lett, bárhol megálltam, olajcseppek maradtak utánam. Ez is nagy szívás volt. Autó felemel, alábakol. Motortartó bakok leköt, motor megemel. Első futóművet tartó segédalváz lecsavaroz teljesen ( kivéve a hűtő alatti két csavart) és leenged. És végül útban volt a nyomtáv rúd is, ezért a segédirányító kart is le kellett csavaroznom a helyéről. FBS pasztával összeraktam. Remélem ezek után már nem fog folyni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Nem tudom hogy mennyire van köze a Te problémádhoz, de emlékeim szerint ennek a motornak volt egy típushibája, mégpedig az hogy ha jól tudom a vízpumpa lapátjai eredetileg műanyagból voltak, és ha valaki nem a gyári fagyállót tette bele hanem ilyen hipermarketben vehető vackot, akkor az idővel megette/szétmarta a vízpumpa lapátjait, aminek következménye az elégtelen hűtés és az esetleges hengerfejkárosodás lett, szóval erre érdemes figyelni. A gyári fagyálló színe egyébként pirosas/rózsaszín, szóval innen lehet tudni hogy az van-e benne.

De mondom, a Te autódnak nem biztos hogy ez a baja, csak megjegyeztem... meg amúgy sem vagyok Omegás, szóval csak osztom itt az észt, majd a hozzáértők remélem megerősítik/cáfolják amit mondtam. :)

Hali! Tegnap kicserélte a szer-ember a viszkókuplungot. 28-ba számolta az alkatrészt (MEMO), 20-ért a munkadíjat. 48-ba fájt, most jó, 92-96 fok között-re melegszik csak, úgy mint azelőtt.

Kösz az akkori hozzászólásokat!!!

Link to comment
Megosztás:

Hááát akinek van pénze :)

ocóbban megjártad vóna az elektromossal - igaz akkor nem eredeti :)

Hali! Tegnap kicserélte a szer-ember a viszkókuplungot. 28-ba számolta az alkatrészt (MEMO), 20-ért a munkadíjat. 48-ba fájt, most jó, 92-96 fok között-re melegszik csak, úgy mint azelőtt.

Kösz az akkori hozzászólásokat!!!

Link to comment
Megosztás:

Hááát akinek van pénze :)

ocóbban megjártad vóna az elektromossal - igaz akkor nem eredeti :)

Ha elektromosból újat vesz, akkor sem biztos. A gyári Omi venti horror áron van (nomeg a keret), univerzálisból meg szintén nem olcsó az, ami tud is annyit tolni mint az eredeti :D

Így viszont mókolásmentes a vas, és teszi a dolgát, ahogy kell.

Nomeg ez most mi? Ha van rajta sapka akkor azért, ha meg nem, akkor azért?

Ha valaki összemazsolázza az autót pénz hiányában, akkor az bevarrtzsebű, ha valaki költ rá, akkor meg...

Na mindegy. Én is boldogabban autózok egy korrekt műszaki tartalmú autóval, mintsem egy mókolttal, ahol lesnem kell a cájgert hogy hány fokos a víz. A skoda-zsiguli időszak már elmúlt...

Link to comment
Megosztás:

?? Te keversz vkivel :) Emlékeim szerint sosem mondtam senkire hogy bevarrtzsebű... nem ám export import... szezon fa zon...

Ha elektromosból újat vesz, akkor sem biztos. A gyári Omi venti horror áron van (nomeg a keret), univerzálisból meg szintén nem olcsó az, ami tud is annyit tolni mint az eredeti :)

Így viszont mókolásmentes a vas, és teszi a dolgát, ahogy kell.

Nomeg ez most mi? Ha van rajta sapka akkor azért, ha meg nem, akkor azért?

Ha valaki összemazsolázza az autót pénz hiányában, akkor az bevarrtzsebű, ha valaki költ rá, akkor meg...

Na mindegy. Én is boldogabban autózok egy korrekt műszaki tartalmú autóval, mintsem egy mókolttal, ahol lesnem kell a cájgert hogy hány fokos a víz. A skoda-zsiguli időszak már elmúlt...

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Egy ismerősöm V6-jában behalt az AC-pumpa=csere.

Sokat olvastam itt most vissza, de pontos típust nem találtam (leszámítva a Bosch-t), hogy melyiket érdemes berakni. Illetve hogy melyiket NEM???? Kinek melyik vált be.

Asszem Koriék elég sokat szívtak utángyártottal, talán kettővel iss, mindegyik rövid idő alatt meghalt, ha jól emlékszem...

Köszi előre iss a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Egy ismerősöm V6-jában behalt az AC-pumpa=csere.

Sokat olvastam itt most vissza, de pontos típust nem találtam (leszámítva a Bosch-t), hogy melyiket érdemes berakni. Illetve hogy melyiket NEM???? Kinek melyik vált be.

Asszem Koriék elég sokat szívtak utángyártottal, talán kettővel iss, mindegyik rövid idő alatt meghalt, ha jól emlékszem...

Köszi előre iss a segítséget.

Mifinek van bontott...

Link to comment
Megosztás:

Úgy gondoltam, ha már lenn van a váltó, és hozzá lehet férni a motor hátuljához, mindjárt megnézem az önindítót is. Gondoltam két csavar kicsavar és lenn is van. Francokat. Először ki kellett szedni a motorartó gumibaot, majd a konzolját, és utánna jött ki az önindító. De megérte kiszedni, mert a bronzefék iszonyatosan el voltak kopva. Kicseréltem őket, alaposan lemostam minden alkatrészt, és bezsírozva összeraktam. Legközelebb a kartergáz kivezetésének helyét kapom szét és pucolom ki, hiszen most azt is el lehet érni :) Csak a két fránya csavarral nem kezdtem még semmit.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek.

Valaki használt már ilyet? http://www.airspring.hu/

Ezt ajánlották a kilágyult hátsó rugómhoz. A rugó közepébe helyezett légrugó.

Tudja valaki mennyibe szoktott fájni egy autómataváltó olajcsere?

Nemrossz cucc, de sztem jóval olcsóbb a lágy rugókat újrakovácsoltatni (6-10e ft/pár), avagy venni egy pár új (v akár bontott) rugót (vki írta korábban a fórumon hogy 15e ft / pár az új rugó).

Amúgy nem nagy kunszt ez a légrugó, a kombi E Kadettomban is volt ilyen. Volt 1 szelep a csomagtartóban, ha terhet szállítottunk vele, csak fel kellett fújni 1-2-x Bar-al, és ennyi, nem ült le, bírta a terhet, viszont pattogott mint kecskesz@r a deszkán...

Nomeg a probléma az, hogy ettől a rugó ugyanúgy lágy marad, és ez a motyó is meghal (kidörzsöli a rugó, én cseréltem anno mindkettőt, és már azok sem a gyáriak voltak).

Link to comment
Megosztás:

Váltó olaj csere ára nagymértékben függ a szűrő árától... 20 tól már csinálják... a XVII kerületben 2 helyet is tudok ajáénlani ha érdekel.

Üdv Mindenkinek.

Valaki használt már ilyet? http://www.airspring.hu/

Ezt ajánlották a kilágyult hátsó rugómhoz. A rugó közepébe helyezett légrugó.

Tudja valaki mennyibe szoktott fájni egy autómataváltó olajcsere?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.