Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne ,hogy B2 omega gyári szintállítós xenon lámpám van és a bal első lengőkaron lévő szenzor eltört.A kérdésem hogy hátsó lengőkaron lévőt találtam azt fel lehet tenni előre valahogy ,esetleg nincs valakinek eladó vagy nem tudtok olyan bontót ahol kaphatnák a válaszokat előre is köszi.

Egyik haveromnak az Octaviáján tört el elől a szintérzékelő rúdja. Egy másik haverom legyártotta neki. A csuklókat diesel teherautó gázrudazatából vette, amit boltban is lehet újonnan kapni. Tehát ha nem kapsz gyárit, le is gyártható otthon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ígértem a beszámolót a présházas motorcseréről, de sajnos eddig nem volt időm írni, a siker ünneplése, az augusztus 20.-i események, az iskolakezdés, és sok más egyéb ok miatt. Ezúton is elnézést a késésért, és ezer köszönet mindenkinek a jó tanácsokért, bíztatásokért.

A rövid történet:

2 évvel ezelőtt…

Miután kis családom már majdnem egy éve élvezhette az omega nyújtotta előnyöket, megkezdődött a szokásos éves nyaralás Balaton Felvidéken az összekuporgatott kis présházunkban. Nekem persze vissza kellett jönnöm Bp.-re dolgozni, a család lent maradt. Kedves feleségem –aki mellesleg igen jól vezet - (ARO-n tanult-nincs ellenfél), de szőke, és a szőke nők számára nem sokat jelent a pirosan világító Aladdin csodalámpa, és a műszerfal nézegetése amúgy se fontos dolog. Ennek eredménye képpen, jól beállította a motort.

Lemegyek, szerelő (aki inkább traktorszerelő volt, alig tudtam meggyőzni a végén, hogy a hűtőventillátornak nem előre felé kell fújnia a levegő szerintem…), motor ki, gépmunka (amit , mint ügye kiderült elcsesztek…), összerakás, 120 e Ft. Mondom occsó-oszt jó.

1 évvel ezelött…

Ugyanaz a helyzet: család önfeledten nyaral, fater melózik, jön a telefon, nincs erő a kocsiban, alig megy. Örülök ismét.

A mocsok autószerelő aki „megjavította” az autót tavaly, a hűtőt leborította a földre, és ezáltal kis hajszálrepedés lett a beömlőnél. Víz elforr, szőke feleség műszerfalnemnézés, hengerfej.

Másik szerelő keresés, 65, mondom occsó-oszt jó.

1 évig jóvilág.

Aztán váratlanul, mint a kenesei alagútból felbukkanó 5.15-ös postavonat kigyulladt az olajlámpa. Pánik. Telefon. Már telefonba megmondta a szerelő, hogy főtengely. Úgy is volt. Mire odaértem hozzá (kb 2.5 km), már 2 olajat belenyomtam, de ott már hengerfej, szelephang, minden vót. Már nem értem haza vele. Valószínűleg rám is ilyen gyors leépülés vár majd…

Pánik. Gondolkodás. Döntés. Internet (rohadék mobilnet). Autó keresés. Találat. Leutazás rendszámmal. Igaz nem kombi, és kék, de a motor kiváló x20se. Alku. 100.000.-. Rendszám fel. Haza a présházhoz. Vacilálás, nézegetés.

A tény, hogy a környékbeli összes autószerelő egyöntetű véleménye az volt: ÁÁÁ, most nem t’om, szezon van, itt a sok holland, meg német, gyere vissza augusztus végén…, és az, hogy egy jó barátom és családja pár házzal mellettünk nyaralt a szőlőhegyen, aki mérnök doktor, és a Műegyetemen okít, bíztatott, hogy vágjunk bele. Ahogy mondta: gépészeti akadálya nincs. Meg azt: ha tönkremegy, van másik.

A domborzati viszonyokat kihasználva, - nincs egy egyenes rész az egész telken -, kiástunk egy szerelőaknát (ez enyhe túlzás), leástam egy akác „Y”-t, és kivágtunk egy kb. 8 méteres akácot az egykarú emelőhöz. Mondanom se kell mindent kiszámolta, motor súlya, forgatónyomaték, akásfa sűrűsége..stb , ez nem igaz…gondoltam erő X erőkar…

Mielőtt valaki nekiáll két észrevétel: legyen 17-es, és 19-es kulcsa, amivel nyolcadot lehet fogni, és az elektromos ablakokat húzza fel a motorcsere előtt, hátha esik éjjel, különös tekintettel a tetőablakra…

Szóval a rossz kocsit sokadikra, egy - két személyautó, teherautó után egy trakesz felvontatta végre. Begurultam az „Y” elé. Minden leköt, váltó, víz, olaj, benya, stb…, a tanácsaitokat követve. Motor kiemelve, az asszonykám, meg egy 50-60 kilós kő a 8 méteres akác végén, a másik végén 2 méteren csüng a motor, én meg donorral kihúztam a karosszériát alóla. Jó kép. Utána a motor leenged, odébbcibál. Donorral beállok, itt már felhúztam az ablakokat. 

Ugyanígy motor ki, kaszni ki, motor le, motor fel, másik kaszni betol alá agy harmadik autóval a megfelelő szögben, hogy a motor csüngéséhez képest a váltó találjon a fogasrúddal, motor le, be, minden vissza, feltöltés víz - olaj. Nagy levegő, indítás. Jár a motor. Szép hang. Váltó jobb, mint volt. Hurrá.

Ínyencségnek még átraktam a felniket, első lökhárítót, spoilert, lámpákat, bal hátsó kilincset, hangszórókat, hűtőt, egy – két csövet.

Összesen 16 munkaóra volt, három nap alatt, fröccsözgetve. Megérte, nagy élmény volt, mindenkinek ajánlom. Azóta belecsavartam 1200 km-t, szerintem jó lesz. A család végül hazajutott a nyaralásról is, és már az olaj is lekopott rólam, meg a kipufogó égetési is lassan eltűnnek a testem különböző pontjairól.

Még egy meglátás ami hasznos lehet: a váltó és a motor közötti csavarokat megéri az égetések kockázatát vállalva melegen megindítani, sokkal könnyebb, egyszerűbb.

Még egyszer köszönet a jó, és hasznos tanácsokért, és erkölcsi támogatásért.

Alább egy pár kép belinkelve.

motorcsere

Üdvözlet!

Csillik Kristóf

Link to comment
Megosztás:

Nekem volt mar szerencsem uj autohoz. Annyira jutottam hogy soha tobbet nem lesz!!!! Lehet hogy most a 300e -s bontoszokevenyre raboritunk egy millat. De 6 millaert vett japan fapaddal ugyanennyi a szivas, kurvadraga a szerviz, szar is volt az auto es masfel ev mulva 4 alatt ert.

Utobbi evekben eleg sokat jartam melo miatt Stockholmban. Az egy mas vilag valoban. Latni neha ott is oreg csotroganyokat, de legutoljara amikor mentem egy 2 eves V70 D5 bolt a taxi (ez a legaltalanosabb, meg a prius), 372000km volt benne 2 evesen <_<

A pornep futasteljesitmenyere meg tenyleg jellemzo, hogy nemes egyszeruseggel sved merfoldben szamolnak, ami bizony az elozo hozzaszolasban emlitett 10km-nek felel meg.

Skyrangr kinti forumokat nem olvasol? Azert arra is kivancsi lennek hogy ez a sok szep allapot mennyi szivas es anyagi raforditas eredmenye! Ez lenne a lenyeg.

Bizony, senki sem mondta, hogy az új autó olyan jó. De magyarhonban max annak a km órájának lehet hinni, máshol esélyes a trükközés (persze kinek nem inge, ne vegye magára, de mint tudjuk ez a cudar valóság).

De amint kihozod a szalonból, buksz kapásból 15%-ot, aztán a gatyád ráfizeted a kötelező szervízre, ahol lehet hogy 100e km-nél még mindig a gyári olaj/szűrő van benne, mert sajnos ilyen is előfordul.

Én is annak a híve vagyok, hogy értelmesebb megvenni egy 5-6-7-8-sok éves, használt verdát, így ugyan rá kell fordítani elég szép összeget, de az árát tekintve akkorát már nem buksz rajta, mint egy új verdán. Nem beszélve arról, hogy az újra is rá kell számolni, hogy sajnos a garanciális szervíznek nevezett lehúzás is iszonyat drága (olajcsere 20-30e ft... nonszensz).

De szoktam itt is nézelődni, meg van jópár ismerős, akitől hallok ezt-azt.

Kétféle svéd létezik. Az újabb típus, aki lesz@rom kategóriában tolja, és 3-4 évente vesz új autót, így kihúzza magát a nagyobb kötelező alól, és a másik, aki valami öregebb autóval szaladgál. De mindkettőre jellemző az, hogy ráfordítják azt az összeget az autóra, amit az megkíván (az egyik a kötelező szervízre költ, a másik meg a nagyobb javításra, a végeredmény talán ugyanaz, de az öregautós az nem bukja el az autó árát). Továbbá az is megfigyelhető, hogy az első típus autói eléggé le vannak rúgva, hiszen a nemtörődöm használatnak ez az ára (bringát nekitámasztják, beállnak vele a berkenyebokrok közé, nonstop gépimosó, stb). De ettől függetlenül a szükséges karbantartást megkapják.

Szívás nemtudom mennyire jellemző, akiket ismerek inkább beállnak az autószerelőhöz, és a végén kifizetik a számlát. A ceruza viszont meglehetősen vastagon fog, hiába, drága a svéd munkaerő (a minimális órabér általában 110-130sek/óra, és ez még csak a melós órabére... a műhelyek rendszerint 4-5-600sek/óra ellenében dolgoznak).

Ellenben az otthoni autómókolás is működik, virágoznak is a bontók. De ennyire még nem sikerült beilleszkednem, úgyhogy ebbe nem látok még bele :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Új kisautóm <_<

89725615.jpg

89725616.jpg

96os 2.0 16 V....vásárlás elött átnézettem szakszervízben, fék-futómű kasztni ok, váltó jónak tűnik (automata) , a motornál folyások vannak de eddig semmi extra dolgot nem produkál.

Pár dolgot azért meg kell rajta csinálni. Nagy, kényelmes, gyenge, de jópofa :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Új kisautóm <_<

96os 2.0 16 V....vásárlás elött átnézettem szakszervízben, fék-futómű kasztni ok, váltó jónak tűnik (automata) , a motornál folyások vannak de eddig semmi extra dolgot nem produkál.

Pár dolgot azért meg kell rajta csinálni. Nagy, kényelmes, gyenge, de jópofa :wacko:

Definiáljuk a gyenge fogalmát... Egy 29Le-s Trabanthoz képest kicsit jobb a tömeg/Le aránya.

Amúgy pont a napokban konstatáltam, hogy a mai lóerőhajhászat is a médiából ered, nem egy autótesztet olvastam, ahol fikáznak egy 100Le körüli autót, hogy kevés a teljesítménye :(

Hová fajul a világ... ezelőtt 15 évvel ezelőtt a 60-70Le autónak számított. Manapság ha meg nincs 150Le, akkor nem is autó, hanem bevásárlókocsi... Mi lesz 15 év múlva? 500Le-s kisautók!? ;) ;) :o

Amúgy hogy a témánál maradjunk, szép a vas. A motor meg azért folyik, mert van benne ami folyjon! :o Ha már nem fog folyni, akkor pótold a hiányzó mennyiséget! :)

Link to comment
Megosztás:

Definiáljuk a gyenge fogalmát... Egy 29Le-s Trabanthoz képest kicsit jobb a tömeg/Le aránya.

Amúgy pont a napokban konstatáltam, hogy a mai lóerőhajhászat is a médiából ered, nem egy autótesztet olvastam, ahol fikáznak egy 100Le körüli autót, hogy kevés a teljesítménye <_<

Hová fajul a világ... ezelőtt 15 évvel ezelőtt a 60-70Le autónak számított. Manapság ha meg nincs 150Le, akkor nem is autó, hanem bevásárlókocsi... Mi lesz 15 év múlva? 500Le-s kisautók!? :wacko: :( ;)

Amúgy hogy a témánál maradjunk, szép a vas. A motor meg azért folyik, mert van benne ami folyjon! :) Ha már nem fog folyni, akkor pótold a hiányzó mennyiséget! :o

Én is azt vallom, hogy amíg folyik az jó, mert van benne olaj ;) De az ha megnézed az autók tömegét, az is nő rendesen. A Rekord önsúlya 1125kg, az Omegám 1625kg, de egy alap Omega is 1400 kg felett van.

Link to comment
Megosztás:

Új kisautóm <_<

96os 2.0 16 V....vásárlás elött átnézettem szakszervízben, fék-futómű kasztni ok, váltó jónak tűnik (automata) , a motornál folyások vannak de eddig semmi extra dolgot nem produkál.

Pár dolgot azért meg kell rajta csinálni. Nagy, kényelmes, gyenge, de jópofa :wacko:

Grat a géphez. Bármi kérdésed van tedd fel, ha tudunk segítünk. Ascona is megvan még? Mennyiért vetted?

Link to comment
Megosztás:

Én is azt vallom, hogy amíg folyik az jó, mert van benne olaj :wacko: De az ha megnézed az autók tömegét, az is nő rendesen. A Rekord önsúlya 1125kg, az Omegám 1625kg, de egy alap Omega is 1400 kg felett van.

Ja. Ma meg egy Astra is 1400 kiló. Ami anno kisautó volt. Egy Corsa is jóóócskán 1000kiló felett van. Vicc. És a gyártók szerint mindennek a vásárlók az okai...

Eleinte vaciláltam amikor Omit vettem, hogy milyen legyen. Persze 2,5 TD és a V6-ok játszottak. Aztán X20XEV lett.

Ma viszont már nem is vennék mást csak a legkisebb motorost. Ha lecserélem ezt, akkor is valszeg a 2,2-es lesz. Nagyobb fölösleges, itt általában az autópályán is csak 110 a megengedett. Annyit meg még a Trabant is ment, a 29Le-vel :(

Persze ízlések és pofonok. <_<

Link to comment
Megosztás:

Definiáljuk a gyenge fogalmát... Egy 29Le-s Trabanthoz képest kicsit jobb a tömeg/Le aránya.

Amúgy pont a napokban konstatáltam, hogy a mai lóerőhajhászat is a médiából ered, nem egy autótesztet olvastam, ahol fikáznak egy 100Le körüli autót, hogy kevés a teljesítménye <_<

Hová fajul a világ... ezelőtt 15 évvel ezelőtt a 60-70Le autónak számított. Manapság ha meg nincs 150Le, akkor nem is autó, hanem bevásárlókocsi... Mi lesz 15 év múlva? 500Le-s kisautók!? :wacko: :( ;)

Amúgy hogy a témánál maradjunk, szép a vas. A motor meg azért folyik, mert van benne ami folyjon! :o Ha már nem fog folyni, akkor pótold a hiányzó mennyiséget! ;)

Gratula a géphez!!

Most miért?Tényleg gyenge. Ma már a X30XE se egy nagy szám sztem.. sajnos, kicsit gyúrhattak volna még azzal is a tervezők legalább 99 után, lett volna még ott 20-25 ló meg talán ugyanennyi NM, dehát kifutóban volt ugye no meg védjük a környezetet...

A 2 lityissel sztem alapvetően az lesz a baj hogy viszonylag sokat fog enni - automata is-, ellenben nem is megy úgy. Ha meg már sokat eszik én azt mondom legalább menjen!

Link to comment
Megosztás:

Omegatd. Sztem nem megszokott a BMW dieseleknél, hogy csapágyas lesz a motor. Sztem sok jót kapott. Már megfigyeltem, hogy aki rendesen odafigyel az autójára, sokkal többször elromlik. Lásd öcsém vs. én. Babu csak hajtja, nem nagyon költ rá, és alig van baja vele. Én költök rá rendesen, és mindig behány vmi. De dieselnél maradva haverom Td-je még mindig megy, pedig au nem kicsit lehetett már hajtva, ráadásul húzva is lehet, mert iszonyatosan megy. A motorjának a mai napig nem volt baja, csak a hdk fejnek. Pedig a srác is tiporja neki rendesen.

Amúgy mi lesz a tieddel? Motorfelújítás, vagy csere?

Link to comment
Megosztás:

Gratula a géphez!!

Most miért?Tényleg gyenge. Ma már a X30XE se egy nagy szám sztem.. sajnos, kicsit gyúrhattak volna még azzal is a tervezők legalább 99 után, lett volna még ott 20-25 ló meg talán ugyanennyi NM, dehát kifutóban volt ugye no meg védjük a környezetet...

A 2 lityissel sztem alapvetően az lesz a baj hogy viszonylag sokat fog enni - automata is-, ellenben nem is megy úgy. Ha meg már sokat eszik én azt mondom legalább menjen!

Nekem 7,5-8 között megáll hosszútávon. Sztem nem sok.

Link to comment
Megosztás:

Omegatd. Sztem nem megszokott a BMW dieseleknél, hogy csapágyas lesz a motor. Sztem sok jót kapott. Már megfigyeltem, hogy aki rendesen odafigyel az autójára, sokkal többször elromlik. Lásd öcsém vs. én. Babu csak hajtja, nem nagyon költ rá, és alig van baja vele. Én költök rá rendesen, és mindig behány vmi. De dieselnél maradva haverom Td-je még mindig megy, pedig au nem kicsit lehetett már hajtva, ráadásul húzva is lehet, mert iszonyatosan megy. A motorjának a mai napig nem volt baja, csak a hdk fejnek. Pedig a srác is tiporja neki rendesen.

Amúgy mi lesz a tieddel? Motorfelújítás, vagy csere?

Igaziból, amire gyanakszunk az az, hogy megadta magát az olajpumpa és a kellő 1.5-2 bar helyett csak 0.8 körül nyomott. A műszer pedig csak 0.5 alatt jelez ki. Tehát sokat nem lehetett tenni. Ez bármikor előfordulhat. Szerintem akinél behány, az valszeg idővel jön össze, vagy szerencse kérdése. Ahogy korosodnak a vasak, sajnos egyre több az esély bármi meghibásodásra. Egyelőre szét lett borítva motor, ha nem csapott szét semmit, akkor felújítás, ami olyan 150 körül lesz. Ennek ellenére nézegetek donor kocsikat...

Link to comment
Megosztás:

Új kisautóm <_<

http://img1.tar.hu/gelko/size2/89725615.jpg

http://img1.tar.hu/gelko/size2/89725616.jpg

96os 2.0 16 V....vásárlás elött átnézettem szakszervízben, fék-futómű kasztni ok, váltó jónak tűnik (automata) , a motornál folyások vannak de eddig semmi extra dolgot nem produkál.

Pár dolgot azért meg kell rajta csinálni. Nagy, kényelmes, gyenge, de jópofa :wacko:

Grat!

Link to comment
Megosztás:

Igaziból, amire gyanakszunk az az, hogy megadta magát az olajpumpa és a kellő 1.5-2 bar helyett csak 0.8 körül nyomott. A műszer pedig csak 0.5 alatt jelez ki. Tehát sokat nem lehetett tenni. Ez bármikor előfordulhat. Szerintem akinél behány, az valszeg idővel jön össze, vagy szerencse kérdése. Ahogy korosodnak a vasak, sajnos egyre több az esély bármi meghibásodásra. Egyelőre szét lett borítva motor, ha nem csapott szét semmit, akkor felújítás, ami olyan 150 körül lesz. Ennek ellenére nézegetek donor kocsikat...

A Rekordba még jutott olajnyomás és töltésmérő műszer. Itt is megoldhatták volna, pl a BC kijelezhetné. Mindig csak a spórolás. Ennél már csak a H Astra jobb, vízhőfok mérő nélkül <_<

Link to comment
Megosztás:

A Rekordba még jutott olajnyomás és töltésmérő műszer. Itt is megoldhatták volna, pl a BC kijelezhetné. Mindig csak a spórolás. Ennél már csak a H Astra jobb, vízhőfok mérő nélkül <_<

Tudod, fogyasztói társadalom. A népnek nagy, erős kocsi kell, az nemszámít hogy nem javíthatóak, sőt, előjelzés nélkül mennek tönkre. Szép jövő :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Igaziból, amire gyanakszunk az az, hogy megadta magát az olajpumpa és a kellő 1.5-2 bar helyett csak 0.8 körül nyomott. A műszer pedig csak 0.5 alatt jelez ki. Tehát sokat nem lehetett tenni. Ez bármikor előfordulhat. Szerintem akinél behány, az valszeg idővel jön össze, vagy szerencse kérdése. Ahogy korosodnak a vasak, sajnos egyre több az esély bármi meghibásodásra. Egyelőre szét lett borítva motor, ha nem csapott szét semmit, akkor felújítás, ami olyan 150 körül lesz. Ennek ellenére nézegetek donor kocsikat...

Ugyanígy járt egy ismerős is. De neki nem derítették ki a képzett szerelők ezt, és megcsapágyazták a motort, ami újabb 20e km után megint főtengelyes lett. Akkor más szerelőhöz vitte, aki egyből rámutatott a lényegre, az olajszivattyú nem szállított szinte semmit, az olajgomba meg nem jelzett. Így duplán fizethette ki a gépműhely tarifáját.

Link to comment
Megosztás:

Új kisautóm <_<

96os 2.0 16 V....vásárlás elött átnézettem szakszervízben, fék-futómű kasztni ok, váltó jónak tűnik (automata) , a motornál folyások vannak de eddig semmi extra dolgot nem produkál.

Pár dolgot azért meg kell rajta csinálni. Nagy, kényelmes, gyenge, de jópofa :wacko:

Grat az uj verdához

Látom a kályhacső azért befigyel rajta. :( Nekem is 2.0 16v de én szerintem nem mondható azért gyengének ha a hondákkal elbir pedig ezek böszme nagy hodályok. Én imádom az enyémet, gyerek kori álmom volt. vigyázz rá és ő is vigyázni fog rád ;)

Más:

Hallottam egy sráctol hogy ha lekötöm a kartergáz szüröt akkor nyerek rajta kb 10lóerőt. Igaz ez, vagy tud valaki erről valamit?

Link to comment
Megosztás:

Más:

Hallottam egy sráctol hogy ha lekötöm a kartergáz szüröt akkor nyerek rajta kb 10lóerőt. Igaz ez, vagy tud valaki erről valamit?

Már miért nyernél? A kartergáz tulajdonképpen olajgőz, amit a motor visszaszív (mivel a környezetre káros, ezért nem lehet csak úgy elengedni). Káros mellékhatása, hogy eltömít minden apró rést, jótékony mellékhatása hogy elég erős kenő hatása van (szelepek, vezérmű, dugattyúgyűrűk). Mellesleg nem egy jelentős mennyiségről beszélünk (az olaj melegedéskor gőzölög valamennyire, és ezt a túlnyomás megelőzése végett kell elvezetni).

Ha le is kötöd, a nagy probléma hogy mindent összemocskol. Úgyhogy értelme nem sok.

.

Amit esetleg le 'lehet' kötni, az a kipufogógáz visszaszívás (EGR), de azzal sem nyersz lóerőket, max a motor kicsit agilisabb lesz, mivel részterhelésen nem kap kipufogógázt. Ellenben elvileg romlik az emisszió.

Link to comment
Megosztás:

Köszi mindenkinek. Azért lássuk be hogy 1500kg hoz nem sok a 136 le, de nincs is ingerenciája az embernek hogy tapossa egyfolytában. Szépen csorgós <_<

430ért vettem, 2év műszakival,télikerékkel és E85 átalakítóval. Ahhoz képest amiket nézegettem elötte nem rossz ár. Kasztnit javítgatták a rohadás miatt (meg gondolom törve is volt) falcoknál jó csúnya a fújás..de egyben van az autó. A belsején lehet mit szépíteni a kormányt mindenképpen cserélni kell vagy bőröztetni. Kell egy csomagtér roló is még mert el van görbülve a fogaskerekes rész de ez nem égető probléma. Amik vannak hogy a külső hömérsékletet egyáltalán nem írja ki -ez gondolom jeladó, egyfolytában kiírja az olajmennyiséget pedig van benne olaj- remélem ez is jeladó, illetve a vízhőfok visszajelző egyszer jó egyszer nem.

Ascona megvan még de 300ért árulom még mindig :wacko: Telefonok jönnek mennek még igazán komoly nem volt. Ami vicces hogy olyanok jönnek szakadtabbnál szakadtabb autókkal akinek pénze sincs átiratni, illetve cserélni akarnak valamire. Majd elmegy....A nivát adtam el és abból lett az omega, szóval lesz ez horgászós autó meg minden :(

Link to comment
Megosztás:

Köszi mindenkinek. Azért lássuk be hogy 1500kg hoz nem sok a 136 le, de nincs is ingerenciája az embernek hogy tapossa egyfolytában. Szépen csorgós <_<

...

A belsején lehet mit szépíteni a kormányt mindenképpen cserélni kell vagy bőröztetni. Kell egy csomagtér roló is még mert el van görbülve a fogaskerekes rész de ez nem égető probléma.

...

Nekem X30XE van es en is raszoktam a szepen csorgasra. Velem az automata tette ezt, vagy az egesz auto nem tudom. Elvezem ahogy duruzsol es elvaltogat mar akar 1800 nal:)

Persze azert neha egy-egy idiota meg van tanitva. De ez a gep inkabb a kenyelemrol szol - nekem.

A belsejeben ugyanezekkel kuzdok en is. Vettem vateran egy kopott szar kormanyt, hogy addig is legyen benne valami amig leadom borozni. Ha tudsz jo borozot szolj, illetve az atmeneti kormanyt

is megorokolheted ha kell.

A csomagterrolo nalam is mar csak eroteljes rahatassal es nagy recseges aran halad, ahogy a moccanni nem kepes fogaskerek vegigragja magat a fogaslecen. Szerintem le fogom szedni/reszelni a fogas

veget. Jo lesz az ha en huzgalom minden iranyba. Vagy van erre altalanos megoldas amivel az eredeti funkcionalitast vissza lehet eleszteni? Emiatt cserelni egy ugyanilyen szarra tuti nem fogom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.