Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Sziasztok!

MV6-tal kapcsolatban kérdezném, hogy mennyire szomjas az a kétszáztizen ló?

Nem tom, sosem volt MV6 om...

A 3,2 esem az olyan 17 ből megáll városban, automata, és van benne némi hajtás is. De hogy elvegyem a kedved, a 2,2 is 13-14 et bekajcsizik, ha olyan kedve van...

Városba meg Omegával.. csak ha sok pénzed van a parkolókra :lol: :excl:

Amúgy az 1,2 -t nem ajánlom, legalábbis a 3 hengeres verziókban... a C20NE A Omega alatt 1- 1,5 literrel evett az 1,2 es Fabia... Csakhát a kényelmi komfort stb :(

Link to comment
Megosztás:

Ez az: Omega MV6

Jogos az 1.2-es a városhoz. Ha tehetném, tartanék is két autót, de nem tehetem. Kertes ház, babakocsi, hangszerek, stb..., kell a nagy kombi. :( Természetesen nem kizárólag városban használok autót.

Talán még vmi olajkályhával jobban járnál... mármint üzemanyagköltségben... de kifogni abból jót... Hááát....

Meghogy 191 ezer hát persze... 2002 óta, mióta magyar rendszám van rajta lehet.... :excl:

Link to comment
Megosztás:

2.5TD esetleg? :excl:

Ahogy Gabo is írta, nehéz jót kifogni. Emiatt a vásárlás utáni futómű felújítás, szíjak, olajak, fényszórók, stb cseréje után nincs kedvem még adagolót is cserélni 2 kilóért. Úgyhogy Omegaból dízel kizárva. :( Valószínűleg 2.0 benzin lesz, abból is legrosszabb esetben a 16 szelepes.

Link to comment
Megosztás:

Talán még vmi olajkályhával jobban járnál... mármint üzemanyagköltségben... de kifogni abból jót... Hááát....

Meghogy 191 ezer hát persze... 2002 óta, mióta magyar rendszám van rajta lehet.... :(

Jópár hónapja figyelem az eladó Omegakat, és egyet se találtam, amiben több lett volna 275ezernél. Van aki ezeket elhiszi? :excl:

Link to comment
Megosztás:

Jópár hónapja figyelem az eladó Omegakat, és egyet se találtam, amiben több lett volna 275ezernél. Van aki ezeket elhiszi? :excl:

biztos... Pl a A Omegában kb 200-220e km van, óra szerint 190e körül... mivel megvétel után rábukkantam az olasz szervizkönyvre ami 26 km! el volt kevesebb mint az eladáskori km, ( tréler rulez :lol:) ellenben néhány hónapos pöcsét volt benne. Nem magyar, olasz peccsét :lol:

Szal 2 hónapnyi plusz km lehet benne... az belefér.. hja igen a kocsi kb 1 évet állt, mikor leamortizáltam az elejét.

A 3,2 esbe most olyan 150e körül van, na ez viszont garantált :( Az ex 2,2 esben kb 30 e vel több van mint ami a km óra szerint, az eladáskor - Tomi, mennyi is volt? ... :lol: mikor megvettem 60 e vel, jócskán túl volt a 75 ezres szervizen... de még nem érte el a 90 et ( gondolom a vezszíj cserére már nem akartak költeni, így eladták 90 környékén, a kereskedő, meg... ismerjük :o igaz megvételkor 4 éves volt az autó :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ahogy Gabo is írta, nehéz jót kifogni. Emiatt a vásárlás utáni futómű felújítás, szíjak, olajak, fényszórók, stb cseréje után nincs kedvem még adagolót is cserélni 2 kilóért. Úgyhogy Omegaból dízel kizárva. :( Valószínűleg 2.0 benzin lesz, abból is legrosszabb esetben a 16 szelepes.

Na jah, a 2.0 automatával szintén megeszi a 13-at szerintem. De sose legyen olyanom :excl:

Link to comment
Megosztás:

Jelenleg egy benzines Croma-t hajtok. Télen, városban: 14-15 l... :excl: ... és tojás van a pedál alatt...

Ugyanaz lesz a 2.0 16v Omegával iss majdnem. Hiába, nagy a bódé, amit cipelni kell. Nem sok a különbség az MV6-hoz képest (2-3 liter). Viszont legalább nem megy.... :(

A dízelem elment 10 lityi alatt, csak városban....

Az MV6 megáll 11,5 körül, de én olyan vidéki vagyok, hogy szédülök a betonon :lol:

Link to comment
Megosztás:

A belinkelt fehéret?

Igen, azt.

Korrekt autó, az árát bőven megérte, pár dolgot meg kell rajta csinálni, de nem vészes, fék, futómű rendben van, minden működik, kuplungot és 2 lambdaszondát fogok még cserélni és kész. Kuplungot a női előző tulaj miatt, szondákat azért, mert kissé be vannak lassulva. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Igen, azt.

Korrekt autó, az árát bőven megérte, pár dolgot meg kell rajta csinálni, de nem vészes, fék, futómű rendben van, minden működik, kuplungot és 2 lambdaszondát fogok még cserélni és kész. Kuplungot a női előző tulaj miatt, szondákat azért, mert kissé be vannak lassulva. :excl:

Fain Lalikám, fain!! Te télleg nem tököltél sokat. Sok szerencsét hozzá!

Rohadással hogy áll a talicska?

Link to comment
Megosztás:

Igen, azt.

Korrekt autó, az árát bőven megérte, pár dolgot meg kell rajta csinálni, de nem vészes, fék, futómű rendben van, minden működik, kuplungot és 2 lambdaszondát fogok még cserélni és kész. Kuplungot a női előző tulaj miatt, szondákat azért, mert kissé be vannak lassulva. :excl:

Nekem is pont esedekes lett a lambda csere, milyet es mennyiert pakolsz bele? (eddigi infoim alapjan csakis bosch 20-25k korul per db, jol tevedek?)

Link to comment
Megosztás:

Igen, azt.

Korrekt autó, az árát bőven megérte, pár dolgot meg kell rajta csinálni, de nem vészes, fék, futómű rendben van, minden működik, kuplungot és 2 lambdaszondát fogok még cserélni és kész. Kuplungot a női előző tulaj miatt, szondákat azért, mert kissé be vannak lassulva. :excl:

Mennyi lett a vége? Vagy olyan jó áron volt, hogy nem is alkudtál? Remélem nem fogsz csalódni. Amúgy a Vectra elment a háztól? Abban is jó moci volt.

Link to comment
Megosztás:

Fain Lalikám, fain!! Te télleg nem tököltél sokat. Sok szerencsét hozzá!

Rohadással hogy áll a talicska?

Köszi! Alaposan átnéztük az autót, alulról is, a egyik hátsó ajtó sarkát és a két kezdődő hátsó ívet leszámítva nem találtunk semmit.

Amúgy Péter. :excl:

Nekem is pont esedekes lett a lambda csere, milyet es mennyiert pakolsz bele? (eddigi infoim alapjan csakis bosch 20-25k korul per db, jol tevedek?)

Így van, csakis Bosch és én csak 25-26 körül találtam eddig, tehát ha valaki tud olcsóbban, szólhatna. :(

persze-persze, ki gondolt másra ? :lol: :lol: :lol: :lol:

:D :o

Link to comment
Megosztás:

Ugyanaz lesz a 2.0 16v Omegával iss majdnem. Hiába, nagy a bódé, amit cipelni kell. Nem sok a különbség az MV6-hoz képest (2-3 liter). Viszont legalább nem megy.... :excl:

A dízelem elment 10 lityi alatt, csak városban....

Az MV6 megáll 11,5 körül, de én olyan vidéki vagyok, hogy szédülök a betonon :lol:

Na most akkor 16, vagy 11,5 az MV6? :(

Link to comment
Megosztás:

Mennyi lett a vége? Vagy olyan jó áron volt, hogy nem is alkudtál? Remélem nem fogsz csalódni. Amúgy a Vectra elment a háztól? Abban is jó moci volt.

370-ért hoztam el, télikerekeken, nyáriakat még nem tudom, hogy elhozzam-e, 40e-et akar értük, de a gumik kukásak. :excl:

Van valami képed, hogy milyen 16-os alufelni volt ezen gyárilag? Azt mondta, hogy valami 5-ágú, de nem voltak akkor épp ott.

A vectra elbomlott, újra kellett volna lakatoltatni az egész kasztnit, mert rosszul rakták össze baleset után. Nekem igazából a technika miatt kellett csak.

Link to comment
Megosztás:

370-ért hoztam el, télikerekeken, nyáriakat még nem tudom, hogy elhozzam-e, 40e-et akar értük, de a gumik kukásak. :excl:

Van valami képed, hogy milyen 16-os alufelni volt ezen gyárilag? Azt mondta, hogy valami 5-ágú, de nem voltak akkor épp ott.

A vectra elbomlott, újra kellett volna lakatoltatni az egész kasztnit, mert rosszul rakták össze baleset után. Nekem igazából a technika miatt kellett csak.

Itt van 2 fajta 16-os felni amit a B1-re raktak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.