Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Neked mibe fájt?

Bevallom passz, csókos vagyok itt ott :lol: :D de szvsz nem lehet több mint egy hibafelmérés - lévén kb ugyanannyi idő a tech-el... Mondjuk nekem vagy 2 chipet toltak fel, a távindítás miatt, hogy legyen tartalék.

A 3,2-n meg teljes kód csere volt, mert csak 1 kulccsal kaptam meg, és nem akartam meglepit... B) ...

Link to comment
Megosztás:

Omegatd!!!

Most néztem a "postumus" omegád...miért vágtad szét??Ritka belőlük a 3000 24v.Azt mondják komolyabbat tud mint az mv6.

Kellet neki a pénz pálleszra :lol: :D B) , (külföldi otó volt , a motort akarta használni , tuningolni) bár lehet rosszul emlékszem . :D

Link to comment
Megosztás:

Omegatd!!!

Most néztem a "postumus" omegád...miért vágtad szét??Ritka belőlük a 3000 24v.Azt mondják komolyabbat tud mint az mv6.

Elég ritka és ez jó is volt. Csak ez abszurdisztán banánköztársaság, ahol élünk. 560 ajróért vettem Passau mellett, tokkal vonóval 180 ezer magyar forintomban volt, hogy itt ált a ház előtt. És akkor jött abszurdisztán baromsága. Másfél milla regadó, mert fizessen a bunkó, ha 3000 köbcentis vas köll neki! Meg még 100-150 ezer, hogy magyar rendszám kerüljön rá. Naneeeeeee! 140-150 ezres autóra a több, mint tízszeresét. Hát nem. Másik megoldás, E rendszám. Előtte mindenki a csillagokat leígérte, hogy intéz nekem rendszámot, ha meglesz a kocsi. Hát nem lett rendszám. Mindenki csak a hülyeségét szajkózta. Én meg fogtam magam, és dühömben elbontottam. A motort, meg a váltót, még 2 évig őrizgettem mert ha már a kocsi nem, legalább a szíve dobogjon egy B kasztniban, egy kis erősítéssel. Olyan 250-260 lovat terveztem, de valaki felhívott és elkönyörögte a motort, meg a váltót. Hát nagyjából ennyi, az álmok nem válnak valóra, maradt egy (álom)kép...

BIG_0008582384.jpg

Link to comment
Megosztás:

Elég ritka és ez jó is volt. Csak ez abszurdisztán banánköztársaság, ahol élünk. 560 ajróért vettem Passau mellett, tokkal vonóval 180 ezer magyar forintomban volt, hogy itt ált a ház előtt. És akkor jött abszurdisztán baromsága. Másfél milla regadó, mert fizessen a bunkó, ha 3000 köbcentis vas köll neki! Meg még 100-150 ezer, hogy magyar rendszám kerüljön rá. Naneeeeeee! 140-150 ezres autóra a több, mint tízszeresét. Hát nem. Másik megoldás, E rendszám. Előtte mindenki a csillagokat leígérte, hogy intéz nekem rendszámot, ha meglesz a kocsi. Hát nem lett rendszám. Mindenki csak a hülyeségét szajkózta. Én meg fogtam magam, és dühömben elbontottam. A motort, meg a váltót, még 2 évig őrizgettem mert ha már a kocsi nem, legalább a szíve dobogjon egy B kasztniban, egy kis erősítéssel. Olyan 250-260 lovat terveztem, de valaki felhívott és elkönyörögte a motort, meg a váltót. Hát nagyjából ennyi, az álmok nem válnak valóra, maradt egy (álom)kép...

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/2/3/8/4/BIG_0008582384.jpg

B Omega-Mantzel M4000 kombó?Nem rossz.........

Link to comment
Megosztás:

Találkozott már valaki olyannal V6-nál, hogy kis fordulaton, olyan 1000-1200-ig bedadog, ha gyorsítani akarok? :lol:

Felette teljesen abbahagyja és hibátlanul jár, csak nagyon alsó tartományban csinálja. Pár napja ez megy, most annyit romlott a helyzet, hogy már kb. 1500-ig csinálja. Tuti valami gyújtás gond lesz, mert ha padlógázt nyomok, akkor még durrog is néha, tehát kaja van, csak kihagy 1-2 henger. Holnap gyertyacserével kezdem a hibakeresést. :D

Remélem megjavul tőle, mert semmi kedvem nincs kibogarászni belőle a trafót... :D

Igaz nekem már az új fajta van, van tartalék trafóm is, de azt a sz.pást, mire az kivadászom a motor mögül... B) :D

Mindenképp a végére fogok járni, hogy mi okozza a hibát, de ha valaki már járt így és kiderült, hogy mi a gond, szívesen venném, ha megkönnyíteni kicsit a dolgom és segítene. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mikor bemelegszik a motor(3.0 mv6) kb 20 perc után alapjáraton bevillog az olajvisszajelző, ez mitől lehet? A víz is elindul felfelé de 95 foknál bekapcsol a venti és az visszamegy.

üdv

Kindy

Talán illene megnézni az olajszintet...

Link to comment
Megosztás:

Találkozott már valaki olyannal V6-nál, hogy kis fordulaton, olyan 1000-1200-ig bedadog, ha gyorsítani akarok? :lol:

Felette teljesen abbahagyja és hibátlanul jár, csak nagyon alsó tartományban csinálja. Pár napja ez megy, most annyit romlott a helyzet, hogy már kb. 1500-ig csinálja. Tuti valami gyújtás gond lesz, mert ha padlógázt nyomok, akkor még durrog is néha, tehát kaja van, csak kihagy 1-2 henger. Holnap gyertyacserével kezdem a hibakeresést. :D

Remélem megjavul tőle, mert semmi kedvem nincs kibogarászni belőle a trafót... :D

Igaz nekem már az új fajta van, van tartalék trafóm is, de azt a sz.pást, mire az kivadászom a motor mögül... B) :D

Mindenképp a végére fogok járni, hogy mi okozza a hibát, de ha valaki már járt így és kiderült, hogy mi a gond, szívesen venném, ha megkönnyíteni kicsit a dolgom és segítene. :D

nekem is ez produkálta igaz 2.0 gyertya meg kábel csere megoldotta a problémát , bár lehet csak rossz érintkezés , vagy túl sok olaj a gyertyák mellet ,legrosszabb esetben trafó .Üdv

Link to comment
Megosztás:

Találkozott már valaki olyannal V6-nál, hogy kis fordulaton, olyan 1000-1200-ig bedadog, ha gyorsítani akarok? :lol:

Felette teljesen abbahagyja és hibátlanul jár, csak nagyon alsó tartományban csinálja. Pár napja ez megy, most annyit romlott a helyzet, hogy már kb. 1500-ig csinálja. Tuti valami gyújtás gond lesz, mert ha padlógázt nyomok, akkor még durrog is néha, tehát kaja van, csak kihagy 1-2 henger. Holnap gyertyacserével kezdem a hibakeresést. :D

Remélem megjavul tőle, mert semmi kedvem nincs kibogarászni belőle a trafót... :D

Igaz nekem már az új fajta van, van tartalék trafóm is, de azt a sz.pást, mire az kivadászom a motor mögül... B) :D

Mindenképp a végére fogok járni, hogy mi okozza a hibát, de ha valaki már járt így és kiderült, hogy mi a gond, szívesen venném, ha megkönnyíteni kicsit a dolgom és segítene. :D

Egy tipp..A trafóra menő csati tövét nézd meg nincsenek e kirepedve a kábelok amin a vezérlést kapja.Egyik vectrás kollégámat ez szívatta anno.Annyira széttöredezett rajta a szigetelés hogy néha összeértek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mikor bemelegszik a motor(3.0 mv6) kb 20 perc után alapjáraton bevillog az olajvisszajelző, ez mitől lehet? A víz is elindul felfelé de 95 foknál bekapcsol a venti és az visszamegy.

üdv

Kindy

Mivel V6-ról van szó, én nem mennék a géppel egy métert sem, amíg nem mértem egy olajnyomást.

Ha az rendben van, akkor kezdenék el gombát, stb. ellenőrizgetni, mert ha peched van, mire azokat végigteszteled, már csapágyas lesz a motor.

Elég sok V6 hal meg így. :lol:

Link to comment
Megosztás:

nekem is ez produkálta igaz 2.0 gyertya meg kábel csere megoldotta a problémát , bár lehet csak rossz érintkezés , vagy túl sok olaj a gyertyák mellet ,legrosszabb esetben trafó .Üdv

Én is abban bízok, hogy ez megoldja, bár én a kábeleket is hagyom egyelőre a helyükön :D

Egy tipp..A trafóra menő csati tövét nézd meg nincsenek e kirepedve a kábelok amin a vezérlést kapja.Egyik vectrás kollégámat ez szívatta anno.Annyira széttöredezett rajta a szigetelés hogy néha összeértek.

Köszi, ilyennel még nem találkoztam, de jó tudni. Ha gyertyacserétől nem lesz jó, akkor mielőtt szétbombázom, mindenképp ellenőrzöm ezt is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mikor bemelegszik a motor(3.0 mv6) kb 20 perc után alapjáraton bevillog az olajvisszajelző, ez mitől lehet? A víz is elindul felfelé de 95 foknál bekapcsol a venti és az visszamegy.

üdv

Kindy

Vagy olajgomba, vagy ritkán volt benne olaj cserélve és nem tudja már a dzsuvától felszívni az olajat... alsó olajteknő le, onnan pucolható ez az olajfelszívó cső mely közvetlen az olajpumpára megy rá és egy durva fémszűrő is van rajta gyárilag.

Első körben a gomba, másodikban amit írtam azt nézném meg. Viszont ha a gomba vizsgálat/csere nem oldja meg, akkor ne nagyon virgonckodj vele, mert cserélhetsz rajta pár csapágyat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.