Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Azt nem mondta,hogy folyik e vagy nem..........

De lehet még kismillió oka.Olajszivattyútól a főtengelycsapágyig bármi lehet.

Jah, az igaz. Bár még a fölső nívó közelében van... úgyhogy sok nem fogyhat. Vagy csak most volt cserélve :lol:

V6 szivattyúja mennyire kényes a olajra?

Csak mert egyszer olvastam valahol, hogy túl vékony olaj került a motorba, és nem tudta szállítani nagyobb fordulaton.

Alapjáraton még meg-meg volt a minimális nyomás, de amint emelt fordulat volt, akkor már elejtette az olajat a szivattyú.

Link to comment
Megosztás:

Jah, az igaz. Bár még a fölső nívó közelében van... úgyhogy sok nem fogyhat. Vagy csak most volt cserélve :lol:

V6 szivattyúja mennyire kényes a olajra?

Csak mert egyszer olvastam valahol, hogy túl vékony olaj került a motorba, és nem tudta szállítani nagyobb fordulaton.

Alapjáraton még meg-meg volt a minimális nyomás, de amint emelt fordulat volt, akkor már elejtette az olajat a szivattyú.

Ez inkabb tunik egy eleve halodo szivattyunak, mint a tipus altalanos hibajanak...

(feltetelezem nem 20as nyari viszkozitasu kerult bele veletlenul)

Link to comment
Megosztás:

Találkozott már valaki olyannal V6-nál, hogy kis fordulaton, olyan 1000-1200-ig bedadog, ha gyorsítani akarok? :lol:

Felette teljesen abbahagyja és hibátlanul jár, csak nagyon alsó tartományban csinálja. Pár napja ez megy, most annyit romlott a helyzet, hogy már kb. 1500-ig csinálja. Tuti valami gyújtás gond lesz, mert ha padlógázt nyomok, akkor még durrog is néha, tehát kaja van, csak kihagy 1-2 henger. Holnap gyertyacserével kezdem a hibakeresést. :D

Remélem megjavul tőle, mert semmi kedvem nincs kibogarászni belőle a trafót... :D

Igaz nekem már az új fajta van, van tartalék trafóm is, de azt a sz.pást, mire az kivadászom a motor mögül... B) :D

Mindenképp a végére fogok járni, hogy mi okozza a hibát, de ha valaki már járt így és kiderült, hogy mi a gond, szívesen venném, ha megkönnyíteni kicsit a dolgom és segítene. :D

Nézd meg, hogy a bal hengersoron nincs-e víz a gyertyáknál. Esetleg a trafóra menő csatlakozót ellenőrizd, illetve a trafó is lehet kuka. Sztem nem gyertya ill, kábel gond lesz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok :D

Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D

Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:)

Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B)

köszi a segítséget,és a megértést. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok :D

Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D

Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:)

Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B)

köszi a segítséget,és a megértést. :lol:

Caravánhoz? Esetleg újat a Csergőből.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok :D

Tudom ez nem ide tartozó téma,csak hiába próbálkozom máshol semmi válasz :D

Tud valaki C Omega bal hátsó sárvédő díszlécet?égetően fontos lenne,tavaly óta nem találok sehol remélem ti tudtok segíteni:)

Fél autóval nem mehetek Opel talira:)B)

köszi a segítséget,és a megértést. :lol:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1441495346.html

Aki keres talál....

Próbáld meg hátha van neki...

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg, hogy a bal hengersoron nincs-e víz a gyertyáknál. Esetleg a trafóra menő csatlakozót ellenőrizd, illetve a trafó is lehet kuka. Sztem nem gyertya ill, kábel gond lesz.

Gyertya gond volt :lol:

Valahogy sejtettem, hogy az lesz. :D

De nem is csodálom, mert amíg ezen kicseréltem a 6 gyertyát, másik motoron ennyi idő alatt leszedem a hengerfejet B)

Lehet még gyáriak voltak benne, mert GM gyertyák voltak, agyonkopva :D

Link to comment
Megosztás:

Gyertya gond volt :lol:

Valahogy sejtettem, hogy az lesz. :D

De nem is csodálom, mert amíg ezen kicseréltem a 6 gyertyát, másik motoron ennyi idő alatt leszedem a hengerfejet B)

Lehet még gyáriak voltak benne, mert GM gyertyák voltak, agyonkopva :D

Egyik cartárs második autójában (Waresz 2t) még eredeti DDR, rozsdás Isolator gyertya van. Nem lehet mással pótolni, az a legjobb! :D

Link to comment
Megosztás:

Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik.

Vélemény ? <_<

Link to comment
Megosztás:

Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik.

Vélemény ? <_<

Alapjárati motor, plusz 'gagyi' benzin miatt csinálta nekem ezt. Igaz kézi váltós, de a jelenség ugyan ez volt (alapjárat ingadozott, hol 650, hol 1200).

Miután kipucoltam az alapjáratit, a gyertya-fészkeket, meg spúúúr benzint kezdtem el tankolni, megszűnt a kín (ja, meg cseréltem egy benzinszűrőt is, de azt inkább csak óvatosságból, előtte pár ezer km-el cseréltem le).

Link to comment
Megosztás:

Alapjárati motor, plusz 'gagyi' benzin miatt csinálta nekem ezt. Igaz kézi váltós, de a jelenség ugyan ez volt (alapjárat ingadozott, hol 650, hol 1200).

Miután kipucoltam az alapjáratit, a gyertya-fészkeket, meg spúúúr benzint kezdtem el tankolni, megszűnt a kín (ja, meg cseréltem egy benzinszűrőt is, de azt inkább csak óvatosságból, előtte pár ezer km-el cseréltem le).

Hali, talalkoztam mar en is mind a kettovel.

Az 1500as alapjarat nalam egy gazrugasra szunt meg altalaban, egy kis kenes a bowdennek meg a huzoszerkezetnek meg is oldotta <_<

Nekem lampahoz D ben begurulva 500 rol ugral fel neha vissza 700-800 kornyekere, de max 2x 3x. Ezt meg nem kerestem.

Link to comment
Megosztás:

Hibajelenség : gázelvételnél ingadozik a fordulatszam, kb 800at ugrál fel le. ( ez gondolom alapjárati motor ? ) A másik hogy D ben a féken állva az alapjáratom néha felmegy 1000re és P-ben vagy N ben fix 1500 -2000, nem is ingadozik.

Vélemény ? :D

Kedves Elnök Úr!

Vettél egy bontószökevényt, és most telesírod a fórumot, hogy szar... nemhogy megcsináltatnád! Az A Omegával bezzeg nem lett volna ilyen baj... <_< :D

:D :) :D :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudja valaki,hogy az aksitól be az utastérbe,hol a legegyszerübb bevezetni a vezetékeket,amit vinnék hátra a csomagtérbe. Szeretnék egy erősitőt beszerelni,csak nem sok időm lesz rá. A vectrán jobb oldalt tudtam,de nem akarom feleslegesen bontogatni. Üdv!

Elvileg barmelyik oldalt, de utasterbe, csomagterbe van par direkt madzag is... vagy vmi 52253642 W-t akarsz betenni? Mert akkor biza vegigkabelezheted.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az infot! Megsporoltál nekem egy kis időt. A küszöb alatt akartam én is,csak a müszerfal mögött nem voltam vele tisztában,hogy merre hozzam.

Ott van több lehetőség is, én már nem emlékszem nekem pontosan hol jött be.

Mindenesetre óvatosan vele, mert ha átszakítod a membránt, akkor be is ázhat ott a tűzfal.

Kis lyukat kell bökni, azon áthúzni a kábel, és a végén érdemes egy kis fekete sziloplaszttal tömíteni, majd meghúzni kifele. Így csinálják a riasztósok is (jobb esetben) <_<

Ha hátratolod az ülést, be lehet feküdni a pedálokhoz. Nem épp kényelmes, de legalább látod mit csinálsz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.