FPepe Elküldve Július27, 2011 Elküldve Július27, 2011 Jelen pillanatban nem látok jövőt ebben az autóban és ez nem azt jelenti hogy megcsináltatom bagóért és eladom törésmentesnek :D Az kicsit hihetetlenül hangzik hogy állják az átírás költségeit :) Részvétem! Szegeden még majdnem elütöttél vele, most meg...
Gelko Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Részvétem! Szegeden még majdnem elütöttél vele, most meg... Csináltál otthon woodo omegát és szurkáltad mi ? :) Kárszakértő megnézte...ugyanazt állapította meg mint én :D
skyrangr Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Felétek is vannak fehér éjszakák? Felénk nincsenek. Én délen lakok, Karlskrona-ban. Most viszont északon dolgozok, a sarkkörön túl. Scania-nak építek plazmavágó robotot. Mókás dolog. Viszont az nem, hogy éjszaka full világos van. Nincs kedve az embernek aludni! :)
kisp113 Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Felénk nincsenek. Én délen lakok, Karlskrona-ban. Most viszont északon dolgozok, a sarkkörön túl. Scania-nak építek plazmavágó robotot. Mókás dolog. Viszont az nem, hogy éjszaka full világos van. Nincs kedve az embernek aludni! :) Ne baa! En is meloztam mar Karlskronaban!:D (na jo csak 1 v. 2 hetet, jo a navy museum) Olyan vicces kis tortenelmi falu feelingje van.
skyrangr Elküldve Július28, 2011 Elküldve Július28, 2011 Ne baa! En is meloztam mar Karlskronaban!:) (na jo csak 1 v. 2 hetet, jo a navy museum) Olyan vicces kis tortenelmi falu feelingje van. Hát igen. Mert tulajdonképp az :D Bár 36e fős lakossal már elég nagy városnak számít :D Mi jót csináltál a Marinmusee-ben? Az is szép hely. Most megyünk hétvégén. Voltam már ugyan ott párszor, de kaptunk két ingyenjegyet, plusz a ruszki tengeralattjárós részt még nem láttam.
kisp113 Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Hát igen. Mert tulajdonképp az :) Bár 36e fős lakossal már elég nagy városnak számít :D Mi jót csináltál a Marinmusee-ben? Az is szép hely. Most megyünk hétvégén. Voltam már ugyan ott párszor, de kaptunk két ingyenjegyet, plusz a ruszki tengeralattjárós részt még nem láttam. Muzeumba csak beneztem, Erikfianal huztam az igat akkoriban...
pze Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 sziasztok! Szebb nyarat mindenkinek! Hát régóta nem volt gondom hála Istennek, de most nem szuperál a kicsike úgy ahogy szeretném! Sajnos elszállt a kormánymű szimeringem, vettem egy másikat ami csodálatos, egyszer mert nem folyik, másrészt mert ugyan olyan könnyű tekerni mint a régit (állva), de ha elindulok vele egy bizonyos sebbésség után nehéz lesz ( nehezebb tekerni) ami szokatlan mert a régi nem csinált ilyet gondoltam van benne valami érzékelő, hogy kicserélem de addigra a szerelőm kidobta így nem tudom kipróbálni. Ha csökkentem a sebességet kb 10km/h akkor megint könnyű de kb 30km/h után megint nehéz lesz. Olaj ugyan az a típus van benne ami volt. Mit javasoltok? mit lehet ilyenkor tenni? Köszönöm a válaszotok!
skyrangr Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 sziasztok! Szebb nyarat mindenkinek! Hát régóta nem volt gondom hála Istennek, de most nem szuperál a kicsike úgy ahogy szeretném! Sajnos elszállt a kormánymű szimeringem, vettem egy másikat ami csodálatos, egyszer mert nem folyik, másrészt mert ugyan olyan könnyű tekerni mint a régit (állva), de ha elindulok vele egy bizonyos sebbésség után nehéz lesz ( nehezebb tekerni) ami szokatlan mert a régi nem csinált ilyet gondoltam van benne valami érzékelő, hogy kicserélem de addigra a szerelőm kidobta így nem tudom kipróbálni. Ha csökkentem a sebességet kb 10km/h akkor megint könnyű de kb 30km/h után megint nehéz lesz. Olaj ugyan az a típus van benne ami volt. Mit javasoltok? mit lehet ilyenkor tenni? Köszönöm a válaszotok! Első kérdés: Miért nem viszed vissza a szerelőhöz? Ne te szopj vele, ha már fizettél egyszer. Nameg, milyen motor? tudtommal a sornégyeseket (meg talán a dízeleket is) kizárólag mezei hidraulikus rásegítővel szerelték, semmi adaptív kütyü...
pze Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete! A motorom 2.5td amiből jött az v6 azt hiszem az is disel?? Külsőre teljesen megegyezik! Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál! És itt a tudás vége!
skyrangr Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete! A motorom 2.5td amiből jött az v6 azt hiszem az is disel?? Külsőre teljesen megegyezik! Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál! És itt a tudás vége! nem tudtad? cimbora szerelő a legdrágább! :) hát a v6 csak nagyon rossz esetben üzemel dízelként :D élete legnagyobb részét benzinfalóként tölti :D :D :lol: első tippem hogy az a két vezeték az adaptív fokozaté. na majd megnézem mit találok róla...
FPepe Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete! A motorom 2.5td amiből jött az v6 azt hiszem az is disel?? Külsőre teljesen megegyezik! Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál! És itt a tudás vége! Amit tudok, hogy a dieselben sebességfüggő a rásegítés, ezt tapasztaltam a miénken, mikor az ABS-kocka nem tudott sebességjelet szolgáltatni. Azt nem tudom, hogy a V6 is ilyen volt-e, ill. kompatibilisek-e egymással.
skyrangr Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Amit tudok, hogy a dieselben sebességfüggő a rásegítés, ezt tapasztaltam a miénken, mikor az ABS-kocka nem tudott sebességjelet szolgáltatni. Azt nem tudom, hogy a V6 is ilyen volt-e, ill. kompatibilisek-e egymással. Ja. minden 6hengeresen Servotronic van. Elektromosan vezérelt hidraulikus rásegítés, most olvasom.
skyrangr Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete! A motorom 2.5td amiből jött az v6 azt hiszem az is disel?? Külsőre teljesen megegyezik! Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál! És itt a tudás vége! Ahogy mondtam, pontosan az a két vezeték a servotronic vezérlése. Amúgy a dízelbe is meg a V6-osokba is ugyanaz a kormánymű, ugyanolyan rásegítéssel. Legalábbis a gyári kiépítés szerint. 3 fokozatban állítja a rásegítés mértékét, 20km/h és 120km/h a váltási pontjai. K41es relé vezérli, elvileg a kormány alatt lakik.
gsizoli Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Ahogy mondtam, pontosan az a két vezeték a servotronic vezérlése. Amúgy a dízelbe is meg a V6-osokba is ugyanaz a kormánymű, ugyanolyan rásegítéssel. Legalábbis a gyári kiépítés szerint. 3 fokozatban állítja a rásegítés mértékét, 20km/h és 120km/h a váltási pontjai. K41es relé vezérli, elvileg a kormány alatt lakik. Ha már lusta vagy megkeresni így néz ki (piros)... :) :D :D :D :lol: ;) http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1307121462 Nem néztem meg pedig van otthon egy kiszedett darab... Elvileg a vezérlésének kell biztosítékról pozitív, test, sebességjel ABS kockáról, meg 2 vezeték valami szervó mágnesszelepre..?, 1 vezeték meg olyan nyomvonalon megy amit nem tudok értelmezni a rajzból. Ha nem jutsz vele semmire akkor lehet tudok Neked embert aki mélyebben benne van mi hova, honnan.
skyrangr Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Ha már lusta vagy megkeresni így néz ki (piros)... :) :D :D :D :lol: ;) http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1307121462 Nem néztem meg pedig van otthon egy kiszedett darab... Elvileg a vezérlésének kell biztosítékról pozitív, test, sebességjel ABS kockáról, meg 2 vezeték valami szervó mágnesszelepre..?, 1 vezeték meg olyan nyomvonalon megy amit nem tudok értelmezni a rajzból. Ha nem jutsz vele semmire akkor lehet tudok Neked embert aki mélyebben benne van mi hova, honnan. Ha már lusta vagy megkeresni, a 14-es biztosíték az... :) :D :lol: :D Amúgy ja. Kap tápot, testet, sebességjelet, két kanóc megy a szelephez, és egy megy a diagnosztikára.
Gelko Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Biztosító bemondott egy 300at...persze nem fogadom el. Felhívom a kárszakértőt hogy ez miért és hogyan. A válasz az volt h az ingatlanok meg az autók is nyomott áron mennek. Használtautón ilyen évjárat és felszereltség 300 és 650 közt van...gondoltam bemondanak egy 400-450et....mehetek a pénzem után....közben meg autót is kéne venni.
Omegatd Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 nem tudtad? cimbora szerelő a legdrágább! :) hát a v6 csak nagyon rossz esetben üzemel dízelként :D élete legnagyobb részét benzinfalóként tölti :D :D :lol: első tippem hogy az a két vezeték az adaptív fokozaté. na majd megnézem mit találok róla... Mintha a V6-nál sebességfüggő lenne, de nem vagyok biztos...
Omegatd Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 A szerelőm cimbora és sajna nincs ötlete! A motorom 2.5td amiből jött az v6 azt hiszem az is disel?? Külsőre teljesen megegyezik! Két vezeték jön le a kormánymüről az nem tudom mire szolgál! És itt a tudás vége! Akkor vidd olyanhoz, aki ért hozzá, mielőtt a cimborád teljesen szétbassza...
gsizoli Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Biztosító bemondott egy 300at...persze nem fogadom el. Felhívom a kárszakértőt hogy ez miért és hogyan. A válasz az volt h az ingatlanok meg az autók is nyomott áron mennek. Használtautón ilyen évjárat és felszereltség 300 és 650 közt van...gondoltam bemondanak egy 400-450et....mehetek a pénzem után....közben meg autót is kéne venni. Nem kultúrált módon azt kellett volna mondanod, ha így folytatja, Ő is nyomottan fog menni....amúgy sajna B1-re nem fizetnek sztem túl jól...
kisp113 Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Ha valakinek van robbantott abraja x30xe-hez nem tudna megnezni nekem a GM szamat a karter szuszogojaban levo kis gumimembrannak? Egy mukodo link is megteszi es kilesem en... Koszi!
Gelko Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Nem kultúrált módon azt kellett volna mondanod, ha így folytatja, Ő is nyomottan fog menni....amúgy sajna B1-re nem fizetnek sztem túl jól... jah csak 500 alatt meg nemnagyon találok értelmes caravant.
Gelko Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Nem kultúrált módon azt kellett volna mondanod, ha így folytatja, Ő is nyomottan fog menni....amúgy sajna B1-re nem fizetnek sztem túl jól... jah csak 500 alatt meg nemnagyon találok értelmes caravant.
kori Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Biztosító bemondott egy 300at...persze nem fogadom el. Felhívom a kárszakértőt hogy ez miért és hogyan. A válasz az volt h az ingatlanok meg az autók is nyomott áron mennek. Használtautón ilyen évjárat és felszereltség 300 és 650 közt van...gondoltam bemondanak egy 400-450et....mehetek a pénzem után....közben meg autót is kéne venni. Lobogtasd a javításokról, és alkatrészekről szóló számlákat. Elvileg az is feltornássza az árat. De nekem pl az is számított, hogy szépségdíjas az autóm.
skyrangr Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 jah csak 500 alatt meg nemnagyon találok értelmes caravant. erre meg tudod mit mond a biztosító... hogy számító g#ci vagy, és ne akarj rajtuk meggazdagodni. szánalmasak.
skyrangr Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Lobogtasd a javításokról, és alkatrészekről szóló számlákat. Elvileg az is feltornássza az árat. De nekem pl az is számított, hogy szépségdíjas az autóm. na ez meg még szánalmasabb. mmint nem az hogy szépségdíjas a kocsi, hanem hogy ilyennel kell bizonyítgatni a dolgokat. egyik havernak újítottunk fel egy D Asconát. Szép lett a gép nagyon, patika motor, utolsó csavarig felújítva, a kasztni kihegesztve, telibefújva, a gyári metálzöld színre, állat lett. aztán egy párezer km után megcsukták egy egyenrangú kereszteződésben. nem volt kérdés, a srác a vétlen, oldalról belezúgott egy vadbarom. biztosító ajánlata: gtk, és 200e :) mire vitte a srác a számlát, hogy csak a gépműhely számlája 120e ft volt, és akkor nem beszélve a teljesen újjáépített futóműveken, beltéren, festésen... (amiről ugye sokszor nem is volt számla... Vaterán, ebay-en lőtt cuccok, fényezés cimbora által, stb.), valamint a munkadíj... végül az lett, hogy sikerült feltornászni 450e-re, de a srác még így se volt áránál...
Recommended Posts