Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

sokan hiszik,hogy egy olcsó autó elmegy sok 10.000.km-t még hozzányúlás nélkül. meg mindenki azt mondja álltalában,hogy az ő autója nem eszik csak 10et városban és azt is nagy lábbal.érdekes,hogy nekem minden autóm leeszi a hajamat és nem az elhanyagoltság miatt hanem a nagy motor-nagy kaszni kombo miatt.ezt sokan elfelejtik.....aki spórolni szeretne az bkv-zon vagy vegyen szusit,az termeli a benyát is. hírdetek 24v soros motort és felhív innen egy okos,hogy a haverjának ez 7 literrel elmegy és ő megvenné,de ha többet eszik akkor vegyem vissza,de a be-kiszerelés költségeit is viseljem.....az ilyennek mit mondasz???

Az ilyen az egy barom. Egyre több van belőlük. Nekem egyszer evett 7 körül a piros, amikor hoztam haza németből. Igaz 130 felett nem nagyon volt az óra...

Link to comment
Megosztás:

van jobb is.eljön vas megyéből a paraszt(szintén itt olvasta elvileg)és megmagyarázza,hogy 24 szelepes csak v motorban volt és ez egy átfaragott darab.szóval fizessem ki az utiköltségét,mert feleslegesen jött el.mondom neki,hogy telefonon elmondtam mindent sőt még kérdezett is bolondságokat amiket kijavitottam akkor.mondom neki,hogy b seniből van a motor,mutatom az enyémet hogy egy ilyenből aszongya az nem b seni mert azt ő ismeri.....na ennek majdnem lecsavartam egyet,mert nem tudtam eldöntei hogy direkt szivat vagy csak enyire sötét.

Egyre több az ilyen sötét. Le kell ütni őket...

Link to comment
Megosztás:

Mielőtt leharapod a fejem, hogy ilyet írtam elmesélem neked. Ez a kocsi egy 60 év körüli férfié volt. Kötelező szervizek folyamatosan elvégezve és igazolva is. Ő volt az első és egyetlen tualaja, ami igazolva van közös ismerős által. Vezetési stílusáról nem tudok mit mondani, de míg fixre nem mondtam a vételt ide se adta kipróbálni, csak ő ment vele. Az egyetlen dolog amiért eladta, hogy egy insigniát vett, illetve a hátulján a lökhárító meg volt nyomva.

A 250.000 km-ből én csak 30.000 km-et tettem bele. Sose fogok venni olyan autót aminek nem tudom legalább a szervizes előéletét.

Viszont a Fiattal hibáztál, mert egy 2001-es bravom volt 1,6-os motorral. Nem egy lapon emlegettem, hanem a tapasztalatom írtam le. Egyező évjáratú autók, viszont a Fiatba 100.000-rel kevesebb volt, mégis egy gané volt még szép szóval is.

Elismerem, hogy sokkal tapasztaltabb omegás vagy és több ideje használod a márkát, viszont én csak a tapasztalataim írom le és eddig ezek alapján nem tudom mire fel mondják a dízel omegára, hogy rossz. Igaz, hogy a magyar piacon lutri megvenni, de lehet jót kifogni.

Akkor hajrá. Majd meglátom mit mondasz 10 év múlva. A Fiattal meg nem tévedtem, Tipo/Bravo ugyanaz, nem Omega kategória...

Link to comment
Megosztás:

A mennyit eszikre milyen választ vársz ? :) Városba sokat! Ha kis fogyasztású autóra vágysz akkor ajánlom a dízel f astrát vagy a corsát. :)

Mint látod a BMW dízelről más és más vélemények vannak. Szerintem mindegy mit veszel. Ha szar, akkor szar és javítani kell.

Az a baj, hogy az olcsó az biztosan szar, de a drága sem garancia...

Link to comment
Megosztás:

van jobb is.eljön vas megyéből a paraszt(szintén itt olvasta elvileg)és megmagyarázza,hogy 24 szelepes csak v motorban volt és ez egy átfaragott darab.szóval fizessem ki az utiköltségét,mert feleslegesen jött el.mondom neki,hogy telefonon elmondtam mindent sőt még kérdezett is bolondságokat amiket kijavitottam akkor.mondom neki,hogy b seniből van a motor,mutatom az enyémet hogy egy ilyenből aszongya az nem b seni mert azt ő ismeri.....na ennek majdnem lecsavartam egyet,mert nem tudtam eldöntei hogy direkt szivat vagy csak enyire sötét.

Ismerős szitu. Ilyenek mindenhol vannak. Eljön az illető, hozza a bontott, fos alkatrészt:

-Ezt építsd be!

Mondom neki:

-Barátom, nem lesz jó, szar ránézésre!'

-Dede, a Tibi hozta, ő ért hozzá.'

-Ok, berakom, de ahogy kimész a kapun a kocsival, felejts el, garancia nem is volt, nem ismerjük egymást.

-Persze, persze, nem lesz itt para!

Megcsinálom a terepváltó cserét, elviszi a manusz (KI SE FIZETI, MERT NINCS NÁLA ANNYI KP :D ), 3 nap múlva, szombat este felhív, kint van az erdőn, és hogy a prostituált édesanyámat, megállt a technika, MOST AZONNAL MENJEK ÉRTE :D

Most az ilyennek mit mondjon az ember? :D

Másik. Hozza az illető az autóját, klímát javítani. Megcsinálom, csere ez-az, ok, működik, boldogság.

1,5 év múlva felhív a tag, van-e garancia. Mondom nem, 1 év, de mi a para, megoldjuk...

Jön, mondja nem hűt. Nézem, az egész rendszer szét van gányolva, csövek lógnak, itt-ott elhajlott csövek, utólagos hegesztett szarságok.

Mondom csávónak, itt mi történt?

Hát aszongya, az igazat megvallva elcsaptam egy őzet :D

ÉS AKKOR MI A GARANCIÁLIS!? :D

Nagyon alacsony az a bizonyos kerítés... :)

Link to comment
Megosztás:

Ismerős szitu. Ilyenek mindenhol vannak. Eljön az illető, hozza a bontott, fos alkatrészt:

-Ezt építsd be!

Mondom neki:

-Barátom, nem lesz jó, szar ránézésre!'

-Dede, a Tibi hozta, ő ért hozzá.'

-Ok, berakom, de ahogy kimész a kapun a kocsival, felejts el, garancia nem is volt, nem ismerjük egymást.

-Persze, persze, nem lesz itt para!

Megcsinálom a terepváltó cserét, elviszi a manusz (KI SE FIZETI, MERT NINCS NÁLA ANNYI KP :D ), 3 nap múlva, szombat este felhív, kint van az erdőn, és hogy a prostituált édesanyámat, megállt a technika, MOST AZONNAL MENJEK ÉRTE :D

Most az ilyennek mit mondjon az ember? :D

Másik. Hozza az illető az autóját, klímát javítani. Megcsinálom, csere ez-az, ok, működik, boldogság.

1,5 év múlva felhív a tag, van-e garancia. Mondom nem, 1 év, de mi a para, megoldjuk...

Jön, mondja nem hűt. Nézem, az egész rendszer szét van gányolva, csövek lógnak, itt-ott elhajlott csövek, utólagos hegesztett szarságok.

Mondom csávónak, itt mi történt?

Hát aszongya, az igazat megvallva elcsaptam egy őzet :D

ÉS AKKOR MI A GARANCIÁLIS!? :D

Nagyon alacsony az a bizonyos kerítés... :)

Ezen meg se kell lepődni. :) Én villanyszerelő vagyok és volt, hogy a bontott darab vezetékekkel akarták megcsináltatni az új házat, mert hát az úgy jött valahonnan... Köszönés, sarkon fordulás. :)

Link to comment
Megosztás:

Klíma nélküli 2.5V6-ban is volt. Nálunk 3darab MV6 van, ebből 2napi használatban, amiből az egyik ütve-vágva. Utóbbi egy 98-as, amin eddig első futómű felújítás, hengerfej tömítés csere, gyertyakábel csere, trafócsere 2x (másodszor azért, mert az ablaktörlő tengelye mellett lefolyt a víz) volt. Az olajhűtők még bírják. Lényeg, hogy ne olcsó sz@r fagyállót rakj bele. Ráadásul mindhárom automata váltós. Ja, és mindhárom gázos. A fogyasztás 10- 16 liter közötti. Mondjuk az átlag 12-13 között, de télen városban meg lehet etetni vele a 18 litert is :D

Link to comment
Megosztás:

Klíma nélküli 2.5V6-ban is volt. Nálunk 3darab MV6 van, ebből 2napi használatban, amiből az egyik ütve-vágva. Utóbbi egy 98-as, amin eddig első futómű felújítás, hengerfej tömítés csere, gyertyakábel csere, trafócsere 2x (másodszor azért, mert az ablaktörlő tengelye mellett lefolyt a víz) volt. Az olajhűtők még bírják. Lényeg, hogy ne olcsó sz@r fagyállót rakj bele. Ráadásul mindhárom automata váltós. Ja, és mindhárom gázos. A fogyasztás 10- 16 liter közötti. Mondjuk az átlag 12-13 között, de télen városban meg lehet etetni vele a 18 litert is :D

Igaza van Korinak, szerintem sem kell félni a v6-ostól csupán meg kell nézni mit vesz az ember. Én egy éve járok az enyémmel,anno a vásárlás előtt páran pl. Kori és Gabec felhívták a figyelmemet egy-két sajátosságra ( Ezúton is köszönöm ismét! ) amiket meg is néztem és rendben találtam. Eddig apró kacatokra kellett csak költenem, például kapaszkodó az utastérbe króm díszléc hátulra meg ilyenek. Nem számítva persze a szokásos hátsó ív problémát, de az nem motorikus gond és nem is lehetett elrejteni így tudtam róla. 170e-ért csinálta meg egy karosszériás... :icon9: Azelőtt Calibráztam és beszéltem pár emberrel akik v6-os Calibrával járnak szereztem egy csomó infót a v6-os motorról szóval alaposan körbejártam a dolgot és nem bántam meg a vásárlást. Az autóm előéletét megleltem a neten a kettővel ezelőtti gazdival tartom a kapcsolat Ő rengeteg mindent kicserélt a vason és mondhatom remek munkát végzett , a mai napig profitálok belőle. Saját szervízkönyvet vezetek - igaz kézzel írott, de sok hasznos infót tartalmaz olajcserék, kisebb javítások, hibakódtáblázat stb. Amióta megvan 25e km-t tettem bele, mindössze egyszer nem tudtam elindítani a vasat az autópályán rendkívüli melegben, de miután lehűlt valamelyest elindult és hazamentem vele, azóta ez a hiba nem jött elő, sajnos szervízelni sem tudtam emiatt tehát a történet még nincs lezárva :lipssealed: ...Pár alkatrész amit itt javasoltak a kollégák mindig van a csomagtartóban a legrosszabb esetre, de remélem soha nem jön el az az idő. Szóval azt tudom mondani amit nekem is mondott egy szaktárs priviben, hogy ne parázz és ne hagyd magad paráztatni, viszont nézd meg alaposan a vasat, menj el próbáld ki nézz meg rajta ezt-azt és ha azok rendben vannak akkor élvezheted az Omegázást. Nekem bejött a tanácsa. :icon13: Ami pedig a kalóriákat illeti a 2.5 v6-os motor egyáltalán nem gyenge, nekem ugyanazt az élményt nyújtja, mint azelőtt a 2 literes Calibra csak sokkal kényelmesebben érzem magam hála a limuzons csillapításnak. :icon13:

Sok sikert a döntéshez és vásárláshoz cimbora!

http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/T4R3C4PQ6E6AO432CZASPF4SDILHH13LLUF8RDJGR3QOSGTT0FDLRT17FW3KKPE6986HD8AT162G3006KCSS2Y2E4GSOATAFF39YGKSZA8DPOCFJJF53HJ3F29LF47CJ2O6MTCQ357R67KIK0350ZLCRZGLKL2HP25HMT86JQ062DUP5T8GFIG1KFA30C7OFZC4ZLT7SLKAFURE9QMETQWKLFFWGYO/page1

Link to comment
Megosztás:

Nézz rá az ECU hűtőventillátorára. Ha az elromlik, akkor túlmelegszik a computer. A bal oldali kerék mögött van.

Nem kell azt nézegetni, ha megy a vízhűtöventi, akkor hallani lehet hogy búg mellette halkan bal oldalról, ekkor nézd meg fúj -e a relédobozba, vagy a csöve ment gajra. Ha nem búg akkor meg jöhet az alaposabb ellenőrzés, ha kell csere.

Javallom megnézni évente, a hűtőn lévő vízkeringető szivattyúval együtt (utóbbinak direkt +12V), hogy mennek -e, kb 5 perc a kettő.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell azt nézegetni, ha megy a vízhűtöventi, akkor hallani lehet hogy búg mellette halkan bal oldalról, ekkor nézd meg fúj -e a relédobozba, vagy a csöve ment gajra. Ha nem búg akkor meg jöhet az alaposabb ellenőrzés, ha kell csere.

Javallom megnézni évente, a hűtőn lévő vízkeringető szivattyúval együtt (utóbbinak direkt +12V), hogy mennek -e, kb 5 perc a kettő.

Like :)

Link to comment
Megosztás:

LÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_2.0_16v_cd-5852091

800e egy 18 éves, pimpelt gépért :D :D :D :D

Elképesztő milyen szélsőséges árakon mennek az Omegák otthon...

Itt ilyen áron majd' 10 évvel fiatalabb, garantált km-állásos gépeket dobálnak...

JÓ, igaz, ebben dvd van, meg cd-rádiÓ :D

Link to comment
Megosztás:

LÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_2.0_16v_cd-5852091 800e egy 18 éves, pimpelt gépért :D :D :D :D Elképesztő milyen szélsőséges árakon mennek az Omegák otthon... Itt ilyen áron majd' 10 évvel fiatalabb, garantált km-állásos gépeket dobálnak... JÓ, igaz, ebben dvd van, meg cd-rádiÓ :D

Alacsony a kerítés, a Lipót meg zárva...

Link to comment
Megosztás:

nézd meg a külföldi oldalakat.német osztrák.olyat estek az árak,hogy elképesztő.nem tudom mennyi rá a plussz lóvé ,de lehet sőt biztos megéri kintről behozni egyet

nemigazán. egy Euro2/3-as motorral szerelt autó regisztrálása az országba többe kerülne mint maga az autó (550-750e ft, besorolástól függően)...

Link to comment
Megosztás:

nemigazán. egy Euro2/3-as motorral szerelt autó regisztrálása az országba többe kerülne mint maga az autó (550-750e ft, besorolástól függően)...

c14se-re fizettem 78eft-ot.

1.9tdi-re meg 110-et asszem. xev omega is ekörül lehet regadót tekintve.

Bizony,minden öreg lomot be lehet hordani,szabad a pálya,mondhatni.

Azt azért hozzátenném,hogy fizetőképes vevő így sincs.

Legújabban az a trend,hogy kint mennek fel, itthon meg lefelé az autók árai.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.