Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Gyerekjáték, minimum 2 nagy gyerek kell hozzá mert az automataváltót egyedül levenni nagyon barátságtalan. Ha a váltó lent van akkor citrom és az automata "lendkereke" szintén lecsavaroz és ott a hátsó szimmering. Motorolaj leereszt, szimmeringbe 2 önmetsző csavar behajt ellentétes oldalon, nem megsértve a főtengelyt és/vagy blokkot, majd kihúz, Ha kint van akkor pucolás, új szimmeringre kis olaj, visszaüt megfelelő mélységig. Már mehet is vissza a lendítőcuc, citrom, váltó és ami még le lett ezek miatt szedve.

100%-ig nem biztos hogy jó lesz, mert a szimmering ajka a főtengelyt "megmarhatja - csak körömmel érezni", ez vezethet át olajat sajnos. Megoldás valami szalag rá, vagy ha kint van a főtengely akkor a gépműhellyel le kell vetetni a hátsó részéből, hogy tökéletesen sima legyen.

köszi :)

na majd meglátjuk kellene keresni +1 embert:)De valószínübb ,hogy szerelő lesz az áldozat.

Link to comment
Megosztás:

Gyerekjáték, minimum 2 nagy gyerek kell hozzá mert az automataváltót egyedül levenni nagyon barátságtalan. Ha a váltó lent van akkor citrom és az automata "lendkereke" szintén lecsavaroz és ott a hátsó szimmering. Motorolaj leereszt,

Az olajat nem kell leengedni.

Megoldás valami szalag rá, vagy ha kint van a főtengely akkor a gépműhellyel le kell vetetni a hátsó részéből, hogy tökéletesen sima legyen.

Van egy vékony hüvely peremmel a végén, azt kell óvatosan egy vastagabb csővel felütögetni a főtengelyre.

A nevét nem tudom, de Patyi Laci meg tudja mondani.

Link to comment
Megosztás:

Na ebbe belenyúltam:) hátsó főtengely szimmeringet kellene cserélni a kocsin.:( 2003-as autómata y25-ös.Erről valami leírás hogy hogyan kell?

A váltó levétele előtt le kell csavarozni a citromot a lendkerékről. Elölről van egy lyuk, azon keresztül kell a 4 csavart kiszedni. Ha a szimmering bemarta a főtengelyt, akkor elvileg az is megoldás lehet, ha nem ütöd be teljesen a szimmeringet. Egyik autószerelő ismerősöm ajánlotta. De az a szalag biztos igényesebb megoldás.

Link to comment
Megosztás:

Gyerekjáték, minimum 2 nagy gyerek kell hozzá mert az automataváltót egyedül levenni nagyon barátságtalan. Ha a váltó lent van akkor citrom és az automata "lendkereke" szintén lecsavaroz és ott a hátsó szimmering. Motorolaj leereszt, szimmeringbe 2 önmetsző csavar behajt ellentétes oldalon, nem megsértve a főtengelyt és/vagy blokkot, majd kihúz, Ha kint van akkor pucolás, új szimmeringre kis olaj, visszaüt megfelelő mélységig. Már mehet is vissza a lendítőcuc, citrom, váltó és ami még le lett ezek miatt szedve.

100%-ig nem biztos hogy jó lesz, mert a szimmering ajka a főtengelyt "megmarhatja - csak körömmel érezni", ez vezethet át olajat sajnos. Megoldás valami szalag rá, vagy ha kint van a főtengely akkor a gépműhellyel le kell vetetni a hátsó részéből, hogy tökéletesen sima legyen.

Patyi Laci vmi kapható gyűrűről beszélt, hogy azt üti fel rá, mert már ő is megjárta, hogy az új szimmering jobban folyt mint a régi. nekem is cepeg ott, de nincs időm lerakni az autót ezért. Most beletettem vmi kutyvaszt, lecsökkent a folyás... amíg nem lesz vészes, addig hagyom a fenébe.

hja látom már írtatok választ így :D :D

Link to comment
Megosztás:

Gabo. V6-ba ne rakj semmilyen tömítő folyadékot! Igaz, hogy öcsém hűtőtömítőt rakott a gépbe, de az olajhűtő víztérben levő része teljesen el volt dugulva. Sajnso nekem is folyik, de annyira nem izgat. Aláraktam egy nagy kartonlapot ;)

Ki beszél tömítőanyagról? Főleg a hűtőrendszerben? Főtengelyszimmering... :) Stp olajfogyi csökkentő adalék - sűrűbb olaj, pár ismeretlen kegyszer... igazából a wynn olajszivárgás gátlóját kerestem, de azt nem találtam sehol a boltban :P...

Engem kicsit zavar.. otthon nem annyira, de itt kint jobban... tudod itt szólnak érte a ház parkolójában...

Majd szimmering stb csere előtt kap egy mosó adalékot, hogy aztán cserélhessem az összes szar tömítést, amit eddig az olajsár tartott egyben :P A Omegánál jártam így, betoltam, olajcsere, aztán a kartelgáz csövénél okádta az olajat... :P

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok tudna valaki segíteni?2.0 16v -ről lenne szó. Most esett át egy motorcserén,de nem igazán szeretne beindulni.Vissza durrog a kipufogóban. Vezérlés a helyén új vezérműtengely jeladó, 10x átnéztem mindent de nincs ötletem.Vezérmű kerekek is jól vannak fenn szerintem.Én csak az elektronikára tudok gondolni.Valaki találkozott már ilyennel?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Van olyan funkció a kocsiban,hogy 1 gombbal ki/be lehet zárni a központit?

Vagy csak az ajtózár gombjával lehet?A sok húzgálástól félek,hogy egyszer a kezemben marad a gomb...Menet közben meg félek,hogy a piros lámpánál valaki kirámolja a csomagtartót.

Felszereltségfüggő,vagy nincs is egyikben sem?

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Ha lenyomod az ajtón a zárgombot, akkor bezár. A csomagtartón a zár 3 állású:1. centrál nem nyitja, csak kulccsal nyitható, 2. centrál is nyitja, 3. bezárt autónál csak a csomagtartót nyitod, az autó nem zár ki, és a riasztó nem indul el a csomagtérnyitásra.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Van olyan funkció a kocsiban,hogy 1 gombbal ki/be lehet zárni a központit?

Vagy csak az ajtózár gombjával lehet?A sok húzgálástól félek,hogy egyszer a kezemben marad a gomb...Menet közben meg félek,hogy a piros lámpánál valaki kirámolja a csomagtartót.

Felszereltségfüggő,vagy nincs is egyikben sem?

Üdv!

Nekem CD-felszereltségű: a középkonzolon van egy záró gomb,ami az összeset zárja.Nyitni sajnos csak a gomb felhúzásával tudom

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A véleményetekre lenne szükségem!

Opel Omega B vásárlása előtt állok,és kinéztem egyet ezen a linken:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_2.5_td_cd_fix_ar-6711381

A probléma az vele h nincs rajta műszaki,de az megoldható plusz 30ért amivel még mindig jó lennék,a másik az h 100 fokra melegiti a vizet menet közben.Mi lehet a problémája?Termosztát?Hűtő?

Megéri-e megvenni?

előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Dízel... ugyan nem vagyok Omegás, de azt még én is tudom hogy ezeknek gyárilag műanyagból voltak a vízpumpa lapátjai, és ha nem gyári fagyállót tettek bele hanem olcsó teszkós vackot, akkor az szétmarta/megette ezeket a lapátokat, aminek következményeként a vízpumpa eleinte alig, később pedig sehogy sem keringette a hűtőfolyadékot, amitől eleinte csak melegedett, később hűtés híján akár be is sülhetett a motor. Persze nem biztos hogy ez a baja, távolról nem lehet megmondani, de akár ez is lehet.

És olyan gazdától én nem vennék autót aki annyira spúr hogy teszkós vackot tölt a kiegyenlítőtartályba...

Link to comment
Megosztás:

Dízel... ugyan nem vagyok Omegás, de azt még én is tudom hogy ezeknek gyárilag műanyagból voltak a vízpumpa lapátjai, és ha nem gyári fagyállót tettek bele hanem olcsó teszkós vackot, akkor az szétmarta/megette ezeket a lapátokat, aminek következményeként a vízpumpa eleinte alig, később pedig sehogy sem keringette a hűtőfolyadékot, amitől eleinte csak melegedett, később hűtés híján akár be is sülhetett a motor. Persze nem biztos hogy ez a baja, távolról nem lehet megmondani, de akár ez is lehet.

És olyan gazdától én nem vennék autót aki annyira spúr hogy teszkós vackot tölt a kiegyenlítőtartályba...

Zsebbe nyúlós buli lesz. És ez csak a jéghegy csúcsa, amit elárultak róla. Felejtős...
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.