Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

100 felett melegíti a vízet! Akkor 100 alatt kell közlekedni:D:D:D:D:D:D:D Végül is, ha nem forralja csak melegíti az nem probléma:) Vicc félre téve, ez nem jelent túl jót, de előfordulhat, hogy csak termosztát vagy pumpa, de azt szerintem kicseréltette volna azért. Ez úgy, ahogy van felejtős véleményem szerint. Az ára is tükrözi az állapotát, piaci értéke ezeknek ~350-400-ra tehető.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A véleményetekre lenne szükségem!

Opel Omega B vásárlása előtt állok,és kinéztem egyet ezen a linken:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_2.5_td_cd_fix_ar-6711381

A probléma az vele h nincs rajta műszaki,de az megoldható plusz 30ért amivel még mindig jó lennék,a másik az h 100 fokra melegiti a vizet menet közben.Mi lehet a problémája?Termosztát?Hűtő?

Megéri-e megvenni?

előre is köszi a segítséget!

Zsebbe nyúlós buli lesz. És ez csak a jéghegy csúcsa, amit elárultak róla. Felejtős...

Én vak kódis vagyok, de sztem törve volt az eleje. Meg miért nem tesz rá vizsgát, 30 ért vizsga, +50 et ér... 20 pluszban van.. vmi nem lehet kerek... a legjobb "vevőcsalogató" a friss vizsga.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne. Elment a hőfok jelzés az kijelzőn. Mutat sok mindent csak a helyes hőfokot nem. Ilyenkor mi romlik el? Mit kell cserélni? Ez összefügésben van a belső levegő befúváshoz? Csak azért mert, azóta nagyon jön a meleg még 17 C-nál is.

köszönöm a választ.

Attila

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne. Elment a hőfok jelzés az kijelzőn. Mutat sok mindent csak a helyes hőfokot nem. Ilyenkor mi romlik el? Mit kell cserélni? Ez összefügésben van a belső levegő befúváshoz? Csak azért mert, azóta nagyon jön a meleg még 17 C-nál is.

köszönöm a választ.

Attila

Hova ment el? Szerintem menj utána, és keresd meg! :P

Milyen kijelzőn?

A Bc-n, a külső hőmérséklet, avagy a klíma-panelen a beállított levegő hőmérséklet?

Ha előbbi, akkor érzékelő, a lökös bal elejében.

Ha utóbbi, akkor klíma panel csere (emez a belső levegőre is erős ráhatással bír).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Már sok esetben sikerült itt válaszra lelnem, most is a segítségetekre, tanácsotokra volna szükségem.

Van egy 2,5 TD Omegám, ami az alábbi jelenséget produkálja.

Jellemzően 2000-es fordulatszám felett időnként kinyomja a hűtővizet a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásán. Repedt hengerfej, vagy repedt blokk lehet a gond? Ez annak a tipikus tünete? Azonban érdekes, hogy a víz nem olajos, és más piszkot sem lehet felfedezni benne. :(

Van ötletetek, hogy mi lehet?

Köszi,

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Már sok esetben sikerült itt válaszra lelnem, most is a segítségetekre, tanácsotokra volna szükségem.

Van egy 2,5 TD Omegám, ami az alábbi jelenséget produkálja.

Jellemzően 2000-es fordulatszám felett időnként kinyomja a hűtővizet a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásán. Repedt hengerfej, vagy repedt blokk lehet a gond? Ez annak a tipikus tünete? Azonban érdekes, hogy a víz nem olajos, és más piszkot sem lehet felfedezni benne. :(

Van ötletetek, hogy mi lehet?

Köszi,

Zoli

Rá kell csavarni a kupakot és akkor nem nyomja ki!
Link to comment
Megosztás:

Sok minden meg kellene nézni! Keményednek-e a vízcsövek? Buborék van-e? Dolgozik-e a vízpumpa. Dugulás van-e? Stb...

A hűtő, a termosztát és a vízpumpa cserélve lett újakra, mert melegedett a víz. De akkor még nem nyomta ki a kiegyenlítőn.

A cserék után a melegedés megszűnt, mígnem egyszer autópályán hipp-hopp elment a víz ... Akkor kezdte a kiegyenlítő tartályos kiokádást.

Holnap lesz időm jobban körbenézni, megnézem, amiket írtál, aztán jelentkezem a tapasztalatokkal.

Egyébként az autóra nincs szükségem, eladó sorba kerülne, ha nem lenne ez a gondja. Azonban ha blokkrepedés áll fenn (én sajnos egyre jobban erre gyanakszom), akkor ugye szinte eladhatatlan, de bontóba sem szeretném adni, mert szeretem, és ha van remény, hogy tovább éljen, akkor megcsináltatom, de nem minden áron. :(

Link to comment
Megosztás:

A hűtő, a termosztát és a vízpumpa cserélve lett újakra, mert melegedett a víz. De akkor még nem nyomta ki a kiegyenlítőn.

A cserék után a melegedés megszűnt, mígnem egyszer autópályán hipp-hopp elment a víz ... Akkor kezdte a kiegyenlítő tartályos kiokádást.

Hová tűnt a víz? Ha elment és nem folyik, meg kinyomja, akkor ott nagy a gáz. Amúgy kár, hogy ződ a vas, mert még érdekelt ISS volna...
Link to comment
Megosztás:

Hová tűnt a víz? Ha elment és nem folyik, meg kinyomja, akkor ott nagy a gáz. Amúgy kár, hogy ződ a vas, mert még érdekelt ISS volna...

Hogy teljes legyen a kép, az autó egy évig kölcsön volt adva, ezért nem volt saját tapasztalatom a jelenségről.

Ma volt időm vele foglalkozni, és az alábbiakat tapasztaltam.

Vettem rá új kiegyenlítő tartály kupakot. Meghajtottam az autót, hogy ténylegesen melegedjen, 95 fokig ment fel, mikor megálltam.

A kiegyenlítő tartály körül csont száraz. A vízcsövek puhák. Az is megvan, hogy hol megy el a víz. Az EGR szelep alatt, ahol átmegy a vastag vízcső a motor és a hűtő között, van egy lyuk, ahol kinyomja. Kb. 10 km alatt nem nagyon engedtem 2000 alá a fordulatszámot, és így egy fél kiegyenlítő tartálynyit nyomott ki. Úgyhogy első körben cserélem ezt a csövet, aztán meglátjuk, mit produkál utána.

Amúgy ha szar a kiegyenlítő tartály tömítése, akkor ott is ki tud jönni valamennyi víz? Ha nagy pl. a nyomás? Mert aki használta, állítja, hogy amikor neki elment, akkor a tartály körül vizes volt. Lehet, hogy ezt a "részjelenséget" az új kupakkal megoldottam?

Amúgy köszönöm a tippeket, segítettek a jelenség megértésében, és a keresgélésben. Remélem a cső cseréje megoldja a gondomat.

TD: zöldben a legszebb :)

Link to comment
Megosztás:

Hogy teljes legyen a kép, az autó egy évig kölcsön volt adva, ezért nem volt saját tapasztalatom a jelenségről.

Ma volt időm vele foglalkozni, és az alábbiakat tapasztaltam.

Vettem rá új kiegyenlítő tartály kupakot. Meghajtottam az autót, hogy ténylegesen melegedjen, 95 fokig ment fel, mikor megálltam.

A kiegyenlítő tartály körül csont száraz. A vízcsövek puhák. Az is megvan, hogy hol megy el a víz. Az EGR szelep alatt, ahol átmegy a vastag vízcső a motor és a hűtő között, van egy lyuk, ahol kinyomja. Kb. 10 km alatt nem nagyon engedtem 2000 alá a fordulatszámot, és így egy fél kiegyenlítő tartálynyit nyomott ki. Úgyhogy első körben cserélem ezt a csövet, aztán meglátjuk, mit produkál utána.

Amúgy ha szar a kiegyenlítő tartály tömítése, akkor ott is ki tud jönni valamennyi víz? Ha nagy pl. a nyomás? Mert aki használta, állítja, hogy amikor neki elment, akkor a tartály körül vizes volt. Lehet, hogy ezt a "részjelenséget" az új kupakkal megoldottam?

Amúgy köszönöm a tippeket, segítettek a jelenség megértésében, és a keresgélésben. Remélem a cső cseréje megoldja a gondomat.

TD: zöldben a legszebb :)

Persze. mivel a nem termoszifonos autóknál nyomás van a rendszerben. Ez akadályozza meg, hogy felforrjon a víz (hiszen akár 100fokra is felszökhet a víz). Ha nem zár rendesen a kupak, akkor ott kinyomja a vizet simán.
Link to comment
Megosztás:

Vedd meg TD :)

Ződet soha!

Kedves :D

Az, csak mióta nagy ember lett belőle nem merek neki beszólni, mert hátha kiszánt!

Hogy teljes legyen a kép, az autó egy évig kölcsön volt adva, ezért nem volt saját tapasztalatom a jelenségről.

Ma volt időm vele foglalkozni, és az alábbiakat tapasztaltam.

Vettem rá új kiegyenlítő tartály kupakot. Meghajtottam az autót, hogy ténylegesen melegedjen, 95 fokig ment fel, mikor megálltam.

A kiegyenlítő tartály körül csont száraz. A vízcsövek puhák. Az is megvan, hogy hol megy el a víz. Az EGR szelep alatt, ahol átmegy a vastag vízcső a motor és a hűtő között, van egy lyuk, ahol kinyomja. Kb. 10 km alatt nem nagyon engedtem 2000 alá a fordulatszámot, és így egy fél kiegyenlítő tartálynyit nyomott ki. Úgyhogy első körben cserélem ezt a csövet, aztán meglátjuk, mit produkál utána.

Amúgy ha szar a kiegyenlítő tartály tömítése, akkor ott is ki tud jönni valamennyi víz? Ha nagy pl. a nyomás? Mert aki használta, állítja, hogy amikor neki elment, akkor a tartály körül vizes volt. Lehet, hogy ezt a "részjelenséget" az új kupakkal megoldottam?

Amúgy köszönöm a tippeket, segítettek a jelenség megértésében, és a keresgélésben. Remélem a cső cseréje megoldja a gondomat.

TD: zöldben a legszebb :)

Mázlid ISS lehet. Ha puhák a csövek és lyukas a vastag vízcső, akkor lehet csak ennyi a gond. Ha nincs szerencséd, akkor a leggyengébb láncszem engedett...
Link to comment
Megosztás:

Hello,
Kárpittisztításhoz szeretnék segítséget kérni, omega facelift, világos ajtókárpit, hangszóró rácsnál elég ocsmány ahogy átfeketedett. Van valakinek tippje, netán tapasztalata valamiféle tisztítószerre, amivel kicsit szebbé lehet varázsolni ezeket a részeket?
Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Hello,

Kárpittisztításhoz szeretnék segítséget kérni, omega facelift, világos ajtókárpit, hangszóró rácsnál elég ocsmány ahogy átfeketedett. Van valakinek tippje, netán tapasztalata valamiféle tisztítószerre, amivel kicsit szebbé lehet varázsolni ezeket a részeket?

Köszi.

Én ezt az autómosókra bízom.... nem tudom mit használnak, de ugatok érte, ha nem tiszta, szal vmit jól csináltak :P :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.