Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Az én véleményem az autóról, hogy jól néz ki, de az elsó lökös az off (a gsi sokkal szebb).

A másik dolog pedig az, hogy osztom gabi véleményét a motor átalakításról mert nehogymá a kötelező legyen akadály :rolleyes: amikor kb. ötször jobban keresnek ;) A LSD ajtó kb. annyi mint fél vagy egy havi fizetése, itthon biza sok fizetés kell hozzá :blink:

Monjuk nekem teccenek az LSD ajtók de annyit nem adok 4 db kazánlemezért, mert ha egyet látnék kivéve megoldanám magamnak (hegesztős esztergálós rulez :D )

Én néztem a neten símán le lehet gyártani, de viszont aránylag új dolog ezért drága csak.

Link to comment
Megosztás:

A másik dolog pedig az, hogy osztom gabi véleményét a motor átalakításról mert nehogymá a kötelező legyen akadály :rolleyes: amikor kb. ötször jobban keresnek ;)

Nem arról van szó, hogy a kötelezö az akadály, de ha így lehet spórolni, akkor minek dobjon ki az ember (a német is) fölöslegesen pénzt. egyik gyereknek pl. Kadett GSI 16V-je volt, és havonta több mint 250 eurót fizetett biztosításra :blink: . Az mondjuk a havi fizujának az egy negyede! És akkor még nem fizetett rá útadót és nem tankolta! Itthonról nézve kint marhajók a fizetések, de ha kint kell megélni belöle, akkor az már közel sem olyan jó.

Link to comment
Megosztás:

Nem arról van szó, hogy a kötelezö az akadály, de ha így lehet spórolni, akkor minek dobjon ki az ember (a német is) fölöslegesen pénzt. egyik gyereknek pl. Kadett GSI 16V-je volt, és havonta több mint 250 eurót fizetett biztosításra ;) . Az mondjuk a havi fizujának az egy negyede! És akkor még nem fizetett rá útadót és nem tankolta! Itthonról nézve kint marhajók a fizetések, de ha kint kell megélni belöle, akkor az már közel sem olyan jó.

Na jó nem kell a duma német multinál dolgozok nem egy szer voltam kinnt, az árak olyanok mint itt sőt.

MOST MÁR OFF MERT KIDOBNAK :rolleyes: :blink:

Link to comment
Megosztás:

na a fék projektem is csúszik bizonytalan időt, a hüje hó miatt :D 15centis hóba mégse tehetem fel a nyárigumikat :rolleyes:

hétvégén szerelés előtt rápróbáltuk haverom kocsijára a 13as felniket, és az sem ment fel a hátsó tárcsára. :blink:

viszont felmerült még 1 problem: a hátsó fém fékcsövet kell cserélni? lehet nem lesz elég hosszú? felhivtam a csergőt, ott aszonták, hogy ezt méretve vágatni kell+gyártani ;) valakinek nincs véletlenül elfekvőben? honnan szerezzek?

Link to comment
Megosztás:

na a fék projektem is csúszik bizonytalan időt, a hüje hó miatt :D 15centis hóba mégse tehetem fel a nyárigumikat :rolleyes:

hétvégén szerelés előtt rápróbáltuk haverom kocsijára a 13as felniket, és az sem ment fel a hátsó tárcsára. :blink:

viszont felmerült még 1 problem: a hátsó fém fékcsövet kell cserélni? lehet nem lesz elég hosszú? felhivtam a csergőt, ott aszonták, hogy ezt méretve vágatni kell+gyártani ;) valakinek nincs véletlenül elfekvőben? honnan szerezzek?

Leméred a hosszát,bemész egy autósboltba és kérsz egy akkora darabot 10X1-es menetű hollanderrel.

Egy jobbfajta autósboltban levágják és fel is peremezik a csövet.

Aztán,ha ez megvan akkor behajlítgatod a helyére. ;)

Link to comment
Megosztás:

Leméred a hosszát,bemész egy autósboltba és kérsz egy akkora darabot 10X1-es menetű hollanderrel.

Egy jobbfajta autósboltban levágják és fel is peremezik a csövet.

Aztán,ha ez megvan akkor behajlítgatod a helyére. :blink:

na ja, de ahhoz ki kene szedni, hogy le tudjam merni, akkor meg nem tudok menni a kocsival :rolleyes:

meg mennyivel hosszabb kell a tárcsafékhez, mint a dobfékhez? :S

Link to comment
Megosztás:

na ja, de ahhoz ki kene szedni, hogy le tudjam merni, akkor meg nem tudok menni a kocsival :rolleyes:

meg mennyivel hosszabb kell a tárcsafékhez, mint a dobfékhez? :S

Dehogy kell kiszedni.

Fogsz egy hosszú spárgát vagy valamit. Odafogod az egyik hollanderhez és szépen végighúzod a fékcső mellett.

Aztán leméred a spárgát,ráhagysz egy kicsit (5 centit pl.) és már meg is van a méreted.

Vágod? :blink:

Ez a cső meg párszáz forintodba fog kerülni.

Link to comment
Megosztás:

Dehogy kell kiszedni.

Fogsz egy hosszú spárgát vagy valamit. Odafogod az egyik hollanderhez és szépen végighúzod a fékcső mellett.

Aztán leméred a spárgát,ráhagysz egy kicsit (5 centit pl.) és már meg is van a méreted.

Vágod? :blink:

Ez a cső meg párszáz forintodba fog kerülni.

ok, megpróbálkozok majd :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

"Egy Astra GSI 16V például akár kétszer annyiba is kerülhet mint az 1.6 16V. Ez pedig évente több mint 500 Eurót is jelenthet, csak a kötelezö felelösségbiztosításért. Ha viszont valaki kicseréli a motort nagyobbra, akkor ugyanannyit fog érte fizetni mint elötte mert egy másik motortól még nem lesz gyári GSI."

Tudtommal a németeknél a motorteljesítmény után kell fizetni, és miután lepapíroztad a motorcserét,

az új után kell majd fizetni. Ergo ugyanannyit, mint a gyári GSi-re. Ha neki ez nem így van, akkor van

valami sumák abban a papírozásban. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal a németeknél a motorteljesítmény után kell fizetni, és miután lepapíroztad a motorcserét,

az új után kell majd fizetni. Ergo ugyanannyit, mint a gyári GSi-re. Ha neki ez nem így van, akkor van

valami sumák abban a papírozásban. :rolleyes:

Na most maradjunk annyiban, hogy már több mint öt éve dolgozok Németországban és ezalatt több kocsim is volt kint bejelentve. A biztosítást tipusra, az adót köbcentire kell fizetni. Az ismeröseim közül pedig már többen is építellek át hivatalosan motort, pont azért mert hosszútávon jobban megéri, mint gyári GSI-t veretni.

Link to comment
Megosztás:

Na most maradjunk annyiban, hogy már több mint öt éve dolgozok Németországban és ezalatt több kocsim is volt kint bejelentve. A biztosítást tipusra, az adót köbcentire kell fizetni. Az ismeröseim közül pedig már többen is építellek át hivatalosan motort, pont azért mert hosszútávon jobban megéri, mint gyári GSI-t veretni.

Itthon is rögtön ugrik a biztosítás mértéke, ha kiderül véletlenül, hogy SPORT változat, v. pl. Coupe.

CSak itt csillagászati összegeket emészt fel egy átpapirozás.Vagy ha a rendőr elkezd kukacoskodni. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A hengerfejet kell nagyon megnézni, az a sarkallatos pont, ami sokba kerülhet...

Egyébként túl nagyot nem lehet bukfencezni vele. :rolleyes:

Kösz. Most volt talpas + kinyomó csapágy + kuplungtárcsa csere, majdnem 50k.

Nekem ez a 35e most komoly érvágás lenne. Sztem kivárok 1 hónapot, a következőben már nem kell, csak olajat vennem, az meg nem vészes. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.