Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Hát, ha olyan a gyári, mint amilyen a Vectra 2000, vagy a Calibrák alatt szokott lenni, akkor az nem ér sokat.

A Calibrák gyári "kartervédője" az valóban műanyag (viszont van rajta kisablak az olajcseréhez), és nem is mindegyik autón van, hanem tudtommal csak a Svájci piacra szántakon, mert arrafelé büntetik az olajfolyást.

Ketten tették fel, és rá van feszítve az aljára.Minjá dobok képeket a lemezről is, meg az ültetésről is.

http://img.tar.hu/warwolf/size2/21158762.jpg

http://img.tar.hu/warwolf/size2/21158759.jpg

http://img.tar.hu/warwolf/size2/21158833.jpg

Egyébként lemértük, az ültetéssel a legalsó pontja 7cm-re került a földtől.

Szép. Most már csak valami szélesebb felni (vagy nyomtávszélesítő) kéne alá hogy teljes legyen a kép. :blink:

Amúgy mennyit ültettél hogy még 7centi van alatta? Csak mert én is most szereztem be -40mm-es futóművet, és jó lenne egy viszonyítási alap hogy mégis hogy fog mutatni a Calibrám.

Link to comment
Megosztás:

már csak valami szélesebb felni (vagy nyomtávszélesítő) kéne alá hogy teljes legyen a kép. B)

Amúgy mennyit ültettél hogy még 7centi van alatta? Csak mert én is most szereztem be -40mm-es futóművet, és jó lenne egy viszonyítási alap hogy mégis hogy fog mutatni a Calibrám.

40mm-es ültetés került a gép alá.A hátsó kerék igenérdekesen áll, de egyenlőre szélesebb felnire nem igazán fogja futni, szal marad a nyomtávszélesítő. :D Bár végül is így is érdekeset mutat! :blink: :D

Link to comment
Megosztás:

40mm-es ültetés került a gép alá.A hátsó kerék igenérdekesen áll, de egyenlőre szélesebb felnire nem igazán fogja futni, szal marad a nyomtávszélesítő. :D Bár végül is így is érdekeset mutat! :blink: :D

Húsvéti projekt? ;)

RH-kat akkor mér adtad ide? Azokat feltehetted volna addig amig nem esik le a kamionról szebb.

Bár igy Hic jól járt ;) (Meg én is B) )

Link to comment
Megosztás:

lehet én bolondultam meg, de esőben tök jó a kocsi. bár annyira nem megyek gyorsan mint szárazon, de érzetre nagyon jó. lehet azért mer nem vok hozzászokva hogy vizen is stabil az autó :D na meg a fék, azon nagyon meglepett most is, milyet lassul az autó :D mármár jobb mint szárazon :blink: B)

nem tudtok valami fényezőt pesten? aki itt van nálunk az már 2 hete igérget...

1 gépháztetőt + 1 hűtőmaszkot kéne fújni. annak örülnék, ha a hűtőmaszkot nem egy full elem árában fújná, hanem lehetne egyezkedni ;)

Link to comment
Megosztás:

RH-kat akkor mér adtad ide? Azokat feltehetted volna addig amig nem esik le a kamionról szebb.

Nekem nem jöttek be azok a felnik.

Egyébként esőben nálam is direktebb az autó.Bár ha jobban belegondolok, akkor szárazon is király.Pénteken egy új fikusznak mutattam meg, hogy hogyan kell nagygázzal kanyarodni :blink: nem ért utol utána, egy kicsit sem már.

Viszont az is igaz, hogy sodródtam is. B)

De csak egy kicsit ! :D

Link to comment
Megosztás:

Egyébként esőben nálam is direktebb az autó.

de ez hogy lehet? elvileg vizes kisebb a tapadás B) :blink:

Bár ha jobban belegondolok, akkor szárazon is király.Pénteken egy új fikusznak mutattam meg, hogy hogyan kell nagygázzal kanyarodni ;) nem ért utol utána, egy kicsit sem már.

Viszont az is igaz, hogy sodródtam is. ;)

De csak egy kicsit ! ;)

hát én ma egy békalámpás előtti civiccel akadtam össze, és kanyarba nagyon lelassított, szinte toltam :D a kanyar végén meg otthagyot, mint a ... :D :/ akkor eszembejutott a C20XE megint...

Link to comment
Megosztás:

Na végre nekem is fenn van a hátsó tárcsa. Viszont nem értek pár dolgot.

Nem itt kellene lennie a fékerőszabályzónak?

http://img.tar.hu/tapioszecso/img/21286653.jpg#3

Mondjuk az egy dolog, hogy nincs itt, de a másik hídon sem volt még a helye sem. És ha nincs az nem azt jelenti, hogy akkor a teljes fékerő hátramegy? :blink:

Mivel különbséget sem érzek nagyon, meg igen erős fékezések után sem melegszik fel egy cseppet sem semmi hátul (elöl tűzforró), így gyanítom nem megfelelően van beállítva.

Andris ti ezeken a tekerenytűkön állítottatok?

http://img.tar.hu/tapioszecso/img/21286654.jpg#3

Link to comment
Megosztás:

Azok a tekerentyűk kúpfejes fékcsőcsavarok, nem állíthatók, rögzítenek és tömítenek. :blink:

Viszont neked bent lett hagyva a C14NZ-n gyárilag rakott fékerőcsökkentő szelep a hátsó

körben? Ez valami hengeres tárgy a fékcsövön a híd előtt mindkét oldalon. A hídon a nagy

fékerőszabályzónak a helye van, ami pl. az enyémen is volt gyárilag.

Link to comment
Megosztás:

Azok a tekerentyűk kúpfejes fékcsőcsavarok, nem állíthatók, rögzítenek és tömítenek. :blink:

Viszont neked bent lett hagyva a C14NZ-n gyárilag rakott fékerőcsökkentő szelep a hátsó

körben? Ez valami hengeres tárgy a fékcsövön a híd előtt mindkét oldalon. A hídon a nagy

fékerőszabályzónak a helye van, ami pl. az enyémen is volt gyárilag.

Közben rájöttem hogy az hülyeség. Viszont nem tudom mit állítottak Andrisék.

Féknyeregtől visszafelé: merevcső szakasz aztán a gumis szakasz aztán van valami hengeres bizbasz, de alig lehet látni, mert egyik oldalon a kipuf másikon a benzincsövek takarnak, aztán jön megint a merevcső ami végigfut a kocsi alatt. Ha ez a valami max 5-6 centi hosszú és 1-2 centi átmérőjű akkor az lesz. Talán azon lehetne állítani? Vagy netalántán be kell szereznem ezt a másik fajtát?

Link to comment
Megosztás:

Közben rájöttem hogy az hülyeség. Viszont nem tudom mit állítottak Andrisék.

Féknyeregtől visszafelé: merevcső szakasz aztán a gumis szakasz aztán van valami hengeres bizbasz, de alig lehet látni, mert egyik oldalon a kipuf másikon a benzincsövek takarnak, aztán jön megint a merevcső ami végigfut a kocsi alatt. Ha ez a valami max 5-6 centi hosszú és 1-2 centi átmérőjű akkor az lesz. Talán azon lehetne állítani? Vagy netalántán be kell szereznem ezt a másik fajtát?

Szia!

Neked nem kell semmit sem állítanod egyébként én tegnap raktam fel a GSI hátsóhídat tárcsákkal együtt.

C14NZ esetében 3/45-ös fékerőszabályzó van 2 db henger alakú...ezek nem igényelnek beállítást és szerencsére a C18XE, C20NE mocival szerelt GSI-hez is ilyen van gyárilag berakva.

http://img.tar.hu/udi/img/20769129.jpg#3

Link to comment
Megosztás:

Na végre nekem is fenn van a hátsó tárcsa. Viszont nem értek pár dolgot.

Nem itt kellene lennie a fékerőszabályzónak?

http://img.tar.hu/tapioszecso/img/21286653.jpg#3

Mondjuk az egy dolog, hogy nincs itt, de a másik hídon sem volt még a helye sem. És ha nincs az nem azt jelenti, hogy akkor a teljes fékerő hátramegy? :blink:

Mivel különbséget sem érzek nagyon, meg igen erős fékezések után sem melegszik fel egy cseppet sem semmi hátul (elöl tűzforró), így gyanítom nem megfelelően van beállítva.

Andris ti ezeken a tekerenytűkön állítottatok?

http://img.tar.hu/tapioszecso/img/21286654.jpg#3

ezen nem allitottunk.

nekem melegszik a hatso fek is, igaz nem annyira mint az elso.

Közben rájöttem hogy az hülyeség. Viszont nem tudom mit állítottak Andrisék.

Féknyeregtől visszafelé: merevcső szakasz aztán a gumis szakasz aztán van valami hengeres bizbasz, de alig lehet látni, mert egyik oldalon a kipuf másikon a benzincsövek takarnak, aztán jön megint a merevcső ami végigfut a kocsi alatt. Ha ez a valami max 5-6 centi hosszú és 1-2 centi átmérőjű akkor az lesz. Talán azon lehetne állítani? Vagy netalántán be kell szereznem ezt a másik fajtát?

mi a fekszervo tuzfal feloli reszen levo csavaron allitottunk egy kicsit...

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Neked nem kell semmit sem állítanod egyébként én tegnap raktam fel a GSI hátsóhídat tárcsákkal együtt.

C14NZ esetében 3/45-ös fékerőszabályzó van 2 db henger alakú...ezek nem igényelnek beállítást és szerencsére a C18XE, C20NE mocival szerelt GSI-hez is ilyen van gyárilag berakva.

http://img.tar.hu/udi/img/20769129.jpg#3

Valamit kell mert így nem jó. Mondjuk még megejtek egy légtelenítést is majd, picit puhább is mint kellene.

De ezaz ami a képen van. Neked jól fog?

ezen nem allitottunk.

nekem melegszik a hatso fek is, igaz nem annyira mint az elso.

mi a fekszervo tuzfal feloli reszen levo csavaron allitottunk egy kicsit...

Majd meglesem. Köszi.

Link to comment
Megosztás:

És az mit állított? Azt, hogy hol "fogjon" a pedál? Mert a GSi-n nekem most nagyon lent van, legalábbis a zöldhöz képest.

igen azt. de akkor lehet hogy nekem se kellett volna ráállítani, mer a régi fék jóval feljebb kezdett fogni. lehet a GSInél lejjebb van a fogáspont, és ez normális!

ha betekered azt az anyát, feljebb kerül a fogáspont, csak ha túl sokat tekersz akkor már akkor is fog a fék, amikor nem is nyomod :blink:

Link to comment
Megosztás:

Valamit kell mert így nem jó. Mondjuk még megejtek egy légtelenítést is majd, picit puhább is mint kellene.

De ezaz ami a képen van. Neked jól fog?

Igen tökéletesen működik, igaz én elől is cseréltem a féktárcsákat 256-osra és a pedálon sem kellett állítani.

Nálad a híd közepén is van egy fékerőszabályzó? Ha igen akkor valamelyiket ki kellene kötni vagy a hídon lévőt, vagy a gumicső előtt lévő 2db henger alakú fékerőszabályzót.

Link to comment
Megosztás:

Igen tökéletesen működik, igaz én elől is cseréltem a féktárcsákat 256-osra és a pedálon sem kellett állítani.

Nálad a híd közepén is van egy fékerőszabályzó? Ha igen akkor valamelyiket ki kellene kötni vagy a hídon lévőt, vagy a gumicső előtt lévő 2db henger alakú fékerőszabályzót.

Nekem is vannak már 256-ok elöl. Megvolt a légtelenítés. Jött még ki egy kicsi belőle, meg elég koszos is volt. Egy picit jobb lett, de valahogy azt érzem, hogy csak az elsők dolgoznak igazán. Pedálon meg nem akarok állítani, mert az elég jó helyen fog. Valószínű az a szelep vesz le túl sokat, de inkább így minthogy sokat engedjen hátra, aztán beforduljak egy árokba.

A híd közepén nincs szabályzóm.

Egyelőre marad így.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.