Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Igaz én nem se-sitettem, csak az nz-ben rendeztem át a szelepeket :) , de bontott HF 15000+síkolás 3000 azt csókolom! A szelepszárszimeringet meg te is ki tudod cserélni. Benyával feltöltve a szeleptányérnál nem ereszt, mit kell még rajta felújitani? Tömités, milyen is kell, HF, szívosor, kipufsor, míndhárom 1000 alatt volt. A vízcsövet hozzádvágják a bontóban, ha mindent ott veszel meg. A fejét meg majd vakarja a Hening Karcsi, ha én is rászánom magam! :)

átrendezted? és akkor jobblett? elvileg ugyanoda kellene visszarakni öket. hameg már sikoltatod, felcsiszoltathatod a szelepeket is, és hamár szét van szedve cserélje a melós a szimmeringet. tömités: sztem nem 1000ft/db :rolleyes: sehez nem nagyon szokták dobálni a cuccokat bontóba, ha meg van akkoris bontós....vízcsőből sztem jobb egy új mint egy tizenx éves. hfcsavar készlet se 2ft. hidrotőkék jók akkor nincs para, aztán még nem fizettél senkinek semmit a szerelésért.

Link to comment
Megosztás:

átrendezted? és akkor jobblett? elvileg ugyanoda kellene visszarakni öket. hameg már sikoltatod, felcsiszoltathatod a szelepeket is, és hamár szét van szedve cserélje a melós a szimmeringet. tömités: sztem nem 1000ft/db :rolleyes: sehez nem nagyon szokták dobálni a cuccokat bontóba, ha meg van akkoris bontós....vízcsőből sztem jobb egy új mint egy tizenx éves. hfcsavar készlet se 2ft. hidrotőkék jók akkor nincs para, aztán még nem fizettél senkinek semmit a szerelésért.

Szerintem felesleges volt a hfcsavarokat cserélned. Nekem asszem még mindig az NZ-é van rajta.

Link to comment
Megosztás:

átrendezted? és akkor jobblett? elvileg ugyanoda kellene visszarakni öket. hameg már sikoltatod, felcsiszoltathatod a szelepeket is, és hamár szét van szedve cserélje a melós a szimmeringet. tömités: sztem nem 1000ft/db :) sehez nem nagyon szokták dobálni a cuccokat bontóba, ha meg van akkoris bontós....vízcsőből sztem jobb egy új mint egy tizenx éves. hfcsavar készlet se 2ft. hidrotőkék jók akkor nincs para, aztán még nem fizettél senkinek semmit a szerelésért.

Na várjál félrértettük egymást! Nem én rendeztem átt a szelepeket, elszabtam a vezérműszíjat, átrendezte a vezérlés saját magát. :rolleyes: A melót A Hening Karcsi csinálta ingyen , meg részben én, a bontóban volt minden ami kellett, a többi a bótban. 50-volt az egész. Ezért gondolom, hogy az se-sítés kijön 100-ból. A HF-csavarokat nem cseréltük. :)

Link to comment
Megosztás:

Na várjál félrértettük egymást! Nem én rendeztem átt a szelepeket, elszabtam a vezérműszíjat, átrendezte a vezérlés saját magát. :rolleyes: A melót A Hening Karcsi csinálta ingyen , meg részben én, a bontóban volt minden ami kellett, a többi a bótban. 50-volt az egész. Ezért gondolom, hogy az se-sítés kijön 100-ból. A HF-csavarokat nem cseréltük. :)

jah értem, azthittem csak ugy legóztál egyet :) :D

Végülis, bizonyos szempontból érthető, nyúlnak a terheléstől, és gondolom nem mind egyformán.

én úgy hallottam h a dízelét minden szétszedésnél cserélni kell a benzinest meg nem szükséges midnig, de monnyuk 3adszorra már nembiztos h meghúznám öket :)

Link to comment
Megosztás:

jah értem, azthittem csak ugy legóztál egyet :) :)

én úgy hallottam h a dízelét minden szétszedésnél cserélni kell a benzinest meg nem szükséges midnig, de monnyuk 3adszorra már nembiztos h meghúznám öket :)

A fene megette, ha háromszor szét kell szedni a motort az élete során! :rolleyes: :D

Link to comment
Megosztás:

Kérdés:

A gépjármű:

2001-es 1.4-es 44 kW-os Opel Astra F Classic

Ez durván kiszámítva 60 Lóerőt jelent, ha jól számolok?!

Igazából nem gáz, mert a gép sebességileg megy , de azért lehetne ütösebb LE-je.

Szeretnék tanácsokat kérni, h lehetne növelni a LE, teljesítményét, mit érdemes?Érdemes e egyáltalán?

Minden lehetőséget szívesen fogadok, tudom van chiptuning, ilyen olyan sport dolog.

Mekkora változás érhető el?100LE? vagy semmi? nem értek hozzá hangsúlyozom, csak érdeklödök :rolleyes:

Remélem nem kapok osztást, előre is köszönöm!

Olvasd végig ezt a topikot. Nem rövid, de nagyon sok információ van benne.

A válasz röviden: ne nyúlj hozzá. Ne is SE-síts. Ha kevés add el és egy vegyél 1-2 évvel öregebbet, ami kissé erősebb. Az még árban kijön, és ha jó állapotú nem veszítesz semmit vele.

Link to comment
Megosztás:

Olvasd végig ezt a topikot. Nem rövid, de nagyon sok információ van benne.

A válasz röviden: ne nyúlj hozzá. Ne is SE-síts. Ha kevés add el és egy vegyél 1-2 évvel öregebbet, ami kissé erősebb. Az még árban kijön, és ha jó állapotú nem veszítesz semmit vele.

És ha ezt egy olyan ember mondja aki már tulvan az SE átalakításon, költött rá nemkeveset, gondolkodott szintén nemkeveset akkor lehet, hogy van értelme megfogadni a tanácsot :rolleyes:

gsi-t kapsz 500e ft körül

Link to comment
Megosztás:

És ha ezt egy olyan ember mondja aki már tulvan az SE átalakításon, költött rá nemkeveset, gondolkodott szintén nemkeveset akkor lehet, hogy van értelme megfogadni a tanácsot :rolleyes:

gsi-t kapsz 500e ft körül

Az a GSi ami 500 körül van nem biztos hogy a legjobb megoldás ám, mert annyiért ahogy néztem inkább az alját kapod a típusnak. Másrészt meg a GSi tényleg jó móka de sokkal többet kell költeni rá, mint egy sima 1,6-osra, ami persze gyengébb, de akkoris. :)

De az SE átalakítás nem feltétlen hülyeség csak jól kell megoldani...mint a tökéletes gyilkosság. Épp ezen agyalok én is.

És ha megkérdezed Tápit, nem fogja azt mondani hogy nem érte meg. Szerintem. De kérdezzük meg: megérte?

Link to comment
Megosztás:

Az a GSi ami 500 körül van nem biztos hogy a legjobb megoldás ám, mert annyiért ahogy néztem inkább az alját kapod a típusnak. Másrészt meg a GSi tényleg jó móka de sokkal többet kell költeni rá, mint egy sima 1,6-osra, ami persze gyengébb, de akkoris. :)

6 literes fogyasztás, meg +10Le egy 1.4esen direktszűrőtöl csak a karsztajlingon létezik :rolleyes:

egyébként sztem Tápi eddig sokszor többet ölt a kocsijába mint én a 3,5 év alatt

És ha megkérdezed Tápit, nem fogja azt mondani hogy nem érte meg. Szerintem. De kérdezzük meg: megérte?

Ő írta valahol már bánja, hogy nem egy gsi-vel indított :)

Link to comment
Megosztás:

6 literes fogyasztás, meg +10Le egy 1.4esen direktszűrőtöl csak a karsztajlingon létezik :rolleyes:

egyébként sztem Tápi eddig sokszor többet ölt a kocsijába mint én a 3,5 év alatt

Ő írta valahol már bánja, hogy nem egy gsi-vel indított :)

Ez attól függ, kinek mire van szüksége. Én is rettentően kívánatosnak tartom, de nem mernék belevágni egy GSi-be, túl rizikósnak érzem. És ha meg tudod oldani, hogy a szerelésért ne kelljen fizetni, akkor még az átalakítás sem feltétlen pénzkidobás. Egy 1,6-os esetén talán racionálisabb mint egy 1,4 esetén.

Tápi meg persze, hogy nagyon sokat ölt bele, de nem is csak az átalakításra költött, hanem ha jól tudom sokminden másra is.

Link to comment
Megosztás:

Ő írta valahol már bánja, hogy nem egy gsi-vel indított :)

Nem, szerintem ezt nem írtam. :)

Azt írtam, hogy vehettem volna már többet is belőle a rákölött pénzből.

Az autó számomra fantasztikus élmény, nem szivesen adnám másért, még lehet egy gsi sem adna hasonlót. Csak a pirossal tudom hasonlítani, az is van olyan erős, de élményben közel sincs ott.

Az hogy én megbántam-e nem jelent semmit. Bárki menne vele egy keveset szerintem tetszene neki, de hogy 100 emberből 99 nem cserélné el a saját kocsijára az tuti.

Azért írtam hogy ne nyúljon hozzá, mert egy 2001-es autóról van szó. Relatíve sokat ér, nem lenne jó szétbarmolni és azért 22 ló nem a világvége. Nem mellesleg nem ért hozzá. Nem kevés idő és energia lenne míg jól összehozná a dolgokat.

Lendkereket meg igenis kényszerűségből könnyít az ember. :rolleyes: (ezért nem számít, hogy én mit gondolok a sajátomról :) )

Link to comment
Megosztás:

Azért írtam hogy ne nyúljon hozzá, mert egy 2001-es autóról van szó. Relatíve sokat ér, nem lenne jó szétbarmolni és azért 22 ló nem a világvége. Nem mellesleg nem ért hozzá. Nem kevés idő és energia lenne míg jól összehozná a dolgokat.

Most aztán biztos elment a kedve tőle! Megkérdezte, hogy lehetne erősebb a gépe, traktáltuk mindenféle nyalánkságal, +22 paci meg ilyenek, aztán a végén, amikor már felpiszkálltuk a fantáziáját, akkor meg.: á, ne nyulj hozzá, maradjon olyan amilyen! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Figyeljetek én ennek is nagyon örülök h felvilágosítottak, h mi h....

1,5éve vettem az akkor 6éve autót, 61000km ment.Kímélve volt egy idős papa által.1,2milkóért.

Elhihetitek nem akarnám szétbarmolni, mert imádom az autót, szerelmes vagyok bele, csak kérdeztem, mi h müködik manapság.De akkor vettem a lapot :rolleyes:

Köszönöm szépen :)

Tiszteletem.

S ne feledjük, Opel, ami sosem kopel...

Link to comment
Megosztás:

Üdv ALL! Kis szerényen az első hozászolásomat írnám le.

1,5éve van opel-om de csak most találtam rá az oldalra (HIBA).

Lenne kérdéseim, mert én műszakilag analfabéta vagyok, asszem nem szégyen mindenhez nem kell érteni.

Kérdés:

A gépjármű:

2001-es 1.4-es 44 kW-os Opel Astra F Classic

Ez durván kiszámítva 60 Lóerőt jelent, ha jól számolok?!

Igazából nem gáz, mert a gép sebességileg megy , de azért lehetne ütösebb LE-je.

Szeretnék tanácsokat kérni, h lehetne növelni a LE, teljesítményét, mit érdemes?Érdemes e egyáltalán?

Minden lehetőséget szívesen fogadok, tudom van chiptuning, ilyen olyan sport dolog.

Mekkora változás érhető el?100LE? vagy semmi? nem értek hozzá hangsúlyozom, csak érdeklödök :rolleyes:

Remélem nem kapok osztást, előre is köszönöm!

Szia dmar!

Nekem egy 2002-es ugyanolyan mociból lett megcsinálva az SE vezió ami ugye 60KW-82Le. Egy ilyen átalakítás cirka 150e Huf-ot kostál, hogy minden frankó legyen benne. Ha továbbiakban is érdekel akkor Pü-ben írok többet róla!

Üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Van egy x16szr-es mocim. Mennyibe fájna körülbelül és esetleg kell-e hozzá valamilyen okmányirodai akármilyen papír, hogy én ügye átalakítom, vagy azt nem kell? Amúgy x16se-re akarom. Azaz a központi befecsit lecserélni hengerenkéntire. Olvasgattam és úgy 150 körül állna meg,de ezt x14se átlakításra olvastam. Esetleg csinált valaki ilyet, ilyen motorral? A 75 se kevés lóerő, de a 100 az mégiscsak több. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Van egy x16szr-es mocim. Mennyibe fájna körülbelül és esetleg kell-e hozzá valamilyen okmányirodai akármilyen papír, hogy én ügye átalakítom, vagy azt nem kell? Amúgy x16se-re akarom. Azaz a központi befecsit lecserélni hengerenkéntire. Olvasgattam és úgy 150 körül állna meg,de ezt x14se átlakításra olvastam. Esetleg csinált valaki ilyet, ilyen motorral? A 75 se kevés lóerő, de a 100 az mégiscsak több. :rolleyes:

Volt egyáltalán ilyen x16se motor? :) Mert én nem hallottam róla...

amúgy ha x16xe-re gondolsz, akkor az nem fog menni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.