Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


kori

Recommended Posts

Mennyit eszik egy Z19DTH Vectra?

Nekem az átlag fogyasztásmérő 5,8-at mutat, vegyesen használom az autót, úgy hogy van benne minden, azt nem mondanám hogy finoman, de azért nem hajtok mindig mint az örült, mérések szerint jelenleg olyan 0,3-0,4 l-ert csal, ezt lehet hogy a chip-tuning okozza.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is, mindkettő első kattog. Gondolom a két első volt többet használva, azért. A hátsóknak nagyon szép gyári hangjuk van. Én már próbáltam SKF zsírral bekenni azt a fém részt végig körbe, ami bemegy az ajtóba, de nem lett jobb. WD40-el is befújtam, gondoltam abból nem lesz baj. Attól se lett jobb. Talán a görgők, amik bent vannak, amik a határolást végzik elkophattak? Engem is érdekel, ha valaki tudja az okát, és megoldását.

Nekem is a vezető oldali ajtónál hasonló a gondom, de nálam csak ez volt sokat használva úgy hogy ez kattog, megoldás még én sem találtam rá, ha valaki tud megoldást akkor az engem is nagyon érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is a vezető oldali ajtónál hasonló a gondom, de nálam csak ez volt sokat használva úgy hogy ez kattog, megoldás még én sem találtam rá, ha valaki tud megoldást akkor az engem is nagyon érdekelne.

Üdv norbyee!

Hát ez a kattogás állítólag az ajtóhatárolótól van, szal valószínű hogy annak cseréjével orvosolható csak a baj! :D Ha minden jól megy 2 héten belül nekem ki lesz cserélve, ha segített, mindenképp megírom!

Link to comment
Megosztás:

Nekem az átlag fogyasztásmérő 5,8-at mutat, vegyesen használom az autót, úgy hogy van benne minden, azt nem mondanám hogy finoman, de azért nem hajtok mindig mint az örült, mérések szerint jelenleg olyan 0,3-0,4 l-ert csal, ezt lehet hogy a chip-tuning okozza.

Hány csikó hajtja akkor a Tiédet? :D

Link to comment
Megosztás:

ma a lendkerék csere elindult.

holnap befejezzük....

meg kapott jobb oldalra egy xenonizzót, mert villogott, meg kuplungpedál kapcsolót, mert a tempomat kikapcsolgatott, és az adatlistát nézve volt olyan hogy benyomottnak érzékelte a kuplungot, pedig hozzá se nyúltam....

meg olajcserét, és gázolajszürő cserét.

alakul, lassan használható autó lesz belőle :P

Akkor szépen elkezded rendbe rakni! Sok sikert hozzá! :D

Link to comment
Megosztás:

Hány csikó hajtja akkor a Tiédet? :D

Hát ezt nehéz számomra pontosan megmondani, mivel ezt még az előző tulajdonos kért gyárilag bele amikor megvett, mert úgy vélte hogy nem húz igazán az autó, jobban mondva alacsony tartományban nem tetszett neki a teljesítmény, úgy hogy valahogy úgy oldották meg hogy alacsony tartományban amíg nem kapcsol a turbó ott ad rá egy jó kis nyomatékot meg erőt, úgy összességében azt mondták nekem hogy olyan 170-180 lóerő kőrül lehet most.

Csak sajnos nem tudom hogy ez mennyire tesz jót a motornak meg a turbó élettartamának, meg ez nem egy szoftveres chip, hanem még egy ilyen kis dobozos megoldás, úgy hogy e felől is vannak kétségeim.

Lehet hogy jobb lenne ezt leszedetnem és valami normális kis szoftveres chipet tetetnem rá.

Nekem mi a véleményed erről?

Amúgy kérte az első tulaj még extrának a sport gombot is, úgy hogy az autó gyári állítható sportfutóművel van szerelve, megjegyezném nem a magyar utakra van kitalálva, nagyon jó amúgy mert ha benyomod egy kicsit felkeményíti a kormányt, érzékenyebb lesz a gázadásra, jobban ugrik meg pörög a motor meg olyan feszes lesz a futómű mintha egy gokartban ülnél, csak tényleg ezeken az utakon nem nagyon lehet kihasználni.

Link to comment
Megosztás:

Hát ezt nehéz számomra pontosan megmondani, mivel ezt még az előző tulajdonos kért gyárilag bele amikor megvett, mert úgy vélte hogy nem húz igazán az autó, jobban mondva alacsony tartományban nem tetszett neki a teljesítmény, úgy hogy valahogy úgy oldották meg hogy alacsony tartományban amíg nem kapcsol a turbó ott ad rá egy jó kis nyomatékot meg erőt, úgy összességében azt mondták nekem hogy olyan 170-180 lóerő kőrül lehet most.

Csak sajnos nem tudom hogy ez mennyire tesz jót a motornak meg a turbó élettartamának, meg ez nem egy szoftveres chip, hanem még egy ilyen kis dobozos megoldás, úgy hogy e felől is vannak kétségeim.

Lehet hogy jobb lenne ezt leszedetnem és valami normális kis szoftveres chipet tetetnem rá.

Nekem mi a véleményed erről?

Amúgy kérte az első tulaj még extrának a sport gombot is, úgy hogy az autó gyári állítható sportfutóművel van szerelve, megjegyezném nem a magyar utakra van kitalálva, nagyon jó amúgy mert ha benyomod egy kicsit felkeményíti a kormányt, érzékenyebb lesz a gázadásra, jobban ugrik meg pörög a motor meg olyan feszes lesz a futómű mintha egy gokartban ülnél, csak tényleg ezeken az utakon nem nagyon lehet kihasználni.

Uhh, az már szép! :D A "dobozos" tuning tényleg nem egy életbiztosítás főleg nem ilyen kaliberű autónál! Uhuhu barátunk ajánlott egy oldalt valamelyik topikban, itt a linkje www.autochip.hu , az oldal szerint a tiédre egy laza +30LE +70Nm nyomatékot dobna rá! Az már azért nem semmi! Én egyenlőre megelégszek a 155 lovammal! :P :P

Link to comment
Megosztás:

Uhh, az már szép! :D A "dobozos" tuning tényleg nem egy életbiztosítás főleg nem ilyen kaliberű autónál! Uhuhu barátunk ajánlott egy oldalt valamelyik topikban, itt a linkje www.autochip.hu , az oldal szerint a tiédre egy laza +30LE +70Nm nyomatékot dobna rá! Az már azért nem semmi! Én egyenlőre megelégszek a 155 lovammal! :P :P

Ok, köszönöm, ezt áttanulmányozom, én sem hallottam valami jókat ezekről a boxokról, úgy hogy lehet hogy inkább íratok rá egy chipet.

Link to comment
Megosztás:

ma a lendkerék csere elindult.

holnap befejezzük....

meg kapott jobb oldalra egy xenonizzót, mert villogott, meg kuplungpedál kapcsolót, mert a tempomat kikapcsolgatott, és az adatlistát nézve volt olyan hogy benyomottnak érzékelte a kuplungot, pedig hozzá se nyúltam....

meg olajcserét, és gázolajszürő cserét.

alakul, lassan használható autó lesz belőle :D

lendkerék csere kész, termosztátot cseréltünk még, meg kereket centiroztunk.

Ma nem megyek vele haza, mert átiratás alatt van, és forgalmi nélkül nem rohangálok vele.

holnap minden kiderül.

A lendkerekem annyira szét volt esve, hogy tele volt fémporral a váltóharang, illetve az a mozgó rész a fixszel összeért, és sorlódott egymáson....

Gyönyörü.... 87E km.....

Viszont a szívósorom hibátlan, nem fúj ki, AGR cserém még nem volt, arra kell még számitanom, a generátorom 30.000 km rel ezelött volt felújitva ugyhogy az rendben....

Más nem szokott meghibásodni :P :P

Link to comment
Megosztás:

lendkerék csere kész, termosztátot cseréltünk még, meg kereket centiroztunk.

Ma nem megyek vele haza, mert átiratás alatt van, és forgalmi nélkül nem rohangálok vele.

holnap minden kiderül.

A lendkerekem annyira szét volt esve, hogy tele volt fémporral a váltóharang, illetve az a mozgó rész a fixszel összeért, és sorlódott egymáson....

Gyönyörü.... 87E km.....

Viszont a szívósorom hibátlan, nem fúj ki, AGR cserém még nem volt, arra kell még számitanom, a generátorom 30.000 km rel ezelött volt felújitva ugyhogy az rendben....

Más nem szokott meghibásodni :D :P

Gratula a géphez! :P

Az én kipufogó kifújásommal már 2 szerelő végzett, a legszebb, hogy még mindig kifúj. Rezoncső cserélve, leömlő vas öntvény is el volt repedve, az is cserélve, most ha megállok vele, és fujatom be a levegőt, hozza be szépen a büdös kipufogó gázt.... Nem gyenge... valakinek valami ötlete? Mi a fenét csináltassak még meg rajt, hogy ne legyek rákos pár éven belül????

Kipufogó gáz hőmérséklet jeladó 1-esem még mindig rossz, valószínű lambdaszonda lesz. Holnap viszem, akkor nár többet tudok, mi volt az.

Link to comment
Megosztás:

lendkerék csere kész, termosztátot cseréltünk még, meg kereket centiroztunk.

Ma nem megyek vele haza, mert átiratás alatt van, és forgalmi nélkül nem rohangálok vele.

holnap minden kiderül.

A lendkerekem annyira szét volt esve, hogy tele volt fémporral a váltóharang, illetve az a mozgó rész a fixszel összeért, és sorlódott egymáson....

Gyönyörü.... 87E km.....

Viszont a szívósorom hibátlan, nem fúj ki, AGR cserém még nem volt, arra kell még számitanom, a generátorom 30.000 km rel ezelött volt felújitva ugyhogy az rendben....

Más nem szokott meghibásodni :P :D

Az igen! Én is ma voltam futóművesnél, két stab. pálca meg bal axiálcsukló csere! :D A jó magyar utak! :P

Egyébként feljebb írtam egy kérdést az AGR-ről neked célozva Uhuhu, hogy van e értelme kiiktatni a Z22YH-ból? Előnye, hátránya érdekelne konkrétan!

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Az igen! Én is ma volt futóművesnél, két stab. pálca meg bal axiálcsukló csere! :D A jó magyar utak! :P

Egyébként feljebb írtam egy kérdést az AGR-ről neked célozva Uhuhu, hogy van e értelme kiiktatni a Z22YH-ból? Előnye, hátránya érdekelne konkrétan!

Előre is köszönöm!

hopp nem olvastam.

szerintem mindenből megéri kiiktatni az AGR-t. ki tudják...

nekem a Civicből ki van, mert beszart, és 210 ezer az ára :P

szóval a vectrából is kilesz....

előnye, hogy tisztább levegőt sziv be a motor, kevesebbet eszik, kicsit rugalmasabban gyorsul

hátránya, hogy környezetszennyező lesz az autó. Bár azért a BKV buszok kibocsájtását nem fogja elérni :D

a feljebb emlegetett autochip.hu nál csinálták a civicet.

Link to comment
Megosztás:

hopp nem olvastam.

szerintem mindenből megéri kiiktatni az AGR-t. ki tudják...

nekem a Civicből ki van, mert beszart, és 210 ezer az ára :P

szóval a vectrából is kilesz....

előnye, hogy tisztább levegőt sziv be a motor, kevesebbet eszik, kicsit rugalmasabban gyorsul

hátránya, hogy környezetszennyező lesz az autó. Bár azért a BKV buszok kibocsájtását nem fogja elérni :P

a feljebb emlegetett autochip.hu nál csinálták a civicet.

És ők elvégzik a dolog műszaki, szerelési részét is vagy csak a szoftveres részt? A TIS szerint valami fedéllel kell lezárni az EGR részt, ha lekötik róla, ezt ők megtudják oldani? Vagy ezt Te hogy csináltattad? Az megkérdezhetem, hogy költségben mit jelent ez a művelet? (Mivel egyéb kiadás előtt is állok jelenleg :D )

Link to comment
Megosztás:

És ők elvégzik a dolog műszaki, szerelési részét is vagy csak a szoftveres részt? A TIS szerint valami fedéllel kell lezárni az EGR részt, ha lekötik róla, ezt ők megtudják oldani? Vagy ezt Te hogy csináltattad? Az megkérdezhetem, hogy költségben mit jelent ez a művelet? (Mivel egyéb kiadás előtt is állok jelenleg :D )
A CIVICET 30 ÉRT CSINÁLTÁK.

szerintem nagyon nem kell lezárni, bár én lezártam a civicet, egyszerüen szelep ki, majd egy colás dobozból kivágod....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amit leírtok az valahogy brutális!Lendkerék,termosztát,xenon,generátor,axiál csukló...Ennyi kilométereknél mint amennyit Uhuhu ír ,meg Thoomy neked is 50-60 e km van az autódban igaz?Többek közöt nekem is volt cserélve toronycsapágy,nyomásszabályzó szelep 95.000km-nél most 105.000-nél járok és remélem semmi különös nem fog elromlani..Szerintetek normális ez? :D Ilyen autókra volna szabad ennyit költeni ennyi km-el?Egyszerűen hihetetlen,olajon meg szűrőkön kivül másról beszélni sem volna szabad. :P

A chiptuningal kapcsolatban,mikor vettem a vectrát dieselt akartam,de a piacon található eladó diesel Vectrák közül nem volt olyan példány ami megfelelt volna esztétikailag+műszakilag is.A lényeg hogy volt 1 1.9 cdti automata Vectra (150 le) amit hosszab úton kipróbálhtam és annyira brutálisan jól ment hogy azóta azt veszem etalonnak és minden diesel autót ahoz viszonyítok.Az eladó azt monda hogy gyári de szerintem chippes volt mert több istenített BMW 530 D-t (192 le)kipróbáltam amik sehol nem voltak a Vectrához!!!Na most vagy a Veci volt nagyon jó automata léttére vagy a BMW volt szar. :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amit leírtok az valahogy brutális!Lendkerék,termosztát,xenon,generátor,axiál csukló...Ennyi kilométereknél mint amennyit Uhuhu ír ,meg Thoomy neked is 50-60 e km van az autódban igaz?Többek közöt nekem is volt cserélve toronycsapágy,nyomásszabályzó szelep 95.000km-nél most 105.000-nél járok és remélem semmi különös nem fog elromlani..Szerintetek normális ez? :D Ilyen autókra volna szabad ennyit költeni ennyi km-el?Egyszerűen hihetetlen,olajon meg szűrőkön kivül másról beszélni sem volna szabad.

Hát igen ez nekem is furcsa, nekem még ennyit sem kellett cserélni és 104000-nél járok Z22SE -vel.

Ahogy mondod nagytomi, csak fék meg olaj+szűrő. Remélem nem most kiabáltam el :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amit leírtok az valahogy brutális!Lendkerék,termosztát,xenon,generátor,axiál csukló...Ennyi kilométereknél mint amennyit Uhuhu ír ,meg Thoomy neked is 50-60 e km van az autódban igaz?Többek közöt nekem is volt cserélve toronycsapágy,nyomásszabályzó szelep 95.000km-nél most 105.000-nél járok és remélem semmi különös nem fog elromlani..Szerintetek normális ez? :D Ilyen autókra volna szabad ennyit költeni ennyi km-el?Egyszerűen hihetetlen,olajon meg szűrőkön kivül másról beszélni sem volna szabad. :P

és azt még nem is írtam hogy szerintem kéne nekem 2 hátsó lengéscsillapító.....

szerintem szar. rossz úton kopog bal oldalon, és elpattog a hátulja....

majd hétfőn leméretem....

Link to comment
Megosztás:

és azt még nem is írtam hogy szerintem kéne nekem 2 hátsó lengéscsillapító.....

szerintem szar. rossz úton kopog bal oldalon, és elpattog a hátulja....

majd hétfőn leméretem....

MI vaaan???? :P :D Ja! most néztem meg a verdát!Nagyon renden van ránézésügyileg!Szép autó ez,a képek láttán valóban valósnak tűnik a km!!!Kezelőszervek nem kopottak...Akkor még mindig nem értem!!Mindenesetre sok-sok balesetmentes km-t kívánok hozzá,viszont hogy gratuláljak hozzá vagy sem azt nem tudom hacsak nem pénzügyileg volt így is jó fogás!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.