Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

norbyee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    89
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

norbyee névjegye

  • Születésnap 1984-05-26

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szombathely
  • Érdeklődés
    Küzdősportok, autók, utazás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra C 1.9 CDTI (Z19DTH)
  • Város
    Csehimindszent

Legutóbbi látogatók

1.526 profile views

norbyee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Az autó reggelre megjavult, most minden rendben van, pedig tegnap is indulás előtt 2 szer újraindítottam és semmi, mentem vele egy kb. 30 km-rt és utána is megpróbáltam újraindítani de semmi, most reggelre meg minden ok. Mi lehet ez? Köszönöm!
  2. Sziasztok! Volna egy olyan gondom, hogy az autón ma este indítás után egyszer csak elment a világítás a műszerfalon, de csak ott, + nem ég egy kontroll lámpa sem a műszerfalon és a km mutató és a hőfok mutató sem mutat semmit, azon kívül minden ok. Egyszer már volt olyan hogy menet közben elment minden világítás a műszerfalról és leesett a km mutató de egy pillanat múlva vissza is jött minden, az volt kb. 2 hónapja. Valaki nem tudja hogy mi lehet a gond, hol álljak neki keresgélni? Köszönöm!
  3. Sziasztok! Téli keréknek vettünk egy 5 1/2 Jx13H2 ET46-os acélfelnit, úgy adták hogy ez Corsa C-re való, de hát nem ez a régi Corsara vagy Astra F-re volt való ha jól tudom. Azt szeretném megkérdezni hogy ezt rá lehet-e tenni a Corsa C-re és ha igen akkor mekkora gumit keressek rá, az autó keveset van használva a család 3. autója. Köszönöm! Norbi
  4. Szia! Ok, köszönöm a segítséget, hétvégén meg is csinálom ezt a fenti leírás alapján. Norbi
  5. Sziasztok! Édesanyámnak van egy 2001-es 1.2-es benzines kis Corsa C-je, a gond az vele hogy van amikor menet közben egyszer csak elmegy róla minden világítás és a mutatók is leesnek, aztán egyszer csak minden visszajön, most volt olyan hogy az autó beindult és édesanyám hazajött vele úgy pár km-ről hogy semmi mutató és világítás nem volt, aztán ma be sem indult egyszerre, gyújtás és se kép se hang, aztán pár próbálkozás után egyszer csak indult, aztán megint csak nem, aztán most megint csak jó. Olvastam hogy lehet hogy a motorvezérlőnek a csatlakozójával van a gond. Szerintetek ez is az lehet? Előre is köszönöm! Norbi
  6. Szia Gee! Bocs, de lent van az aláírásomban hogy Z19DTH, ezért nem írtam le, de igen diesel. Hát ez jó hír, van nem annyira. A helyzet hogy ez az amit nem tudtam pontosan, hogy ezekben van-e egyáltalán ilyen szűrő, de ezek szerint nem. Akkor mitől lehet hogy megnőtt ez a jelenség az autómnál, meleg járó motornál leveszem az olajbeontó sapkát és fröcsköli ki az olajat, nem azt mondom hogy nagyon de ennyire nem csinálta amikor megvettem, sőt akkor szinte nem is volt ez a jelenség. Köszönöm!
  7. Sziasztok! Ismét volna egy kérdésem tőletek, hátha valaki tud valami választ adni erre. Meleg motornál ha leveszem az olajbeöntő fedelét akkor nekem jelenleg (olajcsere előtt állok éppen!) fröcsög ki az olaj apró kis cseppekben, nem azt mondom hogy nagyon durván, de azért eléggé, kartelgáz nincsen semmi. Ez mit jelenthet, vagy ez természetes? Én úgy emlékszem hogy amikor vettem az autót (100 000 km) akkor ennyire nem csinálta ezt (jelenleg 180 000 km). Lehet hogy kartelgáz szűrőt kellene csak cserélni? Okozhat ez ilyet? Köszönöm előre is!
  8. Sziasztok! Ha valaki tud ebben a témában segíteni vagy van tapasztalata az kérem írjon. Ma délután történt hogy jöttem hazafelé megálltam a kuton és onnét amikor elindultam nem vagy jobban mondva nagyon nehezzen tudtam csak az autót 5-be tenni, aztán onnét nagyon nehezzen tudtam is vissza kivennei. Ez után kb. egy-két km-t mentem 4-ben és megint megpróbáltam 5-be tenni, de nem ment, aztán mentem egy 5-6 km-te 4-ben és gondoltam megpróbálom megint akkor meg simán vette az 5-öt és a 6-öt is. Ez után nem volt gond, nagyon szépen jár a váltó minden fokozatban, nem akad, nem ad furcsa hangot, tavaly volt bent olaj cserélve, az autó 7 éves, este megint mentem vele de semmi gond nem volt. Mi lehetett ez??? Lehet bent valami szennyeződés? Érdemes lenne menti olajat cserélni? Kellene valami adalékot tenni a váltóolajba? Lehet hogy kezd tönkre menni a váltom? Köszönöm!
  9. Sziasztok! Egy sürgős segítséget szeretnék kérni tőletek, remélem tudtok nekem segíteni ebben a témában. Hétfőn nekem koccantak hátulról, így a kb. fél éve összerakott OPC Line hátsó része az autónak megsérült, de szerencsére csak a lökhárító, szoknya és a diffuzor, mivel most ezt úgy is cserélni kell így szeretném az eredeti OPC hátsó lökhárítót feltetetni az autómra, ugye bár az eredeti dupla kipufogós diffuzor betéttel (eddig is ez volt benne csak ezt én úgy szerkeztettem bele). Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mi a gyári száma az eredeti Vectra C OPC hátsó lökhárítónak? Valamit, hogy ezt a lökhárítót fel lehet-e tenni az én autómra (2007 Vectra C, 5 ajtós)? Még az Opelben is bajban vannak ezzel a kérdéssel, amit átküldtek nekem, hogy nekik ezt hozza a rendszer az a GTS-nek a lökhárítója volt. Megköszönném ha valaki meg tudná adni ennek a számát, bízok benne hogy valakinek van eredeti OPC-je és az esetleg tudja ezt vagy meg tudja nézni. Ahogy nézegettem külföldi oldalakon és fórumokon, úgy tűnik hogy a GTS-nek kell megvenni a lökhárítóját és abba kell beletenni az OPC-s diffuzort és arra kell ráragasztani a takaró OPC-s szoknyát. Ez így lehetséges? Segítségeteket előre is köszönöm!
  10. Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek ebben a témában tapasztalata vagy szaktudása. Szeretnék az autómba sport ültető rugókat tenni, nem nagyot csak egy 20-30 mm-est. Eddig nem is lenne gond. Az én autómban az aktív Sportfutómű rendszer van (IDS maga az egész rendszer pedig ha jól tudom akkor CDC-nek hívják), tehát automatán állítja az útviszonyokhoz folyamatosan a fűtómű keménységét (amiatt rohadt drága is bele a lengéscsillapító!) és ugye van egy SORT gomb is benne, amit bekapcsolva felkeményedik a futómű, meg még pár dolog megváltozik az autón. A kérdésem az lenne hogy ehhez a futóműhöz is lehet ültető rugókat használni? Ha igen, akkor valaki tudna segíteni hogy milyet? Köszönöm!
  11. Sziasztok! Na ma meg néztem akkor a testeléseket és minden ok, nincs oxidáció, aki is jól néz ki, megnéztem 3 hónapja múlt 2 éves. Viszont ma reggel még rámértem multiméterrel is és történt hogy ráadtam a nyujtást és 2-3 percig nem idndítottam, na és ez után már nem is tudtam elindítani, nem tudta megrekerni anyira az önindítot, azátn második indításnál már csak nyökögött és még a belső világítás is elhalványodott és utána már csak kattogott. Aksit levettem és rátettem tőltőre és az is azt mutatta hogy nagyon el van merülv, elég nagy áramot vesz fel, cekkéj úgy néztem rendben vannak, folyadékszint rendben volt. Pár napja megfigyeltem hogy ha hidegen indítom és sok fogyasztot teszek rá (ülésfűtések, első, hátső ablakfűtés, ködfényszoró, stb.) akkor enye furcsa kattogo, csettegő nagyn jön a motortérből, ha ezeket lekapcsolgatom vagy adok egy kis gázt akkor megszünik ilyenkor a feszülség is lecsökken 11,4 V-ra is akkár, aztán 1-2 km-er és visszajön 13,4 V-ra, ha lekapcsolgatok pár dolgot akkor akár elérem a 13,9 - 14,1 V-ot is. Lehet hogy a hang a generátór szabadonfutóból jön? Lehetséges hogy a szabadonfutó végett a generátor nem tölt annyit (ha jól tudom igen) amennyi kell és így szép lassan kicsinálja az aksit? Köszönöm! Norbi
  12. Sziasztok! Köszönöm a tippeket és a segítséget, jelen esetben minden rendben van, eddig nem produlálta ezt megint az autó. Hétvégén lesz időm és átnézem akkor a testelési pontokat, kábeleket, meg megnézetem azért az aksit is (igaz hogy két éves lesz csak, de nem egy nagy márka úgy hogy akár azzal is lehet gond!). Köszönöm! Norbi
  13. Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki már találkozott ilyennel és tudja hogy mi lehet a gond. Ma este kezdődött, jobban mondva ma este történt egyszer, indultam hazafelé munkából, autó pöccre indul de menet közben néha ha belementem valami kisebb útegyenlőtlenségbe akkor a fűtés megállt, és a fűtés/klíma konzolon el is ment a világítás, mintha valami érintkezési hiba lenne, aztán visszajött és megint elment. Megálltam kb. 1-2 km múlva, megállítottam az autót beugrottam egy üzletbe, kb. 15-20 perc kijöttem, indítani akarok autó alig indul, az önindító nagyon nehezen teker, mint ha az akkumulátor le lenne merülve, de közben minden villog a műszerfalon, aztán egyszer csak elindul. Viszont műszerfal világítás alig pislákol, szervó nincsen, sárga villás kulcs a kijelzőn, aztán eltelt egy pár másodperc, hibaüzenet eltűnt, műszerfal világítás, szervó visszajött. Hazajöttem közben semmi gond nem volt, itthon többször megállítottam és elindítottam de semmi, pöccre indult, rádugtam a laptopot OPCOM-al, hibákat találtam, de mindet kiengedte töröli és nem dobta vissza, hiba volt a fényszóró magasság állításnál, a szevónál, a menetstabilizátornál, a sportfutóműnél, úgy kb. mindennél ami villogott a műszerfalon indításnál, de sehol sem találtam állandó hibát ami feltehetően ezt okozhatta. Mi lehetett a gond szerintetek? Van valakinek valami tippje? Szeretnék elébe menni a dolgoknak és nem megvárni hogy valahol az út szélén hagyjon ott. Előre is köszönöm a segítséget!
  14. Szia! Megkérdezhetném, hogy a cimborád milyen autóra vette meg ezt a hátsó lökhárítót, mert ez ugye egy eredeti OPC hátsó lökhárító. Engemet csak az érdekelne, hogy rá lehet-e tenni a sima kasznisra, mert a katalógus csak OPC-re hozza hogy jó. Köszönöm!
  15. Hát az biztos hogy nagyon jó üzletet csinált vele mert ez nem pénz érte :-)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.