Jump to content

panizzi

Forummember
  • Content Count

    496
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Semleges

About panizzi

  • Rank
    panizzi

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G Z14XE
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

2,091 profile views
  1. Hát ez tényleg hepiend Ilyen műveletbe akkor sem kezdenék, ha ütnének, amennyiben az autó értéke 300e vagy alatti. Nyilván a hátterét a dolognak nem ismerem.
  2. Tank melletti benzinszűrő volt a hibás, 1300 forintos alkatrész. Miután kicseréltem mindent a tankban, már csak ez lehetett a ludas, amibe ugye nem hittem (3000 km-rel ezelőtt volt cserélve). Kiszedve a kezemben már kotyogott a belseje, ha megráztam, na akkor világosodtam meg. A legegyszerűbb és legolcsóbb dolgokkal kell mindig kezdeni. Tanulópénz. Szerk: és sose a legolcsóbbat vedd, ez az ALCO egy sz..r
  3. Hello, jó úton jársz. Vettem bele egy bontottat, de az még rosszabb, épp csak elindul az autó. Most rendelek gyári újat. 99% hogy ez a baja (a tankban lévő nyomásszabályzó)
  4. Ennek tetején lyuk van, nem csőcsonk. Gondolom ha vákum van a tankban, ugyanúgy vezérelheti egy kicsit. fuel pressure regulator 0280160615 Visszatérő ág nincs a motortól, a kerék előtti szűrő kimenete ágazik ketté, egyik megy előre, másik vissza a tankba.
  5. Nincs. Itt az injektor híd vége le van zárva. kép1 kép2 Ez alapján amít emlitesz annak az injektorhíd végén van a helye. Félóra állás után a nyomás - ez a kis "pisi" jött ki, holott a manuálok azt írják, hogy nyomásmentesíteni kell a railt, hát itt nincs nyomás ezek szerint...szerintem többnek kellene lennie Szerk : egyébként most én sem értem valahol vissza is kell menni a tankba a naftának, lehet hogy máshol lenne?
  6. Tankba lévőt? Még nem. Az injektorhídon ezen nincs szerintem. Egy visszacsapó beépítése pluszban nem lenne hülyeség.
  7. Szűrőt cserélni fogom, de az sincs idősebb mint egy év. Akku rendben (szintén egy éves), tekerne sokat ha kellene.
  8. Teljesen igaz, nincs egy éves ebben. De muszáj lesz újra szétszedni.
  9. Némi fejlemény : biztosan benzinellátási hiba (is) van. Az alábbi videót most csináltam, egy nap állás utáni hidegindítás. Mint látszik, sok a köszörülés, ez nem normális. Véleményem szerint nem marad nyomáson a rendszer, "vissza" vagy "elfolyik" valahol a nafta. Ez veszélyes Van ebbe valami visszacsapó szelep? Ez lenne az, a fedél alatt a kis hengeres cucc?
  10. Ezek az árak a magyar valóság. Nekem Conti van benne de Dayco Bosch SKF biztosan jó. Mind ugyanott gyártják csak a címke más. Pld ezt venném
  11. Ezen a képen látható a cső, ami két hónapot bírt. A második kép a feltárás után mutatja a szerelékek helyzetét. kép 1 kép 2
  12. Métercsövet csak a visszatérő ágba rakj, de én inkább oda is venném a gyárit, mert ha nem tölti poharat, hamar vége a pumpának. Amúgy jól bírja a pumpa totál mindegy milyet veszel, egy a lényeg legyen benne mindig elég benzin (10L). Ha üresen jár az a halála mindnek. A szívó ágba vedd meg a gyári hajlított csövet, méter nem fogja bírni, saját tapasztalat. Itt pld : katt ide Célszerű célszerszámot is venni a cső bontásához, pld - FOGÓ -, enélkül csak gányolni fogsz.
  13. Nem nyert hangszórót Felkészül : felső holtponti jeladó. Azért bosszant, mert 3000 km-nél többet nem mentem még az autóval, mióta megvan. Ugyanitt trafó eladó :D
  14. Bár lenne egy hibakód... de nincs
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.