Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

No én azt nem tudom. Nem is próbáltam. Azt a Rekordot csak a motorja és a váltója miatt vettem. De vannak itt nállam okosabbak. Ha azt mondják, hogy javítható, akkor esetleg a tied lehet. De én nem fűzök hozzá sok reményt.

Annyi értelme mindenképpen lehetne, hogy legalább azt lássuk, hogy hogyan lehetne össze hozni a meglévő hajtás rendszerrel. Vizuális típus vagyok :D

Link to comment
Megosztás:

hát nem kéne méhbe vinni, lehet, hogy "csak" csapágycserés

vagy "csak" hézagolni kell...

ha elfér ott ahol most van, akkor egyszer még el lehet cserélni valamire

a féltengelyekből is lehet barkácsolni ügyes dolgokat ha egyszer talán mégis végitéletet kap

az a tömzsi vastag rúd elég értékes tud lenni ha nincs elég vas otthon barkácsoláshoz

ha nagyon-nagyon rossz akkor lehet rajta gyakorolni a szét és összeszerelést is pl...

Link to comment
Megosztás:

hát nem kéne méhbe vinni, lehet, hogy "csak" csapágycserés

vagy "csak" hézagolni kell...

ha elfér ott ahol most van, akkor egyszer még el lehet cserélni valamire

a féltengelyekből is lehet barkácsolni ügyes dolgokat ha egyszer talán mégis végitéletet kap

az a tömzsi vastag rúd elég értékes tud lenni ha nincs elég vas otthon barkácsoláshoz

ha nagyon-nagyon rossz akkor lehet rajta gyakorolni a szét és összeszerelést is pl...

a csapágycsere kb 45 ezer pénz(ez a 4 db csapágy ára,és nem is biztos hogy kapsz,nekem 1 hónap kellet mig összeszedtem).

egyszer megcsináltam anno és megbántam nagyon.nem sikerült kihézagolni rendesen.persze nem voltak gyári célszerszámaim sem,de rájöttem az évek alatt,hogy nem érdemes a difihez nyulni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem kellene egy, a gyűjteményből.

Ha fel tudjuk, használni akkor kifizetem, vagy adok más csere darabot, megegyezés szerint. Ha nem akkor meg csak elvinném kirándúlni egyet és vissza hozom. Ha ezt így korrektnek tartod, akkor akár holnap elmennék érte.

A műtétet olyan műhelybe hajtjuk végre ahol, nem tartok az elvégzésra váró munka minőségétől, viszont a csapat nem Opeles, ezért nem tudják, hogy miből lehet építkezni. Ez az oka a gyűjtő szenvedélyemnek :D

Link to comment
Megosztás:

Gyüjteményem nincs, csak ez az egy darab. :D Viszont ez felőlem a tied lehet. Viszont az "akkor akár holnap elmennék érte" résszel van egy kis gond. Holnaptól 16 órázom egészen elsejéig. De utánna ráérek odaadni. :D Remélem menthető a difi. Ja, a hídon fékpofák már nincsenek, és a kardán is kellett nekem a Mantához.

Ja, ha elvinnéd, és nem kell mégse, akkor se hozd vissza!!! :D

Link to comment
Megosztás:

Gyüjteményem nincs, csak ez az egy darab. :D Viszont ez felőlem a tied lehet. Viszont az "akkor akár holnap elmennék érte" résszel van egy kis gond. Holnaptól 16 órázom egészen elsejéig. De utánna ráérek odaadni. :D Remélem menthető a difi. Ja, a hídon fékpofák már nincsenek, és a kardán is kellett nekem a Mantához.

Ja, ha elvinnéd, és nem kell mégse, akkor se hozd vissza!!! :D

Köszönöm! Nagyon nagy segítség lenne ha a jövéhéten valahogyan össze tudnánk hozni a dolgot, mert szombaton viszem az autót, az összes eddig beszerzett cuccal együtt Győrbe, ahol elindúl az érdemi munka. Küldök privát üzenetet!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Mi a véleményetek egy 2.3D Rekord kombi hátsóhídról? (áttétel,mekkora terhelést bír stb.)

Még egy kérdés: Bele megy-e ebbe a hídba a Commo. 5csavaros féltengelye?

Előre is köszi a válaszokat!

nekemilyen van.

a 2.4-es motor még nem tette tönkre 3 hónap alatt sem.

a féltengely nem jó bele,már próbáltam.

nekem az áttétel 3.44.nem tudom sima vagy td hídam van-e.

Link to comment
Megosztás:

Egy kis érdekesség, hogy miből lesz a cserebogár:

Ez az autó egy mosással, egy kis polírral meg egy apró fiatalítással (1984.09 az 1984.02 helyett) máris ilyenné változik, vagy ez inkább a kereskedők profitorientált szemléletmódjának köszönhető?

(A rendszám alapján a két autó ugyanaz, gyanúm szerint az első linken a tulaj árulja, a másodikon meg a kereskedő akihez beadta.)

Link to comment
Megosztás:

Egy kis érdekesség, hogy miből lesz a cserebogár:

Ez az autó egy mosással, egy kis polírral meg egy apró fiatalítással (1984.09 az 1984.02 helyett) máris ilyenné változik, vagy ez inkább a kereskedők profitorientált szemléletmódjának köszönhető?

(A rendszám alapján a két autó ugyanaz, gyanúm szerint az első linken a tulaj árulja, a másodikon meg a kereskedő akihez beadta.)

durva.

én is láttam mind a kettőt,de nem esett le,hogy ua lenne.

Link to comment
Megosztás:

Itt vagyok ragyogok :D

Egyszerűen életem mindennapos része a szívás :D Autóbontás hófúvásban, autószerelés Esztergomban az éjszakában! :D Nem baj, legalább van mit mesélni! :D

Köszönöm Sanyinak mégegyszer a gyors segítséget!

Itthon már meg is számoltam a fogakat!

Szóval:

Rekord E 2.2 híd áttétele: 35:9

vagyis ez az én feltételezett 33:9 , és a létező leghoszabb 38:9 között van.

Már csak az a kérdés, hogy vajon a 38:9-es ugyan ilyen házban van-e?

Link to comment
Megosztás:

akkor most már van összehasonltási alapod, a "nagy" híd jóval robusztusabb, a kis híd egy filigrán valami

nemcsak a difiház, ami egy nagy öntvény valami, hanem a féltengelycsövek is vastagabbak.

az átépítés előtt ugye majd mérned kell nemcsak a nyomtávazonosságot,

a lengéscsillapítónak a hosszelengőkarnak is azonos helyen kellene lennie ahhoz hogy "simán" berakhasd, de valószínűtlen.

pl A és B Manta hídja mindkét oldalt 2,5 cm-rel tér el, minden pontjában, ezért sajnos nem cserélhető.

Link to comment
Megosztás:

akkor most már van összehasonltási alapod, a "nagy" híd jóval robusztusabb, a kis híd egy filigrán valami

nemcsak a difiház, ami egy nagy öntvény valami, hanem a féltengelycsövek is vastagabbak.

az átépítés előtt ugye majd mérned kell nemcsak a nyomtávazonosságot,

a lengéscsillapítónak a hosszelengőkarnak is azonos helyen kellene lennie ahhoz hogy "simán" berakhasd, de valószínűtlen.

pl A és B Manta hídja mindkét oldalt 2,5 cm-rel tér el, minden pontjában, ezért sajnos nem cserélhető.

Azért hoztam el Sanyitól, hogy legyen mihez képest méregetni, csak azt sajnálom hogy nem 38:9-es mert a tekintetben, hogy ez mennyire a "nagy" van bennem némi bizonytalanság. Szóval abban semmiképpen nem reménykedem, hogy csak be kell tolni a C-rekord alá és kész is van :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.