Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák/kérdések


Adamka

Recommended Posts

Sziasztok.

Havernak tönkrement a fűtése az A Omegájába, és kellene hozzá egy motor a ventilátorokkal együtt. Mert szét lett szedve és valószínű, hogy csapágyas :rolleyes:. Nem tudjuk megjavítani mert ahogy néztük ez préselve van :D.

Ha van valakinek elkallódóban.....Esetleg egy újnak az ára mennyi lehet?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Bocsánat az ismételt amatőr kérdésért!

Hol van a benzinszűrő?

Illetve van e valakinek tapasztalata az E85 üzemanyaggal és a C20NE motorral kapcsolatban?

E85 topik, de azért, hogy ne menjen el a kedved innen, elmondom a C20Ne Omegám nem kevesett látott ilyet (a 2,2 és 3,2 sem :P ) nem igazán volt van vele gond :rolleyes:

A benyaszűrő meg a tank előtt van, keress egy kis hengeres bizbaszt aminek a 2 végén benyacső van, egy "gyorcsatlakozós" megoldással odaillesztve. Azért idézőjel, mert pár év rohangászás utána a dzsuva úgy beteríti, hogy majdnem kalapács kell hozzá, persze akkor letörik a kis fülecske, szal marad a fűrész :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Havernak tönkrement a fűtése az A Omegájába, és kellene hozzá egy motor a ventilátorokkal együtt. Mert szét lett szedve és valószínű, hogy csapágyas :rolleyes: . Nem tudjuk megjavítani mert ahogy néztük ez préselve van :D .

Ha van valakinek elkallódóban.....Esetleg egy újnak az ára mennyi lehet?

Köszi

az a baj, hogy nem vok otthon, nem tom, hogy megvan-e még a fűtőmotor... ha megvan akkor eladó. Gari nincs rá.

Új sztem nem drága, ha nem egy 17-22 éves jószágról beszélgetnénk :P

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Kaptál hütőt?

Az új árára gondolom nem vagy kiváncsi?

valaki pesti nem tud sos-ben segíteni eldurrant a vízhűtőm a határ úton a 23dtr-ben ha valakinek lenne és hozzá lehetne jutni a hétvégén és még olcsó is akkor érdekelne nagyon a dolog.
Link to comment
Megosztás:

Hali!

78-101 ezerig volt ajánlat újra.

Végül kaptam 15-ért bontottat.

Vennem kellett mert a másik kettő lyukas volt, de hiába mert az autóm most sem jó!

Szia

Láttam az új árát nem vagyok abban a formában kiváncsi rá, maradok a bontottnál, sajnos nissens-ben csájnizből nincs 20-30ért

Link to comment
Megosztás:

Azzal indult hogy hengerfejes!

Ez várható volt, mert 3 naponta öntöttem bele a vizet.

Aztán már ez sem volt elég, elöször naponként eldurrant egy vízcső.

Aztán rá 2 nap múlva a hütő felső csövét csonkkal együtt lelötte.

Na itt vége volt!

Hengerfej le, gátas, és még az előkamrák is kipotyogtak.

Vettem egy másik autót bontásra, annak jó a hengerfeje, elméletileg jónak tünt a hütője.

Onnan kiindulva hogy 200 km-ről hoztam haza, víz nem fogyott belőle.

Viszont nem figyeltem és a legnagyobb hidegben is csak sima víz volt benne. 2 napig a szerelőnél volt az udvaron.

A hengerfejet azért felújitottuk, gátas nem volt, de sikolva szelepcsiszolva, próbanyomva lett.

Vissza rakta a hengerfejet a szerelő, és most túlnyomás van az autóban.

Közben azt mondja a hütő is szar.

Elvittem a hütőt javítani, de ezeket nem lehet, mert konzervdobozból van, nem olyan mint a többi.

Ott mondták rá a 74-et. Nagyon régi hütősök, hittem nekik. Hazafelé az egyik bontóban kaptam ezt a hütőt ami most benne van 15-ért.

Ez nem folyik, de nem ez a baja!

Vízpumpát is leszedték, az is jó!

Túlnyomás van a rendszerbe.

Most úgy néz ki hogy blokkrepedt, ő szerintük.

Ma megint leveszik a hengerfejet, visszaviszik, hátha rosszul lett összerakva!!

Megállt a tudomány, nem tudjuk mi baja van!

Eddig 100 ezer, és nincs autóm!! Ez a király!!

15ért átveszem :rolleyes:

Mi a baja az autódnak?

Link to comment
Megosztás:

Azzal indult hogy hengerfejes!

Ez várható volt, mert 3 naponta öntöttem bele a vizet.

Aztán már ez sem volt elég, elöször naponként eldurrant egy vízcső.

Aztán rá 2 nap múlva a hütő felső csövét csonkkal együtt lelötte.

Na itt vége volt!

Hengerfej le, gátas, és még az előkamrák is kipotyogtak.

Vettem egy másik autót bontásra, annak jó a hengerfeje, elméletileg jónak tünt a hütője.

Onnan kiindulva hogy 200 km-ről hoztam haza, víz nem fogyott belőle.

Viszont nem figyeltem és a legnagyobb hidegben is csak sima víz volt benne. 2 napig a szerelőnél volt az udvaron.

A hengerfejet azért felújitottuk, gátas nem volt, de sikolva szelepcsiszolva, próbanyomva lett.

Vissza rakta a hengerfejet a szerelő, és most túlnyomás van az autóban.

Közben azt mondja a hütő is szar.

Elvittem a hütőt javítani, de ezeket nem lehet, mert konzervdobozból van, nem olyan mint a többi.

Ott mondták rá a 74-et. Nagyon régi hütősök, hittem nekik. Hazafelé az egyik bontóban kaptam ezt a hütőt ami most benne van 15-ért.

Ez nem folyik, de nem ez a baja!

Vízpumpát is leszedték, az is jó!

Túlnyomás van a rendszerbe.

Most úgy néz ki hogy blokkrepedt, ő szerintük.

Ma megint leveszik a hengerfejet, visszaviszik, hátha rosszul lett összerakva!!

Megállt a tudomány, nem tudjuk mi baja van!

Eddig 100 ezer, és nincs autóm!! Ez a király!!

Na én nem blokkrepedésbe gondolkodnék sokkal inkább abban, hogy hengerfejesedett melegedett és a hengerek közti rész radiusos és összedolgozik vagy a blokktömb azon része ahol a víztérnek a csatornája van na ott van meggyengülve a blokk, ha már ennyit költöttél rá én szétfűzném a blokkot és síkba húzatnám a tetejét valószinüleg ennyi megoldaná a problémádat.

Link to comment
Megosztás:

Ha szétfűzöm a blokkot, síkba huzatom, akkor már illik meggyűrűzni, stb..

A gépmunka megint legalább 30-40ezer, ha teljes gépmunka akkor akár 90 is lehet!!

Akkor inkább veszek még egy autót bontásra!!

95-ért ki is néztem egy 92-est, csak a papírmunkát nem igazán ismerem.

Bár úgy tudom hogy most már csak motorkód van, de valószínű hogy attól még ki kellene vonatni forgalomból..

Na én nem blokkrepedésbe gondolkodnék sokkal inkább abban, hogy hengerfejesedett melegedett és a hengerek közti rész radiusos és összedolgozik vagy a blokktömb azon része ahol a víztérnek a csatornája van na ott van meggyengülve a blokk, ha már ennyit költöttél rá én szétfűzném a blokkot és síkba húzatnám a tetejét valószinüleg ennyi megoldaná a problémádat.
Link to comment
Megosztás:

Ha szétfűzöm a blokkot, síkba huzatom, akkor már illik meggyűrűzni, stb..

A gépmunka megint legalább 30-40ezer, ha teljes gépmunka akkor akár 90 is lehet!!

Akkor inkább veszek még egy autót bontásra!!

95-ért ki is néztem egy 92-est, csak a papírmunkát nem igazán ismerem.

Bár úgy tudom hogy most már csak motorkód van, de valószínű hogy attól még ki kellene vonatni forgalomból..

ha magadnak csinálod akkor a síkba köszörülés az 8-12e attól függ hol csináltatod nekem olcsobb volt hála istennek van gépműhelyes ismeretség. a gyűrű meg hengerenként 6500ft kell egy hf töm egy olajteknő töm egy ac pumpa töm egy vizpumpa töm egy olajpumpa töm egy első tömítés aztán kb ennyi 50k körül megáll az egész ha tudod magadnak csinálni

papírozásban mi érdekel?

Link to comment
Megosztás:

Ha szétfűzöm a blokkot, síkba huzatom, akkor már illik meggyűrűzni, stb..

A gépmunka megint legalább 30-40ezer, ha teljes gépmunka akkor akár 90 is lehet!!

Akkor inkább veszek még egy autót bontásra!!

95-ért ki is néztem egy 92-est, csak a papírmunkát nem igazán ismerem.

Bár úgy tudom hogy most már csak motorkód van, de valószínű hogy attól még ki kellene vonatni forgalomból..

Ja de ha mégis megvennéd és a napokban az autót akkor a hütőt 15-ért megvenném :lol: márha dtr a motor

Link to comment
Megosztás:

Szerelőnél van az autó!

Az még mind plusz költség erre amit ideírtál. De elképzelhető megoldás!!

DTR lenne a kinézett autó. Állitólag a felújitott motorjában 100ezer km. van. Csak kérdés hogy milyen cuccok vannak benne?

Hogyan tudnám annak a motorját teljesen hivatalosan beépíteni úgy hogy a vizsgán se szóljanak bele, és ennek mennyi volna a költsége?

Ez lenne a kérdésem..

ha magadnak csinálod akkor a síkba köszörülés az 8-12e attól függ hol csináltatod nekem olcsobb volt hála istennek van gépműhelyes ismeretség. a gyűrű meg hengerenként 6500ft kell egy hf töm egy olajteknő töm egy ac pumpa töm egy vizpumpa töm egy olajpumpa töm egy első tömítés aztán kb ennyi 50k körül megáll az egész ha tudod magadnak csinálni

papírozásban mi érdekel?

Link to comment
Megosztás:

Szerelőnél van az autó!

Az még mind plusz költség erre amit ideírtál. De elképzelhető megoldás!!

DTR lenne a kinézett autó. Állitólag a felújitott motorjában 100ezer km. van. Csak kérdés hogy milyen cuccok vannak benne?

Hogyan tudnám annak a motorját teljesen hivatalosan beépíteni úgy hogy a vizsgán se szóljanak bele, és ennek mennyi volna a költsége?

Ez lenne a kérdésem..

elküldtem privát üzenetben a választ

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.