Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

A kezelésiben van leírás, hogyan tudod kiszedni.

Ha Zolbónak nincs meg hozzá a kezelésije akkor gondolom majd szól, ill. ha nem megy neki. Én a huszast csak ötletnek adtam. De ha igénylitek leírom hogy mi a menete, Zachi kartárs meg a kezelési idevonatkozó oldalszámát publikálja.

Link to comment
Megosztás:

Ha Zolbónak nincs meg hozzá a kezelésije akkor gondolom majd szól, ill. ha nem megy neki. Én a huszast csak ötletnek adtam. De ha igénylitek leírom hogy mi a menete, Zachi kartárs meg a kezelési idevonatkozó oldalszámát publikálja.

Zsoltárok könyve Kezelési könyv 186. old. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Megyünk a gépsassal kerepesi úti wallisba olajcserére.

Kérdésem, hagyjam rájuk, és jó az amit ők gyárilag beletesznek vagy érdemes vinni nekik olajat?

Írtátok páran ki mit használ (castrol meg egyebek), van konkrétan olyan amit megérné vinni? (típus stb)

Szerintem ők gyári Opel 10W-40 vagy 5w-30 -t tesznek bele, amiről nem vagyok túl jó véleménnyel. Én ilyet ajánlok vagy ebből 5w-30 -t: http://images.test.mtt.hu/media/33/64/16/50/00/1171816_1.jpg

Link to comment
Megosztás:

T starchild83!

GM-LL-A-025 gyártóművi előírást teljesítő motorolajok:

Gyártó Termék név

Mobil 1 Mobil 1 Protection Formula 0W-40

Castrol Edge 0W-30

Valvoline SynPower GM 5W-30

Addinol EXTRA LIGHT MV 038 0W-30

Castrol SLX Professional Longtec 0W-30

ÖMV BIXXOL SPECIAL G

Texaco Havoline Ultra G Longlife 5W-30

LIQUI MOLY Leichtlauf Special LL 5W-30

LIQUI MOLY Syntoil Longtime 0W-30

Statoil LaserWay G 5W-30

Fuchs Titan Supersyn Ecoflex 5W-30

Total QUARTZ ENERGY 9000 0W30

FINA First 600 0W-30

Motul Specific LL A/B 025 5W-30

AGIP Formula LL G 5W-30

Shell Helix Ultra AG 5W-30

Selénia Multipower 5W-30

ARAL SuperTronic G 0W-30

Elf Excellium GM 5W-30

Elf Excellium Full-Tech 0W-30

MOL Dynamic Synt 5W-30

Q8 Formula G Longlife 5W30

Feltöltési mennyiség 3,5 liter.

Nekem a szervizben kapott olaj minőségével nem volt problémám.

Csak az itt most 1.468 Ft-ért kapható GM 5W-30 olajat 3.600,- Ft-ért számlázták 2008. áprilisában.

Ha viszel olajat lehetséges, hogy a fáradt olaj kezelési díjat számolnak fel.

Ezt lehet elkerülni, ha viszel üres flakont, amibe az urak a fáradt olajat tölthetik.

Amit később az FKF hulladékudvarában ingyen átvesznek.

Kérdezz rá a szervizben előtte a körülményekre.

Link to comment
Megosztás:

T Invi!

Opel szervizfüzet 45. oldal:

Motorolaj minőség: GM-LL-A-025 (benzines).

Megengedett motorolaj viszkozitások:

0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40.

Érdekes, nekem Vectra B-be és Astra G-be is mindig 10w-40 GM-t tettek opel szervizben. Ez most gond? Pont múlthéten cserélték 10w-40 Castrolra. Most mit tegyek?

Link to comment
Megosztás:

Megyünk a gépsassal kerepesi úti wallisba olajcserére.

Kérdésem, hagyjam rájuk, és jó az amit ők gyárilag beletesznek vagy érdemes vinni nekik olajat?

Írtátok páran ki mit használ (castrol meg egyebek), van konkrétan olyan amit megérné vinni? (típus stb)

Hi, én a másik wallisba voltam, de nem vagyok velük megelégedve, mert a számlán nem a hozzávaló olajszűrőt tették bele és Total Quartz 9000 5W-40-es olajjal töltötték fel, amin nem szerepel a GM-LL-A-025 szabvány, ha megírod a motorszámod, mi kikeressük a szűrő számát és segítünk. Szerintem Uhuhu-ékhoz vidd el vagy ha nem kötelező Csergő-ék is jók.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombaton lett kicserélve a termosztátom mert 80-85 fok-nál nem ment feljebb a motorhőmérséklet. Azóta 87-88 körül van de a 90-et így sem éri el... :huh:

92 foknál kéne egyáltalán kinyitnia ha jól tudom.

Ez most probléma vagy ne foglalkozzak vele? :)

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombaton lett kicserélve a termosztátom mert 80-85 fok-nál nem ment feljebb a motorhőmérséklet. Azóta 87-88 körül van de a 90-et így sem éri el... :huh:

92 foknál kéne egyáltalán kinyitnia ha jól tudom.

Ez most probléma vagy ne foglalkozzak vele? :D

Köszi előre is!

Uhuhu mester is írta, hogy csal a mutató! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombaton lett kicserélve a termosztátom mert 80-85 fok-nál nem ment feljebb a motorhőmérséklet. Azóta 87-88 körül van de a 90-et így sem éri el... :huh:

92 foknál kéne egyáltalán kinyitnia ha jól tudom.

Ez most probléma vagy ne foglalkozzak vele? :)

Köszi előre is!

Nekem pl 90 fölött sohasem mutatott. 90-nél kapcsol a venti. Legalábbis a hőmérő szerint.

Link to comment
Megosztás:

3-4 fokot szerintem simán csal a mutató. Az a lényeg, hogy elég gyorsan eléri-e az üzemi hőmérsékletet.

Illetve, hogy nem melegszik-e túl. Ha mindkettő rendben van akkor jó a termosztátod

Nekem 2-3 km után elindul a mutató és utána gyorsan fel megy. és utána stagnál.

Ez a helyes működés.

Ha így csinálja neked is akkor nem baj ha csak 86 körül van. ennyit csalhat

Link to comment
Megosztás:

3-4 fokot szerintem simán csal a mutató. Az a lényeg, hogy elég gyorsan eléri-e az üzemi hőmérsékletet.

Illetve, hogy nem melegszik-e túl. Ha mindkettő rendben van akkor jó a termosztátod

Nekem 2-3 km után elindul a mutató és utána gyorsan fel megy. és utána stagnál.

Ez a helyes működés.

Ha így csinálja neked is akkor nem baj ha csak 86 körül van. ennyit csalhat

Most ebben az 5-10 fokos időben beindítás után várok mindig fél percet, aztán kb 3-5 perc alatt elkezd fölfele menni a mutató. Ilyenkor olyan, 2000/ford.-nál váltok amig nem melegszik be.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.