Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

a futómű megbontása alatt mit értessz ? a féltengely + lengőkar kivétele nem elég

hy

http://upload.indamail.hu/dl/?tid=3626bae955ad74955ff89a

243 ,248 oldal képekkel illusztrálva!

otthoni körülmények között nem ajánlom, de aknán meg lehet csinálni ha van hozzá szerszámod!

ugy is lehet ahogy a leirásban van .vagy féltengelyekkel együtt akkor az agyakbol kell kihuzni a féltengelyeket ahoz le kell bontani a futomüvet mind a két oldalon!

sok sikeret :D :D

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Tud valaki autoszerelőt Rákospalota környékén? Hátulrol belementem egy Land-Roverbe es az eleje megszenvedte. Motorhaztető, lámpák, hűtő, stb...

Motorhaztetőt nem tudom kinyitni, a viz meg elfolyt, meg messze amugy sem tudok menni.

Köszi,

TayRol

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

"Vasárnapi sofőrként" feleségem három éves G Astráját vezetgetem. Az autó igazán megbízható, mindig üzembiztos, viszont az idő előrehaladtával jelentkeznek kisebb-nagyobb bosszúságot okozó problémák. Itt van például a párásodás. Ez most a legidegesítőbb. Ha az egész család autóba ül, és elindulunk, 5 percen belül nem lehet kilátni az ablakon, annyira párás. Meleg levegő+klíma+legalább 3-as erősségű befúvás..csak így szűnik valamennyit a párásság, de az oldalablakok így is átláthatatlanok. Pollenszűrőcsere sem orvosolta a problémát.

Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót.

Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot?

Előre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

"Vasárnapi sofőrként" feleségem három éves G Astráját vezetgetem. Az autó igazán megbízható, mindig üzembiztos, viszont az idő előrehaladtával jelentkeznek kisebb-nagyobb bosszúságot okozó problémák. Itt van például a párásodás. Ez most a legidegesítőbb. Ha az egész család autóba ül, és elindulunk, 5 percen belül nem lehet kilátni az ablakon, annyira párás. Meleg levegő+klíma+legalább 3-as erősségű befúvás..csak így szűnik valamennyit a párásság, de az oldalablakok így is átláthatatlanok. Pollenszűrőcsere sem orvosolta a problémát.

Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót.

Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot?

Előre is köszönöm a segítséget!

A belső keringető motorodnál lehet a probléma.

https://sites.google.com/site/opelccled/

DV oldalán a Behr és Delphis címkéknél olvashatsz róla...

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

...

Igazából a legjobb az lenne, ha Debrecenben tudnátok egy jó szakit, vagy egy megbízható műhelyt ajánlani, akivel/ahol rendszeresen szervizeltethetném az autót.

Egy másik dolog: a G Astrában tényleg nem lehet kikapcsolni az utasoldali légzsákot?

Kálvinista Róma ajánlott szerelőiről ez a csapat biztos sokat tud! :icon1:

Igen, így igaz! Az utasoldali légzsák nem kikapcsolható.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás?

Köszönettel: Fg.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás?

Köszönettel: Fg.

a betét kopás nincs összefüggésben az ABS jelzéssel.

Nagyon úgy néz ki hogy csak kerék aggyal együtt jelet cserélni.

ha jól emlékszek akkor gépre rakva kiderül hogy melyik jeladó halott

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás?

Köszönettel: Fg.

Az egyik első jeladó rendetlenkedik. Igen egyben lehet cseréni.

Úgy rémlik, hogy a jobb oldali felelős a km jeladásért, de ezt majd más megerősíti.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nekem meg valszeg csapágyas a bal első....

köptem egyet amikor megláttam az árat... lomot meg nem veszek ,úgyhogy SKF

de nem igazán értem hogy 66ekm nél miért kell cserélni... habár nemtudom az előéletét ...

Én birnerben vettem SKF-et, 1/3 az ára mint a kereskedésben. ;)

És a cromax: http://cromax.hu/index.php?katid=50543936&termek_al_id=27916&katnev=+sebess%C3%A9g%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91vel%20szerelt%20modellhez

Ez nem drága!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kérdésem lenne az ABS-szel, illetve az ABS hibajelzéssel kapcsolatban. Egy ideje az ABS hibajelzőm világít. Először csak néha kis ideig jelzett majd egyre többször és folyamatosan. Ezzel egyidőben a km óra is elkezdett hülyélkedni, normál tenpónál egyszer csak lement nullára majd visza a rendes állásába. A kerekeknél lévő csatlakozókat szétkaptuk + WD40 és a probléma megoldódni látszott... Egészen mostanáig. Tegnap újra végignéztem a csatikat, befújtam és sajnos nincs javulás. A fékbeteétek elöl viszont már nem a legfrissebbek. Jelezheti így a kocsi, hogy eljött a betétek cseréjének az ideje? Ha nem, az ABS jeladók tényleg csak a kerékcsapággyal együtt cserélhetők? Egyáltalán honnan tudom, hogy melyik lehet a hibás?

Köszönettel: Fg.

A bal első kerékagyról jön a sebességjel. Valószinű az a jeladó szállt el, de gépre dugva pontosan ki lehet olvasni. Sajnos valóban komplett kerékaggyal lehet cserélni. Utángyártottban 25e ft-tól kezdődik.

És mikor világít a hibajelző, akkor a rendszer nem dolgozik, tehát nincs fékerőelosztó sem! Úgyhogy csak óvatosan, mert blokkol az összes kerék!

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nekem meg valszeg csapágyas a bal első....

köptem egyet amikor megláttam az árat... lomot meg nem veszek ,úgyhogy SKF

de nem igazán értem hogy 66ekm nél miért kell cserélni... habár nemtudom az előéletét ...

Búg, vagy mé'?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.