Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa tuning


uhuhu

Recommended Posts

Demó az élménytaxis ez jó <_< ....viszont vigyázni kell majd vele NKH mostanában eléggé aktív engem is lekapcsoltak de mindenről volt műbizi így csak a xenon-t kellett kivenni a helyszínen és utána ellenőrizték az izzókészletet. Szerencsémre 3 db volt az autóban így maradt 1 teljes készlet ez se jött be nekik.

én erősen bajban lennék ha aztmondaná h akkor cserélje ki....d2s :)

Link to comment
Megosztás:

Ezt most nem mondod komolyan hogy a xenont ki kellett szerelni? :) Elmennek a jó édes anyjukba már ha kigondoltam. Én biztos hogy nem állnék le nekik kiszedni mikor most egy eltörött izzót 1óráig cseréltem mert ki kell venni a lámpát hozzá meg van annyi tyukbél hogy besz@rás.

Különben is ha műszakin átmegy minden gond nélkül akkor a nkh hogyhogy felülbírálhatja?Mik ők?Az Atyaúristen?

Ha nincs automatikus magasságállítás és nagynyomású fényszórómosó, akkor bizony ki kell és még örülhetsz, ha csak visszacseréltetik a helyszínen. Amúgy meg igen, (sajnos) ők az atyaúristen :) <_<

Link to comment
Megosztás:

Ha nincs automatikus magasságállítás és nagynyomású fényszórómosó, akkor bizony ki kell és még örülhetsz, ha csak visszacseréltetik a helyszínen. Amúgy meg igen, (sajnos) ők az atyaúristen :) <_<

gondolom az hidegen hagyja őket hogy kb 5x jobban világít mint az a foncsorozott fos amivel gyárilag szerelték 15évvel ezelőtt

Link to comment
Megosztás:

gondolom az hidegen hagyja őket hogy kb 5x jobban világít mint az a foncsorozott fos amivel gyárilag szerelték 15évvel ezelőtt

Ez így van, lexarják magasról. Itt még egy TüV-ös cumót sem rakhatsz az autódba. A lényeg, hogy jól meg lehessen büntetni.

De ez már szerintem volt a dühöngő, meg a jogszabályos topikban is <_<

Link to comment
Megosztás:

gondolom az hidegen hagyja őket hogy kb 5x jobban világít mint az a foncsorozott fos amivel gyárilag szerelték 15évvel ezelőtt

Ez csak a dolog egyik oldala. A másik, hogy hagyományos lámpatestbe szerelve eléggé szórja a fényt, szóval ebben teljesen egyetértek velük a szigor miatt, sőt én elkoboznám a járművet is egy időre, ha valaki hagyományos lámpatestbe tesz xenon-t. Elég zavaró tud lenni, még hátulról is el tud vakítani az ilyen a tükrökön keresztül. Ráadásul a legtöbben még arra se veszik a fáradtságot, hogy a xenon beszerelése után elvigyék beállíttatni a lámpát, vagy csak maguk ellenőrizzék, így aztán ha nem ugyanoda esik a fényforrás a lámpában, mint a hagyományos izzóval (márpedig általában nem), akkor aztán világít mindenhova, csak lefelé nem.

Link to comment
Megosztás:

Enyém az Siemens cucc tehát nem valami olcsó vacak...ami érdekes, hogy Bosch lámpatestbe tökéletes a vetítési képe, Valeo, TYC, Hella típusoknál viszont nem. Én elvittem beállítani és tényleg pipec lett csak észrevette a trafót a mocitérben. Ne tudd meg még mobil fékpad és lengéscsillapító mérést is csináltak...de ez se jött be nekik. <_<

Link to comment
Megosztás:

Enyém az Siemens cucc tehát nem valami olcsó vacak...ami érdekes, hogy Bosch lámpatestbe tökéletes a vetítési képe, Valeo, TYC, Hella típusoknál viszont nem. Én elvittem beállítani és tényleg pipec lett csak észrevette a trafót a mocitérben. Ne tudd meg még mobil fékpad és lengéscsillapító mérést is csináltak...de ez se jött be nekik. <_<

én úgytudom, h a siemens nem gyárt sima izzó helyére utólagos xenon szettet. nekem hella xenon van, de az biztos h nem rendőrbarát. síküveg van, mosó lesz, állító nem lesz :)

Link to comment
Megosztás:

Ez csak a dolog egyik oldala. A másik, hogy hagyományos lámpatestbe szerelve eléggé szórja a fényt, szóval ebben teljesen egyetértek velük a szigor miatt, sőt én elkoboznám a járművet is egy időre, ha valaki hagyományos lámpatestbe tesz xenon-t. Elég zavaró tud lenni, még hátulról is el tud vakítani az ilyen a tükrökön keresztül. Ráadásul a legtöbben még arra se veszik a fáradtságot, hogy a xenon beszerelése után elvigyék beállíttatni a lámpát, vagy csak maguk ellenőrizzék, így aztán ha nem ugyanoda esik a fényforrás a lámpában, mint a hagyományos izzóval (márpedig általában nem), akkor aztán világít mindenhova, csak lefelé nem.

Ezzel egyetértek.Itt nálunk is rengeteg ilyen van és engem is nagyon zavar amikor rádtapad 5centire és a belsőtükörben kifolyik a szemem mikor belenézek.

De nekem nagyítólencsés lámpám van amiben szerintem nagyon kultúráltan viselkedik a xenon.Nem vakít és szépen látni vele.

Link to comment
Megosztás:

én úgytudom, h a siemens nem gyárt sima izzó helyére utólagos xenon szettet. nekem hella xenon van, de az biztos h nem rendőrbarát. síküveg van, mosó lesz, állító nem lesz <_<

Hát lehet, hogy nem ők gyártják, de létezik Siemens HID...lehet csak átcsomagolt...de pl nekem volt már pár ilyenem...

Link to comment
Megosztás:

Teljesen mindegy, úgyis az összes utólagos Xenon szett kínai. <_<

Tényleg nagyon vakítanak és tényleg még összeteheti az a kezét, akivel csak kiszedetik a helyszínen, ugyanis én nem egy esetről tudok, ahol 30-50e-re díjazták az utólagos Xenont.

Én se rakom már vissza a Corsába, mert tudom, hogy vakított, pedig már sokkal lejjebb volt állítva, mint ahogy kellett volna.

Sajnos igazat kell adnom a rendőröknek, mert az utólagos Xenonok nagy százaléka balesetveszélyes, épp azért, mert nem lehet beállítani úgy, hogy ne vakítsa a szembejövőt, vagy az előtte haladót.

Link to comment
Megosztás:

De hogy valami témába vágót is írjak, ma átvittem a Corsát haverhoz, felbakoltuk és kipufogót hegesztettünk este 11-ig. :)

Természetesen még sehogy se állunk, épp csak a váltóbox alatt vagyunk. :)

Csak a gyári torkot kellett 3 helyen vágni és hegeszteni, mire nem lógott túl mélyen és hátrafelé is jól állt. <_<

Link to comment
Megosztás:

De hogy valami témába vágót is írjak, ma átvittem a Corsát haverhoz, felbakoltuk és kipufogót hegesztettünk este 11-ig. :)

Természetesen még sehogy se állunk, épp csak a váltóbox alatt vagyunk. :lol:

Csak a gyári torkot kellett 3 helyen vágni és hegeszteni, mire nem lógott túl mélyen és hátrafelé is jól állt. <_<

Aki kurv4,ne lepődjön meg ha b@szni viszik! :)

Link to comment
Megosztás:

Apropó....hogy áll a corsa? <_<

Megy szépen. :lol:

Ma bemutattam Vadkerten a BMW-seknek és mindenkinek tetszett. Ez igen sokat jelent nekem, mert nagyon komoly dolgokat építenek és ha már nekik is tetszenek a megoldásaim és a kivitelezés, akkor az már nem rossz szerintem. :)

Mindjárt mértünk is egyet G-techel. Utcai 195-ös gumikkal, 1-ben elgurítósan (2,6 60 láb :) ), 2 személlyel mentem 14,1-et 166-al. Többet nem is nagyon próbálkoztunk, mert nem volt túl jó az az útszakasz és nem akartam tovább kínozni. Valamint a nyomás is csak 0,5bar volt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.