Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Thor! Este a hűs levegőbe próbáltad már a gépet? :) Kis fordulaton brutál nyomaték nálam.. De viszont napközbe mikor 25-30fok meleg van alul nagyon gyenge és rángatózik..

Hát nálam nincs ekkora különbség a hideg és a meleg levegő között. Sőt még a páratartalom változás is alig észrevehető. Bár az enyém már nem széria.

Viszont rájöttem (balga módon csak most), hogy miért torpant Párom Vekije alacsony fordulaton... Már úgy vette, hogy a szűkítő nem volt benne a légszűrőházban... Szóval, most ilyet vadászok :)

Link to comment
Megosztás:

Hát Fahee! Le a kalappal! Nagyon patika lett!

Köszönöm!

Viszont az autó végösszege elég magas lett, most lett összeszámolva mennyi is az annyi... :blink: Mégegyszer nem kezdenék bele.. Igaz A-tól Z-ig fel lett újítva, de Tájékoztató jelleggel, az 1M-t súrolja az autó. Úgy hogy karosszériázás, illetve szerelések saját mühelybe történt így az munkadíj mentes.

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek, nagyon szép!

Esetleg még '95 utáni (B Vectra) kilincseket lenne érdemes beletenni, azok sztem szebbek. Ja és akkor már azokat is színre fújni természetesen.

Köszi:)

Igen utólag én is agyaltam rajta, de most egy jó ideig hozzá se szeretnék nyúlni..:)

Majd idővel jön a második felvonás talán, mert van v2000lökösöm is, de nem akartam azzal bajlódni, mert itt ott hegeszteni kellene.

Link to comment
Megosztás:

Hú de rossz még csak végig olvasni is, nemhogy megélni... Részvét és kitartást!

Pláne hogy előkerült két olyan rohadás is, amiről nem is gondoltam hogy ilyen létezik.

Az egyik a jobboldali első váznyúlvány OLDALÁN, a másik a bal első kerékjárat taposó felöli részén. Olyan 15-20 centin fel kellett vágni a kasznit. :(

Nekem van egy első hűtőrácsom pont olyan maiylen a tiéd wookie ha kell neked adom!

Köszi szépen, de van egy pluszom.
Link to comment
Megosztás:

Tényleg kalados az autó. Előbb a katalizátor, aztán ez is... :S

Húú ha ez az autó mesélni tudna... :)

Egy kis előzetes:

http://kepfeltoltes.hu/120510/000_0306_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kész a kasznizás, és bekerült az se motor is. Már jár. :)

Reggel hétkor kezdtem, volt pár kisebb nagyobb nehézség, de megy. Holnap go a kipufogóshoz.

Aztán ha lesz kis időm megírom a további tapasztalatokat az átépítéssel kapcsolatban.

Link to comment
Megosztás:

Húú ha ez az autó mesélni tudna... :)

Egy kis előzetes:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Kész a kasznizás, és bekerült az se motor is. Már jár. :)

Reggel hétkor kezdtem, volt pár kisebb nagyobb nehézség, de megy. Holnap go a kipufogóshoz.

Aztán ha lesz kis időm megírom a további tapasztalatokat az átépítéssel kapcsolatban.

Erre az se motor átépitésre jól jönne egy részletes leírás :icon1: !!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket kérném!

Keresem azt a vectrásat akinek hofehér v2000 optikájú gépe van és állandóan el akarja adni az autóját aztán mégse legutóbb 430000ft kért érte!

Az a jellemzője az autónak hogy egyedi rendszámot kapott!!!

Az auto.hu volt fent legutóbb!!!

És itt a fórumon is beszéltem vele de már nem emlékszem!

Meg akarom venni az autóját!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket kérném!

Keresem azt a vectrásat akinek hofehér v2000 optikájú gépe van és állandóan el akarja adni az autóját aztán mégse legutóbb 430000ft kért érte!

Az a jellemzője az autónak hogy egyedi rendszámot kapott!!!

Az auto.hu volt fent legutóbb!!!

És itt a fórumon is beszéltem vele de már nem emlékszem!

Meg akarom venni az autóját!

Szerintem Árpira gondolsz... 1.6, kocka rendszám?

Link to comment
Megosztás:

Nagyon zsíír! :)

Azóta már a "befőttes-üzemanyagtank" is továbbfejlődött már átalakított zárható 5 literes kannává :)

Dolgozom az üvegek rögzítésén is, mert ez a kacsaszalag annyira nem frankó, nem látszik tőle semmi.

Ma még feldobom a kapcsolókat és a biztosítékot, aztán majd csinálok pár tisztítótesztet.

Link to comment
Megosztás:

Na, hát így állunk most:

http://napivuki.blog.hu/media/image/Opel/IMG_2561k.jpg (valaki mondja már meg hogy lehet beilleszteni úgy a képet hogy ne lógjon ki a fórumból, köszi!)

Majd holnap még felteszem a két sárga lámpát föntre (ugye az egyik fehér összetört), valszeg köddel kevesebb dolgom lesz mostanában. :D

Kicsit fújok még a moticetőn hogy ne legyen (ennyire) foltos, meg kap még egy matricát a mocitetőre, oszt csá. Nyárig ez van, akkor meg telibe lesz fújva.

Ja meg ugye bent az se motor. Olyan ahogy elképzeltem, sőt, városban még tán picit jobb is. Pont azt a kis pluszt adja meg, amivel már nem érzi az ember szenvedésnek a hegyekben autózást. Óra szerint 210 a vége, gyakorlatban az olyan 190.

Sokat javult a rugalmasság, így azért akár egy, másfél órát is meg lehet spórolni a menetidőből.

Szegedről kettőkor indultam, fél 11kor voltam münchenben, de ebben benne van egy tankolás, egy megállás kajáért, meg egy jó 1-1.5 órás bolyongás bent pesten. Szóval szerintem egész jó.

Fogyasztás most nem annyira mérvadó, mert nem volt kímélve, élveztem hogy megy, ezért sokk volt a padlógázas kigyorsítás, meg győrig fent volt a tetőcsomagtartó is, (addig nem volt időm/kedvem leszedni) az is megdobja a fogyit. Így fogyasztott 56 litert 867km-en, ami hogy mennyire pontos nem tudom, de szerintem alámér. Jha, és ugye a csomitartó is tele volt. Ha jól számolom ez egy 6.45-ös fogyasztás, ami tekintve hogy ausztriát 160-al toltam végig, németet meg padlón, szerintem igen igen baráti.

Este megírom az se motoros átépítést képekkel mindennel, de csak holnap lesz kitéve, mert otthon nincs netem. (na meg valszeg addigra elfogy az öt hsz.em is)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.