Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Fuckyeeeaaaaah.

4 nap szopás után bátyám kocsija végre működik (bár a "tuning" cuccok még nem kerültek fel) addig az enyémet használta, erre ma beszart a generátorom. :lurker: Imádom, hogy a főtengely jeladó+ékszíj miatt alapból szopni kellett a generátorral, mert nem az eredeti síkjába esik a szíj, erre most van két ugyanolyan (de mindkettőt fel kell újítani, plusz átszabni a felfogatást, amit csak kókány módon lehet megoldani) illetve volt egy c18nz-ről való hosszbordásszíjasom, ahhoz viszont egy konzolt kell vegyek, illetve a spannoló lemez túl rövid, abbból kell egyet csinálni.... Jha, meg a generátor ugyan felujított (új gyűrűk és szénkefe) de csapágyas... szóval holnap vehetek csapágyat, konzolt, meg 4 csavart ami összefogja a generátort, mert eredetileg ilyen b*zi külső torx csavarok fogják, abból meg egy darab sincs itthon... Mármint hozzávaló kulcsból.

Azt meg hadd ne részletezzem mekkora szopás volt leszedni a hosszbordás szíjtárcsát a generátorról.... a vége az lett hogy turbómaróval elvágtam az anyát....

Link to comment
Megosztás:

Elkészült a teljes első futómű felujítás! :D

Cserélve lettek: lengőkar szilentek,lengéscsillapítók,porvédők,ütközők,felső rugotartó tányérok,toronyszilent,toronycsapágy, váltótartóbak,stabrúd szilentek. A talpas és a kormány és a stabrúd gömbfejei egy éve lettek cserélve.A lengőkarok,bölcső és a stabrúd is,minden rozsdától megszabadult és kapott egy festést. Megy futómű beálításra, és jövő héten kap ropogós új Kumho SK17 gumikat! :D

Aztán hátul is lessz felújítás, bár itt csak lengéscsillapító csere lessz,mert a szilentek jó állapotúak. Most csak használt 80% gátlók lessznek,ez volt ólcsón,majd meglátjuk milyen lessz,a mostaniaknál tuti jobb, mert azokba már nincs olaj!

Most készült el a 3 éves költségvetésem összesítése!

2011. év 109.600ft

2012. év 260.855ft

2013. év 200.010ft

2014. év 93.660ft eddig! <_< az új gumik még plusszba rájön!

Ja, ebben nincsen üzemanyag!!

Viszont most már csak, a 4db sárvédővel kell foglalkoznom,meg valami fényezés kéne minimum a bal oldalra.

Link to comment
Megosztás:

Elkészült a teljes első futómű felujítás! :D

Cserélve lettek: lengőkar szilentek,lengéscsillapítók,porvédők,ütközők,felső rugotartó tányérok,toronyszilent,toronycsapágy, váltótartóbak,stabrúd szilentek. A talpas és a kormány és a stabrúd gömbfejei egy éve lettek cserélve.A lengőkarok,bölcső és a stabrúd is,minden rozsdától megszabadult és kapott egy festést. Megy futómű beálításra, és jövő héten kap ropogós új Kumho SK17 gumikat! :D

Aztán hátul is lessz felújítás, bár itt csak lengéscsillapító csere lessz,mert a szilentek jó állapotúak. Most csak használt 80% gátlók lessznek,ez volt ólcsón,majd meglátjuk milyen lessz,a mostaniaknál tuti jobb, mert azokba már nincs olaj!

Most készült el a 3 éves költségvetésem összesítése!

2011. év 109.600ft

2012. év 260.855ft

2013. év 200.010ft

2014. év 93.660ft eddig! <_< az új gumik még plusszba rájön!

Ja, ebben nincsen üzemanyag!!

Viszont most már csak, a 4db sárvédővel kell foglalkoznom,meg valami fényezés kéne minimum a bal oldalra.

Gratula a statisztikáért!

Én nem érzem annyira vészesnek ezt a 15846 Ft havi fenntartási költséget, főleg úgy hogy ebből gondolom rengeteg olyan költséged volt ami megint nem lesz 3-4-5 évig.

Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Ilyen volt a moci felújításom, a futómű, a lakatolás és a fényezés.

Ha lesz valamikor időm, nekem is digitalizálni kéne a költségeket, de a tavalyi az már olyan év volt, ahol pofátlanul kevés volt a költségem szerencsére :)

Link to comment
Megosztás:

Gratula a statisztikáért!

Én nem érzem annyira vészesnek ezt a 15846 Ft havi fenntartási költséget, főleg úgy hogy ebből gondolom rengeteg olyan költséged volt ami megint nem lesz 3-4-5 évig.

Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Ilyen volt a moci felújításom, a futómű, a lakatolás és a fényezés.

Ha lesz valamikor időm, nekem is digitalizálni kéne a költségeket, de a tavalyi az már olyan év volt, ahol pofátlanul kevés volt a költségem szerencsére :)

Természetesen,ez mind ilyen felújítás, nagyrészt kopó alkatrészek cseréje volt!

Link to comment
Megosztás:

hello, egy olyan kérdésem lenne ha benzinen használom az autót nem gázon mitől csinál olyat hogy gyorsítok olyan 2000et mutat a fordulatszám mérő majd egyszer csak elkezd ugrálni a fordulatszám mérő mintha kb üresben nyomnám neki a gázt de a motoron hallani hogy nem változik a fordulat...

köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.... az "A" vectrámban túl gyengének találtam a motort , ugyhogy elindul a project... kintről hoztam egy "B" vectrát szétbontottuk, bekerül a jövö héten a blokk és a teljes elektronika a vectrámba plussz készül a hátsó híd is :D

Konkrétan milyen motorról van szó?

Mondjuk én az ecoteceket messziről kerülöm ha tehetem, de sok sikert hozzá! :)

Papírozás hogy lesz? Vagy megy "okosban"? :) És milyen motor is volt az amit túl gyengének találtál? :)

Jól értem hogy a b veci független hátsó felfüggesztését toljátok alá? (volt ám "A" veciből is ilyen, igaz csak sedanból)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Konkrétan milyen motorról van szó?

Mondjuk én az ecoteceket messziről kerülöm ha tehetem, de sok sikert hozzá! :)

Papírozás hogy lesz? Vagy megy "okosban"? :) És milyen motor is volt az amit túl gyengének találtál? :)

Jól értem hogy a b veci független hátsó felfüggesztését toljátok alá? (volt ám "A" veciből is ilyen, igaz csak sedanból)

Nem. Az a sajátja marad.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nem is tudom hogy hol kezdjem kaptam a fatertól egy 91évjatu A VECTRÁT az az igazság hogy amikor haza hoztam voltak a kasznin egy kis javitando amit sikerül orvosolnom maj mikor meinditottam elkezdett füstölni nemtum miert de a faternál maj egy félivig alt nem hasznalta elkeztem a motort szerelni mivel alt az auto jobb lecserelem az olajat tömiteseket (hengerfejtömitis,szelepdekni tömit.,olajteknö tömites ) majd mikor leszedtem az olajteknöt meg neztem a hajtókarcsapágyat ami kogyogot is meg van a problema kicsereltem majd öszeraktam az egészet beinditottam de ugyan ugy füstöl elkezte tekerni a gyujtáson alapjáraton bealitottammeg néztem aki pufogon hogy füstöl e de semi füst maj oda nyomom agazt neki mar fültölt is fisza engedem a gazt akkor meg nem füstöl szoval alapjáraton nem füstöl gazadaskor meg füstöl elkeztem keresni a hibát kitekertem egy gyertyát tiszta korom volt fisza tettem maj ujra beiditom maj megint terkertem a gyujtason de ugyan az szoval nem tudom mit csinaljak vele bilehet a baja akinek volt ijen problemaja vagy tudna segiteni kerm irjon 1.6 8v c16nz motoros sekitseget eloreis köszönöm

Link to comment
Megosztás:

W@zze! Sok agysebész kérdéseit olvastam már (máshol), de neked külön gratula!

Magyar vagy? Jártál iskolába?

Nehéz kibogarászni, mit is akarsz.

A szelepszár szimering cseréhez mindenképpen le kell venni a szelepfedelet. A c20xe-nél már így is cserélhető, nem kell a HF-et levenni. Az 1.6 -nál nem tudom lehet-e onnan.

Link to comment
Megosztás:

Nem 1.6 8v c16nz igen le kell veni de az a hengerfejej együt jön le mert a hengerfej csavar fogja azt is csak mire kell a leg jobban ügyelni cserenel ja külünben meg jartam suliba es magyar vagyok csak hogyha valamit ha még nem csinaltam szerintem azt nem kell szégyelni ki kéni ojanak a tanácsat aki mar csinalt olyat

Link to comment
Megosztás:

Nem 1.6 8v c16nz igen le kell veni de az a hengerfejej együt jön le mert a hengerfej csavar fogja azt is csak mire kell a leg jobban ügyelni cserenel ja külünben meg jartam suliba es magyar vagyok csak hogyha valamit ha még nem csinaltam szerintem azt nem kell szégyelni ki kéni ojanak a tanácsat aki mar csinalt olyat

Szia Gergő!

Sajnos a C16NZ-t nem ismerem, csak az X20XEV-t.

De egy dolgot feltétlen szeretnék elmondani!

Egy oka volt annak hogy nem tolongtak az amúgy segítőkész és jóindulatú emberek az első hozzászólásod megválaszolásánál, az pedig a helyesírási hibák tömkelege és a mondatjelek tökéletes hiánya.

Nem azt mondom hogy mindig 100%-ban helyesen tud írni az ember, mert bármikor elüthet bármit a nagy sietségben.

De az alap tiszteletet először Neked kell megadnod, hogy nem kínzod a fórumtársakat azzal hogy kibogozzák az odavetett "irományod". Ráadásul úgy hogy Te kérsz tanácsot!

Szóval remélem megérted mi volt ezzel a hozzászólással a szándékom és nem pedig "ezaköcsög is beszót, visszaszólokneki" effektus lesz ebből.

Nem tudhat mindenki ugyanolyan helyes írni, ez tény, de van rengeteg böngésző (Firefox, Chrome) amiben van helyesírás ellenőrzés.

Vagy van weboldal is ahova bemásolva egy gombnyomásra leellenőrzi a hozzászólásod. Érdemes ennyit rááldoznod, mielőtt a fórumtársaknak beletörik az agya a megfejtésbe.

Maradok tisztelettel:

Thor

U.i.: Remélem sikerül majd valakinek válaszolni az alap problémádra (szimeringek)

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Szia Gergő!

Sajnos a C16NZ-t nem ismerem, csak az X20XEV-t.

De egy dolgot feltétlen szeretnék elmondani!

Egy oka volt annak hogy nem tolongtak az amúgy segítőkész és jóindulatú emberek az első hozzászólásod megválaszolásánál, az pedig a helyesírási hibák tömkelege és a mondatjelek tökéletes hiánya.

Nem azt mondom hogy mindig 100%-ban helyesen tud írni az ember, mert bármikor elüthet bármit a nagy sietségben.

De az alap tiszteletet először Neked kell megadnod, hogy nem kínzod a fórumtársakat azzal hogy kibogozzák az odavetett "irományod". Ráadásul úgy hogy Te kérsz tanácsot!

Szóval remélem megérted mi volt ezzel a hozzászólással a szándékom és nem pedig "ezaköcsög is beszót, visszaszólokneki" effektus lesz ebből.

Nem tudhat mindenki ugyanolyan helyes írni, ez tény, de van rengeteg böngésző (Firefox, Chrome) amiben van helyesírás ellenőrzés.

Vagy van weboldal is ahova bemásolva egy gombnyomásra leellenőrzi a hozzászólásod. Érdemes ennyit rááldoznod, mielőtt a fórumtársaknak beletörik az agya a megfejtésbe.

Maradok tisztelettel:

Thor

U.i.: Remélem sikerül majd valakinek válaszolni az alap problémádra (szimeringek)

Ez elég korrekt magyarázat szép munka hogy nem rögtön a sárga földig van oltva a másik:D (mint ahogy írtátok elég sok helyen semmibe se nézik az olyan (ojan) hozzászólást ami így van megfogalmazva vagy rögtön szét oltják ahelyett hogy segítenének/megoldást keresnének.)

örülök hogy Vectrám van:D

Tiszteletem Thor!

jó hétvégét mindenkinek

Módosítva : karol001
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Konkrétan milyen motorról van szó?

Mondjuk én az ecoteceket messziről kerülöm ha tehetem, de sok sikert hozzá! :)

Papírozás hogy lesz? Vagy megy "okosban"? :) És milyen motor is volt az amit túl gyengének találtál? :)

Jól értem hogy a b veci független hátsó felfüggesztését toljátok alá? (volt ám "A" veciből is ilyen, igaz csak sedanból)

Szóval egy 1.6 16v ecotec x16xel kerül be......

Mi a probléma az ecotec -el? a "B" vectrámba is ez van és 350K után sem zabál olajat egyszer sem kelett hozzányúlni.... és nem kopog nem zörög nem nyivákol...... teljesen megbízható......

Papírozás? :D Az mi ? :D

Nem.... egy "A" vectra híd tárcsákkal........

A motor .... c16sz nagyon nagyon gyenge..... olyannyira hogy 135-140 fölé sehogy nem akar menni a mutató..... van valami kehéje .... de nem a motornak szerintem, az totál fel lett újitva.... mind 1

nem kell és kész :D az x16xel is most az uccso csavarig felújul

ugy ugrik vissza :D elektronikát én kötöm !

Módosítva : POWERIVAN
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.