Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

opelnils

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    454
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

opelnils névjegye

  • Születésnap 1978-06-03

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Veszprém

Legutóbbi látogatók

1.890 profile views

opelnils's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Hírnév

  1. Az jó mert Veszprémben is van Alcufer! Ők is kiadják a bontási engedélyt?
  2. Értem Zotya a dolgot. :icon1: Köszi, én is erre jutottam. Viszont nekem a komplett motortér kell,meg pár apróság.Kérdés hogy így is átveszi e a bontó.Bár ez szerintem bontó függő.
  3. Valaki talán csinált már végig ilyet. Az autómat szeretném elbontani. Megtartanák magamnak pár fő darabot,(ugyanilyen autót veszek, csak jobb állapotút) motort,meg pár apróságot. Amit tudnék eladnám,a többit leadnám vasba! Jogilag és anyagilag, hogyan működik ez az egész?
  4. Gratula wookie az improvizálásodhoz! :icon1: Ma a 40C megtett pár száz km után a váltóm minden sebességbe nehezen megy be! Nem ropog,kattog,csak ellenállásba ütközik,mint télen mikor még hideg az olaj. Lehet hogy az olaj nagyon megmelegedett? Sajna nagyon kerreg a rossz nyeles tengely csapágyak miatt,remélem ez nem a "széthullás" első jelei.
  5. K Köszi. :icon1: Sajna ez piros volt!
  6. Székesfehérvárról kifele a 8-ason Veszprém felé a 2. lámpánál van kamera? Ma csúnyán átszaladtam a piroson ott! :unsure:
  7. opelnils

    Fogyasztás

    Nyári fogyasztásom 100% város! 6,66L/100km. Most lesz hosszútáv is, kíváncsi leszek. Egy literrel kevesebbre számítok. Most néztem az autó gyári fogyasztása papíron, vegyesbe 7,1L/100km. Húsz évesen, az adatok nem is rosszak! :icon1:
  8. opelnils

    Dízel

    Üzemanyagpumpa nincsen,az adagolóban van a szivatyú. Nálam is volt ilyen, az üzemanyagcső volt eltömődve,én lecseréltem a tanktól oda-vissza mind kettőt. A gázolajszűrőbe bemenő csővek csatlakozási pontjai is eltömődnek ,érdemes leszedni és kimosni. A visszacsapószelep is el tud tőmödni érdemes azt is átmosni ha fémből van!
  9. opelnils

    Dízel

    Az izzító reléd kapcsol ki olyankor! Indítás után még van utóizítás amíg a motor el nem éri az 55C-ot. A relé az anyósoldalon van a lábtérben jobb oldalt! ( Vectránál!!)A fordulat meg azért emelkedik meg, mert már nem terheli árammal a motort! Szóval ez teljesen normális jelenség! :D legalábbis Isuzu Vectránál!
  10. opelnils

    Fék

    Pedig az enyém is olajos! :D Műszaki vizsga előzetes átvizsgálásán felírták hogy a pedálok feletti műanyag laza! Megnéztem,leszedtem és felnyúlva nálam is olajos a "takaró"! Nekem azt mondták hogy a szervós kormányműnek van ott felül egy szimeringje és ott ereszthet!
  11. opelnils

    Fogyasztás

    Nekem városban a 20éves Isuzu kályha, :icon1: (1,7TD) 6L (nyár) - 7,5L-ig (tél) télen 2-3perc melegítéssel 15km alatti távokon! Hosszútávon 4,2L - 5,5L minden szabályt betartva! Porlasztócsúcsokat lassan cserélni kellene, nekem így fogyaszt ennyit! Szóval én is örülnék városban az 5,6L átlagnak! :icon1:
  12. Péntek délutáni unaloműzés! :D http://www.kepfeltoltes.hu/view/150619/IMG_20150619_150906_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/150619/IMG_20150619_174229_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/150619/IMG_20150619_171750_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.kepfeltoltes.hu/view/150619/IMG_20150619_171857_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Egyenlőre csak ecsettel lett alvázvédőzve,mert a lakhelyemtől 15km-re csinálták meg, és még haza is kellett vinnem a vasat. Most kikaptam az ülést hogy száradjon belül is. Majd kap egy rendes alváz és üregvédelmet. Ez volt egyenlőre az utolsó lyuk az alvázon! :icon1: Alváz,doblemezek,csomagtartó,sárvédők,küszöbök lakatolva. Lehet hogy előbb vagy utóbb jobb hátsó nyúlvány csere is befigyel,bár az nem lesz egyszerű ugye Wookie! :smartass: Két hét múlva KPM-es műszaki! Bal oldali ajtókat cserélném le! Nem fognak élben passzolni,hogyan lehet állítani a zsanérokon? Mert ugye ezek nem állíthatóak. Kalapács,melegítés,stb....?
  13. Előző oldal, TIU hozzászólásából (#4530) utána Google a barátom. :icon1: Több online csapágyboltban is hozta hogy Opel váltó csapágy. Én is a gyári INA csapágyat választottam a másik meg NKE osztrák csapágy lesz! Az egyik webshopban rendeltem ahol volt mind a kettő csapágy + a szimering is hozzá.
  14. A 2 db csapágy + a szimering 5500ft A munkadíj 25-30.000ft lesz! Ebben van a kuplungozás,csapágyak,nyelestengely szimering,féltengely szimering,váltó olaj,első fék tárcsa + betétek,szelepfedél tömítés cseréje! Este viszem,másnap hozom az autót. Nem tudom hogy ez jónak számít e vagy nem. Veszprémben ez nem rossz ár! :icon1:
  15. Köszönöm mindenkinek a segítséget. A csapágyakat megrendeltem, én cserélem mindkét oldalit + szimeringet meg a kuplung szettet is ha már megvettem. :icon1:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.