Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Blitz:

akkor mit lehet vele csináltatni, ha mégis valami hengeres lenne a dolog?

Remélem csak Te nem értetted pontosan, hogy mit mond a szerelő, mert ellenkező esetben nagy gondok lehetnek a szaktudása körül.

Ha a hengerekkel gond van, akkor fúrással és új dugattyúkkal lehet javítani.

Sajnos elő szokott fordulni, hogy ilyen, sőt ennél kisebb futásteljesítmény után fel kell újítani a motort ( amibe közrejátszik az, hogy a gyárban sokszor nem megfelelő dugó-henger párosítással rakják össze), de mielőtt szétszedetnéd tényleg körül kéne nézni a kipufogó visszavezető környékén.

Ha meg valami már "kilyukadt" a motorban, akkor minél hamarabb javítani kell, mert csak egyre növekedhet a károsodott alkatrészek száma, és ezzel a felújítás költsége.

Link to comment
Megosztás:

köszi a válaszokat mindenkinek.

újabb fejlemény, voltam bonyhádom, és pörgetem 5000 fordulat környékén, már amikor lehetett, ekkor nem éreztem.

Ilyeneket tapasztaltam még, hogy emelkedőn 4-ből vissza 3-asba, majd semmi érezhető változás.

mindenesetre, jövő hét végén megy szervízbe, utána pontosan beszámolok, hogy mi volt.

Link to comment
Megosztás:

Én úgytom, hogy a V-power Németó.-ból jön és én többnyire azt szoktam tankolni.

Vagy 95 OMW-t. De akkor ezek szerint az sem tuti. :D

Ez a téma tegnapelőtti,de van hozzá kis infóm.Én a magyar-román határon dolgozom Biharkeresztesen és pont most jött be Romániából 28 vasúti vagon (1,5 millió liter) gázolaj és MOL RT egyik finomítójába megy,és ez sűrűn előfordul. :) ,hát ennyi.

Link to comment
Megosztás:

No, aki szerint nem túl gáz az Astra G-hez adott "Kezelés, biztonság, karbantartás" című borzadály, annak két gyöngyszem, csak úgy találomra, persze szó szerint:

63. o.: "Rögzítőszemek *

Csak hamu számára használja, egyéb gyúlékony szemetet ne tároljon benne.

{A következő rész sárga kiemelt háttérrel:}

Ettől eltérő beállítás végzetes sérüléshez

vezethet. Erről tájékoztatni kell a gépkocsi utasait is."

Aki nem teszi meg, magára vessen :)

80. o.: "Fejtámlák

Semmilyen olyan tárgyat, vagy tartozékot ne helyezzen a fejtámlára, ami az Ön Astra gépkocsijának jóváhagyott tartozéka."

És ez így megy több mint 200 oldalon át. Nem igaz, hogy nem volt valakinek egy fél délutánja a GM-nél, hogy átolvassa :D

Link to comment
Megosztás:

én úgy tudom, hogy létezett, és még kaphato, pl ebay-n.

márkája: Gama vagy Gama OVP

méret: 1/43

fajtái: sedan, kombi, 3 ajtós

kombi

sedan

3 ajtós

ára: kb 1-20 euró + míg ideér

de a németeknél, tuti lehet ilyet kapni, mert tavaly láttam....

Húha akor igaz gyöngyszemre akadtál bár én ugy gondoltam hogy igazi jó minőségű összerakható makett nem létezik tudomásom szerint(mint pl TAMIYA vagy ITALERI, ACADEMY MINICRAFT...) , G astrát is csak összerakott kész makettben láttam itt ott neten...astra coupe az biza van mint ahogy én is kifogtam egyet :)

Link to comment
Megosztás:

Húha akor igaz gyöngyszemre akadtál bár én ugy gondoltam hogy igazi jó minőségű összerakható makett nem létezik tudomásom szerint(mint pl TAMIYA vagy ITALERI, ACADEMY MINICRAFT...) , G astrát is csak összerakott kész makettben láttam itt ott neten...astra coupe az biza van mint ahogy én is kifogtam egyet ;)

Igen, sajnos maketteket én sem találtam csak modelleket!

Pedig egy szép Astra F-et én is építenék... (emlékként megépíteném a régi F Astrámat! :D)

Meghát... a polcra jó lenne egy coupe is. De abbol is sajna csak a túraautó verziók vannak többnyire. :)

Link to comment
Megosztás:

Sajnos én úgy tudom, hogy még a V-POWER Racing sem német import! (bár ha valakinek ellenkező biztos infoja van, cáfoljon meg) Ha minden igaz az is csak 98-as adalékkal!

A V-Power 95 az meg nyilvánvaló, hogy csak adalékos 95-ös.

Ráadásul azt pedig már több helyről is hallottam, hogy a kúton - a kutasok ismerősök körében - el adják az adalékot külön és nem rakják bele a tartályba... vagy legalábbis messze nem annyit, mint amit kellene! :)

Ez a gáz Magyarországon, hogy mindehol ez megy. Bármilyen területről is legyen szó. :D

Hm. Na jó. ennek is megvan a kiváltó oka. (de ez már politika lenne! ;))

Nekem tbálinti shell-kúton mutatta 1x a kutas a szállítási lapot, pont azért, hogy mi a különbség a 95-s benyák között. S aszerint ők bekeverve kapják, cirka 4x annyi az adalék a V-Powerben.

Link to comment
Megosztás:

mi ezt 1 nap alatt csináéljuk meg.

reggel leadják, 4 kor jönnek érte....

így is, majdhogynem kérdőre vontak, hogy kötelező szervízre, hogy-hogy nem hozzájuk vittem.

Mire mondtam a srácnak, hogy csak :)

az a baj, hogy messze vagytok :D

Megkérdeztem mennyi a garhosszabbítás: 50.000

ennyire nem bízik az Opel az autóiba????? ;)

Link to comment
Megosztás:

És +1 óra buszozás miatt inkább még 2 napig nem lesz kocsid???

Meg idegen emberkék csinálják...

Dehát Te tudod, Uhu már szólt párszor... :D

tudom, hálás is vagyok neki ezért :)

de onnan már sehogysem érek be a melóhelyre és akkor 1 nap kiesik

így ugyan buszozok, de legalább be tudok menni dolgozni

Link to comment
Megosztás:

No, aki szerint nem túl gáz az Astra G-hez adott "Kezelés, biztonság, karbantartás" című borzadály, annak két gyöngyszem, csak úgy találomra, persze szó szerint:

63. o.: "Rögzítőszemek *

Csak hamu számára használja, egyéb gyúlékony szemetet ne tároljon benne.

{A következő rész sárga kiemelt háttérrel:}

Ettől eltérő beállítás végzetes sérüléshez

vezethet. Erről tájékoztatni kell a gépkocsi utasait is."

Aki nem teszi meg, magára vessen :)

80. o.: "Fejtámlák

Semmilyen olyan tárgyat, vagy tartozékot ne helyezzen a fejtámlára, ami az Ön Astra gépkocsijának jóváhagyott tartozéka."

És ez így megy több mint 200 oldalon át. Nem igaz, hogy nem volt valakinek egy fél délutánja a GM-nél, hogy átolvassa :D

Te vmi új kiadást olvashatsz... A régebbiben, ami nekem is volt még másképp van.

Link to comment
Megosztás:

Te vmi új kiadást olvashatsz... A régebbiben, ami nekem is volt még másképp van.

No, gratulálok akkor Opeléknak. Volt egy egész normális kézikönyvük (beleolvastam, abban ezek a baromságok tényleg nincsenek benne), és lecseréltek egy kalap sz*rra. Igaz, ez 60 oldallal rövidebb, gondolom ez volt a motiváció... Ezt tényleg valami analfabéta marha fordította. Hogy adhat ki valaki ilyen trágáyt a kezéből?! Grrrr.

Link to comment
Megosztás:

No, gratulálok akkor Opeléknak. Volt egy egész normális kézikönyvük (beleolvastam, abban ezek a baromságok tényleg nincsenek benne), és lecseréltek egy kalap sz*rra. Igaz, ez 60 oldallal rövidebb, gondolom ez volt a motiváció... Ezt tényleg valami analfabéta marha fordította. Hogy adhat ki valaki ilyen trágáyt a kezéből?! Grrrr.

Nyilván egy fordító programmal készült!

Azok szoktak így kinézni! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.