Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Én inkább nitróznám az 1.8-ast. 10mp ig az is hozza nitróval a turbós teljesítményét és figyelembe véve a bevezetendő KW adót, mindjárt jobban tetszik. :)

350 pénzből meg is van.

Egy első kerék hajtású - ki nem kapcsolható kipörgésgátlós - autónál nem sokra mész vele...

szerintem. Így is sokszor leszabályoz a TC. :huh:

Bár ha kettesben 60-70 körül ráküldöd... még lehet hogy jól elkezd húzni...

vagy 100 fölött 3-asban!

Tudja a fene! :lol:

Link to comment
Megosztás:

lesz. ez csak terv volt és megtetszett :D

wooo mindenképpen csináltasd meg! és mutass egy nagyobb képet :huh:

elöször annyira nemtetszett az autód szine, de miután ültem benne, meg ezzel a géptetővel, meg azzal a belsővel nagyon bejön.....lehet cserélni kellene....sokkal pimpebb mint a gsi :lol:

a géjesi inkább gokart feeling :)

Link to comment
Megosztás:

Egy első kerék hajtású - ki nem kapcsolható kipörgésgátlós - autónál nem sokra mész vele...

szerintem. Így is sokszor leszabályoz a TC. :huh:

Bár ha kettesben 60-70 körül ráküldöd... még lehet hogy jól elkezd húzni...

vagy 100 fölött 3-asban!

Tudja a fene! :lol:

Turbó qp-ban ki lehet kapcsolni?

Nitrót legalább 3 vagy 4.ben küldi rá az ember.Széles gumival meg valószínűleg működne a dolog rendesen.

Dehát meg kell csinálni és majd utána alakitgatni a többit. :)

Link to comment
Megosztás:

Turbó qp-ban ki lehet kapcsolni?

Nitrót legalább 3 vagy 4.ben küldi rá az ember.Széles gumival meg valószínűleg működne a dolog rendesen.

Dehát meg kell csinálni és majd utána alakitgatni a többit. :huh:

Azért mielött bele vágnál,beszélj egy hozzáértő emberrel,akinek nem érdeke hogy betegyed.Utána biztos nem törnéd ilyesmin a fejed,én tutti nem raknék nitrót a kocsimba :lol:

Link to comment
Megosztás:

Elvileg elég szívás a nitro beállítása és nagyon nem szereti a moci.

Ha jobban megnézed nem túl sok nitros gép szaladgál az utakon, turbósból azért egy picivel több van(utalagos turbóra gondoltam persze...).

A nitró beállítása nem szívás, mert nem a mechanikusat kell belerakni, hanem a computerest, de a szívás ott kezdődik, amikor elhallgatják az olyan dolgokat, hogy a motor igénybevétele miatt nemárt hajtókar és dugó csere sem. Ezt úgy írják hogy komolyabb motorbuheráció nélkül +40LE, amit dob a teljesítményen.

Ja és közben nem győzik hangoztatni, hogy a motort nem károsítja. JA! Miután mindent titánra kicseréltél!

Tulajdonképpen, ha szükséges a komolyabb motorbuheráció, akkor miértisnem károsítja? :)

Szóval nem lesznek ilyen dolgok az autón, csak poénkodtam. :lol:

Egyébként szerintem a kompresszor lenne a legjobb ötlet utólagos beépítésre (ld amerikai vasak). Nemtom miért nincs egy műhely, ami bármilyen autóba beleépít ilyeneket. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hát nem a csak a szoftveres része izgi, hanem, hogy milyen időben milyen fúvókaméretet kell használni pl. Legalábbis a Rábaringes fekete C20XE Corsa tulaja ezzel játszott legutóbb.

A kompresszorban tényleg lenne fantázia. :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

A kompresszorban tényleg lenne fantázia. :huh: :lol:

Igen, a kompresszor a mindennapi autózásnál sokkal jobb lenne, mint a turbó! Egy kis tartállyal már állandó nyomást ad, nem úgy mint a turbó, amihez "kemény" kipufogógáz kell, hogy felépüljön a kellő nyomás... :)

A Fordokhoz (Focus) be lehet szerezni az USA-ból viszonylag ócsóé... talán valamelyik kis kétliteres GM modellhez való tuning szettet hasonlóan applikálni lehetne a C20XE-re - aki jobban ért ezekhez a motorokhoz, az utánanézhetne....

Link to comment
Megosztás:

Nos én a multkor kerestem kompresszorral foglalkozó cégeket itthon az egyik haveromnak, ő akarza a CZ3as Coltját kompresszorozni...

amiket találtam:

DS Motorsport - Ezek BMW-khez kínálnak kompresszorszetteket, fent vannak a CarStyling-on is.

Itt van egy leírás a kompresszoros rendszerekről a KNORR-BREMSE oldalán, talán foglalkoznak is vele.

Az SC Motorsport szintén BMW-k-hez forgalmaz E-RAM kompresszorszetteket.

Érdemes lenne utánajárni a fenti cégeknél, hogy hátha tudnak segíteni, tanácsot adni, stb. Esetleg még a Debrecenigyorsulás.hu vagy a DragCar-osok is tudnak segíteni

Link to comment
Megosztás:

Van nálunk egy srác, aki a C20NE-s calibrájába rakott nitrot.

A srác azt magyarázta, hogy ő nem külön gombbal adagolja, hanem a gázpedálra van rákötve és padlógáznál nyomja a nitrot is a mociba a rendszer.

Azt is meséld el,hogy járt szerelés közben! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Annak a srácnak ha van is nitro a kocsijában biztos hogy nem a gázpedálra van kötve.Ezt abból gondolom hogy nagyon szarul megy,ráadásul állandóan padlógázon használja,ekkora tartály a világon nincs.Én még azt halottam hogy teljesen tönkre teszi az olajat is,4nitrozás után olajat kell cserélni :huh:

Link to comment
Megosztás:

Annak a srácnak ha van is nitro a kocsijában biztos hogy nem a gázpedálra van kötve.Ezt abból gondolom hogy nagyon szarul megy,ráadásul állandóan padlógázon használja,ekkora tartály a világon nincs.Én még azt halottam hogy teljesen tönkre teszi az olajat is,4nitrozás után olajat kell cserélni :huh:

Valóban a gázpedál alá is szokták rakni az elektronikusat. A nitrónak mi köze van a motor olajhoz? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Valóban a gázpedál alá is szokták rakni az elektronikusat. A nitrónak mi köze van a motor olajhoz? :lol:

A hirtelen megnővekedett teljesítmény miatt,(vagy a nitro jobb égése miatt amitől a teljesítmény nő) lényegesen nagyobb hőfok lesz a motortérben(vagy valami ilyesmi)és emiatt felhigul,esetleg "elég"az olaj.De ez messze nem biztos hogy nekem van igazam vagy hogy jól emlékszem. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.