Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

velo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    388
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

velo névjegye

  • Születésnap 1985-09-02

Elérhetőség

  • MSN
    dj_velocity@msn.com
  • Weboldal URL
    http://www.velodesign.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Érdeklődés
    Astra Coupe

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Mercedes C350
  • Város
    Kisvárda

Legutóbbi látogatók

1.927 profile views

velo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. hát, igazságszerint a felvonuláson fotóztam inkább, ott meg ugye sanyi ment előttem, meg Márk juttatta eszembe hoigy fotózzuk le a coupe-kat kunmadarason... ezeken kívül nem nagyon fotozgattam (ami amúgy nem vall rám, mert fényképezek ha kell, ha nem...), mert olyan jól elvoltam, meg egyébként is, más meg coupekat nem fényképezett, úgyhogy ezt tekintsétek ilyen kiegészítésnek :unsure:
  2. Sziasztok! Nekem is itt vannak a képeim... http://www.astra-coupe.hu/temp/blitz2007.zip
  3. Sziasztok! Szállásfoglalással kapcsolatosan szeretném kérdezni, milyen lehetőségek vannak még, és ezek mennyibe kerülnek, illetve milyen úton-módon lehetséges a foglalás. A Coupe Klubból eddig olybá tűnik 8 autóval megyünk, sajnos azt hogy hány fő, még nem tudjuk, de már informálódok ezügyben Köszi előre is a választ! :rolleyes:
  4. ha villog, akkor már károsodhat a katalizátor...
  5. az ismerős nemegyenlő klubtaggal :unsure:
  6. velo

    Weblap

    very pompás :mellow: Ezt már könnyű lesz megjegyezni :unsure: én is frissítettem a www.astra-coupe.hu-n :rolleyes:
  7. Lehet csak nálam van így, de a szép fórumos fejléccel ellentétben az új design-t kapott oldalak fejlécei csúnyán megnyúltak vertikálisan. (Maxthon böngészőt használok - IE alapú)
  8. Jah, még ami kellene, az a toborzó kártya! Én is csináltam ilyet, arra szolgál, hogyha lát vlaki egy Astra Coupe-t akkor az ablaktörlő alá biggyesztheti, mivel szinte sosincs lehetőség arra hogy megvárja az ember a tulajdonost. első oldal: hátoldal: egy kicsi, laminált papírkártya, filléres dolog, de nagyon jó :unsure: (igaz, még nem volt időm eleget gyártani belőle :rolleyes: ) szerk: mellesleg olvastam, hogy lesz (vagy esetleg már van is) Csak fórumozásra jó klubtagsági is, ami nekem pl nagyon is elég lenne, ugyanis hamarosa, juni 08án lejár a tagságom, szóval ha cselekedni akartok valamit, akkor épp itt lenne az ideje, mert mint mondtam, én nem élvezem a kártyával együtt járó és egyébként hasznos szolgáltatásokat/kedvezményeket... :mellow:
  9. Hic, szerintem nem azon múlik egy fórum légköre, hogy ingyenes-e vagy sem. Én ismerek olyan ingyenes fórumot, ahol rengeteg felhasználó van, mégsem megy az mint a carstylingon. Ami ott pl a fő baj, hogy büntetlenül (moderátori szankciók hiánya) lehet bármit mondani, gyakorlatilag semmi sem tilos, szana szét lehet offolni mindent, a kutyát nem érdekli. Az hogy milyen a társaság, odafigyelés és nevelés kérdése, illetve a társaság öszzetételének függvénye, nempedig pénzkérdés. Ha egy olyan ingyenes fórumon, ahol meg van nevelve a nép, megtanítva a normális fórumozásra, és odajön egy olyan, aki szítja a tüzet, akkor jóesteben ez úgy megy, hogy maguk a fórumozók szólnak rá, normális stílusban, hogy "öreg, vagyél vissza" és/vagy a moderátorok jelzik, hogy megmozdulásának súlyosságától függően, milyen szankcionális eljárások várhatnak rá a közeljövőben, hogyha nem hagyja abba. érdekes, de a TotalCaron most épp egy autós klubról, történetesen magyarországon abból is a legnagyobbról, a Toyota Klubról írnak a Toyota hét révén... Érdekes dolgokat olvasni: ebből nekem azért sokminden lejön: 1. más kluboknál is megvannak a gondok 2. szervezéssel, utánajárással lehet gyógyítani a sebeket 3. a toyotaklub sem ingyenes, de valamiért mégis jobban megy, és ez szerintem az, hogy építik a közösséget úgy ahogy azt kell... itt a teljes cikk: http://totalcar.hu/magazin/szerelem/toyotaklub/
  10. Örülök, hogy pozitívan fogadtátok a hozzászólásomat függetlenül attól, hogy mit lehet belőle megvalósítani és mit nem :rolleyes: Igen, olvastam a multkor a mailt, amiben a MOTE átalakításáról volt szó, amiket leírtam, azok részben fedik az abban leírtakat, viszont attól teljesen függetlenül, a saját véleményem csokorba szedése (ezexerint úgy látszik, Ti is hasonlóképpen gondolkoztok bizonyos dolgokban és ennek örülök). Természetesen szivesen átmásolom bárhova, csak segítsetek hova :mellow: Ide? Szerintem ezt az egész csevejt át kellene tenni akkor a neki megfelelő helyre, onnantól hogy telo felvetette a témát :D Persze, kérdezgettem (már nemtudom kitől), voltak igéretek hogy ekkor meg akkor, aztán szép lassan feledésbe merült... ez legyen a legnagyobb bajom, nem haltam bele, ilyenek miatt nem szokásom hogy csudázzak, egyébként sem a rendszámkeret az elvárásom a klubtól, hanem egy jó társaság, jó körülmények között :unsure:
  11. Kicsit énis belekontárkodok... szerintem itt az a fő probléma, hogy kicsit leült a MOTE-n belül a társaság, sokan elszivárogtak különböző, főleg pénzügyi okok miatt - akár tetszik akár nem, leírom: sokan sokallják az 5000/év belépőt! Jó, tudom, rosszabb helyre is elmegy az a pénz, meg éves szinten tényleg nem sok, de akkoris. Ugyanúgy ahogy kihalt a Calibra topik, ez is szép lassan elnételenedik. Eleinte nem akartam külön fórumot a Coupe Klubra, mivel ez a topik sem pörgött igazán már, mikor idekerültem, de aztán mégis lett és azt vettem észre, hogy marhára pörög a fórumunk! Napi átlag 57 hozzászólás van az indulás óta. Ebben sokat számít az hogy ingyenes, és sokan úgy is beregisztrálnak, hogy pár hozzászólásuk van. Vagy egyáltalán nincs is hetekig, aztán egyszercsak megjön a kedvük. Mert ingyen van, nincs kötelezettségérzetük, nincs a macera az utalással, nincs az ha megunják, akkor "odaveszett a pénz" meg hasonlók... Én megértem azt, hogy a MOTE pénzt szed, mert azért nyilván valamiből meg kell finanszírozni a tárhelyet, a domaineket, meg a talikra is biztos rengeteg pénz elmegy. Ez így rendben is van. Viszont én anno pl az 5000 Ft-omért csak klubkártyát kaptam, matricát és rendszámtáblakeretet már nem, pedig akkor elvileg még járt volna, de mindegy, nem is ez a lényeg, megvagyok nélküle, matricát már amúgyis kaptam máshonnan :rolleyes: Ami itt a visszatartó erő, az az, hogy túl van bonyolítva az egész. Nálunk többé kevésbé közösségi munkában mennek a dolgok, én állom a tárhely és domain költségeket, csinálom a design-t (az egész nincs évi 5000 Ft-omba). Szerintem a Calibraklubon is így megy valahogy, nemtudom. Sokan elmennek CS-ra, mert ott egy párszáz forintos sms-sel korlátlan hozzáférést kapnak, és gyűlnek is mint az oroszok. Nézzétek meg az ottani G Astrásokat, egyik tag külön usert csinált nekik, mindegyik kép egy külön useré: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=28987 Ami kihúzhatná a G Astra Clubot a sárból, az szerintem a megindulás a fiatalosság, lendületesség és főképpen az ingyenesség felé. Én pl soha, egyszer sem élveztem még ki a kártya nyújtotta kedvezményeket, mivel ahol lakom, ott gyakorlatilag használhatatlan, azért meg nem kocsikázok ki egy tank benzint, hogy spóroljak 1200 Ft-ot... Sokan vannak ezzel így, és meg is értem őket valahol, meg persze Titeket is. Szerintem kellene olyan, hogy a tagság és ezáltal a fórum használat is ingyen lenne, vagy mondjuk egy párszáz forintos csatlakozási díjjal, mint a cs-en. Több reklámmal pótolni lehetne a kieső összegeket. Az, hogy az oldalt sokan szabadidejükben csinálják, egyrészről dícséretes dolog, hogy ennyit áldoztok érte, másrészről nem kifogás. Akkor úgy kell megszervezni, hogy bizonyos jutalmazás fejében csináljátok, de legyenek akik reklámozók után rohangálnak, és legyenek akik az oldalt csinálják, üzemeltetik. Menedzselni kell az oldalt, különben meghal, elaprózódik a társaság sok kicsi klubba, közösségbe, és ha se reklám, se a tagok nem tartják el az oldalt, akkor összeomlik, és az nem lenne jó! Én csak annyit tudok javasolni, hogy át kell alakítani az egész MOTE szerkezetét! Az elképzelésem: Kell először is egy egységes, modern weboldal, méghozzá úgy, hogy egy oldal alól nyíljanak azonos design-nal a szekciók és a régiók! Magyarul minden klubrész egy oldal alatt fusson. Mondjuk legyen elérhető a www.opelklub.hu és a www.opelclub.hu címen is ugyanaz az oldal, ahol mondjuk egy forgó flash menüből lehetne fent kiválasztani a szekciót, valahogy úgy, mint az egyik régebbi tervemen csak flash-el (vagy mint a www.opel.hu-n, csak tényleg, kicsit 3D-ben, látványosabban, olyasmire gondolok mint a Sony J6 teló menüje volt), amit valahol a fórumon közzé is tettem, és ami a legfontosabb, az oldal kerete maradjon meg, és úgy jöjjön be az új oldal, ami lehet akár a megfelelő aldomainen és a megfelelő rendes domainen is. Pl, ha valaki belép az opelklub.hu-ra és kiválasztja az Astra szekciót, akkor a bejövő oldal olyan legyen, mint a főoldalnak egy aloldala, de ez az aloldal elérhető legyen a www.astraklub.hu és az astraclub.opelklub.hu-ról is. A fórum szerintem ezzel a barátválasztással meg hasonlókkal alaposan túl lett bonyolítva, nekem legalábbis igen. Nem egy nagy dolog az oldal designjához igazítani ezeket a fórumokat, ugyanúgy mint nálunk, az Astra Coupe Clubon is van. Régóta járok ide, de a G Astra szekció honlapját sose tudom fejből. Akármit írok be, sose jön be. vagy astrag.opelclub.hu-t írok, vagy g-astra.opelklub.hu-t, valamiért mindig hibázik. Szóval kellene egy kicsit egységesíteni, újraszervezni, szponzorok után menni, és fitalosítani, dinamikusabbá, vonzóbbá tenni az egészet! Tudom, hogy ez nagy munka, és nemkevés pénz, de - bár nem látok bele a kasszába - pár extrának nevezett, gyakorlatilag kevésbé fontos dolog helyett ilyesmikre is lehetne spórolni. Az meg hogy mekkora munka, főleg csak szervezés, és megtervezés kérdése. Ha jól ki van találva ki-mit csinál, akkor menne hamar a dolog - szerintem... Bocsi hogy ilyen hosszúra sikeredett, és bocsánat, ha valakinek a lelki világába gázoltam, ezek az én nézeteim, kizárólag az én véleményemet, meglátásomat tükrözik. Természetesen továbbra is minden elismerésem azoknak, akik szívüket-lelküket adták és adják az oldal/oldalak működéséhez! Remélem hamarosan megoldódnak a gondok, és hogy hamarosan azon kell törnötök a fejeteket hogy plusz tárhely kell a rengeteg új tagnak, és hogy hol van akkora placc, ahol meg lehet szervezni egy olyan talit ahol mindenki elfér... :mellow:
  12. dehogynem. kb 10ezerrel ezelőtt. csak érdeklődtem :D
  13. Hic, itt van némi ötlet a külsőre: http://www.vmax.de/jpg/astracaravan.jpg :blush:
  14. részvét meg hasonlók. Sajnos nem tudok maximálisan együttérezni veled, ugyanis nekem volt bádogmoszkvicsom, sőt, egyedileg gyártott utánfutóm is volt hozzá :lol: egyébként tényleg sajnálom a történteket, és remélem hamar megoldódik az ügy. Ha mégsem, akkor szivesen átveszem tőled a motorháztető spoilert :lol: amúgy hogy és mint megy egy ilyen vízpumpa csere? Z20LETnél mibe kerül egy ilyen mutatvány, hm?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.