Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

A közelmúltba Astra G tulajdonos lettem.Egy 2001-es évjárat,1.4-es motor,103 ezer km.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy olajszivárgásom a motor meg a váltó között alul.Lehet hogy a váltó felőli főtengely szimering engedhet?Máshol teljesen tiszta a motor.A mások gondom pedig az hogy főleg meleg állapotba nehezebben veszi a hátrameneti sebességet.Kicsit reccsen!A többi sebességet rendesen szedi.Lehet hogy a kuplungnál van valami?Esetleg tudnátok segíteni abban is,hogy honnan tudok leszedni robbantott ábrákat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Hát asszem az így csináld-ban az 1.4 pont nincs bene (ha jól emléxem), de a motor/váltó le-fel szerelés tuti benne van.

Link to comment
Megosztás:

Ha előre veszi a sebességeket normálisan,akkor nem kuplung,inkább a hátrameneti szinkronra gondolnék,tehát váltó,olaj van benne,mert ha a féltengely engedi nem ártana mielőbb megnézni a szintet,nehogy besűljön,bár ha már reccsen.... nem akarlak elkeseriteni...

A hátrameneti kis reccsenés egyébként típusjelenség. Kérdés ki mit tart reccsenésnek ill kis kattanásnak....Nem kell mindjárt riogatni mindenkit.... :)

Link to comment
Megosztás:

Nah megjött az új szemes.

freeze, neked is ugyanilyen jött igaz?

Ezek a piros ragasztó csíkok (ha azok) azért vannak, hogy majd azt tartja...? Ezt ti leszedetétek a francba és szélvédő ragasztóval tettétek fel, ugye?

Másik, emléxem írtad anno mikor feltetted, hogy elsőre nem volt világos a felrakás, nem passzolt valamiért, aztán rájöttél, hogy a lámpa szélén lévő gumicsík alá kell betolni a peremét és úgy lett jó... :)

142190.t.jpg

Így honlapja alapján nyitott mocitetővel lehet csak rendesen betenni, és valóban be kell tömködni a perem alá: Mattig szemes

Link to comment
Megosztás:

A hátrameneti kis reccsenés egyébként típusjelenség. Kérdés ki mit tart reccsenésnek ill kis kattanásnak....Nem kell mindjárt riogatni mindenkit.... :)

jogosnak érzem. Az enyém pl nem mindíg akarja venni az R-et, attól függ épp hogy állnak a fogak (előremeneteknél egyiknél sincs ilyen gond), Ilyenkor két lehetőség van, mégpedig az okos vagy vagy erős játék jut az eszembe. Én az előzőt használom, vagy UHU tapasztalataira hagyatkozva behúzom 2-be és onnan egyből R, vagy picit mozdítok rajta előre (2 cm bőven elég) és egyből veszi gond nélkül a hátra menetet. Az utóbbi megoldás az erős vagy kategória, amikor hatalmas reccsenések árán úgyis beveszi az R-et, csak kérdés mennyire szereti.

Ettől eltekintve előfordul, hogy amikor a váltókar simán ját, padló kuplungnál is volt már rá példa, hogy halkan, de hallható volt, hogy nem szépen tette R-be.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A közelmúltba Astra G tulajdonos lettem.Egy 2001-es évjárat,1.4-es motor,103 ezer km.Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy olajszivárgásom a motor meg a váltó között alul.Lehet hogy a váltó felőli főtengely szimering engedhet?Máshol teljesen tiszta a motor.A mások gondom pedig az hogy főleg meleg állapotba nehezebben veszi a hátrameneti sebességet.Kicsit reccsen!A többi sebességet rendesen szedi.Lehet hogy a kuplungnál van valami?Esetleg tudnátok segíteni abban is,hogy honnan tudok leszedni robbantott ábrákat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Üdv.!

Valóban a főtengely-szimmeringed lehet a hunyó. Előbb-utóbb nem árt kicserélni, bár én az enyémmel már vagy 2 éve ilyen könnyezősen járok. Olajszintet nem árt néha emiatt is megnézni, bár itt csak kevés mehet el.

Nem is a szimmering ára a riasztó, hanem szét kell bontani a cuccot, és a szerelési díj a húzósabb. De majd egyszer...

Link to comment
Megosztás:

Üdv.!

Valóban a főtengely-szimmeringed lehet a hunyó. Előbb-utóbb nem árt kicserélni, bár én az enyémmel már vagy 2 éve ilyen könnyezősen járok. Olajszintet nem árt néha emiatt is megnézni, bár itt csak kevés mehet el.

Nem is a szimmering ára a riasztó, hanem szét kell bontani a cuccot, és a szerelési díj a húzósabb. De majd egyszer...

Akkor majd ki lesz cserélve valamikor,gyűjtök rá!

Köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Nah megjött az új szemes.

freeze, neked is ugyanilyen jött igaz?

Ezek a piros ragasztó csíkok (ha azok) azért vannak, hogy majd azt tartja...? Ezt ti leszedetétek a francba és szélvédő ragasztóval tettétek fel, ugye?

Másik, emléxem írtad anno mikor feltetted, hogy elsőre nem volt világos a felrakás, nem passzolt valamiért, aztán rájöttél, hogy a lámpa szélén lévő gumicsík alá kell betolni a peremét és úgy lett jó... :)

142190.t.jpg

Így honlapja alapján nyitott mocitetővel lehet csak rendesen betenni, és valóban be kell tömködni a perem alá: Mattig szemes

Csá!

Nekem ilyen volt a csomagban és FK szemes volt nem Matting.

És ilyen lett feltéve fényezés után.

Nekem nem volt rajta piros ragasztócsík.

Igen, gumi alá kellett betolni.

Én FBS-el ragasztottam fel. 5 perc alatt a kettőt.

Link to comment
Megosztás:

Csá!

Nekem ilyen volt a csomagban és FK szemes volt nem Matting.

És ilyen lett feltéve fényezés után.

Nekem nem volt rajta piros ragasztócsík.

Igen, gumi alá kellett betolni.

Én FBS-el ragasztottam fel. 5 perc alatt a kettőt.

Én is FBS-el tettem fel, azóta is áll mint Katiban a gyerek.

Link to comment
Megosztás:

A hátrameneti kis reccsenés egyébként típusjelenség. Kérdés ki mit tart reccsenésnek ill kis kattanásnak....Nem kell mindjárt riogatni mindenkit.... :)

Nem riogattam,csak ha azt irja hogy kattanást hall nem ezt irom,egy váltónak nem szabad reccsenni,max kattanni

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Az eddigi Opel márkaszervíz helyett egy másikat kellene találnom. Az AutoBinck (Bp. XVIII. ker.) van a közelben, ami több típust is forgalmaz és szervizel. Ismeri vki esetleg szervizüket? Esetleg vmilyen tapasztalat velük kapcsolatban?

mért kell váltanod?

Link to comment
Megosztás:

mért kell váltanod?

Eddig fele-fele időmet Siófokon ill Bp-en töltöttem, de most már a Siófoki tartózkodásom megszünt. Eddig oda hordtam (mindössze 2x a két év alatt). Most két éves kötelezőre vinném, de már nem Siófokra és jó lenne vmi állandó helyen szervizeltetni - illetve nem lenne jó, de hát ha menni kell ...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.