Jump to content

PGA

Forummember
  • Content Count

    2,327
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

PGA last won the day on May 6 2018

PGA had the most liked content!

Community Reputation

47 Segítőkész

About PGA

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 02/18/1969

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G
  • City
    ---

Recent Profile Visitors

5,693 profile views
  1. 11.000 Ft volt, márkát nem tudom, ismerős szerelő hozta, aztán bele is került. Viszont biztosan vadonatúj. Azért az erős lenne, hogy másfél hónapot bír ki... Csak kapcsoló gond lehet? (Tegnap este egy kis erdei útra álltam be szórakozni, hogy le tudjam kapcsolni...)
  2. Sziasztok! Kiborít az indexkapcsolóm... Augusztus végén cseréltem a régit egy új kapcsolóra, de megint előjött a hiba, nevezetesen: reflektorról időnként nem hajlandó visszakapcsolni tompítottra. Hosszú ide-oda kapcsolgatás után lehet visszavenni. A kapcsoló klattyan közben, tehát mechanikusan elvileg működik. Kizártnak tartanám, hogy egy vadonatúj kapcsoló másfél hónap alatt tönkremenjen... Mi lehet a gond? Esetleg relé?
  3. Köszi! Ismeretségben is több felől jött rájuk pozitív vélemény.
  4. Igen, biztos, hogy az ECU nem ad áramot az AC-nak meleg motor indításakor. Ha kihűl és beindul, utána örök élet, míg le nem állítod. Viszont ha melegen leállítod, a motor kihűléséig nincs áram kiadva az AC-nak. A felújítás mellett szól az is, hogy ez az ECU 17 évet ült már a forró blokkon, lehet, hogy másik része is el fogja lassan hagyni magát. (Amúgy azt nem teljesen értem, hogy miért jó komoly hőterhelésnek kitenni egy ilyen alkatrészt, miért pont a blokkra kellett ezt tenni...). Amúgy mostanában kezdem azt érezni, hogy kezdi lassan elhagyni magát a gép (bár ne így legyen). Lehet, újítani kéne, csak sajnos hűséges típus vagyok...
  5. Valami keveredés van. EGR-t lehet esetleg lefalazni (le is van...)
  6. Most 90-es ajánlatnál tartunk. Ebben nemcsak az adott hiba kijavítása van benne (0230 kód - AC pumpa relé vezérlési hiba), hanem általános felújítás is + garancia. Aprón lehet találni 40e körül ECU-t de ugye kell hozzá security code, amit ha le kell kérni, az plusz 10e, és semmi garancia, hogy másnap nem hagyja el magát... Nehéz ügy... Plusz a bizalom. Nehéz kiszűrni, hogy ki a kókányjóska, és ki ad valós értéket a pénzért. Az meg külön érdekes lesz, hogy egy pár százezer forint értékű autóba meddig lesz érdemes tolni a százezreket a javításra...
  7. Sziasztok! Megtérdelt a gépemben az ECU. Tud-e valaki közületek megbízható és olcsó vezérlőjavító szakit? Köszi.
  8. Üdv.! Rég jártam erre... Múlt hét végén jubiláltunk...
  9. Nem tudom, valószínű nem százas a hőfokmérőm, vagy a jeladója se esetleg.... De maguk a termosztátok is hitványak. Kétséges, hogy érdemes-e tovább kisérleteznem egy újabbal...
  10. Az egész dolog egyébként annyiban zavar, hogy amíg bírta benne a gyári elsö termosztát, addig nem volt semmi ilyen jellegű gond. Azóta nem sikerül igazán jót kifogni, pláne hosszabb távra. Zömében rövidebb (kb. 12 km) utakat megyek rendszeresen, ilyenkor még jobban jönne, hogy mihamarabb melegedjen a motor, illetve ne hűljön vissza 70 fok alá, egy bizonytalan termosztát miatt. Tudom, a rövid út maga a halál a motornak, de ha jó a termosz, legalább valamivel kevésbé rossz...
  11. Persze, folyadékok viselkedése megvan. Ettől függetlenül egy jó a termosztátnak illene ezt finomabban lekezelni. Nem tudom, van-e értelme még kísérleteznem újabb termosztáttal, más márkával esetleg (Behr-rel mondjuk). A legjobb az lenne, ha „főzési teszt” után lehetne választani, mert a megadott nyitási értékeknek általában a valósághoz éppen nem sok köze van. Persze ez se garantálná a hosszú életet...
  12. Enyémben most bő egyhetes a Wahler termosztát. Egy megbolondult Febi-t váltott. Hát nem tudom... Mondjuk 80 fok alá nem megy, de 85 fölé se... És nem finomak az átmenetek se. Mikor kinyit, eléggé durván behűl. Aztán kezd felfelé vánszorogni, majd újra vissza. Úgy eszi az autóm a termosztátokat, mint valami napi fogyóeszközt... Új korában szépen felmelegedett és minimálisan, alig észrevehetően tért csak ki picit a hőfékmérő mutatója, nyári melegben néha bekapcsolt a ventilátor is. Mostanában évek óta nem hallottam működni... Mondjuk a hőfokmérő jeladója is fáradhat esetleg... A hőfok kijelzést nem lehet esetleg valahogy kalibrálni?
  13. PGA

    Gumi, felni kérdések

    Itt van egy táblázat erről.
  14. Az égéshez ugye kell a levegő is, meg az üzemanyag is. Esetleg valami laza bilincs lehet? Ami melegebben szorosabb, hidegen meg falsot enged be... Üzemanyag szűrőnél?... Vagy a motortérben valahol?...
  15. Esetleg cserélj meg 2 gyertyát, a 2-es hengerét mondjuk a 4-esével, hogy változik-e a hibakód P0304-re. (Én 2 pólusú GM gyári gyertyát használok az ugyanilyen motorú autómba.) Illetve volt régebben szó - talán itt a fórumon is - olyanról, hogy az ECU-vezetékei voltak kontakthibásak. (Motormosás többek között az ilyesmi miatt se nagyon javasolt.)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.