Jump to content

freddy_

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    408
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    5

freddy_ last won the day on Június 9

freddy_ had the most liked content!

Hírnév

25 Segítőkész

freddy_ névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Z14XEP 2006/12
  • Város
    Eisenstadt, Ausztria

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ez az emelő szervizaknából csak a hátulját vagy elejét tudja emelni egyszerre, nem négy pontos. Nem szabályos ott a vonalvezetés, ha kicsit horpadna, akkor sem látszana meg egykönnyen. Úgy láttam, hogy javítani kell az alvázvédő festéket. Csak azt nem tudom biztosan, hogy előtte is olyan volt-e az a rész vagy az emelőtől szennyeződött be és nyomódott szét a rücsi. Az a furcsa, hogy a másik oldalon nincsenek ilyen nyomok vagy sokkal kisebb mértékben. Szerk.: Azt mondták ott a legerősebb az alja, be is világítottunk, belül is több réteg lemez van. A rücsinek semmi baja. Olajos szennyeződés került rá az emelő talpáról. A téma zárható.
  2. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ma az autó elejét két oldalról, szimmetrikusan a bejelölt ponton emelték nagy gumitalpas emelővel. Úgy tudom, ez nem emelési pont. Szabad itt emelni, nem rogyhat meg? A beazonosítás végett a jobb felső sarokban a bölcső és a lengőkar széle látszik. A bejelölt rész lefelé "kihasasodik" az alvázból.
  3. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Az enyém is ugrál az autó új korától kezdve. Én is normálisnak gondolom.
  4. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Köszönöm. A sajátomban a képeim alapján a 9223022 van benne, amelyiknek alul-felül van kiöblösödése. Alvázszám alapján a katalógus nekem is a 13107328-at adja. Milyen szempontból látod strapabíróbbnak?
  5. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ebben igazad lehet. Egy bontás alatt álló autóról kaptam képeket, még rosszabb állapotú volt, mint a sajátomon.
  6. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Próbáltam érzékeltetni mivel járhat egy hiteles autó. De ezt úgyis mindenkinek a saját bőrén kell megtapasztalnia. Ha nincs pénzed, csak úgy nem dobálják utánad a jó konstrukciójú hiteleket. 2007-ben egyesek szerint "hülye volt", aki nem vett fel CHF alapú hitelt. Úgy vágták az ember után, de akkor sem adtak csak úgy. Én hoztam ki a szalonból. Minden tavasszal alaposan leverettem az alvázat és kimostam a dobokat nagynyomású mosóval. Inkább rendes alvázmosásra kellett volna vinni és nekem átnézni, nem vakon bízni a márkaszervizek által végzett "korrózióvédelmi átvizsgálásban". Egy éve volt műszakin. Nem vették észre. A motortérben felülről nézve nálam sincsenek rozsdás csavarok, bilincsek. Sajnos ez a csavar rejtve volt egy kábel cimkéjének teljes takarásában. Fél éve néztem az alját, nem emlékszem semmi ilyesmire máshol. A korróziót inkább megelőzni kellene, nem utólag javítgatni magas összegekért, amit tervezek is a bölcsőn és a kipufogó dobokon. Kezelted valamivel, hogy rozsdamentes nálad minden? Nem tudom, hogy honnan jött a "gyári állapotban tartás". Az autóm nagyon sok tekintetben gyári állapothoz közeli, szeretném megőrizni ésszerű keretek között, mert nem tervezek tőle rövidesen megválni. Voltak gondolataim, de nyilván nem veszek bele 40-ért középkonzolt és 60-ért ülőpárnahuzatot. Az alap és kényszerű szervizeken, kenőanyagokon, folyadékokon, szűrőkön, kopó alkatrészeken kívül csak az utólagos extrákra költöttem.
  7. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Volt már hiteles autód, tudod mivel jár? Nekem nem segít senki, nekem kell kifizetnem, ha belerokkanok is. Elég volt egyszer, köszönöm. Nincs igazad, mert amióta lejárt a törlesztés, még az időszakos kiadások ellenére is jóval kevesebbre jövök ki. Előjött rajta néhány konstrukciós hiba, ezért nem kell eldobni, amire 11 éven át vigyáztam. Nehéz igazán megkímélt állapotú használt autót találni. Ha átülök egy "zsákbamacskába", ingem-gatyám rákölthetem, ha nincs szerencsém. Egyébként nem értem, hogy miért téma a "gyári - nem gyári" egy 11 EUR-os szilent és néhány EUR-os csavarok esetén. Nem azt mondom, hogy aprópénz, de erről legalább gyanítani lehet, hogy mégegyszer 11 évig bírni fogja. Bele kellene kalkulálni azt is, hogy nem mindenki tudja megoldani a cserét olcsón vagy otthon. A márkaszervizek korrózióvédelmi átvizsgálása egy marék lepkét nem ért. Évente kétszer le kellett volna spriccelni használt motorolajjal és még mindig úgy nézne ki, mint az új. Jó lenne egy kasznis, alvázas téma.
  8. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ennek a válasznak körülbelül annyi értelme volt, mintha nem írtál volna semmit. Lehet, hogy az autószereléshez nem értek, de nekem nem stílusom durván sértegetni másokat.
  9. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    A másik oldal jobb állapotban van. Úgy tűnik tényleg a 7-es alátét van ott és körülütte a kaszni: Tudnátok abban segíteni, hogy melyik szilent való ide? A katalógusban 3-as számú és most azért a 7zap.com-ot link-eltem, mert kettőre azt írja, hogy már nem elérhető. A két elérhető típus 9223022 és 13107328, teljesen máshogy néznek ki:
  10. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Ausztriában csak egy évre adnak műszakit. Ha elbukik az éles műszakin, akkor két hetem van kijavítani a hibákat és újrapróbálkozni. Arra számítottam, hogy odagurulok és simán megadják, de talán most tényleg előműszakiztatnom kellene. Itt is van kis hiba, csak kérdés ez minek számít. A műszaki sürgős lenne, ezt pedig nem szeretném összegányoltatni.
  11. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Köszönöm, rendkívül hasznos! Valaki megnézte nekem egy bontott autón és azt mondta, hogy a lenti rajzon sárgával nyilazott, megrepedt rész a kasznihoz tartozik. Remélem neked van igazad és csak egy cserélhető lemez. A katalóguslap nem teljesen egyértelmű számomra. A 4-es csavar (a rajzodon sárgával jelölted) felismerhető az alsó képen. A 7-es alkatrész van bebújtatva a leni rajzon pirossal jelölt (feltételezett kaszni) részbe? Ha ez így van, akkor is ki kellene operálni a csavart, a berohadt anyát, megtisztítani, hegesztéssel javítani, alapozni, festeni és új csavarral, anyával összerakni.
  12. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Gyanítom nem megy át műszakin így (hétfőn kellene vinni), de még ha átmenne sem szeretném így hagyni. Az, ami el van repedve felül jobb oldalt, cserélhető vagy az alváz része?
  13. freddy_

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    A bal első dobban ez fogadott: A csavar a felismerhetetlenségig elrohadt. Úgy látom a lemez is rohad alatta. Alkatrészcserével orvosholható vagy karosszérialakatos kell? Esetleg tipp, hogy nyugat Magyarországon hova vihetném? Szerk.: Jól gondolom, hogy az alsó lemez a bölcső? A webshopban van 61, 161 és 190-ért is... Mivel jár, ha ezt szeretném kicserélni kompletten és nem hegeszteni? Szerk2: Most már tudom, hogy a bölcső alul van, azon csak rozsdafoltok vannak. A felső alátét-szerű megrepedt, elrohadt alkatrész az alvázban van vagy cserélhető?
  14. freddy_

    Általános műszaki problémák!

    Ha elolvasod amit írtam, szó sincs a kerékcsapágy búgásáról. Előre megmondta a vizsgabiztos, hogy ha az ABS lámpa világítani kezd, nem fog átmenni a vizsgán.
  15. freddy_

    Általános műszaki problémák!

    Nálam egy kicsit érdekesebb a helyzet. Időnként világítani kezd az ABS lámpa. Legelső alkalommal csak gyújtás volt rajta (a motor nem járt) és tekertem a kormányt a garázsban, ekkor maradt égve. Később indítás után 5-10 másodpercel tolatáskor jött elő, amikor elkezdtem jobbra tekerni a kormányt. Legutóbb a teremgarázsból kiállás közben csinálta, 200m megtétele után pontosan ugyannál a jobbos fordulónál kétszer egymás után. Jellemzően néhány száz méter megtétele utáni motor újraindításra elalszik az ABS lámpa. Az ABS egységből a hibakód: "C0035 - ( 4 ) Front Left Wheel Sensor Open Circuit - Not present". A kilométer órával soha, semmilyen bajt nem észleltem, még egy pillanatra sem maradt ki a sebesség kijelzése. Tehát feltételezem, hogy rövid ideig tartó kontakthiba áll fenn a szenzorral. Be vagyok jelentve műszaki vizsgára hétfőre, ez így nem fog átmenni. Arra gondoltam lehúzom a csatlakozót és megnézem, esetleg kitisztítom az érintkezőket. Megnézem a kábelköteget nincs-e megtörve. A kerékcsapágyat csak akkor cserélném, ha biztosan az a rossz. Esetleg bármilyen más ötlet, hogy mit nézhetnék meg ezeken kívül?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.