freeze Elküldve Augusztus24, 2009 Elküldve Augusztus24, 2009 köszi a hozzászólásodat, teljesen eggyetértek veled ha már szervíz akkor legyen szervíz! egyébként most találtam egy jó szettet, Bosch vezérműszíj, SKF, INA csapágyak 2 feszítő és 1 vezetőgörgőt, és 1 db gyári pumpát, már csak azt kell megnézni, hogy jó-e a motoromhoz........ üdv (egyébként hogyan tudok avatart feltölteni?) A felső sávon van jobboldalt a vezérlőpult nevű link. A vezérlőpulton belül bal oldalt lesznek a különböző beállítási lehetőségek.
Norbedlee Elküldve Augusztus24, 2009 Elküldve Augusztus24, 2009 A felső sávon van jobboldalt a vezérlőpult nevű link. A vezérlőpulton belül bal oldalt lesznek a különböző beállítási lehetőségek. hoppá még az admin bácsi nem engedélyezte :huh:
freeze Elküldve Augusztus24, 2009 Elküldve Augusztus24, 2009 Cartársak! Hozzáértőktől, illetve TWINPORTOS kolégáktól, de leginkább Z16XEP-s ektől kérdezném a következő kettőt: 1. Van egy hang ami nem tudom természetes-e. Alacsonyabb fordulaton (1000-1500) lehet hallani, ha letekerem az ablakot és hallom a motor visszaverődő hangját a falakról, illetve próbáltam már úgy is hogy kerékpárral mentem a kocsi mellett és úgy is hallottam. Akkor keletkezik, e fordulat körül, ha kicsit odalépek neki A hang inkább a vezető oldalról jön és megpróbálom leírni milyen: Nem tűnik egészségtelen hangnak, de benzin motorból mégis szokatlan nekem, mert kicsit a Dieslek kopogására emlékeztet, de nem annyira karakteres és hangos inkább ilyen krepegés féle. Kicsit emlékeztet a hidrotőke csattogásra is, de nem annyira élés és hangos. Kérdésem tehát a hasonló motoros társaimhoz, hogy vannak-e hasonló tapasztalataik Illetve, ha nem akkor mi lehet ez? Vagy esetleg ez kerregés a twinport motor sajátossága? 2. van egy másik hang is. Ez pedig fordulatszámtól függeltenül jelentkezik. Pontosabban nagy fordulaton nem tapasztaltam, de lehet, hogy akkor már nem hallom a motor zaj miatt. Kizárólag enyhe gyorsításkor hallom. Ha motorfék van, hogy alapjárat, vagy erősen odalépek akkor megszűnik. Ez egy enyhe süvítő hang, állandó frekvencián, kicsit a turbóra emlékeztet. Ha folymatosan todom tartani ez alacsony gyorsulást, akkor folyamatosan hallatszik is. Annak idején Uhuhu Cartárs azt mondta, hogy a forjtószelepház fütyül. Efféle tapasztalata van valakinek? Ez a hang nem változott az elmúlt 8 hónapban semmit, de továbbra sem tudom mi lehet
panizzi Elküldve Augusztus24, 2009 Elküldve Augusztus24, 2009 Aki tud az segíthet hogy milyen alkatrészeket és szűrőket, olajokat érdemes néznem a gépbe és kb mennyiből jön ki egy normális olaj+szűrő+vezérműszíj csere (görgő nem kell) Ki mire esküszik a vezérléssel kapcsolatban? Készletben vagy darabokban? Gates? Bosch? SKF? Vízpumpa külön még mennyi?
panizzi Elküldve Augusztus24, 2009 Elküldve Augusztus24, 2009 Gates? Bosch? SKF? Eredeti GM vezérlést kihagytam :huh: Rsz : 1606306
starchild83 Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Cartársak! Hozzáértőktől, illetve TWINPORTOS kolégáktól, de leginkább Z16XEP-s ektől kérdezném a következő kettőt: 2. van egy másik hang is. Ez pedig fordulatszámtól függeltenül jelentkezik. Pontosabban nagy fordulaton nem tapasztaltam, de lehet, hogy akkor már nem hallom a motor zaj miatt. Kizárólag enyhe gyorsításkor hallom. Ha motorfék van, hogy alapjárat, vagy erősen odalépek akkor megszűnik. Ez egy enyhe süvítő hang, állandó frekvencián, kicsit a turbóra emlékeztet. Ha folymatosan todom tartani ez alacsony gyorsulást, akkor folyamatosan hallatszik is. Annak idején Uhuhu Cartárs azt mondta, hogy a forjtószelepház fütyül. Efféle tapasztalata van valakinek? Ez a hang nem változott az elmúlt 8 hónapban semmit, de továbbra sem tudom mi lehet Nyah! ez a 2es pontban leírt dolog nálam is jelentkezik! pontosan, mintha turbó lenne a kocsiban, enyhe sűvítő hang.
PGA Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Cartársak! Hozzáértőktől, illetve TWINPORTOS kolégáktól, de leginkább Z16XEP-s ektől kérdezném a következő kettőt: 1. Van egy hang ami nem tudom természetes-e. Alacsonyabb fordulaton (1000-1500) lehet hallani, ha letekerem az ablakot és hallom a motor visszaverődő hangját a falakról, illetve próbáltam már úgy is hogy kerékpárral mentem a kocsi mellett és úgy is hallottam. Akkor keletkezik, e fordulat körül, ha kicsit odalépek neki A hang inkább a vezető oldalról jön és megpróbálom leírni milyen: Nem tűnik egészségtelen hangnak, de benzin motorból mégis szokatlan nekem, mert kicsit a Dieslek kopogására emlékeztet, de nem annyira karakteres és hangos inkább ilyen krepegés féle. Kicsit emlékeztet a hidrotőke csattogásra is, de nem annyira élés és hangos. Kérdésem tehát a hasonló motoros társaimhoz, hogy vannak-e hasonló tapasztalataik Illetve, ha nem akkor mi lehet ez? Vagy esetleg ez kerregés a twinport motor sajátossága? 2. van egy másik hang is. Ez pedig fordulatszámtól függeltenül jelentkezik. Pontosabban nagy fordulaton nem tapasztaltam, de lehet, hogy akkor már nem hallom a motor zaj miatt. Kizárólag enyhe gyorsításkor hallom. Ha motorfék van, hogy alapjárat, vagy erősen odalépek akkor megszűnik. Ez egy enyhe süvítő hang, állandó frekvencián, kicsit a turbóra emlékeztet. Ha folymatosan todom tartani ez alacsony gyorsulást, akkor folyamatosan hallatszik is. Annak idején Uhuhu Cartárs azt mondta, hogy a forjtószelepház fütyül. Efféle tapasztalata van valakinek? Ez a hang nem változott az elmúlt 8 hónapban semmit, de továbbra sem tudom mi lehet 1. Szerintem ez a zaj nem a twinportossággal függ össze, a 16 szelepes technika egyszerűen nagyobb mechanikus zajjal dolgozik. Egyébként én vezetés közben nem biciklizek az autó mellett... :huh: :lol: 2. Szívászaj. 1.+2.-re MEGOLDÁS megfelelő hangerőn megszólaltatva... ^_^
Lecso Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 itt egyben elég kedvező áron Vatera Hali. szett + vízpumpa össz: 26.832 FT + posta Viszont sok mást is érdemes innét rendelni, csak jó tapasztalatom van! üdv.
GH Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 hát én csalódtam most az opelben :lol: horvátországban a nyaralás közepén sikerült egy kb 10 ft-os alkatrész hibája miatt 2 napra letámasztani az autót... a motor (x14xep) bal oldalán felül megy befele egy vékony vízcső, asszem talán a vízpumpa nyomja ezen a kiegyenlítő tartály felé egy műanyag, fekete csavar volt beletekerve, amire kívülről egy bilinccsel csatlakozott a vízcső egy erősebb emelkedő (éppen álltam fel a parkolóba, és szerencsére magamtól is leállítottam mielőtt észrevettem volna) közben tőböl kettétört és nyomta ki a fagyállót.. közeli egyetlen opel szervízben persze csak hasonlót tudtak adni, aminek más volt a menetje (viszont ez már legalább fémből van) +1 nap volt mire találtam mesterembert aki megértette mit akarok és faragott rá egy olyan menetet mint ami nekem kell... :huh:
panizzi Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Hali. szett + vízpumpa össz: 26.832 FT + posta Viszont sok mást is érdemes innét rendelni, csak jó tapasztalatom van! üdv. köszi, jónak tűnik
Norbedlee Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 köszi, jónak tűnik Ez is jónak tűnik http://www.vatera.hu/vezermuszij_keszlet_o..._151382136.html
panizzi Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Ez is jónak tűnik lehet válogatni, kinek melyik a jó egyébként visszaolvasva néhol 60-70e ft-os szettárakról beszéltek a kedves olvtársak, igaz ebből a gyári vízpump 25e
Norbedlee Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 lehet válogatni, kinek melyik a jó egyébként visszaolvasva néhol 60-70e ft-os szettárakról beszéltek a kedves olvtársak, igaz ebből a gyári vízpump 25e én ha cserélek akkor cserélek mindent (egész szett) persze nem 70 ezer forintos szettet fogok venni
freeze Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 én ha cserélek akkor cserélek mindent (egész szett) persze nem 70 ezer forintos szettet fogok venni Én meg úgy vagyok vele, hogy a fontos alkatrészekből olcsó utángyártottat NE! Csakis jó minőségűt vagy gyárit! Márpedig a görögők, meg a szíj nem mindegy, hogy milyen! Ha elszáll a vezérlésed 1x azért mert idő előtt szétmegy a cucc, hát akkor kemény pénzekért fogod helyrehozni a motorodat! Van aki tud gyáriban is jó árat mondani! Ha olvassa, majd megkeres :huh:
NorbyAstraG Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Tanuljátok meg fiaim,nőt és kocsit sosem adunk kölcsön:) És Fogkefét sem :huh:
NorbyAstraG Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Eredeti GM vezérlést kihagytam :huh: Rsz : 1606306 Bocs hogy bele szólok,de nekem azt mondták,hogy amit te megveszel eredeti GM vezérlést,az semmivel se tud többet,mint pl a Gates.Mert Állítólag ez a Gates márka megy az opel szakszervizbe is.Csak az opelnél dupla annyi,mint pl egy autósboltba
Norbedlee Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Bocs hogy bele szólok,de nekem azt mondták,hogy amit te megveszel eredeti GM vezérlést,az semmivel se tud többet,mint pl a Gates.Mert Állítólag ez a Gates márka megy az opel szakszervizbe is.Csak az opelnél dupla annyi,mint pl egy autósboltba Ma voltam szerelőnél, és azt mondta h nem kell cserélni görgőket mert jó állapotúak, de szerintem csak együtt érdemes az egészet nem? üdv
NorbyAstraG Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Ma voltam szerelőnél, és azt mondta h nem kell cserélni görgőket mert jó állapotúak, de szerintem csak együtt érdemes az egészet nem? üdv Hát én legalábbis egybe cseréltettem.Mert most úgy is szét lessz szedve,akkor már miért ne.Lehet hogy 2000km után meg görgőt kell cserélned,aztán megint csak szét kell borítani. Én tuti hogy cserélnék.De ez az én véleményem
Norbedlee Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Hát én legalábbis egybe cseréltettem.Mert most úgy is szét lessz szedve,akkor már miért ne.Lehet hogy 2000km után meg görgőt kell cserélned,aztán megint csak szét kell borítani. Én tuti hogy cserélnék.De ez az én véleményem igazad van én is ezt teszem nehogy már indig szerizeljem
NorbyAstraG Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 igazad van én is ezt teszem nehogy már indig szerizeljem Szerintem jól is teszed.Azon az összegen már nem múlik semmi
panizzi Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Bocs hogy bele szólok,de nekem azt mondták,hogy amit te megveszel eredeti GM vezérlést,az semmivel se tud többet,mint pl a Gates.Mert Állítólag ez a Gates márka megy az opel szakszervizbe is.Csak az opelnél dupla annyi,mint pl egy autósboltba Szólj bele nyugodtan, minden véleményre kíváncsi vagyok. De szerintem azért csodát várni nem érdemes, gyárilag sem gyémánt alkatrészekkel rakják össze ezt a konzumautót.
sido Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Érdeklődni szeretnék .hogyha G- s Astranal ráadom a gyujtást akkor ezután a jobbg oldalon a muszerfalon belul elindul valami motor.és ez nagyon zavaro és ez csak most jott elo .meg mi lehet ez? Fura zörgő hangot ad mintha szalagot tekernének
NorbyAstraG Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Érdeklődni szeretnék .hogyha G- s Astranal ráadom a gyujtást akkor ezután a jobbg oldalon a muszerfalon belul elindul valami motor.és ez nagyon zavaro és ez csak most jott elo .meg mi lehet ez.kiment volna valami biztositék vagy mi? Fura zörgő hangot ad mintha szalagot tekernének Szia.Valószínű hogy a kesztyű tartó mögött lévő levegő csappantyú lapátod eltört,és a motor meg folyamatosan megy.Ezt gyorsan ki tudod deríteni.Gyujtás ráad,és a levegő keringetést bekapcsolod.És ha hallasz változást,akkor az lessz az,mert olyankor másik irányba kezd el tekerni a motor
sido Elküldve Augusztus25, 2009 Elküldve Augusztus25, 2009 Szia.Valószínű hogy a kesztyű tartó mögött lévő levegő csappantyú lapátod eltört,és a motor meg folyamatosan megy.Ezt gyorsan ki tudod deríteni.Gyujtás ráad,és a levegő keringetést bekapcsolod.És ha hallasz változást,akkor az lessz az,mert olyankor másik irányba kezd el tekerni a motor ÉN nem tudom mi van mert ha ráadom a gyujtás az a bizonyos motor egybol beindul .levego keringtetés ráadása után is változatlan .ha ráadom a gyutás nem kelene menie semminek ez meg megy sz val nem tudom azert is kérek segitséget
Recommended Posts