geri1978 Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Én azért alánéznék... :lol: Sziasztok!!!..most regiztem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Sziasztok!!!..most regiztem.... Üdv a fórumon! Végre egy földim(Szolnok)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Sziasztok!!!..most regiztem.... Isten hozott körünkben!! Vagy...inkább Astra hozott! Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 ismerősöm aki előző tulaj volt meg én is csak 10W40-et teszek bele. télen azért hallani a hitrotőkéket pár másodpercig mert nagyon megszikkad az olaj ezért beindításkor kell egy kis idő mire megtörik és elkezd kenni. Nyáron még nem nagyon tapasztaltam, persze lehet van valamennyi hang ha sokat áll de annyira nem észlelhető szerintem szabad füllel. Én inkább ugy mondanám, hogy sűrűbb lesz a mínuszokban az olaj és talán ezt a sűrübb olajat nehezebben nyomja fel az olajszivattyú és bizony addig a 2-3mp-ig nagyobb igénybevételnek vannak kitéve a hidrotőkék, mert addig nincs meg a megfelelő kenés. De lehet, hogy ez csak az én elméletem ami teljesen hülyeség :lol: :lol: Az enyém ha egy egész éjszakát kint tölt a hidegben szabályosan kerreg egy 1-2 mp-ig mikor elindul aztán szépen jár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Üdv a fórumon! Végre egy földim(Szolnok)! Minden szolnoki regisztrációs neve ugy kezdődik, hogy "ge"?? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Hy! Lenne egy kérdésem. Nézegettem egy autós bolt alkatrészeit és egy érdekességet véltem felfedezni. Féktárcsáknál láttam. Adatok leirva ugyan azokkal a paraméterekkel és a legutolsó mondat ABS-el szerelthez nem a másiknál meg ABS-esel szerelthez. Mi a különbség a kettő között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
abaib Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Hy! Lenne egy kérdésem. Nézegettem egy autós bolt alkatrészeit és egy érdekességet véltem felfedezni. Féktárcsáknál láttam. Adatok leirva ugyan azokkal a paraméterekkel és a legutolsó mondat ABS-el szerelthez nem a másiknál meg ABS-esel szerelthez. Mi a különbség a kettő között? Igaziból semmi Astra G-hez gyárilag csak a motortól függ az első féktárcsa cikkszáma. 1.4 16v, 1.6 16v tök ugyan az abs-el meg nélküle is. De nem minden kocsinál ban így ezért gondolom a tipusismerettel nem rendelkezők kedvéért írták így fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Én inkább ugy mondanám, hogy sűrűbb lesz a mínuszokban az olaj és talán ezt a sűrübb olajat nehezebben nyomja fel az olajszivattyú és bizony addig a 2-3mp-ig nagyobb igénybevételnek vannak kitéve a hidrotőkék, mert addig nincs meg a megfelelő kenés. De lehet, hogy ez csak az én elméletem ami teljesen hülyeség :lol: :lol: Az enyém ha egy egész éjszakát kint tölt a hidegben szabályosan kerreg egy 1-2 mp-ig mikor elindul aztán szépen jár. nincs ezzel az elmélettel semmi baj :P az én elméletem is ugyan ez cartárs csak tömörebben fogalmaztam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
abaib Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Én inkább ugy mondanám, hogy sűrűbb lesz a mínuszokban az olaj és talán ezt a sűrübb olajat nehezebben nyomja fel az olajszivattyú és bizony addig a 2-3mp-ig nagyobb igénybevételnek vannak kitéve a hidrotőkék, mert addig nincs meg a megfelelő kenés. De lehet, hogy ez csak az én elméletem ami teljesen hülyeség :lol: :lol: Az enyém ha egy egész éjszakát kint tölt a hidegben szabályosan kerreg egy 1-2 mp-ig mikor elindul aztán szépen jár. Az elmélet nem rosz. Sokan télen gyári 5w30-at nyáron 10w40-et használnak emiatt, de szerintem jó a 10w-s. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Minden szolnoki regisztrációs neve ugy kezdődik, hogy "ge"?? :lol: :lol: Lehet, hogy tesók vagyunk! :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Lehet, hogy tesók vagyunk! :P :lol: Tezsvírek?? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 üdv! valakinek van tapasztalata fűtőradiátor cserében vagy kivételében ? rendkívül érdekelne valószínű cserélnem kell. tudom hol van . a gázpedál mellett van egy műanyag rész fém pántok fogják e mögött de ha levenném ezt a műanyagot mivel és hogyan lehet leszedni a csövekről. megpróbálnám kitakarítani nagy nyomás meg miegymás gondolom rézből van Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Igaziból semmi Astra G-hez gyárilag csak a motortól függ az első féktárcsa cikkszáma. 1.4 16v, 1.6 16v tök ugyan az abs-el meg nélküle is. De nem minden kocsinál ban így ezért gondolom a tipusismerettel nem rendelkezők kedvéért írták így fel. Ez nem csak elsőtárcsánál volt így írva, hanem hátsó tárcsánál is. Azért biztos van valmi logikus magyarázat rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Tezsvírek?? :lol: Hé! Kóstolgatsz? :lol: Nem igazán szeretem a Tezsvírek-eket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
abaib Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Ez nem csak elsőtárcsánál volt így írva, hanem hátsó tárcsánál is. Azért biztos van valmi logikus magyarázat rá. Mivel a hátsó fékdob is ugyan az ha van ha nincs abs így lehetséges ez a tárcsára is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 nekem a Z14XE még nincs kész a garázsom és hát csak egy tető van felette így kb 1200 pörög majd rövid időn belül 1000 majd 800. Halik! Nekem is 1200 körül kezdi. Utána felmegy 2500 körülire, majd kb1500-ra, újra 2500-3000, stb. Csak amikor megállok és kiveszem üresbe, akkor megy vissza 800-ra. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Halik! Nekem is 1200 körül kezdi. Utána felmegy 2500 körülire, majd kb1500-ra, újra 2500-3000, stb. Csak amikor megállok és kiveszem üresbe, akkor megy vissza 800-ra. :lol: :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Halik! Nekem is 1200 körül kezdi. Utána felmegy 2500 körülire, majd kb1500-ra, újra 2500-3000, stb. Csak amikor megállok és kiveszem üresbe, akkor megy vissza 800-ra. :lol: HULYA :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Ez nem csak elsőtárcsánál volt így írva, hanem hátsó tárcsánál is. Azért biztos van valmi logikus magyarázat rá. Ejha Zsolti milyen szép a felnid! Ja meg jó a duma a CS-on! :lol: Szóval sima alu a felnid? Azt hittem krómos. Mennyiért dörgölik tisztára? Az enyém sötét krómos volt, de a karcok miatt (na meg mert nem is volt bejövős az amilyen volt) lefújattam ezüstre. Kapott egy kakkot aztán jónapot. Csakhogy most megláttam a tiédet... :lol: Szóval mennyi az annyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Hé! Kóstolgatsz? :lol: Nem igazán szeretem a Tezsvírek-eket! RÁSSZÍSTÁÁÁ :lol: :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacika85 Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Halik! Nekem is 1200 körül kezdi. Utána felmegy 2500 körülire, majd kb1500-ra, újra 2500-3000, stb. Csak amikor megállok és kiveszem üresbe, akkor megy vissza 800-ra. :lol: ha, ha, ha :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Halik! Nekem is 1200 körül kezdi. Utána felmegy 2500 körülire, majd kb1500-ra, újra 2500-3000, stb. Csak amikor megállok és kiveszem üresbe, akkor megy vissza 800-ra. :lol: mennyi ideig tartott mire ezt megjegyezted? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Ejha Zsolti milyen szép a felnid! Ja meg jó a duma a CS-on! :lol: Szóval sima alu a felnid? Azt hittem krómos. Mennyiért dörgölik tisztára? Az enyém sötét krómos volt, de a karcok miatt (na meg mert nem is volt bejövős az amilyen volt) lefújattam ezüstre. Kapott egy kakkot aztán jónapot. Csakhogy most megláttam a tiédet... :lol: Szóval mennyi az annyi? Köszi szépen! Igen sima aluminyium:-D 40ezer forintot kért a polrízó mester értük! 3hét alatt lett kész volt! Győrben csinálták! www.felnipolir.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Hé! Kóstolgatsz? :lol: Nem igazán szeretem a Tezsvírek-eket! Dehogy kóstolgatlak. Csak vicceltem. Én sem nagyon kedvelem őket :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Amúgy nincsen senkinek ötlete, hogy mi a különbség G Astránál /beszélhetünk első ill. hátsó/ a féktárcsánál, hogy ABS-shez való vagy sem? Úgy tudom, hogy a kerékagyban van a jeladó és onnan is veszi a jelet, hogy müködjön vagy sem. De lehet rosszúl tudom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts