Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

banjani

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    704
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

banjani névjegye

  • Születésnap 1980-06-07

Elérhetőség

  • MSN
    banjani@freemail.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csongrád, Kisláng

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Caravan X14XE
  • Város
    Csongrád

Legutóbbi látogatók

2.468 profile views

banjani's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Nem csak a motortuningnál van így.... Én mikor megvettem az enyém, belerakattam a gyári G Astra klímát, mivel gyárilag nem volt klímás. Ez volt 2010-ben. Kb 2 hetet tudtam azóta használni. Most sem jó, de már nem érdekel, leszarom. Ez kb 150ezer kidobott magyar forintomba került. Majd veszek egy klímás autót ha oda kerül a sor.
  2. Kíváncsiságból szereztem egy bontott labda szondát. Persze hogy nem jött ki a helyéről, így csonkkal együtt cseréltem. A probléma továbbra is fenn áll, vagyis rángat, meg 8 litert eszik százon, de megtáltosodott, úgy megy mint a mérgezett egér :D. Hibaüzeneteket folyamatosan dobálja (0130, 0135, 0179). A másik lambda szondával nem volt hibaüzenet, de nem is ment így és ugyanígy rángatott. Az lehet hogy két lambdaszonda képes más más módon meghibásodni?
  3. Nekem a vezető oldali ki is esett, persze összetört. Bontóba szereztem másik lapot, Sikaflex-szel visszaragasztottam és azóta tökéletes, ha fúj, ha esik, ha fagy semmi baja. Azóta a másik oldalon is meg kellett csinálni mert a lélek tartotta azt is....
  4. Sziasztok! Szükségem lenne Székesfehérvár vagy környékbeli megbízható Opeles szakira aki átnézné az autóm végre rendesen... :( Természetesen nem ingyen!! Mint korábban írtam valamelyik topikba, szarakodik a riasztóm vagyis most már teljesen szar... Csak úgy tudom bezárni, ha zárás után leveszem az aksi sarut, máskülönben 10-30mp-en belül visít. És ez csak az egyik dolog ami miatt panaszkodom. A másik, hogy rángat. Nem lehet vele araszolgatni, nem lehet vele kb 1/3 gázon menni, mert mint a kecske nekiáll rángatni, ugrálni. Mindemellett kb 1 literrel megnőtt a fogyasztás... Eddig több mint 200ezer km-t megtettünk együtt gond nélkül, soha nem hagyott ott sehol. Most 280ezer van benne, megértem én hogy nem kevés, de legalább valaki tudná megcsinálni ezeket a hibákat. A szépsége a dolognak, hogy csak hétvégén tudom letenni az autót (Szombat - Vasárnap). Szval ha valaki ismer ilyen embert aki megbízható, érti a dolgát (de komolyan!), Szfvár környéki, akkor megköszönném ha megosztaná velem. Köszönöm, Jani
  5. Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy az x14xe és az x16xel motorok gyújtótrafói különböznek valamiben?
  6. A motorháztető már ki van iktatva egy ideje, zárak bezárnak mindenhol. :(
  7. Sziasztok. Olyan gondom van, hogy az autóm, ha bezárom magától beriaszt. Sajnos így nem tudom bezárni mert folyamatosan dudál és lemeríti az akkumulátort, ha otthagyom valahol. Vagy ha nyitva hagyom akkor meg félek hogy valakinek feltűnik és kinyitják, elviszik. Nincs valami biztosíték amit ha kiveszek akkor nem megy a riasztó, de a központi zár bezár. Egyébként mindegy, hogy kulccsal, vagy a távirányítóval zárom be akkor is beriaszt és mindegy hogy egyre vagy kettőre zárom. Köszönöm a válaszokat előre is! Jani
  8. Én arra kb 8-10mm átmérőjű vákuumcsőre gondolok, ami amögött a cső mögött fut amit te említettél.
  9. Szia! Beleültetted a bogarat a fülembe és kimentem, beindítottam az autót, majd lehúztam azt a vákuumcsövet a fojtószelepről ami neked ki van szakadva. Szabályosan "fellélegzett" a motor és hallhatóan jobban szedi a levegőt azon a kis lyukon. Kipróbáltam menet közben és mintha fürgébb lenne az autó, nem "tortyog". Lehet hogy az a kis elektromos kütyü van elromolva amivel össze van kötve a fojtószelepház??? Persze nem akarok hülyeségeket írni, mert nem tudom mi az a kis kütyü. Majd talán vki felvilágosít minket. ;)
  10. Sziasztok!! Tudja valaki, hogy mitől ilyen olajos a fojtószelepház kívülről? Takarítani szoktam, AGR szelep is volt takarítva. 90%-ban autópályán használom, 130-140-es tempóval, viszont azt vettem észre, hogy nagyon lomha lett, ha kicsit alacsonyabb fordulatról lepadlózom, akkor elkezd "tortyogó" hangot adni, a gyorsulás szinte semmi. Emlékszem, hogy nem volt ilyen ez az autó, de most egyenesen katasztrofális. X14XE motor. Ha esetleg nem sikerül a képet feltöltenem akkor itt a link a fojtószelepről: http://kepfeltoltes.hu/view/140926/DSC_0214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszi a válaszokat előre is!! Jani
  11. Sziasztok! Az alábbi kapcsolóra lenne szükségem. Sajnos megadta magát és le kellett húzni róla a sarut, mert bezárás után 10 másodperccel beriasztott az autó. Természetesen megvásárolnám a kapcsolót. Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni.
  12. 2000. évj. 06. havi, x14xe :) Köszi
  13. Sziasztok. Tudna nekem valaki egy képet feltenni arról, hogy hol találom Opel Astra G váltón az F számot meg ilyeneket. Beszerelt állapotban. Sajnos váltócserés lett a kocsi és ez alapján tudnék hozzávaló váltót szerezni de én nem találom rajta :S Előre is köszi a segítséget!
  14. Nem tudom, hogy volt e már téma itt a múltban... :D Uhuhu EZ biztos a te fantáziád szüleménye... :P Kicsit Civic de mégis opel... :P Opel Ampera. Nekem tetszik.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.