Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Erre senki nem tud mondani valamit?

Szia nincs különbség a féktácsában, de ezt már leírtam neked. Nekem nincs ABS a kocsimban és ugyan azt a féktácsát írta az EPC az alvázszámomra mint egy ismerősőmnek akinek ABS-es a kocsija. Valóban a kerékagyban van a jeladó emiatt nagyon drága a gyári alkatrész.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom mi alapján vannak az árak, de az enyémnél is van ilyen méllyedés a küllöknél.

Szép az biztos. Vigyázni kell rá, szárazon nem szabad törölgetni.

Én ilyen waxos autósampont használok azzal mosom a felnit is és az valami kis védelmet ad neki!

Meg havonta egyszer ilyen polírozos krémmel /majd lefényképezem és megnézem a nevét is/ azzal szoktam áttörölgetni.

Már tavasz lehetne és mehetnének el :lol: :lol:

Hova? El akarod adni őket?

Link to comment
Megosztás:

Szia nincs különbség a féktácsában, de ezt már leírtam neked. Nekem nincs ABS a kocsimban és ugyan azt a féktácsát írta az EPC az alvázszámomra mint egy ismerősőmnek akinek ABS-es a kocsija. Valóban a kerékagyban van a jeladó emiatt nagyon drága a gyári alkatrész.

De nagyon megéri, mert az után gyártottak ... khmm ... finoman szólva nem érik meg a pénzüket. Itt sajnos igaz, hogy az árban tükröződik a minőség.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok,

Tudom hogy így fórumon keresztül nem lehet autót javítani vagy hibáit megállapítani, de ma arra lettem figyelmes, hogy ha magasabb fordulaton haladtam (3500-4500-nál váltottam) kigyulladt a motor hiba jelző, kiolvastam a hibát EGR szelep (ok nem gond erről tudtam korábban is ) Hiba törlés után arra lettem figyelmes, hogy olyan hangja van az autónak mintha vmi sportdob lenne rajta, olyan mintha szuszogna, emelett semmi sem változott jól húz, nem rángat nem tudom hogy ez EGR hiba miatt van vagy a katalizátornál van valami baj mert mintha onnan jönne a hang

Link to comment
Megosztás:

szóba került egyik másik topicban a belső csillár cseréje.

Tudja esetleg valaki hogy az olvasólámpákhoz kell-e valami extra kábelezés? (ha gyárilag nem ilyen van benne)

Ma leszedtem a gyárit és elég egyszerűnek tűnik (nincs rajta fix táp) viszont találtam ugyanott két nagyobb csatlakozót ami nincs sehova kötve, az egyik fekete hosszúkás a másik valami kis kocka formájú, elég komoly kábelköteggel...

Ez lehet hogy az opciós tetőablakbak valami kelléke? Vagy ezt kell bekötni a másik lámpához?

Link to comment
Megosztás:

De nagyon megéri, mert az után gyártottak ... khmm ... finoman szólva nem érik meg a pénzüket. Itt sajnos igaz, hogy az árban tükröződik a minőség.

Ha gondolod tudok olcsóbban szerezni féktárcsát gyárit. De 30 százalékkan olcsóbban Brembót vagy hasonló utángyártottat. Van gyári első fékbetétem is ha kéne. Egyébként a gyári az ZIMMERMAN.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Lenne egy olyan problémám,hogy az előző tulaj csinált egy hátsó szélvédő cserét.Ez mind szép és jó,de most a jobb oldalán sajna igencsak beázik a csomagtér.Még a kalaptartóm is vizes,és a kárpit meg penészesedik.Mit lehetne ezzel kezdeni,szélvédő csere?

Próbáld meg szilóval kinyomni,de csak száraz állapotba.

Link to comment
Megosztás:

szóba került egyik másik topicban a belső csillár cseréje.

Tudja esetleg valaki hogy az olvasólámpákhoz kell-e valami extra kábelezés? (ha gyárilag nem ilyen van benne)

Ma leszedtem a gyárit és elég egyszerűnek tűnik (nincs rajta fix táp) viszont találtam ugyanott két nagyobb csatlakozót ami nincs sehova kötve, az egyik fekete hosszúkás a másik valami kis kocka formájú, elég komoly kábelköteggel...

Ez lehet hogy az opciós tetőablakbak valami kelléke? Vagy ezt kell bekötni a másik lámpához?

Ez engem is érdekelne. :lol:

Milyen évjáratú a kocsid?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok,

Tudom hogy így fórumon keresztül nem lehet autót javítani vagy hibáit megállapítani, de ma arra lettem figyelmes, hogy ha magasabb fordulaton haladtam (3500-4500-nál váltottam) kigyulladt a motor hiba jelző, kiolvastam a hibát EGR szelep (ok nem gond erről tudtam korábban is ) Hiba törlés után arra lettem figyelmes, hogy olyan hangja van az autónak mintha vmi sportdob lenne rajta, olyan mintha szuszogna, emelett semmi sem változott jól húz, nem rángat nem tudom hogy ez EGR hiba miatt van vagy a katalizátornál van valami baj mert mintha onnan jönne a hang

Esetleg valaki?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Lenne egy olyan problémám,hogy az előző tulaj csinált egy hátsó szélvédő cserét.Ez mind szép és jó,de most a jobb oldalán sajna igencsak beázik a csomagtér.Még a kalaptartóm is vizes,és a kárpit meg penészesedik.Mit lehetne ezzel kezdeni,szélvédő csere?

Szia! Ne nyomd ki szilóval, mert az ecetsavas szíló rohasztja a karosszériát!!!!!!! A leg jobb ha kivágatod és újra beragasztatod 6-8E Ft-ért szoktak ilyet csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Szia! Ne nyomd ki szilóval, mert az ecetsavas szíló rohasztja a karosszériát!!!!!!! A leg jobb ha kivágatod és újra beragasztatod 6-8E Ft-ért szoktak ilyet csinálni.

Azért nem csináltam meg én sem szilóval.Csak állítólag nagyon precízen kell kivágni,mert ha nem,akkor új szélvédő,mert ilyen gumit nem lehet külön kapni.Van valakinek valami ismerőse pesten aki csinál ilyet?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok,

Tudom hogy így fórumon keresztül nem lehet autót javítani vagy hibáit megállapítani, de ma arra lettem figyelmes, hogy ha magasabb fordulaton haladtam (3500-4500-nál váltottam) kigyulladt a motor hiba jelző, kiolvastam a hibát EGR szelep (ok nem gond erről tudtam korábban is ) Hiba törlés után arra lettem figyelmes, hogy olyan hangja van az autónak mintha vmi sportdob lenne rajta, olyan mintha szuszogna, emelett semmi sem változott jól húz, nem rángat nem tudom hogy ez EGR hiba miatt van vagy a katalizátornál van valami baj mert mintha onnan jönne a hang

Úgy látszik a tegnapi hibajelzés, és a "szuszogás" nem járt következmény nélkül,

ma a szuszogás megmaradt és úgy jártam, hogy 60-nal mentem, motorfék, majd vissza kettesbe befordultam egy utcába hirtelen szervó elment és minden motorikon megjelent magyarul leállt a gép (azonnal újraidult amúgy)

Egyébként hogyan tudom kiolvasni otthon a hibakódot X16XEL-nél?

Link to comment
Megosztás:

Valakinek régebben (kb 2-3 hónapja) volt gondja a bizti öv visszahúzással.

Ha jól emlékszem csere volt a megoldás, de hátha mégsem.

Nekem is elkezdett rosszalkodni a visszahúzás, de cserélni nem akarnám.

Vkinek vmi ötlete?

Próbáld meg,hogy nem használod. :lol: Ha lekapod a burkolatokat,próbáld meg megkenni a szerkezetet,ha lehet.

Link to comment
Megosztás:

Úgy látszik a tegnapi hibajelzés, és a "szuszogás" nem járt következmény nélkül,

ma a szuszogás megmaradt és úgy jártam, hogy 60-nal mentem, motorfék, majd vissza kettesbe befordultam egy utcába hirtelen szervó elment és minden motorikon megjelent magyarul leállt a gép (azonnal újraidult amúgy)

Egyébként hogyan tudom kiolvasni otthon a hibakódot X16XEL-nél?

Itt van az aláírásomban! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.