Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ha nem hajtom EGR szelepes lesz - ha hajtom akkor az olajat fogja zabálni vagy vezérműtengely törés nem beszélve a magasabb fogyasztásról :)

Ha nekem 7.2 városba ,az szerintem nem sok,főleg ahogy én hajtom ;)

Nagypapás vezetéstől nemcsak az egér lesz kormos ,hanem a dugattyú, megszorul a szelep,és egyéb finomságok. :D

Szerintem,ha jó ;)

De én csak egy hugyosbokor vagyok. :P

Link to comment
Megosztás:

Urak,

Mivel csodálatosan alakulnak a benzinárak ezért gázosításon gondolkodom.

Természetesen hengerenkénti befecskendezésű modern rendszert akarok belerakatni.

Bármilyen ilyen irányú tapasztalatot rendkívül hálásan fogadnék.

Előre is köszi mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Szia Sasu,

Saját tapasztaltommal gazdagítalak:

2005-ös Astra G 1.4 Twinport, 42e km-nél, 2 év x hónaposan vezérműtengely törés.

Mivel akkorra már lejárt a garancia ezért független szervízben javíttattam saját zsebből, 150e volt a számla vége mert szerencsére senki nem vert szét semmit belül.

Akkor mélyebben utánajártam ennek a hibának és megbízható Opel szakszervízes forrásból értesültem hogy volt egy széria 1.4-es motorú Astra G Classic 2005-ben aminek nem húzták le rendesen a vezérműtengelyt rögzítő bölcsők csavarjait a gyárban és használattól függően kb. 30-50e km között fellazulnak.

A vezérműtengely pedig mivel öntvény, nagyon könnyen eltörik a vibráció miatt (ugye a lazulás miatt tud lötyögni).

Hát ennyi.

Szóval 99% hogy nem volt anyaghibás a tengelyed hanem ennek a "típushibának" lettél az áldozata.

A márkaszervíz szerint céges flottaautóknál amiket hajtottak mint állat hamar kijött a hiba, sok ilyet javítottak gariba, aki családi autónak vette az meg így járt ha nem szaporította hamar a kilómétert.

Jobbulást.

Link to comment
Megosztás:

Urak,

Mivel csodálatosan alakulnak a benzinárak ezért gázosításon gondolkodom.

Természetesen hengerenkénti befecskendezésű modern rendszert akarok belerakatni.

Bármilyen ilyen irányú tapasztalatot rendkívül hálásan fogadnék.

Előre is köszi mindenkinek!

Én őket ajánlom

http://www.medic-car.hu/

Én is szeretnék csak nincs most kb250e-300e pénzem

Link to comment
Megosztás:

Én őket ajánlom

http://www.medic-car.hu/

Én is szeretnék csak nincs most kb250e-300e pénzem

Én 210-250 között látom a komplett fullos befecsis rendszereket mindenhol.

Leültem matekozni és az jött ki hogy kb 8 hónap alatt megtérül nekem.

Úgyhogy emiatt úgy döntöttem hogy a lehető leghamarabb összespórólok rá.

Évi kb. 30k-t megyünk, családi autó.

Link to comment
Megosztás:

Én 210-250 között látom a komplett fullos befecsis rendszereket mindenhol.

Leültem matekozni és az jött ki hogy kb 8 hónap alatt megtérül nekem.

Úgyhogy emiatt úgy döntöttem hogy a lehető leghamarabb összespórólok rá.

Évi kb. 30k-t megyünk, családi autó.

250e alatt nem hiszem hogy meglenne de úgy legyen.

egy másik

http://www.landirenzo.hu/landirenzo/cegtortenet

Link to comment
Megosztás:

Én 210-250 között látom a komplett fullos befecsis rendszereket mindenhol.

Leültem matekozni és az jött ki hogy kb 8 hónap alatt megtérül nekem.

Úgyhogy emiatt úgy döntöttem hogy a lehető leghamarabb összespórólok rá.

Évi kb. 30k-t megyünk, családi autó.

Elég szétszórt lehet a családod! :)

Link to comment
Megosztás:

ez azért nem ennyire egyszerü...

sokkal elöbb szétmegy az autód. ( ha jól emlékszem 200 fokkal magasabb hőfokon ég a gáz mint a benzin)

senki nem nyul az autóhoz,mert nem mer

hozzányúlni.

speckó helyre mész vizsgáztatni

gáznak is van felülvizsgálata, bár nem tudom mennyi időnként

a géznak is van revizija plusz pénzért

időnként egy pár dolgot cserélni kell....

plusz a fogyasztásod 10-20 % kal megnő.

szerintem csak évi nagyonsokezernél éri meg.

pl taxisok évi 50.ezres futás felett.

nem véltlenül nem terjedt el jobban....

Link to comment
Megosztás:

Elég szétszórt lehet a családod! :)

Hát... ;)

Tulajdonképpen nincsen benne semmi extra, Budapest, reggel kicsi gyerekek iskolába, én melóba, onnan párom melóba, este ugyanez fordítva, plusz még napközben szaladgál vele párom egy kicsit. Szumma havi 3-4 tank benzin, városban 500-550 között bír egy tank.

Nyaralás, néha vidéki rokonok meglátogatása.

Gondolom a kisgyerek + budapest != bkv kombót senkinek nem kell bővebben elmagyaráznom. :D

Link to comment
Megosztás:

ez azért nem ennyire egyszerü...

sokkal elöbb szétmegy az autód. ( ha jól emlékszem 200 fokkal magasabb hőfokon ég a gáz mint a benzin)

senki nem nyul az autóhoz,mert nem mer

hozzányúlni.

speckó helyre mész vizsgáztatni

gáznak is van felülvizsgálata, bár nem tudom mennyi időnként

a géznak is van revizija plusz pénzért

időnként egy pár dolgot cserélni kell....

plusz a fogyasztásod 10-20 % kal megnő.

szerintem csak évi nagyonsokezernél éri meg.

pl taxisok évi 50.ezres futás felett.

nem véltlenül nem terjedt el jobban....

Igen ezt elmondta a Medic -car is. :)

Link to comment
Megosztás:

Jah

még egy lényeges dolog lpg-ről.

Lehet hogy nem ajánlják a beszerelést.

A munkatársamnak a toyota-ra azt mondták hogy inkább ne.... :)

És ezt a beszerelő cég mondta....

Igen már láttam hogy vannak motorok/típusok amiknél ellenjavallt a gáz.

Többek között erről is érdeklődöm, hogy ilyen Astrával/motorral van-e már valakinek tapasztalata?

Link to comment
Megosztás:

főképp a müanyagszivócsonkos autóra mondják hogy ne, mert ha visszarobban akkor szétmegy...

szerintem egyibe se...

inkább cserélj autót egy alacsonyabb fogyasztásuba.

Picit járj utána jobban, hengerenkénti befecsis 4. generációs rendszerek nem robbannak vissza (pont a visszarobbanás miatt lettek kitalálva, itt már a gyári compi injektorjele alapján vezérli a gázcompi a hengerenkénti gázbefecsi szelepeket, ezért minden esetben amikor gáz kerül a szívósorba akkor már tutti nyitva van a szívószelep és jó helyre kerül a gáz valamint zár is a szelep ugyanígy ezért nem is marad a szívósorban fölös gáz) és műanyag szívósoros autókba normális helyeken régebbit nem is hajlandóak beszerelni pont a visszarobbanás miatt.

1.4-es astránál milyen alacsonyabb fogyasztásút tudsz javasolni a priuson kívül?

dízel nem ér...

Link to comment
Megosztás:

Vagy szeszt neki :D

Szesz nagyon bejövős, a játszós autómat szeszesre építgetem éppen, de sajnos elég macerás a beszerzése, sokkal inkább mint a gáznak ráadásul elég friss a dolog még, nincs kiforrva a vezérlés oldala, a gáz pedig már egy pecsétes papírú, bolti garis, komplett, kipróbált megoldás.

Ez a családi megbízható autó, itt nem vagyok hajlandó barkácsolni :)

Link to comment
Megosztás:

Picit járj utána jobban, hengerenkénti befecsis 4. generációs rendszerek nem robbannak vissza (pont a visszarobbanás miatt lettek kitalálva, itt már a gyári compi injektorjele alapján vezérli a gázcompi a hengerenkénti gázbefecsi szelepeket, ezért minden esetben amikor gáz kerül a szívósorba akkor már tutti nyitva van a szívószelep és jó helyre kerül a gáz valamint zár is a szelep ugyanígy ezért nem is marad a szívósorban fölös gáz) és műanyag szívósoros autókba normális helyeken régebbit nem is hajlandóak beszerelni pont a visszarobbanás miatt.

1.4-es astránál milyen alacsonyabb fogyasztásút tudsz javasolni a priuson kívül?

dízel nem ér...

1.

Szerintem pont nem uhuhu-t kell felhomályosítani erről

2.

A főnökömnek priusa(második) van , 7-7.5 eszik.

Annyit mint az enyém.

Bekapcsol valami elektromos fogyasztót elindul a benzin motor.....

Link to comment
Megosztás:

...

gáznak is van felülvizsgálata, bár nem tudom mennyi időnként

a géznak is van revizija plusz pénzért

...

Cseppfolyós gázra (PB) gyártott tartályokat a gyártástól számított 10. éven belül kell próbanyomásos felülvizsgálatra vinni (hacsak ez meg nem változott mióta tanultam). A 15. évet betöltve kötelezően kuka.

Link to comment
Megosztás:

1.

Szerintem pont nem uhuhu-t kell felhomályosítani erről

2.

A főnökömnek priusa(második) van , 7-7.5 eszik.

Annyit mint az enyém.

Bekapcsol valami elektromos fogyasztót elindul a benzin motor.....

1. őszintén szólva elnézést kérek, nem tudom kicsoda uhuhu, de egyáltalán nem tűnt megalapozottnak a válasza a jelenlegi tudásom alapján, eszem ágában sem volt megsérteni.

2. a prius csak egy tipp volt, azthittem az keveset eszik, bedőltem a reklámnak. :)

arra próbáltam utalni hogy nemigazán tudok elképzelni kisebb fogyasztású normális autót ami nem dízel

Link to comment
Megosztás:

Cseppfolyós gázra (PB) gyártott tartályokat a gyártástól számított 10. éven belül kell próbanyomásos felülvizsgálatra vinni (hacsak ez meg nem változott mióta tanultam). A 15. évet betöltve kötelezően kuka.

Árlisták alapján biztosan mondhatom hogy egy autógázos rendszernél a tartály ára elenyésző összeg (kb. 20e) a rendszer komplett árához képest.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.