Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ezek valami sátor összeállításához való elemek?

Szépen meg vannak hegesztve. Én épp most járok egy tanfolyamra, ahol az AWI hegesztést fogom megtanulni rozsdamentes csőre különböző poziciókban, TÜV minősítéssel.

Media markt -nak kellet. valami polcrendszer.Mit tudom én.

Sok volt...

Naná ,hogy szép én csináltam :)

Én 13éve awi-val dolgozok..tudnák mit mesélni :)

Az elmúlt 5évben csak rozsdamentessel dolgozok.

Link to comment
Megosztás:

Media markt -nak kellet. valami polcrendszer.Mit tudom én.

Sok volt...

Naná ,hogy szép én csináltam :)

Én 13éve awi-val dolgozok..tudnák mit mesélni :)

Az elmúlt 5évben csak rozsdamentessel dolgozok.

13éve?? Neked gyerekkorodban awipisztolyt adtak csörgő helyett...:D

Gratulálok. Szép munka. Van minősítésed is? Nekem 13 CrMo 44-re lesz meg 10mm falvastagságig. A pozíciót meg ha ugy megy akkor a legnehezebbre próbálom minősítetni, mert az üti a többit is. Aztán ha meglesz úgy tervezem, hogy ebben is szeretnék majd dolgozni a jövőben, akár külföldön is.

Link to comment
Megosztás:

13éve?? Neked gyerekkorodban awipisztolyt adtak csörgő helyett...:)

Gratulálok. Szép munka. Van minősítésed is? Nekem 13 CrMo 44-re lesz meg 10mm falvastagságig. A pozíciót meg ha ugy megy akkor a legnehezebbre próbálom minősítetni, mert az üti a többit is. Aztán ha meglesz úgy tervezem, hogy ebben is szeretnék majd dolgozni a jövőben, akár külföldön is.

Igen 13éve.

Úgy jöttem a világra hogy argon palack volt a hátamon :)

6 lejárt minősítésem van ,különböző anyagcsoportokra és átmérőre.

Magyarországon kevés helyen követelik meg az érvényes minősítést.

Akkor neked a HLO-45 pozíció kell. (45fok cső)

Link to comment
Megosztás:

Igen 13éve.

Úgy jöttem a világra hogy argon palack volt a hátamon :)

6 lejárt minősítésem van ,különböző anyagcsoportokra és átmérőre.

Magyarországon kevés helyen követelik meg az érvényes minősítést.

Akkor neked a HLO-45 pozíció kell. (45fok cső)

Hát igen. Ebbe a minősítésbe az a szar, hogy fél évente érvényesíteni kell, 2 évente meg újra kell csinálni. Ha olyan helyen dolgozik az ember akkor a cég ki szokta fizetni. Egyébként meg több tízezer forint egy ilyen minősítés.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. Ebbe a minősítésbe az a szar, hogy fél évente érvényesíteni kell, 2 évente meg újra kell csinálni. Ha olyan helyen dolgozik az ember akkor a cég ki szokta fizetni. Egyébként meg több tízezer forint egy ilyen minősítés.

Ez így van,nem tudsz semmit tenni ellene..

Már annyit hegesztetünk ,hogy a többieknek begyulladt a szeme :)

Link to comment
Megosztás:

A magas alapjáratot túlnyomó többségben-visszakeresésem alapján-

-alapjárati léptetőmotor,motorhőmérséklet jeladó,lambda szonda és repedt vákumcsövek(falsot szív) okozzák!

Próbáljátok ezeket végignézni első körben.

Sziasztok nem nyúltunk az autóhoz és magától megjavult,most megint normális az alapjárat,és folyamatosan esik vissza,akkor esős és hűvösebb idő volt,lehet hogy hidegebb volt a motor. köszi a válaszokat

Link to comment
Megosztás:

A számlapos gyereket ismerem,de azt azért nem akarom mert mérföldes is.És az nem gyere be.Műszeregységet meg úgy is cserélnem kell,mert mindíg leragad a benya mutató.És egy erősebb pofontól tudja hol a helye :)

Link to comment
Megosztás:

Ez a 7,3-7,8 milyen körülmények között jön ki?? Hogy használod, városba mennyit megy ?? Milyen sebességgel és milyen ford szám tartományba.

Városba nem vagyok sokat.De viszont sok a rövid táv.Általában 3000-4000 es fordulatig huzatom.Ha vasárnapi vezetőként megyek ki az utakra,és lusta vagyok még fingani is akkor lájtosan 2000-2500-nél pakolom el.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, eddig minden OK. Lassan közelítem az 5.000 km-t és nincs olajfogyasztás az 5W30-ból. Mondjuk, ezt el is vártam... :) A motor szépen jár, csendes, 4000 RPM felett még nem járt. Várok nyárig, addig nincs fagyi, nehogy torokgyulladást kapjon... :) Addig is próbálok azért dinamikusan jönni-menni, nálam eddig pl. ismeretlen volt a városi 3. fokozat. Most olyan 2300-3200 között tartom, kezdek hozzászokni, megpróbálom nem ellustítani. A felújítás óta 95-ös VPowert iszik, szereti...

Szia érdekelne mit újítottak fel? mi is volt a hiba olajfogyasztás?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.